Haha ik ben ook altijd heel nieuwsgierig hoor, geen probleem. Ik wil geen hulp vanuit de medische wereld bij voorbaat, maar stel dat dat nodig blijkt te zijn, en dat we een jaar wachten met naar de HA te gaan, dan ben ik alweer bijna 41. Ik lees en hoor overal dat het dan echt zo goed als onmogelijk wordt allemaal. Ik kom al 30 jaar bij dezelfde huisarts, ik heb zoiets van, gewoon even kletsen, kijken wat hij ervan vindt. Misschien zegt hij direct, laat je maar onderzoeken, kijken of het allemaal nog werkt. misschien zegt hij wacht het een tijd af.
Ik herken het wel hoor! Dus ik zeur even mee.. Afgelopen week te horen gekregen dat twee stellen vrienden van ons zwanger zijn. Ben echt heel blij voor ze, maar tegelijk vind ik het ook jammer dat ik nog niet zwanger ben. Ik ben ook ongepland (zeker wel gewenst) zwanger geworden van mijn zoon. Ondanks condoomgebruik. Ben niet meer bij zijn vader, en met mijn "nieuwe" vriend (alweer 5 jaar) nu pas in ronde 2. Maar gevoelsmatig ben ik er al veel langer mee bezig, al langer er klaar voor om weer moeder te worden. Alleen vriendlief was nog niet zo ver, en ik wil het dit keer wel echt goed doen. Maar ja, ik mag niet zeuren van mezelf, want er zijn vrouwen bij die er veeeeel langer over doen om zwanger te worden.... Wij gaan gewoon vrolijk door en kijken wel wanneer het lukt... En hopelijk kunnen we dan met zn drieën samen zwanger zijn.. Wij gaan er iig weer goede moed tegenaan deze ronde
Dan is het inderdaad wel fijn om zo'n gesprekje te voeren. Ik hoop heel erg dat je snel zwanger raakt. Lijkt me wel lastig om het idee te hebben van een soort klok die heel hard tikt richting een nog onbekend eindpunt. Zo ver ben ik gelukkig nog niet. Ik ben nu net 37, maar voel me toch ook best oud en er is ook zo'n stemmetje dat regelmatig zegt: 'ja, had je maar eerder moeten beginnen.' Gelukkig heb ik al een minimeisje. En zie ik in mijn omgeving genoeg vrouwen/vriendinnen van mijn leeftijd die ook zwanger zijn van een eerste of tweede of derde. Dat geeft me dan weer een wat beter gevoel
Heel veel sterkte met de operatie en het herstel. Ik hoop dat het je helpt en dat je na de operatie snel zwanger zult raken!
Officieel is het geen tweeling, daar heb je gelijk in. Maar zo voelt het waarschijnlijk wel. En die vragen, die had ik ook. Voordat ik aan dit traject begon heb ik al een gesprek gehad met de gyn die mij geopereerd heeft. En nog steeds komen er wel eens vragen op. Ik dacht dat als het verschil tussen de 2 klein genoeg is, dat ze die dan tegelijk halen. Maar ja, geen ervaring mee, dus ik weet het niet. Ook hier al best op leeftijd voor een eerste kindje. En ook hier de angst dat ik te laat begonnen ben. Maar ja, pas laat de liefde van mijn leven ontmoet. Nu voelt alles pas goed genoeg om eraan te beginnen. Curabita, ik ken wel mensen die op latere leeftijd zwanger geworden zijn hoor. Ex-collega was 43 en dacht dat een condoom niet meer nodig was vanwege haar leeftijd. Die was met 3 maanden zwanger. Gesprek met de huisarts kan zeker geen kwaad. En idd niet langer dan 6 mond wachten met naar gyn gaan. Dat was op advies van mijn oude gyn.
Precies wat je zegt, het is vervelend om het gevoel te hebben dat de klok je gaat inhalen. Het liefst zou ik ook zeggen tegen mijn man: joh we zien wel hoe het loopt, laten we het een tijdje aankijken. Maar daar is helaas geen tijd voor. Ik heb wel zoiets van, mocht het niet lukken, dan is dat ook niet het einde van de wereld. Ik heb pas zo laat besloten ervoor te gaan. Dan is het toch wel mijn eigen schuld Al moet ik zeggen dat ik het wel GEWELDIG zou vinden hoor! Een baby zou zo fijn in ons gezin passen (mijn man heeft al 2 kinderen van 6 en 13).
Dikke knuffel voor jou Leenislief! Klagen mag hoor, schrijf het maar lekker van je af. Dora heel veel succes met de operatie, hopelijk gaat het jullie verder helpen!!
Succes en sterkte dora met je operatie! Leenislief en princessp herkenbaar, maar als ik hier zo mee lees denk ik wel ik zit pas in ronde 4... Cubanita prima toch om na deze ronde al zo vast met de ha te gaan babbelen! Al mensen met aardig positieve ovu testen?
Uhm nee nog niet eens begonnen met testen over 5 dagen begin ik! Maar die van jou is al positief, dan mag je morgen op 't wachtbankje spannend...
Ja hij is mooi positief, enig nadeel is dat ik zo naar de vrienden van Amstel ga en morgen een late dienst heb 😬.
Loontje succes ik ben al wel begonnen met testen maar nog gene posi test! Kan ook niet zit op dag 7 van cyclus verwacht tussen dan 10 en 13 m'n ei!