Ik heb bijna niemand verteld dat we bezig zijn om zwanger te worden. Wel een vriendin die zelf 2 weken terug bevallen is. Met het nieuws dat ik bezig ben met het maken van een vriendje voor haar zoontje haha. Zou het graag tegen mijn moeder vertellen, die wil heel graag oma worden. Maar ik heb geen zin in constant de vraag: ben je al zwanger? Terwijl ik dan baal dat het niet zo is. Een goede collega weet wel dat we bezig zijn en die beweert dat ik al zwanger ben, omdat ik vaak misselijk ben. Ook erg vervelend! Maarja hoop dat het snel wel zo mag zijn.
@Lacey0: Ik hoop het ook voor je, dat je snel zwanger bent en iedereen alles mag vertellen. Wat zou dat opluchten! Voor mij ook hoor! Ik87 Opzich is een kortere cyclus wel fijn. Maar dan had ik het denk ik iets anders geplant. Ik had een dag eerder namelijk al geklust, dus gister maar even nog een keer voor de zekerheid, en misschien vandaag nog een laatste keer om het af te leren. haha. Go zaadjes, Go!
Op mijn werk zie ik heeeel veel zwangere vrouwen. Dat is vaak wel een beetje frustrerend. Gun het iedereen natuurlijk! Maar toch denk je dan waarom jij wel en ik niet haha.
Ik belde vandaag de ha, en de assistente verwacht dat ik met mijn huidige cyclussen voor een doorverwijzing in aanmerking kom... Over een paar dagen de afspraak en dan gaan we zien! Ik zou ook wel een onverwachts kortere cyclus willen haha hopelijk is het deze ronde raak asuka! Bij mij is er nog geen spoor van een eitje...
@Asuka: no tnx! @Lacey: wat doe je voor werk dan? @Jughi: ik vind jouw cyclussen helemaal niet bijzonder lang hoor...! Ik snap die toegevoegde waarde daar dus totaal niet van he!! Het is toch potdikkie geen wedstrijdje ofzo?! :x Mooi onderschrift heb je trouwens!
Haha!! Zó ontzettend hier mee eens!!! Het lijkt hierdoor ook wel alsof íédereen binnen 1 maand zwanger is en dat dit een mega prestige is! tsss...
Thanks meiden voor alle reacties. Ik vind het soms zo moeilijk, zo frustrerend .. zoo GRRR !! Ik hoop echt dat iedereen mooi roze kleurt deze maand !! En mijn nod dag 14 feb ... roze valentijnsdag !!!! Hope so...
@lacey... oooo jaaa.. Ikea!! Das de hel op aarde wat zwangeren betreft!! Al die moeders (en vaders) die hun kroost een nieuwe kinderkamer willen geven... zucht! Haha ja nogal hihi Maar geeft niet hoor, snap wel dat je jouw cyclussen ook lang vindt!! Maar goed, je moet soms niet vergeten dat je doorgaans alleen de positieve dingen hoort he.. zoals dat 'een cyclus 28 dagen hoort te duren'... Das je reinste onzin dus!!
Ik wil mij ook melden deze ronde. Ik heb al een maand meegelezen, en heb nu besloten om toch eens mee te schrijven. Ik ben 30 jaar, 2de ronde, 1ste kindje. Mijn nod is 12/02.
Bij mij branden de testen in m'n handen haha... Hoop vooral dak m'n ei ga vinden! Zou dat al zo fijn vinden.... Heb m tot nu toe nog niet gevonden... Hummeltje, dat klopt indd.. Maar de positieveverhalen verteld men... Niet de negatieve verhalen! Die houd iedereen binnenskamers of zo? Snap t op zich ook wel, maar zou fijn zijn om een realistisch beeld te hebben.
In het begin was ik niet zo gefocust, toe ging mijn eerste zwangerschap mis. Daarna was ik ontzettende geobsedeerd. Zo erg dat manlief en niet leuk meer vond. Na de zomervakantie kon ik het weer redelijk loslaten. Bleek in in december weer zwanger, maar ook dat mocht niet zo zijn. Nu merk ik dat ik weer ontzettend geobsedeerd ben. Temeer omdat ik er onlangs van overtuigd was dat ik weer zwanger was, maar op 15 januari een eendaagse (halve daagse) bloeding en diverse negatieve zwangerschapstesten (tot gisteren aan toe), hebben bij mij de hoop toch weer doen varen..... Daar komt bij dat mijn echtgenoot veel minder behoefte heeft aan vrijen dan ik. Hierdoor mis ik dan ook geregeld mijn ei (frustrerend). Ik heb al een paar dagen ontzettend veel zin, maar laat niets blijken, omdat er een reële kans aanwezig is dat ik het daar dan weer een paar weken mee mag doen en ik mijn ei volgende week mis. Ik probeer alles dus uit te stellen tot volgende week.... En voor iedereen die moeite heeft met alle zwangeren om zich heen; je weet niet hoe lang zij bezig zijn geweest voordat het eindelijk lukte. Ik sprak laatste met iemand en die was 5 jaar (!) bezig geweest. Dus houd voor ogen dat niets is wat het lijkt...
Zusje dat laatste klopt natuurlijk helemaal. Maar de personen die ik nu tegenkom zijn echt heel vruchtbaar, gewoon al de eerste keer raak! Geeft niks, ik gun het ze van harte maar dat eerste moment dat ik het hoorde voelde dubbel. Hier verder gewoon weer afwachten, komt goed!
Hoi dames. Ook ik mag me melden hier.. wendy188 ronde 5, 2e kindje.. enne euhm 7 of 8 februari NOD. Zou iemand mij erbij kunnen en willen zetten..? Thanx alvast. En hopelijk deze lijst heel veel roze...
♥ NOD lijst 8 t/m 14 Februari 2015 ♥ 8. (6) - Asuka, 24 jaar, 1e kindje, ronde 3 - Ik87, 27 jaar, 1e kindje, ronde 24 - Lies1504, 1e kindje, ronde 14 - Marjolein, 24 jaar, 1e kindje, ronde 3 - Pepper92, 22 jaar, 1e kindje, ronde 2 - wendy188, 2e kindje, ronde 5 9. (2) - Anneke, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 (na MK) - Joni, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2 10. (7) - Cosy, 29 jaar, 1e kindje, ronde 7 (na 2e MK) - Nuf, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 - Simmer, 27 jaar, 1e kindje, ronde 3 (na MA) - MoniqueA, 33 jaar, 2e kindje, ronde 2 - DeBJjJ, 24 jaar , 2e kindje , ronde 20 - pippers, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2 (na MK) - Lacey, 22 jaar, 1e kindje, ronde 4 11. (2) - Izzy, 40 jaar, 1e kindje, ronde 4 - Suikerspin, 1e kindje, ronde 24 12. (8) - Csi, 25 jaar, 2e kindje, ronde 2 (na pauze) - kabouter24, 25 jaar, 1e kindje, ronde 5 - Chelleke84, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2 - Hummeltje5, 29 jaar, 1e kindje, ronde 8 (na MK) - Andrea, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2 - Malou1987, 2e kindje, ronde 5 (1e na MK) - dametje, 3e kindje, ronde 2 - sayonara, 30 jaar, 1e kindje, ronde 2 13. (3) - Elfi, 30 jaar, 1e kindje, ronde 3 - zusje84, 30 jaar, 1e kindje, ronde 11 - Issabel, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 14. (5) - Jughi, 27 jaar, 1e kindje, ronde 4 - MamaScorpio, 33 jaar, 2e kindje, ronde 2 - Bo, 28 jaar, 3e kindje, ronde 8 - Sunshine813, 33 jaar, 2e kindje, ronde 6 - LadyT, 32 jaar, 2e kindje, ronde 4 Datumloos. (1) - Kimmartijn, 1e kindje, ronde 7 Totaal: 34 Zwanger (0),Ongesteld (0),MMM (5),Negatieve Test (0),Twijfel-/Tuurtest (0) De lijst NIET kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. QUOTE en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet