Vakje is een beetje donker op de foto maar vanuit de verte lijk ik wel wat te zien. Is nog lastig ze zien. Hopelijk maak je heel langzaam hcg aan en is dit het begin van een dikke vette streep!
Inderdaad wel wat donker, maar denk ook heel vaag wat te zien. Maar weet niet of dat streep is of schaduw. Hopelijk is het maandag donkerder! Sterkte met wachten
Ik zie ook iets op de foto. Misschien de test slopen en dan een foto? Eventueel in negatief? En misschien morgen of als je kan wachten overmorgen opnieuw testen. Ik ben voor je aan het duimen.
Heb je de test nog bewaard Krista? Kun je 'm dan even opnieuw fotograferen met wat betere belichting? Ik denk namelijk ook echt een tuurstreepje te zien maar ik weet het niet zeker omdat het gebied waar het om gaat in de schaduw zit! Mijn duimen draaien ook voor je!!!
Net weer getest. Geen streepje te bekennen. Ook een ovulatie testje gedaan, zie wel een streep, maar is niet donkerder of gelijk aan C streepje Wat adviseren jullie me?
Zoveel, dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Bedoel moet ik hoop blijven houden tot ik misschien toch ongesteld word?