Dora, wat fijn dat je goed nieuws hebt gehad. Laten we hopen dat ze gelijk krijgen en dat je binnen 6 maanden zwanger bent. De eerste eitjes al gespot. Ik had vanmorgen nog maar een heel licht streepje, dus ik moet nog even geduld hebben. Hoewel er ook maanden waren dat ik mijn ei op dag 10 al had. Ik ga morgen naar de gyn toe. Ben echt heel benieuwd. Hoop echt dat ie verder wil helpen. Ik laat het morgen sowieso wel ff weten.
Ja alleen ik had hem niet zo vroeg Verwacht dus baal lichtelijk. Gister ochtend gezellig gemaakt en vanmorgen ook maar in de douch😬😬🙈 ben bang dat daar vrij weinig van is blijven hangen!
♡ NOD lijst 8 t/m 14 februari 2016 ♡ 8.(3) Mamavanmenno - 32 jaar - 3e kindje - ronde 8 Dido82 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 5 Krista1990 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 1 9.(4) Mijntje1990 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 3 na MA Kersje7 - ?? jaar - 7e kindje - ronde 2 Regina88 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 Repeltje - 21 jaar - 1e kindje - ronde 17. 10.(4) Liesiewiesie - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 Suze29 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 17 (2e na mk) Whuz - ? jaar - 2e kindje - ronde 5 Citygirl1985 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 5 11.(7) Mirte85 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 21 MMM PrincessP - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Danielle123 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 9 (2e na mk) Curitiba - 39 jaar - 1e kindje - ronde 2 Dora26 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 14 babyloveme - 27 jaar-1e kindje ronde 2 Mamavand - 29 jaar - 3e kindje - ronde 4 12.(3) Missmarijke - 37 jaar - 2e kindje - ronde 37 MMM Juffie33 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 9 Kroel - 36 jaar - 2e kindje - ronde 7 13.(3) Noralie87 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 Angel2005 - 37 jaar - 2e kindje - ronde 2 Ninii01 - 25 jaar - 3e kindje - 1e ronde na mk 14. (10) Quito - 33 jaar - 1e kindje - ronde 2 Raniyah - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3 na mk Marrissie - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 Brabomama - 35 jaar - 3e kindje - ronde 2 Nextstep - 36 jaar - 1e kindje - ronde 13 Eedihcro - 38 jaar - 1e kindje - ronde 12 Dogs84 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 21 Leenislief - 34 jaar - 2e kindje - ronde 5 Boterbloempje87 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 Elfenprinses - 36 jaar - ronde 3 - 2e kindje datumloos (1) Lala90 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 12 (6e ronde na MA) buiten de lijst. (2) 15. Enna87 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 4. Loontje1 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 Totaal:37 Wachtbankje (2) Zwanger (0) Ongesteld (0) Twijfel-/Tuurtest (0) mmm (2) Negatieve test (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "Quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht. Als t goed is helemaal up to date!
MamavanD heb je verplaatst naar de 11e. Heb net ook nog even ovulatietest gedaan...van niets naar iets...volgens mij nog niet positief..denk dan morgen positieve ovutest en dan al snel het ei.. ? Moet eigenlijk nog even wachten...want anders zijn we te laat voor de IUI
Ik ben gwn niet goed in positieve testen ofzo, nog geneens een streepje in de verte... Irritante dingen
Wat een boel hebben jullie weer gekletst. Gezellig hoor! Ik probeer deze maand ook minder ermee bezig te zijn, maar ben bang dat dat heel moeilijk gaat worden. Loslaten is sowieso al niet mijn sterkste kant. Succes met zoeken allemaal! Ik verwacht volgend weekend mijn eisprong, dus ga denk ik dinsdag of woensdag starten met ovulatietesten.
Net nog een digitale ovulatietest gedaan en een smiley... Normaal zou ik blij zijn maar dit is te vroeg voorde IUI.. Snelste zou woensdag zijn... Dan is t ei allang gesprongen 😔
Mismakingen, hoezo kun je woensdag pas terecht? Houden ze bij iui niet bij wanneer je ei precies springt om te zorgen dat ze op het juiste moment kunnen helpen? En zou je nu dan wel zelf vast een voorraadje aan kunnen leggen? Misschien toch vandaag even bellen om te kijken of ze nog iets voor je kunnen betekenen? Of haken ze daar niet op in? Sorry voor al mijn vragen. Heb eigenlijk nog geen idee hoe al die trajecten lopen.
Hey Eedihcro. Ze houden idd precies hoe en wat met het ei. Normale gang van zaken is, cd 10 eerste echo, (was voor mij gister maar is zondag dus doen ze dat niet) kijken ze naar ei, soms moet ik 2 dagen later terugkomen voor 2e echo om te zien hoe groot t ei dan is. De ene keer is m'n ei al aardig aan de maat, moet in de avond Pregnyl prikken dat zorgt ervoor dat t ei 36/40 uur later springt, op dat moment is dan ook de IUI. Mocht bij de eerste echo (follikelmeting) ei wat klein zijn, dan 2 dagen later weer echo en dan 2 dagen later IUI. Hoop dat ik zo beetje goed heb uitgelegd. Normaal heb ik nooit een positieve ovu test op cd 10, veel te vroeg!! Vandaar dat ik wat baal!
Ja, das wel enorm balen dan.En kun je dan niet vandaag bellen dat de test positief was? Of ondernemen ze dan niet direct actie? Ik moet hier nog veel over gaan leren, dat weet ik wel. Ben benieuwd welke info ik hier vanmiddag over ga krijgen. Zal ook wel veel in 1 keer zijn.
Oh missmarijke wat vervelend een te vroege eisprong. Proberen jullie t ook nog zelf dmv gewoon vrijen of heeft dat geen zin? Eedihcro succes vandaag bij de gyn! Ik ben heel benieuwd naar m'n ovu test van vandaag, of die knalt. Vorige cyclus had ik pas op dag 17 n knaller
Zit nu in t ziekenhuis, zal t zo wel horen. Op een topic die ik heb geplaatst bij vruchtbaarheidsbehandelingen hoorde ik dat de hormonen die ik spuit invloed kan hebben op de testen. Dus wie weet is t toch wat anders. Succes Eedihcro in t ziekenhuis vandaag. Welke cd zit je nu Kersje??
Ik slaap al twee nachten op de bank. Dat schiet niet echt op met klussen. Ben zo aan het hoesten dat ik iedereen de hele nacht wakker houd. Verder nergens last van. Ben wel benieuwd naar mijn ovutest vandaag. We hebben al een paar dagen geen actie gehad zeg maar. Wij maken het vak 's ochtends gezellig. Afgelopen week lag er 's ochtends vaak een klein stoorzenderrje tussen ons in. Die was steeds vroeg wakker. Vanochtend niet, maar toen kon mijn vriend mij niet vinden. Haha.
Succes MissMarijke, hopelijk lukt het deze ronde ondanks de vroege eisprong! Whuz, vervelend dat je zo verkouden bent! Beterschap
Het is te hopen dat het dan toch iets anders is en dat de vroege eisprong geen problemen. Veroorzaakt MissMarijke. Normaal late eisprong dus kersje. Hopelijk nu eerder, dan is je cyclus ook korter. En thanks. Vind het spannend, maar ook wel fijn. Vooral heel benieuwd wat ze gaan doen. Mede ook vanwege mijn bijzonderheid en leeftijd.
Ben echt benieuwd hoe dat gaat zo'n eerste bezoek aan de gyn. Wij mogen volgende week voor het eerst en ik heb geen flauw idee wat ik er van moet verwachten. Succes en ik kom straks even spieken hoe het gegaan is!