NOD lijst 8 t/m 14 februari 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door Noralie87, 7 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Daar zit het 'm nou juist voor mij in. Ben nu ruim een jaar bezig, 9e ronde na mijn miskraam maar ben dus bang dat wanneer mijn cyclus in de war wordt geschopt het dan nog langer duurt. Maar aan de andere kant dus dat stemmetje wat zegt 'maar stel je eens voor dat het dan juist wél raak is'. Vind het lastig.

2. Danielle123

29 okt 2015
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier nog steeds de rode duivels.. ben het zat... waneeer 'droogt' het op zeg... PFffff

3. Brabomama

Brabomama Fanatiek lid

14 sep 2011
    1.316
    0
    0
    Hmmm bedankt voor jullie reacties over de tarwekiemolie dames, dit wist ik niet! In dat geval ga ik zeker nog even wachten want ik vind juist dat ik een keurige regelmatige, niet te korte en niet te lange cyclus heb sinds mijn pilstop. En mijn menstruaties zijn ook niet te licht of te zwaar. Dat wil ik graag zo houden dus ik kijk het nog even aan!

4. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

VOOR ALLE DAMES DIE TARWEKIEMOLIE WILLEN GEBRUIKEN: bij de tuinen kan je het in een flesje halen 5/6 euro. Als je niet wil dat gelijk je hele cyclus van de leg is kun je het per theelepel gebruiken. Ik merkte met twee theelepel per dag positief effect in de zin betere menstruaties voelde me happyer tijdens menstruatie dus niet depri enzo. Bij de tarwekiemolie capsules had ik juist hele lange cyclussen late eisprong enzo. Omdat daar en behoorlijke dosis inziet. Dus met de olie kan je het zelf een beetje regelen!

5. Kersje7

Kersje7 Niet meer actief

Ik gebruik de capsules tarwekiemolie en heb helemaal geen nadelig effect gemerkt. Ik ben alle rondes dat ik het gebruikte zwanger geworden. Laat je er niet teveel door afschrikken dus, wat voor een ander geldt hoeft zeker niet voor jou zo te zijn!

6. Nextstep

Nextstep Bekend lid

29 okt 2014
    842
    68
    28
    NULL
    NULL
    Wij hebben nog geen onderzoeken gehad oid... Durf nog niet echt denk ik. Maar na een jaar begint het nu wel te spelen. Daarom lees ik ook even lekker mee.
    Ergens heb ik 'gewoon' de hoop dat het nog gaat lukken binnenkort. Ben van plan deze maand tarwekiemolie te gaan gebruiken. Die granaatappels weet ik nou wel 😉
    Zijn er denk ik nog niet aan toe, aan de mmm. Maar mijn leeftijd maakt me wel onzeker....

Maar met zoveel mensen met NOD op de 14e moet t toch goedkomen deze maand. Geloof er heilig in :) op naar allemaal roze ❤️❤️❤️

7. ninii01

ninii01 Bekend lid

26 sep 2011
    758
    250
    63
    NULL
    Ik wil er ook graag bij op de lijst. Ninii01 25 jaar 3de kindje 1e ronde na mk NOD 13 februari

8. Raniyah

Raniyah Actief lid

23 nov 2015
    219
    0
    0
    NULL
    NULL
    ♡ NOD lijst 8 t/m 14 februari 2016 ♡

8.(3)
    Dido82 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 5
    Loontje1 - ?? jaar - 2e kindje - ronde 4
    Krista1990 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 1

9.(3)
    Mijntje1990 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 3 na MA
    Kersje7 - ?? jaar - 7e kindje - ronde 2
    Regina88 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1

10.(4)
    Liesiewiesie - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3
    Suze29 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 17 (2e na mk)
    Whuz - ? jaar - 2e kindje - ronde 5
    Citygirl1985 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 5

11.(5)
    Mirte85 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 21 MMM
    PrincessP - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2
    Danielle123 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 9 (2e na mk)
    Curitiba - 39 jaar - 1e kindje - ronde 2
    Dora26 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 14

12.(4)
    Mamavand - 29 jaar - 3e kindje - ronde 4
    Missmarijke - 37 jaar - 2e kindje - ronde 37 MMM
    Juffie33 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 9
    Kroel - 36 jaar - 2e kindje - ronde 7

13.(3)
    Noralie87 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3
    Angel2005 - 37 jaar - 2e kindje - ronde 2
    Ninii01 - 25 jaar - 3e kindje - 1e ronde na mk

14. (8)
    Quito - 33 jaar - 1e kindje - ronde 2
    Raniyah - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3 na mk
    Marrissie - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2
    Brabomama - 35 jaar - 3e kindje - ronde 2
    Nextstep - 36 jaar - 1e kindje - ronde 13
    Eedihcro - 38 jaar - 1e kindje - ronde 12
    Dogs84 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 21
    Leenislief - 34 jaar - 2e kindje - ronde 5
    Jessy77 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 9

datumloos (1)
    Lala90 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 12 (6e ronde na MA)

buiten de lijst. (1)

15. Enna87 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2

Totaal:33

Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) Twijfel-/Tuurtest (0) mmm (2) Negatieve test (0)

WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op "Quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [ QUOTE=+naam] en [/QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!

9. Raniyah

Raniyah Actief lid

23 nov 2015
    219
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb je erop gezet! ☺️

10. Brabomama

Brabomama Fanatiek lid

14 sep 2011
    1.316
    0
    0
    Welkom Ninii01, wat heftig dat je nog zo recent een miskraam hebt gehad, en dan ook nog met Kerst...:(
    Niet dat het op een andere datum minder verdrietig is, maar toch, met Kerst is wel exta cru! Hopelijk ben je snel weer zwanger en blijft het dan goed gaan!

11. Eedihcro

Eedihcro Bekend lid

14 dec 2015
    658
    161
    43
    NULL
    NULL
    Nieuwsgierig mag, het komt ook echt niet vaak voor. Ik kwam erachter met een uitstrijkje dat niet wilde lukken, dus ik moest ervoor naar de gyn. Hoewel sex ook nooit echt een pretjes was. Nu geopereerd (tussenschot verwijderd en van binnen alles bekeken, geen gekke dingen gevonden) en sindsdien gaat het een stuk beter.

Beetje een vies vraagje... Ik ben nauwelijks ongesteld. Het duurt net 2 dagen en verlies nauwelijks wat. Ik maak me dan druk dat mijn baarmoederslijmvlies niet goed genoeg is. Is dat gek? Zal het in elk geval aan de gyn voorleggen.

12. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

M'n eieprong is in aantocht mega zere liezen en inmiddels een licht streepje op ovu test ik denk over 4/5 dagen posi ovutest.dus dat zou inhouden een vroeg eitje. Deze maand ga i wel even tempen vanaf morge om te zien of m'n ei echt wel springt! Daarna stop ik met tempen! Want dat maakt me allee maar gek!

13. Loontje1

Loontje1 Bekend lid

5 mei 2014
    894
    2
    18
    oncologie verpleegkundige
    Hier vandaag ook eerste ovu test en ook al een streepje, verwacht deze keer een eerder ei. Zou fijn zijn. Duim met jullie allen mee op een vruchtbare periode!

14. PrincessP

PrincessP Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.187
    426
    83
    Vrouw
    Brabant
    Ik ben aan het twijfelen wanneer ik ga beginnen met testen. Zit nu op dag 6. Vorige cyclus was 25 dagen, maar gemiddelde over 3-6 maanden is 28, gezien 6-12 maanden 27 dagen. Als ik uitga van 25 dagen moet ik dag 8 beginnen volgens het schema. Maar als ik naar het gemiddelde kijk dan 11... Maar als hij weer vroeg is ben ik te laat als ik op dag 11 begin.. Wat vorige maand dus was. Ik ga maar op safe en vroeg beginnen denk ik. Ik heb 15 testen in huis, dus kan een week 2x per dag testen.

15. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Princesp ik zou ook voor safe gaan en dag 8 beginnen !

16. PrincessP

PrincessP Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.187
    426
    83
    Vrouw
    Brabant
    Ja dat ga ik denk ik ook maar doen. Mocht ik m'n ei dan niet vinden kan ik altijd nog even den paar bijhalen. Jammer dat de action geen webwinkel heeft. Ideaal die goedkope testen van hun, maar die caissières van 16 vinden het altijd heel interessant als je die dingen haalt.. Dan bestel ik zie liever online!

17. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Ik ga ook morgen beginnen met ovu testen, zit dan op cd 11. Tempen ook alweer mee bezig. We gaan er dus weer voor haha.
    Stiekum ook al uitgerekende datum gekeken. Ja ik weet dat ik erg ben..... :p

18. PrincessP

PrincessP Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.187
    426
    83
    Vrouw
    Brabant
    Hihi, dan ben ik ook erg want doe dat ook altijd 😜 Beetje voorpret moet kunnen toch?

19. Boterbloempje87

Boterbloempje87 Actief lid

13 jan 2016
    131
    0
    0
    Ik werk in de psychiatrie
    Amersfoort
    Spannend iedereen die kan gaan starten met ovu testen.

Hier hele matige menstruatie, heel anders dan normaal snap er niets van. Maar misschien doordat ik er in mijn hoofd veel mee bezig ben!

Ik heb verder mee gelezen over alle ervaringen met tarwekiemolie. JESSY77 snap wel dat je twijfelt heb hier nu het zelfde....

Iemand toevallig ook nog ervaring met teunisbloem?

Graag zou ik nog op de lijst willen :)
    28 jaar, ronde 2, 1e kindje
    Thanks alvast!

20. whuz

whuz Bekend lid

20 okt 2015
    995
    1
    0
    NULL
    NULL
    PrincessP. Je kunt de eerste dagen misschien nog wel met één keer testen doen toch? Bij mij is ie dan nog helemaal wit. Dan heb je op een ander deel van de dag volgens mij niet ineens een knaller. Bij mij loopt het op een bepaald moment wel wat meer op.

Deel Deze Pagina