NOD lijst 8 t/m 14 februari 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door Noralie87, 7 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Curitiba

Curitiba Fanatiek lid

21 dec 2015
    1.447
    393
    83
    Ik ben bezig met zowel tempen als ovu testen. Gezien mijn hoge leeftijd heb ik wat haast, ik kan niet zeggen, ik kijk het een jaar aan en dan zien we wel verder.
    Ik heb me voorgenomen naar de HA te gaan over 3 maanden, en dan wil ik mijn temperatuur schema's etc laten zien. Mensen raden me aan direct naar de HA te gaan (ik word dit jaar 40), maar ik wil het toch eens eerst gewoon proberen zonder onderzoeken etc.

2. Mijntje1990

Mijntje1990 Actief lid

6 sep 2015
    124
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vind het temperaturen ook niet alles, maar doe het toch, wilde na de MA graag wat inzicht krijgen in cyclus en een soort extra houvast. Hoop het niet lang te hoeven doen:;)

Deze dagen zo voor ovulatie gaan altijd prima bij mij, maar ik weet nu al dat die twee weken daarna zoooo langzaam gaan::D

3. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Ik kan mijn ei altijd goed opsporen dmv ovulatietesten maar aangezien dat verder niets zegt over het wel of niet springen van het eitje vind ik temperaturen heel prettig, dat geeft me uiteindelijk de bevestiging die ik nodig heb. Deze maand heb ik echter besloten om de boel de boel te laten en het op gevoel te doen. Wie weet ben ik er dan minder geforceerd mee bezig.

4. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Nee ik temp ook niet kan ook heel goed zien aan mijn cervixslijm icm ovutesten of mijn eitje gesprongen is....

5. whuz

whuz Bekend lid

20 okt 2015
    995
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik temp ook niet. Daar heb ik de discipline niet voor. Ik denk dat als we in mijn vruchtbare dagen gewoon regelmatig vrijen het niet eens zo heel veel waarde heeft om precies mijn eisprong te weten. Als je om de 2 of 3 dagen vrijt zou het gewoon goed moeten komen, lijkt me.

Ik merk het trouwens ook altijd aan mijn afscheiding. Die is echt heel anders tijdens mijn piek in vruchtbaarheid.

Weten wanneer je eisprong is, zorgt er denk ik niet echt voor of je zwanger wordt of niet. Het is altijd een bepaalde kans die je hebt om zwanger te raken. Ovulatietesten heb ik vorige maand voor het eerst gebruikt. Gewoon om te kijken of mijn gevoel over wanneer mijn eisprong is op basis van mijn afscheiding ook overeen komt. En dat doet het. Ik heb nu nog heel veel testen over, dus de komende twee maanden test ik ook nog.

6. Repeltje

Repeltje Niet meer actief

Hey meiden mag ik op de lijst?

Repeltje, 21 jaar, eerste kindje, ronde 17.

Nod 9 februari :)

7. whuz

whuz Bekend lid

20 okt 2015
    995
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ben wel benieuwd wat die dan zegt. Na 3 maanden is wel heel snel namelijk. Zelfs voor jonge vrouwen die zeg maar in hun meest vruchtbare jaren zitten, is 6 maanden geloof ik het gemiddelde. Wil je al gelijk hulp vanuit de medische wereld? Of wil je een onderzoek van jouw baarmoeder etc en eventueel het zaad van jouw partner?

(ik veroordeel je niet hoor, ben altijd gewoon heel nieuwsgierig. Snap het ook goed. Ben ook al voorbij de 35 en denk ook wel eens dat ik straks misschien wel te laat ben.)

8. Boterbloempje87

Boterbloempje87 Actief lid

13 jan 2016
    131
    0
    0
    Ik werk in de psychiatrie
    Amersfoort
    Oké,duidelijk antwoord bedankt.

Ik temp ook niet geen discipline voor, dus herkenbaar WHUZ ;)
    Gebruik deze maand nog niets voel mijn eisprong of aankomende wel altijd goed. Verder is bij mij het slijm helaas niet zo zichtbaar. Wel als de eisprong geweest is.

Mijntej: wat meer begrip was wel fijn geweest... Zucht! Maar geen klachten is hopelijk positief :)

9. PrincessP

PrincessP Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.187
    426
    83
    Vrouw
    Brabant
    ♡ NOD lijst 8 t/m 14 februari 2016 ♡

8.(4)
    Mamavanmenno - 32 jaar - 3e kindje - ronde 8
    Dido82 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 5
    Loontje1 - ?? jaar - 2e kindje - ronde 4
    Krista1990 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 1

9.(4)
    Mijntje1990 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 3 na MA
    Kersje7 - ?? jaar - 7e kindje - ronde 2
    Regina88 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1
    Repeltje - 21 jaar - 1e kindje - ronde 17.

10.(4)
    Liesiewiesie - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3
    Suze29 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 17 (2e na mk)
    Whuz - ? jaar - 2e kindje - ronde 5
    Citygirl1985 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 5

11.(5)
    Mirte85 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 21 MMM
    PrincessP - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2
    Danielle123 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 9 (2e na mk)
    Curitiba - 39 jaar - 1e kindje - ronde 2
    Dora26 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 14
    babyloveme - 27 jaar-1e kindje ronde 2.

12.(4)
    Mamavand - 29 jaar - 3e kindje - ronde 4
    Missmarijke - 37 jaar - 2e kindje - ronde 37 MMM
    Juffie33 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 9
    Kroel - 36 jaar - 2e kindje - ronde 7

13.(3)
    Noralie87 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3
    Angel2005 - 37 jaar - 2e kindje - ronde 2
    Ninii01 - 25 jaar - 3e kindje - 1e ronde na mk

14. (10)
    Quito - 33 jaar - 1e kindje - ronde 2
    Raniyah - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3 na mk
    Marrissie - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2
    Brabomama - 35 jaar - 3e kindje - ronde 2
    Nextstep - 36 jaar - 1e kindje - ronde 13
    Eedihcro - 38 jaar - 1e kindje - ronde 12
    Dogs84 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 21
    Leenislief - 34 jaar - 2e kindje - ronde 5
    Jessy77 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 9
    Boterbloempje87 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2

datumloos (1)
    Lala90 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 12 (6e ronde na MA)

buiten de lijst. (1)

15. Enna87 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2

Totaal:37

Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) Twijfel-/Tuurtest (0) mmm (2) Negatieve test (0)

WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op "Quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht.

10. ninii01

ninii01 Bekend lid

26 sep 2011
    758
    250
    63
    NULL
    Ik temperatuur niet en geen ovulatie testen, ik voel altijd wanneer ongeveer mijn eisprong is aan buikpijn en rond die periode gaan we klussen.. Denk als ik daar me ook mee ga bezig houden dat ik dan helemaal nergens anders meer aan denk hihi !!

11. MissMarijke

MissMarijke Bekend lid

21 nov 2015
    637
    1
    18
    Fryslan
    Reden dat ik er even naar vroeg was omdat ik zelf een halve baarmoeder heb. Uterus Unicornis. (als dat googled op plaatjes kom je idd jou afwijking ook tegen, is het bij jou Septus of Duplex?)
    Bij mij is ontdekt bij de baarmoederfoto. Maar omdat jij nog niet zover bent in de MMM dacht ik hey hoe zijn ze daar bij jou dan achter gekomen? Vandaar mijn vraag.
    Fijn dat het nu stuk beter is, laten we wel wezen het is wel zo fijn dat de sex prettig is..vooral als je zwanger probeert te raken. :)

12. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

gebruik van TEUNISBLOEMOLIE na ovulatie kan zorgen voor een vmk. Daarom is het ook ten strengste afgeraden om na ovulatie te gebruiken. Dus alleen als je zeker bent van je eieprong kun je het dus gebruiken vanaf 1 e dag menstruatie tot ovulatie.

13. Boterbloempje87

Boterbloempje87 Actief lid

13 jan 2016
    131
    0
    0
    Ik werk in de psychiatrie
    Amersfoort
    Bedankt! Ben wel geschrokken van alle reacties en bijwerkingen die het kan hebben. Deze maand denk ik nog maar even niets.
    Of raden jullie tarwekiemolie wel aan? Pff vind het verwarrend..

14. Eedihcro

Eedihcro Bekend lid

14 dec 2015
    658
    161
    43
    NULL
    NULL
    Oh, das ook heel bijzonder zeg. Kende wel meerdere vormen, maar deze nog niet. Ik heb uterus didelphys met vaginaal septum. Alleen het septum is nu weg. Ik heb ook 2 baarmoedermonden. Dat roept dus ook gelijk vragen op als ik medisch circuit in ga, want is iui dan wel mogelijk?
    Maar jij bent er dus echt achter gekomen doordat je de mmm in ging? Dat lijkt me ook wel heftig hoor. Maandag weet ik hopelijk meer.

Curabita, mij is verteld dat je boven de 35 na 6 maanden proberen naar de gyn toe mag. De eerste die ik had wilde mij alleen niet helpen, daarvan moest ik maar een jaar verder proberen. Nu na 3/4 jaar heb ik contact gezocht met een andere gyn. Maandag eerste gesprek, dus ben heel benieuwd wat hij gaat doen. Gelijk ook maar vragen of mijn minimale menstruatie te maken heeft met onvoldoende baarmoederslijmvlies oid. Dan kan ik daarna idd die tabletten gaan slikken of er iets anders aan doen als dat nodig is.

15. MissMarijke

MissMarijke Bekend lid

21 nov 2015
    637
    1
    18
    Fryslan
    Oh jee zelfs 2 baarmoedermonden, bijzonder zeg. Heb wel eens gelezen over een vrouw, zelfde afwijking als jou was zwanger van 2 kinderen in elk een baarmoeder. Die zelfs leeftijd verschil hadden van enkele weken.

Ben erg benieuwd wat je nieuwe gynaecoloog er over zegt.

16. Eedihcro

Eedihcro Bekend lid

14 dec 2015
    658
    161
    43
    NULL
    NULL
    Dat is idd een mogelijk die voor kan komen. Er is me Ook aangeraden om zodra ik weet dat ik zwanger ben een condoom te gaan gebruiken om dat te voorkomen. Hoewel een tweeling me ook wel heel bijzonder lijkt.
    Ik laat het maandag wel weten.

17. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Tarwekiemolie kan je wel proberen mijn ervaring persoonlijk os dat her een stuk minder in de war schopt als teunisbloem.

18. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet dat ik eigenlijk niet mag klagen omdat ik pas in ronde 5 zit, maar ik ben er zo klaar mee! Heb dit gevoel voor het eerst. Andere rondes ging ik steeds vol goede moed weer in en nu heb ik er op de één of andere manier geen zin meer in. Zie nu al op tegen het wachtbankje. Het helpt ook niet dat ik bij mijn dochter eerste ronde zwanger was. in mijn omgeving zijn nu een aantal ongepland zwanger (wel gewenst) en dat frustreerd me ook.
    We doen alles volgens het boekje terwijl mijn dochter in een dronken bui is verwekt en ik toen veel minder gezond leefde dan nu.
    Ach, waarschijnlijk denk ik er volgende week weer anders over, maar nu ben ik het gewoon even zat.
    Sorry voor mijn gezeur. Moest het even kwijt 😊

19. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Hier gebruik ik ook ovulatietesten én temperatuur ik, ik voel me daar gewoon 'zekerder' mee... Dus waarom ook niet ;)

De komende dagen zal ik hier ook wat minder zijn, omdat ik morgen geopereerd wordt aan endometriose en cyste... Duim maar voor mij dames! Vanavond kom ik nog eventjes piepen, maar vanaf morgen zal het eerst wat stiller zijn vanuit mijn kant ;) Hopelijk kunnen we deze ronde nog verder ipv pauze te nemen!

Succes trouwens met die aankomende eitjes!

20. whuz

whuz Bekend lid

20 okt 2015
    995
    1
    0
    NULL
    NULL
    Is het dan nog steeds een tweeling als ze niet op hetzelfde moment verwekt zijn? Lijkt me heel bijzonder. Ik heb daar gelijk 100 vragen bij. Want kan een bevalling van nummer 1 die van nummer 2 ook in werking zetten, want dan lijkt het me inderdaad een goed idee om een condoom te gebruiken.

Deel Deze Pagina