Ik zag hem nog niet staan dus bij deze. Ik ben nog vrij onregelmatig maar ik gok dat mijn volgende NOD 18 Februari is dus voorlopig even wachten.... Wie nog meer?
Ik doe mee! Pitahaya, 29 jaar, ronde 3 na MA, 1e kindje. NOD 17 februari. Nu wachten op ei. Ik heb een gemiddelde cyclus van 40 dagen en hoop dat mijn cyclussen wat korter worden. Vorige twee cyclussen heb ik ook geen ei gehad dus hoop deze ronde wel!
NOD: 15 februari 16 februari 17 februari Pitahaya, 29 jaar, ronde 3 na MA, 1e kindje. 18 februari Besjes, 27 jaar, ronde 1, 2e kindje 19 februari 20 februari 21 februari
Ja, gezellig! We zijn al met z'n tweeën. Hopelijk komen er snel meer bij. Ik zie dat het voor jou weer je eerste ronde is. Spannend hoor!
Ja dacht dat de vorige ronde de eerste was er zijn in het nieuwe jaar gestopt met voorbehoedmiddelen maar werd dus al "snel" ongesteld dus dit word de eerste echte ronde. Jij bent al ffies bezig zie ik, heftig je hebt best veel MA's gehad zeg. ik zal als ik achter de computer zit het lijstje ff knap maken had dit ff snel op mijn telefoon gedaan. Komen vast snel meer nod'ers bij deze maand
Neehoor, ik heb 'maar' 1x een miskraam gehad. Was zeer moeilijk. Ik heb het er nu nog steeds moeilijk mee. Zou anders gisteren 23 weken zijn geweest. Ik hoop nu dat mijn lijf weer hormonaal in balans komt want nog 22 dagen wachten op een ei is niet leuk. Gebruik jij ook ovulatietesten?
oh ik las het verkeerd in de handtekning. Maar 1 is ook heftig genoeg inderdaad. Had je daarvoor een andere cycles? Ik heb toevallig gister ovulatie testen besteld ben wel heel nieuwsgierig wanneer mijn ei is deze maand. Zit alleen nog ff te kijken wanneer ik ga beginnen met testen, ga ik uit van mijn kortste cycles, of voor de zekerheid iets korter nemen mocht hij deze maand korter zijn. Toch lastig. gebruik jij ze ook?
Mijn cyclus was voor de miskraam als volgt: 30-72-47-44-85-74-41-85-38-41-34-43 en toen daarna een cyclus van 39 en toen raakte ik zwanger. Dus met lange cyclussen kun je gelukkig wel zwanger raken. Maar goed, toen had ik een eisprong, de laatste twee cyclussen dus niet. We hopen er maar weer op! Maar heftig is een miskraam inderdaad. Ik hoop het niet nog een keer mee te maken. Ik ga ovulatietesten bestellen bij zwanger en kids. Ik deed vorige ronde ook ovulatietesten gebruiken, maar dan van clear blue, en die zijn mega duur. Dus deze ronde wat goedkopere! Ik zou inderdaad uitgaan van je kortste cyclus en dan misschien wat dagen eerder starten. Ik ga denk ik starten op cyclusdag 20, dat moet vroeg genoeg zijn. Dus op 27 januari begin ik.
Zooo over onregelmatig gesproken zeg jeetje geen pijl op te trekken bij jou. Ja die van CB zijn echt heel duur, ik heb ze bij sensitest besteld gewoon van die dipsticks. Denk dat ik de 25ste ga beginnen zou ik hem niet moeten missen hihi
Maar je moet eens kijken bij zwangerenkids.nl. Daar zijn ze nog goedkoper! En die schijnen ook heel goed te werken. Mijn cyclussen zijn inderdaad zeer onregelmatig. Maar ik heb dan ook PCOS hè? De laatste vier cyclussen voor de zwangerschap werden trouwens iets regelmatiger. Wel nog steeds lang, maar geen 85 dagen meer! Dat is echt frustrerend, zo lang! Maar als ik deze cyclus geen eisprong heb en op 17 februari wel ongesteld word, dan gaan wij de gynaecoloog bellen voor het maken van een afspraak en gaan we de mmm in. Dan krijg ik clomid om een eisprong op te wekken en zo mijn cyclussen korter te maken. Want op deze manier hebben we helemaal geen kansen. Dus ergens wel 'vreemd' dat dit dan misschien wel de laatste ronde zonder medische hulp is! Maar goed, we wachten af.... En wie weet. En mocht ik deze ronde wel een eisprong hebben, misschien dat we dan nog wel een ronde wachten met bellen naar de gynaecoloog. Dus het is echt even afwachten. We gaan dus ongeveer tegelijkertijd beginnen met ovulatietesten. Ik hoop dat we mooie eieren krijgen!!
Zal es kijken op zwanger en Kids. Heb die andere vandaag binnen gehad hihi meteen een geprobeerd Ik heb een licht streepje goed dat ik hem nu al test anders zou ik denken dat ik mijn ei al had Haha. Lijkt me inderdaad frustrerend zo lang wachten. Spannend of jullie de mmm in gaan. Ik heb er niet zoveel verstand van hen met de eerste echt mazzel gehad was de eerste ronde na pil stop meteen raak. Kan me bijna niet voorstellen hoe het voor jou moet zijn al dat wachten. Wel gek inderdaad misschien de laatste ronde zonder medische dingen maar misschien ook wel fijn om inderdaad aan de clomid te gaan al is dat ook allemaal weer afwachten. Hoop voor jou deze maand een ei en dan ook gewoon raak We beginnen inderdaad ongeveer tegelijk wie weet onze ei ook tegelijk hihi dat zou wat zijn
Ja, haha, we zitten hier lekker gezellig te kletsen. Er komt nog niemand gezellig bij hè? Wij ook met die enorm lange cyclussen. Haha. Maar hoezo zou je denken dat je dan al bijna je ei hebt? En waarom heb je nu al een test gedaan? Dat is wel héél erg vroeg toch? Heb je al eens eerder ovulatietesten gedaan? Want de streepjes moeten echt hetzelfde gekleurd zijn hè. Ja, dat lange wachten is niet leuk. Maar goed, dat heb jij dus ook een beetje dan toch? Ook al is het pas de eerste ronde voor je, je hebt wel lange cyclussen. Ik hoop dat het bij jou weer de eerste ronde meteen raak is. Dat zou wel fijn zijn. Ben je nu al langer gestopt met de pil? De vorige keer zouden we ook de molen in gaan en toen raakte ik zwanger. Dus laten we hopen dat dat nu weer gebeurt. En tsja, anders die molen in... Het is mooi dat het er is en dan heb ik wellicht gewoon normale cyclussen dus dan hoef ik niet steeds mega lang te wachten op een ei (die misschien ook wel helemaal niet komt). Leuk dat onze nod ongeveer op dezelfde dag is. Wie weet komt mijn ei nog wel iets eerder. Het is afwachten. Maar het zou leuk zijn als we allebei op roze mogen straks!
Ja we zijn inderdaad lekker aan het kletsen hihi, komen er straks vast nog wel wat bij Dit is de eerste keer dat ik ovu test gebruik vandaar dat ik me niet kon inhouden om hem even te proberen haha, weet wel dat ik geen ei heb hoor, tenmiste daar ga ik niet vanuit hihi. Wij zitten inderdaad in de eerste ronde dus qua wachten mag ik echt nog niet klagen hoor. Ik ben trouwens na onze dochter niet meer aan de pil geweest, we hebben condooms gebruikt maar doordat ik nog borstvoeding geef zal mijn cycles nog wel lang zijn. Of voor hetzelfde geld is 40 mijn normale cycles dat weet ik eigenlijk niet, voor onze dochter ruim 14 jaar aan de pil geweest dus geen idee wat mijn "normale" cycles is. Ben benieuwd hopelijk inderdaad allebei op roze, voor jou hoop ik een beetje extra . Heb de foto van de test erbij gedaan
Haha, wat lief dat je voor mij een beetje extra hoopt. Maar wooow, jou ovulatietest is al best wel duidelijk. Nog lang niet positief want de streepjes moeten even duidelijk zijn, maar hij lijkt wel al beetje er aan te komen. Kan dat? Alhoewel het soms ook in eens zo kan zijn dat hij de volgende dag weer lichter is. Ik ga maandag ook bestellen. En ga dan meteen beginnen. Ik hoop zo dat hij snel positief word! Je mag niet in de ochtend met je eerste urine testen he? Altijd na 10 uur. En ik zie dat jou dochter nog helemaal niet zo heel lang terug is. Wat knap dat je nu al voor een brusje gaat. Ik denk dat ik minstens een jaar zou wachten. Wel fijn dat je cyclus er is, ondanks de borstvoeding. Je hoort ook vaak dat je dan helemaal niet meer ongesteld word. Merk jij zelf ook aan cervixslijm bijvoorbeeld dat je ovuleert?
Oh nee, k zou niet meteen beginnen met ovulatietesten. Daar zou ik nog mee wachten tot die dinsdag daarna.... Haha. Het duurt allemaal zoooo lang!!
Wachten duurt lang hè hihi. Ja mijn dochter word volgende week een dus vrij "snel" voor brusje . Mijn cycles is ook een poos weg geweest na de bevalling kreeg in augustus eerste ongesteldheid en toen pas twee maanden erna weer. Ik merk wel iets van mijn slijm dus denk o niet dat dit de ei is Ik had om een uur of 16.00 getest dus geen idee misschien zoizo en hoge lh waarde. Nog even wachten tot dinsdag hihi
Ja, dat wachten duurt zooo lang. Heel irritant. Leuk hoor, voor een broertje of zusje gaan. Wie weet is het wel weer de eerste ronde raak. Zou zo leuk zijn dan voor je! Heb je nu al echt vruchtbaar cervixslijm? Want dan komt je ei misschien wel eerder deze ronde en zou ik al gaan testen als ik jou was! Blijf je trouwens gewoon borstvoeding geven?? Hier op cyclusdag 8 en nog geen ei in zicht... maar is ook niet zo gek. We wachten weer af!
Nee heb geen vruchtbaar slijm ben nog ongesteld.nu wel bijna klaar. Zou wat zijn zeg weer de eerste ronde raak. Ik ga er maar niet vanuit. Nee nog geen ei bij jou is ook logisch hihi. Nog ff wachten. Ga je op dag 20 beginnen of toch eerder? Ik ga gewoon door met de borstvoeding, zie wel hoe dat verloopt
He Pitahaya en Besjes! Ik kom gezellig met jullie meekletsen! Ik zal de nod-lijst ook even wat oppimpen.