Gefeliciteerd zwangere! Meiden op rood, balen voor jullie zeg! Ik begin het nu wel spannend te vinden, 2 dagen voor nod en nog nergens last van. Ook nog een hoge temperatuur. Normaal is mijn temperatuur al lager. Maar het kan nog alle kanten op. Ik wordt over 3 weken 34, dat zou toch een mooi cadeau zijn!
Andreake ik zie hem maar had je vorige ronde ook niet zo'n streepje? Hoop dus dat hij donkerder wordt voor je! ik zie iig een streep... Ik ga zaterdag testen misschien morgen. ..maar moet vroeg werken morgen en zaterdag. ... ik denk alleen dat ik van de stress een verwarde cyclus heb. Ik voel totaaaal niks anders dan normaal. Wel krampen en koppijn wat precies bij t beginnen van
Ja had ik de vorige keer ook maar toen met de uiterst gevoelig test. Heb nu een gewone 123 thuistest gebruikt. Doe over een paar daagjes met de kruidvat testen die bleven de vorige keer omowit. We zullen zien
Zaterdag is mn nod, al had ik vorige maand 2 dagen later mn menstruatie pas.. Dus ik weet t niet meer precies. Vroeger had ik een cyclus van 29 dagen en ben ik nu ook nog maar van uit gegaan, maar weet t niet zeker...
Dankjewel =D Ik zag dat het voor jou ook raak is ik wist alleen niet of je nog mee las, maar voorals nog gefeliciteerd! Ben echt heel blij voor je! @ Disneymama88 ik zie het streepje ook! ^__^
Oh grote kans dus dat hij nog duidelijker word! Ziet er iig hoopvol uit! 😄 Erg leuk dat er zoveel positieve testen zijn nu! Hopelijk ik en de rest op rood de volgende maand ook 😁😜
Meiden in het roze gefeliciteerd! Meiden waar de rode duivels ingebroken hebben, balen! Succes de volgende ronde hoop dat t snel raak is voor jullie!! Hier vandaag m'n NOD, maandag en dinsdag omowitte testen, dinsdag was met niet geconcentreerde urine.. Vandaag nog geen spoor van rode duivels maar voel me ook niet zwanger. Heb me er op een vreemde manier bij neergelegd dat het nu niet zo is, kan het alleenaar meevallen. Ookal verwacht ik dat niet. Totaal geen testdrang meer sinds de witte testen...
Gefeliciteerd zwangere meiden!!! Ik ben inmiddels 3 dgn over tijd.. Nog helemaal niks. Geen spoortje menstruatie, maar maandag witte test. Dus we wachten nog maar ff af...
Oh echt dametje? Ik heb nog een clean blue, maar die bewaar ik voor zaterdagochtend.. Dus ik ben benieuwd .
Tis zo lastig hè! als je twijfelt wil je gewoon gelijk duidelijkheid hebben, maar misschien maar beter als ik ff wacht.. dilemma