Zoals ik al zei, binnen 24-48 uur. Nadat het ei gesprongen is, leeft het nog zo'n 12 uur. Bovendien blijft sperma in jouw lichaam zo'n 4 dagen in leven. Er zijn zelfs uitzonderingen bekend van een week. Dus in principe zou je daad van gisteren genoeg moeten zijn, maar door het morgenochtend nog een keer te doen, neem je het zekere voor het onzekere.
Hahaha bedankt. We zullen zien 7/8 februari...!!! morgen ochtend dan idd nog maar gezellig maken voordat de kleine meid wakker wordt...
Het schijnt ook nog zo te zijn dat je 's ochtends een grotere kans hebt om zwanger te worden Veel plezier morgenochtend
Ik denk dat ik mij vergist heb? Ik kreeg de ovulatie testjes gister binnen, gelijk getest just to be sure, nu lopen ze toch nog op.. Hmm... Foto:
Mag je na de tijd nog kijken naar je test? Bij mij zijn ze na een paar uur best donker, maar net nadat ik erop geplast heb is er niks te zien... Of nouja best wel weinig eigenlijk...
Lieve meiden, Ik mag van de lijst af. Ik was ongesteld geworden de 17e dacht ik.... Gisteren een ovulatietest gedaan en een gigantische knaller op de test... Het was pas dag 6 van cyclus, dag 3 na menstruatie... Ik rende van de wc naar vriendlief en heb gejankt als een klein kind dat het allemaal niet klopt, want normaal moest ik altijd even wachten voordat de streep duidelijk werd en nu stond hij er heel snel en dat zou betekenen dat wéér ovulatie en menstruatie bijna samen vielen, huilie huilie..... Totdat ik aan iemand moest denken hier op ZP die ook een knaller van een ovulatie had en zwanger bleek te zijn... Met dezelfde urine een zwangerschapstest gedaan.... De streep stond er vrij vlot..... Vanmorgen CB gedaan, en daar stond op ''ZWANGER'' Ongelofelijk, ik hoop dat dit plurkje mooi blijft plakken
In principe zie je vrijwel meteen een verkleuring. Bij een positieve is de teststreep donkerder of gelijk aan de controlestreep. Zo niet, dan is je lh-piek nog niet geweest. Na verloop van tijd droogt de test in, maar nog prima te vergelijken met eerdere testen.
Ik denk toch dat mijn ei al gesprongen is want heb vanmorgen weer ovulatie testje gedaan en die is al minder van kleur...#begrijperhelemaalniksmeervan# dan heb ik echt heel weinig kans deze maand dat het raak is.. baal er ontzettend van maar misschien is het wel genoeg geweest...
Hoi Asuka, ja het gaat verder prima hier hoor. Ik denk nu mijn ei te hebben gevonden. Denk dat hij morgen springt. Mijn testen worden nooit zo donker. Even kijken wanneer mijn temp omhoog gaat en wat de test van vanavond een morgen doet. Dan kan ik daarna mijn nod berekenen. Helaas de laatste dagen niet meer kunnen vrijen omdat mijn vriend een klein scheurtje in zijn voorhuid heeft en dat deed echt te zeer😕 dus we zullen het hiermee moeten doen. Daarom hoop ik dat hij dan nu maar snel springt, dan maken we nog kans. Met jou alles goed?
Hierbij de testjes van afgelopen dagen.. en we hebben het donderdagmiddag rond een uur of 3 gezellig gehad... kan ik er nu vanuit gaan dat mijn ei al gesprongen is? Omdat de testjes minder van kleur worden? Want ik ben een van die haar eisprong dus niet voelt...
Jynn, Oooh, balen van dat scheurtje. Ik hoop ook dat het genoeg is, en anders dat zijn wondje volgende maand weer mooi geheeld is. Temperaturen lijkt me ook een mooie duidelijke manier van een eisprong vinden, maar ik kan heb niet zo'n strikte dagstructuur, dus ben bang dat dat voor mij niet werkt. Ik ga voor je duimen dat je ei snel springt zodat je kans wat groter is. Ik doe nu voor het eerst ovulatie testjes, en ik word er helemaal onzeker van. De vorige keren had ik mijn eisprong toch goed ingeschat door mijn bmm te controleren. Zo dacht ik deze maand mijn eisprong dus al gehad te hebben, en nu doe ik die testjes en word ik dus niets wijzer. Of misschien nog wel.. ik weet het niet. Helaas had mijn partner gewoon geen zin gister. Dus om de 2 dagen is nu ook niet gelukt. We zullen het zien. Straks nog even een ovulatie test doen, in de hoop dat ik daar misschien toch nog duidelijkheid uit krijg.
vervelend hè....!! Hier 1 dag voor LH prik gemeenschap gehad dus over het algemeen denk ik wel dat er een hoop op de loer liggen te wachten tot ze de strijd met elkaar aan mogen gaan.. Want zoals ik het lees springt je ei 24 tot 36 uur na je LH piek en die is bij mij gespot op vrijdagmiddag om 13.00 kan natuurlijk iets eerder zijn geweest maar begin pas met tellen vanaf 13.00 uur. Dus als ik dan ga rekenen zit ik nu net 24 uur na LH piek en kan het nog springen tor vannacht 01.00 uur. Dus als ik dan donderdag morgen gemeenschap heb gehad heb ik dus een redelijke kans... aangezien vriendlief echt niet lekker is en het dus niet meer verder is gebeurd...😕
@Wendy: Jaaa, het is ook echt een strijd met jezelf hoor, wat een hoop emoties komen er ook gelijk bij kijken. Poeh. Ik hoop dat het bij jullie raak is wendy, zoals bij iedereen hier eigenlijk natuurlijk! Misschien dat je vriend vanavond nog wel te porren is, ik zou het er wel op wagen als ik jou was. hihi Ik mag nu wel eindelijk blij zijn in de hoop dat dit de duidelijkheid is die ik zocht! Foto!: Ik ben stiekem heel trots op mijn streepje hihi