@Mirte: Blij dat het toch is kunnen doorgaan dan! En zoals je zegt, liever 2 dan geen, dat kan ik begrijpen! Ik heb er ook al vaak aan gedacht (vroeger toen ik klein was al zelfs)... Ookal zijn tweeling-zwangerschappen helemaal niet zonder risico's, het zou wel fijn zijn moesten er hier ook 2 ineens komen... Tijd voor een 2de nadien, ik vrees dat we die niet meer zullen hebben...terwijl we de wens altijd wel hadden om voor 2 kindjes te gaan. Mijn vriend wordt in september 45, dus hij begint zich stilaan te oud te voelen, wat ik ook wel begrijp... Dus 2 in één keer zou een mooie oplossing zijn hier! Hoop voor jou dat er op zijn minst 1 eitje goed zit @PrincessP: Soms lopen ze op en soms komt er vanuit het niets een knaller! Test je 2 keer per dag? Anders is dat misschien wel een optie, inderdaad met actiontesten is dat zo kostelijk niet! @MissMarijke: Pfff balen zeg dat je eitjes opeens al geweest waren! Gelukkig hebben jullie het ook nog gezellig kunnen maken, dan is er misschien toch nog een klein kansje dat het goed zit! @Suze: Welkom meid! @Brabomama: Ik heb hier ook niet elke maand even duidelijk het vruchtbare slijm... De ene maand duidelijk aanwezig en de andere helemaal niet!
Zeker! Ik ben dol op haar. Ben blij te horen dat jij dat gevoel ook hebt Ik ga dan meteen denken dat het aan mijn persoonlijkheid ligt. Ik probeer meer aan jullie te vragen dan aan hem. Kan hem tich iets minder serieus nemen als hij gaat vertellen welke ovu test beter is
♡ NOD lijst 8 t/m 14 februari 2016 ♡ 8.(5) Mamavanmenno - 32 jaar - 3e kindje - ronde 8 Dido82 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 5 Krista1990 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 1 Keef85 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Noralie87 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 9.(5) Mijntje1990 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 3 na MA Regina88 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 Repeltje - 21 jaar - 1e kindje - ronde 17 Dora26 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 14 Let1985, 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 10.(4) Liesiewiesie - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 Suze29 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 17 (2e na mk) Whuz - ? jaar - 2e kindje - ronde 5 Citygirl1985 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 5 11.(6) Mirte85 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 21 MMM PrincessP - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Danielle123 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 9 (2e na mk) Curitiba - 39 jaar - 1e kindje - ronde 2 babyloveme - 27 jaar-1e kindje ronde 2 Kersje7 - ?? jaar - 7e kindje - ronde 2 12.(4) Missmarijke - 37 jaar - 2e kindje - ronde 37 MMM Juffie33 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 9 Kroel - 36 jaar - 2e kindje - ronde 7 Mamavand - 29 jaar - 3e kindje - ronde 4 13.(2) Angel2005 - 37 jaar - 2e kindje - ronde 2 Ninii01 - 25 jaar - 3e kindje - ronde 1 na mk 14. (10) Quito - 33 jaar - 1e kindje - ronde 2 Raniyah - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3 na mk Marrissie - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 Brabomama - 35 jaar - 3e kindje - ronde 2 Nextstep - 36 jaar - 1e kindje - ronde 13 Eedihcro - 38 jaar - 1e kindje - ronde 12 Dogs84 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 21 Leenislief - 34 jaar - 2e kindje - ronde 5 Boterbloempje87 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 Elfenprinses - 36 jaar - 2e kindje - ronde 3 datumloos (1) Lala90 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 12 (6e ronde na MA) buiten de lijst. (2) 15. Enna87 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 4. Loontje1 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 Totaal:39 Wachtbankje (5) Zwanger (0) Ongesteld (0) Twijfel-/Tuurtest (0) mmm (2) Negatieve test (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "Quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht
Let1985, welkom hier! Spannend, de allereerste ronde ooit voor jou! Je had de lijst niet helemaal goed aangepast want je had de verkeerde lijst genomen (niet de laatste update) en ook de aantallen niet aangepast dus dat heb ik nu voor je gedaan Succes!!
En zo niet? Dan geen eisprong dus. Maar wel ovuleren... Ik zal wel super dom zijn (ik heb me hier nooit in verdiept) maar hoe kan dat dan en wat is ovuleren dan precies??
Ik mag ook alvast op paars. Sinds 2 dagen vruchtbaar slijm en vandaag het bekende eisprong pijn voor mij dus een deze dagen zal het gebeuren haha. Spannend voor iedereen veel meiden met ovulatie testen
Ovuleren is een duur woord voor eisprong. Dezelfde betekenis dus. Je kunt ook een cyclus zonder daadwerkelijke eisprong hebben.
Dankjewel! Ik hoop dat er van vorige nacht nog genoeg zaadjes leven, want afgelopen nacht en komende nacht gaat t helaas niet lukken ivm nachtdienst man
ovulueren is je eisprong. Dus als je tempen de aankomende dagen stijgt dan heb je je ei gehad en anders nog niet. Je lichaam kan het soms later in je cyclus nog een keer in werking zetten en je eitje als of springt!
weetje lieverd soms moet je gewoon geluk hebben. Wij hebben bij onze oudste ruim 1,5 jaar elke dag rond eisprong gevreeën en ik wist dit zeker door middel van tempen en ovu testen en het is toen pas na 1,5 jaar gelukt! 1 e jaar hebben we toen gewoon zonder alle ovu testen enzo gedaan maar ook toen niet gelukt. Ik blijf erbij dat het gewoon geluk is..... Nu ookal weer enkele maanden exact rond eisprong gevreeën enzo. En toen is het ook niet geluk. En ik zeg eerlijk als het nu gelukt is vreet ik m'n schoen op. Het was echt niet de meeste passie volle avonden die we andere keren wel hebben gehad en zeiden nou nu moet er wel gelukt zijn. En het was toen nooit gelukt. En deze ronde was het meer van het moet even snel..... 🙈😳
MamavanD dat is zeker zo. Ik wanhoop er ook niet van hoor, tis pas de tweede ronde en ik ben alle voorgaande keren in de eerste ronde zwanger geraakt. Dus vruchtbaar genoeg. Gewoon afwachten en mss hebben we wel geluk deze ronde!
Oow haha sorry.. Dankjewel!! Ja super spannend ik wou er niet teveel mee bezig zijn maar doe het toch ... Wachten duurt me nu al te lang(maar mag niet klagen natuurlijk want er zijn zoveel al zolang mee bezig) En voor iedereen succes!!
Spannend als die mensen rond de eisprong! Als ik deze ronde m'n ei weer niet kan vinden met ovu testen dan toch maar tempen. Dan weet ik iig zekerder dan nu dat ik een eisprong heb.
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn mij op paars te zetten. Had maandag of dinsdag eisprong.. Nod dan op?? 8 of 9? Ach doe maar 9 😊
kan ik me hier ook aanmelden doe na een paar maanden toch maar weer keer mee nu eindelijk na bijna een jaar me eerste eisprong gehad dus mag ook meteen op paars kim2306 22 jaar 1e kindje ronde 8 denk ik weet namelijk niet zeker omdat ik het niet echt bijgehouden heb vanwege geen eisprong te hebben gehad al die tijd