Knuffel voor jou PrincessP! Toch jammer dat het echt is doorgebroken nu, al was het inmiddels al duidelijk voor je dat je niet zwanger kon zijn. Ik hoop echt dat jullie de volgende ronde meer geluk hebben!
Dank je wel. Volgende maand is mijn vriend jarig, zou toch ook wel een onwijs mooi cadeau zijn dan! Jij heel veel succes met de zwangerschap!
Nog steeds niet... Vanmiddag heel misselijk eventjes (halfuurtje) en heb wat hoofdpijn. Gevoelige tepel. Opgezwollen buik sinds een paar dagen. Heb testen gehaald van action, maar durf niet te testen. Vanmorgen huisarts gebeld. Kan ook zijn dat ik te weinig HCG aanmaak. Dus ik moet een beetje afwachten.
Helaas, ik mag ook op rood. Ben al een paar dagen niet meer online geweest, was er echt even klaar mee. SORRY. Het begon met mij op donderdag, DPO 7/8 met licht/roze verlies, dit was er ook vrijdag. Had goede hoop. Maar helaas dit hield 4 dagen aan, nu is het sinds maandag een vieze bende. Lijk wel leeg te lopen van binnen. Heb het nog niet vaak zo heftig meegemaakt en het duurt dus nu ook gewoon al 8 dagen. Komende dinsdag naar de huisarts om te kijken of ik weer verwezen kan worden naar de gyneacoloog/perinatoloog van eerder.
De ongesteldheid is toch begonnen, dus ik mag op rood. Succes met de volgende ronde, andere dames die nu op rood zijn gegaan. En sterkte met wachten voor diegene die nog geen duidelijkheid hebben. Nog gefeliciteerd Brabomama!
Gefeliciteerd natuurlijk aan alle zwangere dames! Hopelijk voelen jullie je een beetje goed en kunnen jullie er met je partner van genieten! Succes voor alle rode dames en de dames in spanning!!
Balen Juffie en Elfenprinses! juffie, dat heb ik momenteel ook, dat leeglopen. Ook veeeel meer dan anders! Zit nu op dag 2, ben benieuwd of het nu ook langer duurt. Succes bij de ha, hopelijk krijg je de doorverwijzing!
Rond 17.00 uur weer een testje gedaan vanmiddag. 1 van de action. Leek negatief te zijn... Huisarts gesproken. Kan zijn dat ik te weinig HCG aan zou maken... Maandag weer testen anders moet ik langskomen. Word gek van de onzekerheid.
Balen van de negatieve test. Hoeveel dagen ben je nu overtijd? Tot maandag wachten duurt wel lang... Sterkte met wachten
Ik ben vandaag 11 dagen overtijd. Tot maandag wachten duurt heel lang. Arggggh! 😁 hoe gaat het met jou?
Pfff, dat is ook lang wachten dan nog ja. Kan mij voorstellen dat dit ook erg onzeker en naar is zeg. Sterkte, hopelijk heb je toch voor maandag nog een positieve test. Of wacht je daar gewoon mee tot maandag?
Ja, het is echt ongelooflijk. Ik ben vorige week donderdag dus al begonnen, toen dacht ik nog dat het misschien een innestelingsbloeding was. Het bleef 4 dagen bij alleen kleur met afvegen en een druppel in een inlegkruisje. Nu is het sinds maandag helemaal mis, veel stolsels, moet regelmatig naar de wc gaan, anders gaat het mis zeg maar. Word er echt wel onzeker van, dat het nu zolang duurt, dat heb ik normaal niet. Ik hoop dat ik dinsdag gehoord wordt. De assistente snapte er weinig van. Sept '14 gestopt met de pil, dus ik hoop wel dat er mee gekeken gaat worden. Zeker omdat ik altijd al medicatie slik voor een juiste balans in mijn prolactine wegens een prolactinoom. Maar we wachten het wel af... had liever dat die afspraak niet nodig was geweest.
Vanmorgen weer een testje gedaan. Ik dacht een heel licht Tuur streepje te zien... Vriendlief niet. Of zie ik ze vliegen?
Krista: Heb je foto? Turen we even mee! Juffie: Ik heb ook al een paar dagen voor het echt begon heeeel licht bloedverlies. En sinds woensdagmiddag ook klodders... Moet ook vaak verschonen anders lek ik door. Normaal gesproken heb ik veel minder. Succes/sterkte dinsdag!