Dit is de eerste x dat mij dit gebeurd, vorige cyclus was 33, nu zit ik op 36. Erg lastig, test van het weekend nog een x, afgelopen weekend negatief getest.
Ja rot is dat he! Nou alle zwangere meiden in deze ronde gefeliciteerd! En de niet zwangere..zal voor jullie duimen !! wij nemen een break... nu zien we t wel ff....
Ik geloof dat ik naar Rood ga. ik zag wat rood vandaag bij het afvegen. Dus het zal morgen wel doorbreken. Aan één kant jammer, aan de andere kant ben ik blij dat we weer verder kunnen. Eerst maar even afwachten of het door zet
Vandaag, 4 dagen na NOD nog een keer een test gedaan. Er kwam wel een streepje, maar weer heel erg licht. Ik had verwacht dat het nu wel iets duidelijker zou zijn dan de test van zondag... Ik word er zo onzeker van.
Ja die heb ik gebeld. Zij doen ook eerst een urine test (kost je 9,95) Maar volgens haar zijn de thuistesten even betrouwbaar. En krijgen hun een streepje, dan is de uitslag zwanger. Ook al is ie maar heel licht. Pas als daar niks uit komt en je toch het vermoeden hebt dat je zwanger bent doen ze bloedonderzoek. Maar dat is volgens haar wel uitzonderlijk.
Nu snap ik er niks meer van. Had best wel hoop na die 2 licht positieve testen (Kv 2v5) Nu heb ik de gevoelige test gedaan van Kruidvat en die is gewoon negatief. Op welke test moet ik nou vertrouwen? Pfff ik weet het ff niet meer
Hier ook onzekerheid! Na de mooie positieve testen begon het afgelopen dinsdagavond: bloed! Gisteren niets meer! Mocht bij de gyn komen, een mooi vruchtzakje van 8 mm. Vanmorgen: weeeeer bloed! Het is niet veel, maar toch! Nu weer gestopt... Het maakt me zo onzeker! Op de echo was gisteren wel een bloedprop te zien vlakbij het vruchtzakje, waarschijnlijk van de innesteling. Ik hoop dan ook maar, dat dit het bloeden veroorzaakt!
Oh wat een onzekerheid do dat is echt heel vervelend! Sterkte Mamascorpio.. Geen idee meid.. Wat lastig. Je kan maar beter zekerheid hebben als die onzekerheid pfffff hou je taai hoor
Voor de statistieken... Bij mij is het gisteren misgegaan..niet meer zwanger dus.. Dit is miskraam nr 3..