NOD lijst 8 t/m 14 februari 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door Noralie87, 7 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ninii01

ninii01 Bekend lid

26 sep 2011
    758
    250
    63
    NULL
    Jammer Kim op naar de volgende ronde en hopelijk heb je dan meer geluk.
    Ik kom nu ook steeds dichterbij dag 18 nu en vorige cyclus was 23 na mk. Daarvoor altijd rond de 28 dagen.
    Ben heel benieuwd.... Voel nog nix en dat had ik vorige ronde toen ik zwanger was ook je hoeft niet altijd wat te voelen blijkt maar weer hihi

2. Curitiba

Curitiba Fanatiek lid

21 dec 2015
    1.447
    393
    83
    Wat balen Kim! Niet tof :(

3. Keef85

Keef85 Bekend lid

12 feb 2013
    816
    14
    18
    Regio Rotterdam
    :(
    Kim niet leuk!!!!

4. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Dankje:) We hebben gisteren te horen gekregen dat ze voorlopig geen aanleiding zien om vervolgstappen te nemen. Uit het onderzoek kwam uit dat het zaad van mijn man van uitstekende kwaliteit is (heb ik de hele dag van hem aan moeten horen, hij was zo trots. Voelde zich op en top man;))Het feit dat ik 8 maanden geleden nog zwanger ben geweest stemt ze positief in. Daarnaast hebben ze een echo bij mij gedaan. Baarmoeder en eierstokken zien er goed uit, voorraad eicellen normaal, ik heb een eitje dat op springen staat, baarmoederslijmvlies ziet er ook keurig uit. Al met al denken ze dat een spontane zwangerschap moet lukken. We moeten het dus zelf nog 3 maanden proberen en mocht het in mei nog niet gelukt zijn dan mogen we weer aan de bel trekken aangezien het dan een jaar na de miskraam is. Dus we wachten het maar af!

5. whuz

whuz Bekend lid

20 okt 2015
    995
    1
    0
    NULL
    NULL
    Jessy77: ik kan me dat zo goed voor me zien die man van jou. Die van mij had dat toen ik zwanger was van de eerste. Dat vond hij echt een enorm goede prestatie van zichzelf en zijn zaad. Haha.

Kim: balen zeg. Hopen dat je volgende maand meer geluk hebt!

6. Citygirl1985

Citygirl1985 Bekend lid

8 jan 2016
    666
    371
    63
    Jeej brabomama! Finn hoor. Lekker op deze lijst blijven joh, gezellig. Kan idd korter zijn! Je kan altijd nog swichen :)

Balen kim, hoopte het voor je!

Ik had gister ook heeeel klein beetje bloed op mijn toiletpapier. Maar had ook seks gehad die wat branderig aanvoelde, dus denk dat het daarvan was.

Qua mood ben ik veel te vrolijk. Terwijl ik amper heb geslapen... Ik heb al testdrang maar ben vanochten meteen gaan plassen om te voorkomen dat ik er 1 zou openen. :) ik ben trots op mezelf.

7. marjolein89

27 mei 2014
    20
    0
    0
    #747 marjolein89, 2 feb 2016
    Laatst bewerkt: 2 feb 2016
    Hoi Allemaal

Ik ben Marjolein 26 jaar en mama van een zoontje Luca.
    Luca word as zaterdag 1 jaar.

Mijn NOD is zaterdag 13 februari en we zitten in ronde 2.

2 jaar geleden zette ik ook mijn eerste berichtje op dit forum in de NOD plek. Mijn NOD was toen 1 juni, maar op "aandringen" Advies van de mede leden op 27/5 al een test gedaan omdat ik zoveel symptomen had, en hij was gelijk knal positief :D

Dus wie weet is het dit keer ook haha zou mooi zijn. Maar geduld is een schone zaak. Dus we zullen het volgende week zien.

Alle meiden heel veel succes op de wachtbank!

8. Citygirl1985

Citygirl1985 Bekend lid

8 jan 2016
    666
    371
    63
    Typisch! Mijn kerel zou dit ook zo hebben!

9. ninii01

ninii01 Bekend lid

26 sep 2011
    758
    250
    63
    NULL
    Welkom Marjolein :)

10. marjolein89

27 mei 2014
    20
    0
    0
    Dankjewel!

11. Kersje7

Kersje7 Niet meer actief

Marjolein welkom!

Brabomama gaaf je smiley! Nu hopen dat t raak is!!
    Ik heb ook een kortere lf dan normaal, nl 12.

Citygirl knap van je, niet getest haha!

Mijn vent schept ook de hele zs op over 'zijn' prestatie. Als bij de echo gezegd werd dat het er goed uit zag, zei hij: ja, ik lever geen half werk. En dat soort opmerkingen ;)

12. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    4 dpo en ongikramp, dat is niet echt goed lijkt mij.... Heb alleen maar ongikramp als ik ook daadwerkelijk ongesteld word. Laten we hopen van niet...

13. Curitiba

Curitiba Fanatiek lid

21 dec 2015
    1.447
    393
    83
    Same here :(

14. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Jeetje meiden, wat een geklets, heb een hoop moeten bijlezen :)

@Dogs: Hier vieren we carnaval ook, maar helaas ben ik vorig jaar ook ziek gevallen... Hopelijk is het dit jaar anders, maar ik voel me sinds gisterenavond ook niet echt lekker! Hopelijk snel beter!

@Kroel: Gelukkig heb je hem nog gevonden en er gebruik van kunnen maken :)

@Keef: Klinkt goed! Spannend afwachten weer!

@Vakantieganger: Wat naar zeg, zo'n opmerkingen... Maar zoals je zegt, trek je daar niets van aan... Het is jullie leven, jullie wens... Jullie moeten gelukkig zijn! Heeft je man er iets van gezegd? Want misschien kan hij aan haar wel eens laten horen dat zij zich eigenlijk niet hoeft te mengen in jullie leven en dat jullie je eigen keuzes kunnen maken, is dat nu voor een 2de kindje of niet...

Hier heb ik geen schoonmoeder (vind ik persoonlijk wel jammer hoor!), ze is vroeg gestorven en ik heb haar nooit gekend, enkel een schoonvader, maar die is geweldig... Hij heeft geen idee dat wij aan kindjes bezig zijn en ik denk dat hij het wel geweldig zou vinden. Zijn andere dochter is helaas nooit zwanger kunnen worden... Mijn vriend is ook al 45, dus daarmee dat ze het waarschijnlijk ook niet zullen verwachten...

Wat slijmverlies betreft... Bij mij mindert het enkele dagen na mijn eisprong en komt het dan terug wat op gang, maar een heel andere structuur... Enkele dagen voor mijn menstruatie is het weer kurkdroog.

@Brabomama: Gelukkig hebben jullie het al even gezellig gehad ;)

@Suze: Ik hoop van harte met je mee dat je die dingen goed aanvoelt! Ik heb enkele vergelijkbare kwaaltjes, dus duimen maar! ;)

@Loontje: Is dat niet snel, nu al ongesteld? Weet je wanneer je eisprong was?

@MissMarijke: Die 2de wachtweek net voor nod is de ergste hé! Hopelijk houd je het nog even vol :D

@Jessy77: Welkom terug en veel succes hoor! Hopelijk hebben die superzaadjes van je man snel hun effect ;) Haha!

@Curitiba: Hopelijk heb je ongelijk! Afscheiding en ongikrampen kunnen een symptoom van een beginnende zwangerschap zijn... Zou toch ook veel te vroeg zijn om ongesteld te worden, niet?

@Kim: Jammer zeg! Succes in de volgende ronde hoor!

@Citygirl: Volhouden hoor! Zo vroeg testen heeft toch geen zin, daar maak je jezelf alleen maar drukker mee!

@Marjolein: Welkom en het zou inderdaad wel leuk zijn moest het opnieuw zo snel raak zijn! Succes!

@Noralie: Ongesteld op 4dpo zou snel zijn niet? Had jij getempt of ovulatietesten gebruikt om je eisprong te vinden?

Hier weet ik niet echt blijf met mezelf... Ben gisteren gaan slapen; lag in bed te draaien en keren omdat ik zo misselijk was... Uiteindelijk toch in slaap gevallen, maar vanmorgen ook heel vroeg wakker en opnieuw misselijk, pijnlijke spieren in mijn schouder, vage hoofdpijn en vandaag doorheen de dag ook al de hele tijd van die rare hoofdpijn die niet over gaat, last van mijn darmen, koud met periodes...
    Laten we hopen dat het kwaaltjes zijn en geen griepje ofzo :(

15. Kroel

Kroel Bekend lid

3 sep 2015
    629
    1
    0
    Onze kleine man houdt mij wel bezig!!
    Brabant
    #755 Kroel, 2 feb 2016
    Jeetje Dora26, wat knap dat je op zoveel mensen reageerd!!
    Even een complimentje. 😃

Hoop kwaaltjes inderdaad. Ik duim voor je dat het inderdaad niet Dhr. G Riep is die bij je aanbelt maar een positieve test mag opleveren.

Marjolein welkom! Hopelijk voor jou wederom zo snel een positieve test.

Enorm balen trouwens dat er al twee dames zo vroeg op rood staan. 😢

16. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Welkom Marjolein!

17. Bitterrose

27 jan 2015
    45
    0
    6
    NULL
    NULL
    Dag lieve meiden, kan ik nog op de lijst?
    Bitterrose - 23 jaar - ronde 18 door PCOS..

18. Bitterrose

27 jan 2015
    45
    0
    6
    NULL
    NULL
    #758 Bitterrose, 2 feb 2016
    Ik heb daarbij nog een vraag, mijn eisprong begon donderdag (gezien op echo bij de gyn), gisteravond was ik op werk erg aan het overgeven, ik voelde me zo beroerd dat me vriend mij hebt opgehaald. Mijn collega's zeiden meteen je bent zwanger. Ik dacht eigenlijk dat het te vroeg was voor zulke symptomen omdat het pas 4/5 dagen na m'n ei is. Sinds gister ochtend heb ik ook niet meer gerookt, en ik rook gemiddeld een pakje per dag, ik kan niet eens tegen de geur en heb totaal die behoefte niet. De pijn zit echt een beetje hoog in me buik, herkent iemand dit of is er iemand die dit in een eerdere zwangerschap ook heb gehad? Ik dacht eigenlijk dat ik gewoon een stevige griep te pakken had maar door iedereen die zegt dat ik waarschijnlijk zwanger ben ga ik er echt op hopen.. ben al zo lang bezig.

overigens voel ik me nog steeds niet goed. Heb een vrije dag maar behalve voor de honden ben ik de deur niet uitgeweest, mijn eet en drink lust is minimaal..

19. whuz

whuz Bekend lid

20 okt 2015
    995
    1
    0
    NULL
    NULL
    Als ik heel eerlijk ben, denk ik gewoon dat je een virusje op je maag te pakken hebt. Als je nu echt op 4/5 dpo zit, is het nog te vroeg voor zwangerschapssymptomen. Innesteling vindt gemiddeld pas tussen 6-12 dpo plaats. Vanaf dat moment ga je het hormoon aanmaken waar je zo misselijk van kunt worden. Dat bouwt ook nog eens langzaam op. Dus al zo vroeg in je cyclus aan het overgeven kan haast geen kwaaltje van je zwangerschap zijn.

Dat betekent niet dat je niet evengoed zwanger zou kunnen zijn. Maar dat overgeven komt hoogstwaarschijnlijk doordat je ziek bent.

20. Bitterrose

27 jan 2015
    45
    0
    6
    NULL
    NULL
    ja iedereen zegt wat anders, de ene zegt 5-10 de ander 4-8 dus het is moeilijk ik hou je op de hoogte tegen het einde van me cyclus :)

Deel Deze Pagina