Curitiba dat klinkt als een duidelijke eisprong! Doe je het expres iedere dag in je cyclus? Ik doe dat echt alleen rond re eisprong, want iedere dag kan ik niet aan hoor..! Whuz Fijn dat je toch je ei vond. Hopelijk gaat het snel beter met je. Heb je alle middeltjes al geprobeerd? Bij mij werkt trachitol en hoestdrank gied voor het slapen gaan. Nextstep suuces! PrincessP Ik hou het ook pas twee maanden allemaal bij. En ben pas kort eemee bezig, maar snap je volkomen hoor! Vind het ook allemaal te lang duren!
Bah zit nu op dag 14 heb denk ik eergisteren me eisprong gehad en vandaag heb ik heel erg pijn met plassen branderig gevoel. Net urine ingeleverd kwam geen ontsteking uit wel wat bloed erin gevonden en wordt nu behandeld voor blaasontsteking met antibiotica die mag als je evt zwanger bent. Meer meiden die dit herkennen zo vlak na hun eisprong?!
Ninii01 wat balen van die blaasontsteking! Wel goed dat er rekening wordt gehouden met een evt. zwangerschap qua antibiotica. Net na de eisprong heb ik er geen ervaring mee, tijdens m'n eerste zwangerschap heb ik wel een keer of 3 een blaasontsteking gehad terwijl ik dat normaal eigenlijk nooit heb! Nextstep ik hoop dat je meer geluk hebt nu je hebt ontdekt dat je ei eerder dan verwacht is gesprongen! En mocht het deze ronde niet raak zijn dan heb je in de volgende ronde ook veel aan deze ontdekking! Curitiba respect dat jullie ELKE DAG klussen, ik zou dat echt niet vol houden (dan kan ik niet meer lopen hihi). Maar dan hoef je in elk geval niet bang te zijn dat je je eitje gemist hebt Hier nog steeds geen positieve ovulatietest, al voor de 5e dag op rij. Op zich niet erg want ik verwacht ook eigenlijk pas zondag m'n eisprong dus misschien pas morgen een positieve test, maar ik vind het zo zonde van al die 'weggegooide' ovulatietesten tot nu toe..Maar goed, ik ben erop gebrand om deze maand m'n ei te vinden dus daarom ben ik maar ruim op tijd begonnen met testen. Hoop niet dat m'n eisprong zo laat komt dat ik van de lijst val straks!
Hallo allemaal! Kan het even niet bijhouden, moet echt veel werken deze week, maar vanavond laatste dienst en dan weekend!! Veel dames op paars gegaan de afgelopen dagen, maar ook een paar nog in onzekerheid.. Iedere dag klussen knap hoor, dat red ik toch ook echt niet 😬, hoop op resultaat! Welkom nieuwe meiden. Hoe is het op het wachtbankje? Hier probeer ik maar niks te hopen, dan valt het niet zo tegen, maar dat zal de komende dagen verdomd moeilijk worden..
Hi meiden, er wordt hier al gezellig gekletst. Ik heb met 5 wk een miskraam gehad afgelopen ronde op vakantie. Dus hoe mijn cyclus verloopt is een beetje gissen. Ik heb volggens m'n app (geen ovutesten en ook niet temperaturen) 12 feb mijn NOD. Maar weet niet of ik dat nu ook mag verwachten? Dus ik kletsnook mee in het andere forum. Dit is onze 2de ronde. Eerste ronde was dus helaas een miskraam. We hebben ook al een kindje. Ik kijk uit naar alle zwangerschapstestjes! Liefs
Ninii wat naar. Blaasontsteking heb ik wel heel vaak gehad, maar niet laatste tijd. Wel dat ik merk dat mijn afscheiding heel anders is na deze eisprong. We shall see! Welkom nwe dames! Brabomama, frustrerend he dat wachten. Bijna net zo irritant als dat wachten op een posi zwangersch test!
Zijn er hier ook meiden die hun cervixslijm checken? Ik heb het net voor het eerst gedaan. Ik word er nog niet veel wijzer van. Wittig en redelijk dun. Kon geen draadjes trekken (had ik ergens gelezen). Ik heb nog geen flauw idee wanneer ik dus mijn eisprong heb (gehad). Brabomama snap dat je het zonde vindt. Ik vind het ook zonde om nu 'pas' te beginnen ermee. Bovendien heb ik het nooit eerder gedaan. Ninii vervelend blaasontsteking. Ik drink dan vaak pure cranberry sap te krijgen bij de reformzaak. Heel vies maar helpt mij vaak wel.
Kersje7;19449338]♡ NOD lijst 8 t/m 14 februari 2016 ♡ 8.(5) Mamavanmenno - 32 jaar - 3e kindje - ronde 8 Dido82 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 5 Krista1990 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 1 Keef85 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Noralie87 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 9.(7) Mijntje1990 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 3 na MA Regina88 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 Repeltje - 21 jaar - 1e kindje - ronde 17 Dora26 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 14 Let1985, 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 Missmarijke - 37 jaar - 2e kindje - ronde 37 MMM kim2306 - 22 jaar - 1e kindje - ronde 8 10.(4) Liesiewiesie - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 Suze29 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 17 (2e na mk) Whuz - ? jaar - 2e kindje - ronde 5 Citygirl1985 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 5 11.(6) Mirte85 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 21 MMM PrincessP - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Danielle123 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 9 (2e na mk) Curitiba - 39 jaar - 1e kindje - ronde 2 babyloveme - 27 jaar-1e kindje ronde 2 Kersje7 - ?? jaar - 7e kindje - ronde 2 12.(3) Vakantieganger - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 Juffie33 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 9 Kroel - 36 jaar - 2e kindje - ronde 7 Mamavand - 29 jaar - 3e kindje - ronde 4 13.(2) Angel2005 - 37 jaar - 2e kindje - ronde 2 Ninii01 - 25 jaar - 3e kindje - ronde 1 na mk 14. (10) Quito - 33 jaar - 1e kindje - ronde 2 Raniyah - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3 na mk Marrissie - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 Brabomama - 35 jaar - 3e kindje - ronde 2 Nextstep - 36 jaar - 1e kindje - ronde 13 Eedihcro - 38 jaar - 1e kindje - ronde 12 Dogs84 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 21 Leenislief - 34 jaar - 2e kindje - ronde 5 Boterbloempje87 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 Elfenprinses - 36 jaar - 2e kindje - ronde 3 datumloos (1) Lala90 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 12 (6e ronde na MA) buiten de lijst. (2) 15. Enna87 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 4. Loontje1 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 Totaal:41 Wachtbankje (13) Zwanger (0) Ongesteld (0) Twijfel-/Tuurtest (0) mmm (2) Negatieve test (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "Quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht.
Vakantieganger bij mij is het rondom me eisprong dat je er inderdaad draden van kan trekken en dan weet ik hoelaat het is. Daarna kan dat niet meer dan wordt het dunner
♡ NOD lijst 8 t/m 14 februari 2016 ♡ 8.(5) Mamavanmenno - 32 jaar - 3e kindje - ronde 8 Dido82 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 5 Krista1990 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 1 Keef85 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Noralie87 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 9.(7) Mijntje1990 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 3 na MA Regina88 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 Repeltje - 21 jaar - 1e kindje - ronde 17 Dora26 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 14 Let1985, 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 Missmarijke - 37 jaar - 2e kindje - ronde 37 MMM kim2306 - 22 jaar - 1e kindje - ronde 8 10.(5) Liesiewiesie - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 Suze29 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 17 (2e na mk) Whuz - ? jaar - 2e kindje - ronde 5 Citygirl1985 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 5 LJJ - 25 jaar - 1e kindje - ronde 1 11.(6) Mirte85 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 21 MMM PrincessP - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Danielle123 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 9 (2e na mk) Curitiba - 39 jaar - 1e kindje - ronde 2 babyloveme - 27 jaar-1e kindje ronde 2 Kersje7 - ?? jaar - 7e kindje - ronde 2 12.(3) Vakantieganger - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 Juffie33 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 9 Kroel - 36 jaar - 2e kindje - ronde 7 Mamavand - 29 jaar - 3e kindje - ronde 4 13.(2) Angel2005 - 37 jaar - 2e kindje - ronde 2 Ninii01 - 25 jaar - 3e kindje - ronde 1 na mk 14. (10) Quito - 33 jaar - 1e kindje - ronde 2 Raniyah - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3 na mk Marrissie - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 Brabomama - 35 jaar - 3e kindje - ronde 2 Nextstep - 36 jaar - 1e kindje - ronde 13 Eedihcro - 38 jaar - 1e kindje - ronde 12 Dogs84 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 21 Leenislief - 34 jaar - 2e kindje - ronde 5 Boterbloempje87 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 Elfenprinses - 36 jaar - 2e kindje - ronde 3 datumloos (1) Lala90 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 12 (6e ronde na MA) buiten de lijst. (2) 15. Enna87 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 4. Loontje1 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 Totaal:42 Wachtbankje (13) Zwanger (0) Ongesteld (0) Twijfel-/Tuurtest (0) mmm (2) Negatieve test (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "Quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht.
LJJ welkom hier, je staat op de lijst! Klopt, dit kan een teken zijn van je eisprong maar ik merk bij mezelf dat dit niet altijd opgaat. Toen ik een paar dagen geleden zelf aan mijn afscheiding voelde kon ik er prachtige draden van trekken maar mijn eisprong was toen echt nog niet in zicht!
Dank Brabo en Ninii ! Ik ga het gewoon eens bekijken elke dag. Na 28 jaar nog steeds dingen om te ontdekken
@PrincessP: Op de hoeveelste dag had je vorige maand je eisprong? Of heb je toen niet getest? Hoe lang duurde je cyclus toen? Ben je nog maar net van de pil of al langer? Blijkbaar toch nog veel eitjes die wat later zijn... Komop hoor! Op naar een roze lijst!
Mijn ei duurt maar, en duurt maar... Ik had 3 dagen terug al een positieve ovu test, maar mijn temp is nog steeds niet echt omhoog. Vreemd... Lijkt net alsof mijn ei niet gesprongen is. Ik duim voor morgen! In de tussentijd al vaak gezellig gemaakt haha!
Nee wij zijn sowieso altijd heel sexueel actief. Maar nu zijn zijn kids er voor het weekend dus dan komt het er waarschijnlijk niet van. Dan maak ik me daar weer al helemaal druk over haha. Wil geen kans voorbij laten gaan
Vakantieganger, Wat balen en naar zeg je miskraam! En nog wel op vakantie. Niet bepaald waar je op zit te wachten zeg bah bah
Dan heb je je kans iig wel benut als je ei toch wel gesprongen is. Kan het aan je temperatuur kunsten liggen? Dat je iets gemist hebt? IS het super betrouwbaar eigenlijk? HEb het nooit gedaan...