Allemaal eitjes die zijn gevonden. Leuk! Hier nu 4 dpo. Ik denk dat ik zondag al ga testen als mijn temp dan nog hoog is. Ik word nu al ongeduldig haha
Jullie zijn echt de enigen aan wie ik dit vertel want het is gênant haha maar ik heb gisteren op 5dpo al getest! Wahahaha erg he, slaat echt nergens op. Ik had nog 1 zwangerschapstest liggen en dacht ach ik doe het gewoon. Nu koop ik tot as maandag geen testen meer!
Ik mag deze maand van mezelf niet testen voordat ik op nod zit of 1 of 2 daagjes ervoor. Ik maak mezelf alleen maar meer gek als ik op 10 dpo een testje doe en die is wit. Ik ga proberen te wachten. @brabomama: wat vervelend dat je je ei niet kunt vinden. Ik had er deze maand ook moeite mee en ineens een knaltest. Dus soms moet je gewoon wat geduld hebben. Was maar goed ook, want ik ben ook al twee weken aan het hoesten. Aan het begin van de week was ik ook moe, later niet meer en toen kwam mijn ei. UIteindelijk toch twee keer geklust in de buurt van mijn eisprong. Fingers crossed! @MamavanD: ik had vorige maand ook ineens heel veel pijn op rechts. Straalde uit naar mijn been. Normaal voel ik mijn eisprong helemaal niet.
Ach, nu is je testdrang weer even over! Kun je nu weer een weekje geduldig wachten.... Dat gaat ook veel makkelijker als je geen testen in huis hebt.
Ik had het vorige maand ook, maakte me zorgen over evt een blinde darm ontsteking of zelfs bbz maar het trok weer weg en werd ook ongesteld. Achteraf denk ik dat het mijn eisprong was op rechts en dat deze nu en vorige keren op links was. Ben er ook pas sinds vorige maand veel meer mee bezig, dus daardoor kan de kramp me ook beter bijgebleven zijn. Ik hield nieteens mn cyclus bij tot half december. Als het erger wordt en je gaat bloed verliezen, zou ik de ha bellen... Hopelijk is het al gezakt!
@MamavanD wat een vage klachten zeg, zeker omdat je je ei al gehad hebt! Hopelijk betekent het iets moois! @Curitiba herkenbaar hoor, ik moet de testdrang ook altijd heel hard onderdrukken dus ik kan me voorstellen dat je zo vroeg test als je er nog eentje hebt liggen. Die test ligt je dan de hele tijd zo aan te kijken hè! @whuz je hebt gelijk, misschien heb ik gewoon een laat ei deze maand. En ik moet ook niet overdrijven, als ik morgen positief zou testen (vanochtend was de test weer negatief) is-ie maar 3 dagen later dan verwacht. Maar toch...je pint je zo vast op een bepaalde datum! Net als op je NOD of, wanneer je zwanger bent, je 'due date' (die ik overigens nog nooit gehaald heb haha!)
Hallo Dames, Voor de dames die hun ei hebben gevonden, spannend dat afwachten op het wachtbankje! En de andere dames die hun ei nog niet hebben gevonden, gewoon doortesten. Ik had mijn ei deze maand ook later dan verwacht! Ik mag ook op paars! Vrijdag en zaterdag positieve ovulatietest. Zaterdag avond mega veel last van ovulatiepijn. En zondag nergens meer last van en negatieve ovulatietest. Dus ik denk dat gisteren mijn ei was. En vandaag 1dpo. Nu ''rustig'' op het wachtbankje Hopelijk een mooie roze lijst deze maand!!
Dat hoop ik ook. Ik heb wel voldoende testen in huis maar ga wederom afspreken met mezelf om pas op NOD te testen of als ik echt iets heel anders voel dan anders. Had ik vorige maand ook afgesproken (mislukt) Maar na mijn vals positief testjes van vorige maand wil ik nu gewoon knallers. Hopelijk hopelijk hopelijk is het raak deze maand.. Ben er zo aan toe! Iedereen is maar zwanger om me heen of heeft net een kindje... Niet eerlijk 😔
Ik duim hard voor je! Te zien aan je handtekening ben je al aardig wat maanden bezig. Hopelijk gaat iedereen in de gorpe gezoon op roze deze maand En dames...fijn dat jullie het belachelijke testgedrag herkennen hihi!
Zo, ben ik ook weer even! Druk weekend gehad dus heb hier niet zoveel kunnen kijken. Helaas mn ei nog steeds niet gevonden. Ik denk dat de testen het niet hebben gedaan ofzo, ik denk het namelijk wel gevoelt te hebben. Ik ga maar op het wachtbankje zitten en zie het wel. Volgende maand ga ik niet weer testen. Tot nu toe mn ei nog niet kunnen vinden met testen. Vorige maand ook al niet. Ik word daar alleen maar zenuwachtig van met gedachten dat ik geen ei heb gehad steeds en dat wil ik niet. Dus maar kijken wat de natuur doet. Evt. temperaturen, maar dat komt zo precies dat ik niet weet of dat gaat lukken. We hebben wel genoeg geklust, dus het is nu afwachten of dat voldoende is geweest. Ik ga in de vakantie alleen een weekje met mijn zoon bij mijn ouders logeren, dus kan niet op mn NOD zelf testen, maar paar dagen later. Mocht ik niet ongesteld worden natuurlijk
8.(5) Mamavanmenno - 32 jaar - 3e kindje - ronde 8 Dido82 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 5 Krista1990 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 1 Keef85 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Noralie87 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 Charley7 - 25 jaar - 2e kindje - ronde 2 Skippy87 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 9.(7) Regina88 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 Repeltje - 21 jaar - 1e kindje - ronde 17 Dora26 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 14 Let1985, 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 Missmarijke - 37 jaar - 2e kindje - ronde 37 MMM kim2306 - 22 jaar - 1e kindje - ronde 8 10.(7) Liesiewiesie - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 Suze29 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 17 (2e na mk) Whuz - ? jaar - 2e kindje - ronde 5 Citygirl1985 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 5 LJJ - 25 jaar - 1e kindje - ronde 1 Enna87 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 Kersje7 - ?? jaar - 7e kindje - ronde 2 11.(5) Mirte85 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 21 MMM PrincessP - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Danielle123 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 9 (2e na mk) Curitiba - 39 jaar - 1e kindje - ronde 2 babyloveme - 27 jaar-1e kindje ronde 2 12.(4) Vakantieganger - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 Juffie33 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 9 Kroel - 36 jaar - 2e kindje - ronde 7 Mamavand - 29 jaar - 3e kindje - ronde 4 13.(3) Mijntje1990 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 na MA Angel2005 - 37 jaar - 2e kindje - ronde 2 Ninii01 - 25 jaar - 3e kindje - ronde 1 na mk 14. (10) Quito - 33 jaar - 1e kindje - ronde 2 Raniyah - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3 na mk Marrissie - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 Brabomama - 35 jaar - 3e kindje - ronde 2 Nextstep - 36 jaar - 1e kindje - ronde 13 Eedihcro - 38 jaar - 1e kindje - ronde 12 Dogs84 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 21 Leenislief - 34 jaar - 2e kindje - ronde 5 Boterbloempje87 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 Elfenprinses - 36 jaar - 2e kindje - ronde 3 datumloos (1) Lala90 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 12 (6e ronde na MA) buiten de lijst. (1) 4. Loontje1 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 Totaal:43 Wachtbankje (18) Zwanger (0) Ongesteld (1) Twijfel-/Tuurtest (0) mmm (2) Negatieve test (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "Quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht
Net terug van de huisarts en alles zag er prima gezond uit! Blijkbaar was het gewoon wat oud vocht dat door het verband aan het komen was, niks van bloed te zien, alles was mooi toe en een mooi korstje erop! Ben wel gerust gesteld nu! Hij heeft alles nog eens ontsmet en er een nieuw verband op gedaan voor de komende week, na die week zou alles zeker mooi genezen moeten zijn... Joepie! Nu alleen hopen dat ik wat beter uit de voeten ga kunnen met die navel, want pijn doet hij nog wel. De huisarts was nu ook wel geschrokken dat ons traject nu zo raar verlopen is, want eerst dachten we dat het bij mijn vriend lag, maar uiteindelijk zat het dan toch weer bij mij... Fijn dat hij toch een beetje medeleven toont! Vandaag 5dpo... Hopelijk kan er een klein celletje innestelen de komende dagen
ja alleen kan dat niet want ik heb m'n Eisprong al Gehad en dat weet ik zeker aan de hand van tempen en ovu!
Vorig keer, ik heb verteld dat ik mag wachtbankje! 😉 Verder ik heb nog hoesten en beetje snotverkouden. Alleen opnieuw klacht van mijn huid allergisch, zucht! Vorig week was erg klachten dan nu. Ik besloot dat alle kamers poetsten alles goed schoonmaken. Hrt is wel vervelend! Ik heb internet wel gelezen over waarom krijg ik huid allergisch. Alleen ik weet dat ik heb moment allergisch van wasmiddel voor kleren. Ik verplaatst effe tijdelijk van neutraal "zonder parfum". En ik heb ook last van hooikoorts van elke jaar! De weer is niet normaal als rommel klimaat warm en koud. Dus ik heb ook koud en/of warme lichaam, pff.. Ik hoop niet dat in carnanal krijg ik niet opnieuw ziek. Afgelopen 2014 en 2015 carnaval had ik pech ziek, zucht! We gaan 1 dag (alleen zondag) wel carnaval vieren in mijn plaats.. en jullie ook?
8.(5) Mamavanmenno - 32 jaar - 3e kindje - ronde 8 Dido82 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 5 Krista1990 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 1 Keef85 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Noralie87 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 Charley7 - 25 jaar - 2e kindje - ronde 2 Skippy87 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 9.(7) Regina88 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 Repeltje - 21 jaar - 1e kindje - ronde 17 Dora26 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 14 Let1985, 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 Missmarijke - 37 jaar - 2e kindje - ronde 37 MMM kim2306 - 22 jaar - 1e kindje - ronde 8 10.(7) Liesiewiesie - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 Suze29 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 17 (2e na mk) Whuz - ? jaar - 2e kindje - ronde 5 Citygirl1985 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 5 LJJ - 25 jaar - 1e kindje - ronde 1 Enna87 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 Kersje7 - ?? jaar - 7e kindje - ronde 2 11.(5) Mirte85 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 21 MMM PrincessP - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Danielle123 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 9 (2e na mk) Curitiba - 39 jaar - 1e kindje - ronde 2 babyloveme - 27 jaar-1e kindje ronde 2 12.(4) Vakantieganger - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 Juffie33 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 9 Kroel - 36 jaar - 2e kindje - ronde 7 Mamavand - 29 jaar - 3e kindje - ronde 4 13.(3) Mijntje1990 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 na MA Angel2005 - 37 jaar - 2e kindje - ronde 2 Ninii01 - 25 jaar - 3e kindje - ronde 1 na mk 14. (10) Quito - 33 jaar - 1e kindje - ronde 2 Raniyah - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3 na mk Marrissie - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 Brabomama - 35 jaar - 3e kindje - ronde 2 Nextstep - 36 jaar - 1e kindje - ronde 13 Eedihcro - 38 jaar - 1e kindje - ronde 12 Dogs84 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 21 Leenislief - 34 jaar - 2e kindje - ronde 5 Boterbloempje87 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 Elfenprinses - 36 jaar - 2e kindje - ronde 3 datumloos (1) Lala90 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 12 (6e ronde na MA) buiten de lijst. (1) 4. Loontje1 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 Totaal:43 Wachtbankje (19) Zwanger (0) Ongesteld (1) Twijfel-/Tuurtest (0) mmm (2) Negatieve test (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "Quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht