Hier negatief getest. Zal wel lange cyclus worden. Wij wachten ook af. De dames op roze Gefeliciteerd!
Hier zojuist een kv test gedaan. Na 5 minuten nog niks te zien. Maar na 10 minuten een tuurstreep... krijg het helaas niet op de foto. Als ik de bijsluiter moet geloven moet je echt binnen 5 minuten aflezen, maar ik begin nu toch echt te twijfelen omdat ik ook wel eens lees dat een indroogstreep eigenlijk niet kan.
Over indroogstrepen zijn de meningen verdeeld... Het enige wat je kunt doen is over een paar dagen nog eens testen...
Balen meiden die nog geen zekerheid hebben. Ik ga zo nog even een clearblue halen voor morgenochtend.
Volgens mij staan die van kv wel beetje bekend om de indrogers. Ik had het ook terwijl ik echt niet zwanger was. Dus ging googlen en zag ik het vaker voorbij komen.. Maar hoop natuurlijk voor jou dat het geen indroger is!!
Hallo allemaal! Hier een tuurtest op 13dpo..! Ben blij, bang en verward tegelijkertijd! Heb al zoveel gehuild deze week omdat ik vier dagen wat slijmachtig rood verloor en dacht ongesteld te worden/zijn.. Vrijdag en zaterdag helemaal niets verloren, dus kreeg toch weer hoop.. Wel wat lichte krampen in onderbuik, kan alle kanten op gaan vrees ik.. Wat denken jullie?! Test is van precies 5 min.