NOD lijst 8 t/m 14 februari 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door Noralie87, 7 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Curitiba

Curitiba Fanatiek lid

21 dec 2015
    1.447
    393
    83
    Dan weeg ik toch echt 17 kilo meer dan jij haha. Best veel toch.
    Voor een normaal gewicht zou ik 10 kilo moeten afvallen. Op zich wel te doen.... maar ik ben nogal een bourgondier :)
    Maar goed...alles voor een kindje hoor
    Ik ben ook sinds 2 weken gestopt met drinken. Ik ben normaal wel van elke dag een borreltje. Dus dat scheelt alvast in gezondheid en ik neem aan ook in een paar kilo

2. dogs84

dogs84 Bekend lid

29 jul 2013
    882
    0
    16
    Goedemiddag,

Ik ben vanmorgen weer terug bij huisarts, omdat ik klacht weer opnieuw van mijn huidallergisch. Lijkt 't wel op 5e ziekte! Tja, het is helemaal echt moeilijk om te vinden/ontdekken voor wat.. Ik heb ook gevraagd aan mijn huisarts over misschien kan 'n allergischtest voor onderzoek helpen? Mijn huisarts beantwoordt: nee eerlijk en ook helpt niet oplossen. Dus ik dacht al want meer dan 5 jaar geleden had ik ook allergisch test voor rug onderzoek. Het helpt ook niet oplossen voor wat. Alleen ik weet wat heb ik allergisch van hooikoorts en regelmatig wasmiddel.

Dus ik blijf gewoon even opletten voor voedsel, badschuim/shampoo en wasmiddel enz.. Natuurlijk blijft echt zo moeilijk ontdekken voor wat heb ik allergisch..

Ik weet 't niet, wie heeft ook meegemaakt van huidallergisch als alsof 5e ziekte??

Alvast bedankt!

3. Nextstep

Nextstep Bekend lid

29 okt 2014
    842
    68
    28
    NULL
    NULL
    Ja zou kunnen maar laat ik mezelf maar niet al te gek maken. We hebben deze maand (als ik t allemaal goed heb) wel precies op het goede moment het extra gezellig gemaakt. Zou toch gewoon een keer zo moeten zijn toch???

Hoop op allemaal roze dames!!

4. Nextstep

Nextstep Bekend lid

29 okt 2014
    842
    68
    28
    NULL
    NULL
    Zou iemand mij op paars kunnen zetten?? Lukt me niet met mijn telefoon :x

5. MissMarijke

MissMarijke Bekend lid

21 nov 2015
    637
    1
    18
    Fryslan
    Voedsel kan echt veel doen. Je zou eens naar iemand kunnen gaan die Bioresonantie doet. Die persoon meet je door en kan aangeven waar jou lichaam niet tegen kan. Het is wat zweverig..maar toch als het helpt.
    Mijn broer heeft hele erge Psoriasis, hij is doorgemeten en hem was aan geraden tarwe/spelt volledig uit zijn dieet te bannen... en het is daar echt
    voor 80 % opgeknapt...hij heeft zelfs een periode gehad dat het zo goed als weg was. Een oud-collega is geweest en zij mocht geen nachtschade (tomaat aardappelen etc) en bij haar is het ook heel erg opgeknapt.

Hier is een linkje met wat info. Dit is trouwens niet de persoon waar mijn collega is geweest.

Bioresonantie ervaringen - Fitronics Bioresonantie

Ik denk altijd zo, baat het niet dan schaadt het niet...

6. whuz

whuz Bekend lid

20 okt 2015
    995
    1
    0
    NULL
    NULL
    ♡ NOD lijst 8 t/m 14 februari 2016 ♡

8.(7)
    Mamavanmenno - 32 jaar - 3e kindje - ronde 8
    Dido82 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 5
    Krista1990 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 1
    Keef85 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2
    Noralie87 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3
    Charley7 - 25 jaar - 2e kindje - ronde 2
    Skippy87 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1

9.(6)
    Regina88 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1
    Repeltje - 21 jaar - 1e kindje - ronde 17
    Dora26 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 14
    Let1985, 30 jaar - 1e kindje - ronde 1
    Missmarijke - 37 jaar - 2e kindje - ronde 37 MMM
    kim2306 - 22 jaar - 1e kindje - ronde 8

10.(6)
    Liesiewiesie - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3
    Suze29 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 17 (2e na mk)
    Citygirl1985 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 5
    LJJ - 25 jaar - 1e kindje - ronde 1
    Enna87 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2
    Kersje7 - ?? jaar - 7e kindje - ronde 2

11.(5)
    Mirte85 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 21 MMM
    PrincessP - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2
    Danielle123 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 9 (2e na mk)
    Curitiba - 39 jaar - 1e kindje - ronde 2
    babyloveme - 27 jaar-1e kindje ronde 2

12.(3)
    Vakantieganger - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2
    Juffie33 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 9
    Mamavand - 29 jaar - 3e kindje - ronde 4

13.(4)
    Mijntje1990 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 na MA
    Angel2005 - 37 jaar - 2e kindje - ronde 2
    Ninii01 - 25 jaar - 3e kindje - ronde 1 na mk
    Kroel - 36 jaar - 2e kindje - ronde 7

14. (12)
    Quito - 33 jaar - 1e kindje - ronde 2
    Raniyah - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3 na mk
    Whuz - ? jaar - 2e kindje - ronde 5
    Marrissie - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2
    Brabomama - 35 jaar - 3e kindje - ronde 2
    Nextstep - 36 jaar - 1e kindje - ronde 13
    Eedihcro - 38 jaar - 1e kindje - ronde 12
    Dogs84 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 21
    Leenislief - 34 jaar - 2e kindje - ronde 5
    Boterbloempje87 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2
    Elfenprinses - 36 jaar - 2e kindje - ronde 3
    Jessy77, 38 jaar, 2e kindje, ronde 9

datumloos (1)
    Lala90 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 12 (6e ronde na MA)

buiten de lijst. (1)

4. Loontje1 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4

Totaal:45

Wachtbankje (28) Zwanger (0) Ongesteld (2) Twijfel-/Tuurtest (0) mmm (2) Negatieve test (0)

WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op "Quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht.[/QUOTE]

7. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Ja ik heb niet getest want ik heb een LF van minimaal 14 dagen! Dus dan is het niet nodig nu te testen. Ik ga zondag 13 dpo een testje wagen.

8. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Wie weet heb je baat bij een orthomoleculaire voedingsdeskundige ze kunnen je doormeten en zien waar de allergische reactie weg komt!

9. ninii01

ninii01 Bekend lid

26 sep 2011
    758
    250
    63
    NULL
    Ik heb gister onwijze last gehad van menstruatie krampen en rugpijn en nu is het weg zit nu 7 dpo
    Je gaat zo hopen op een innesteling hahahah ben zooo benieuwd heb geen geduld meer grrr

10. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

succes met wachten meid!

11. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Wie weet stijgt hij morgen en zet ff alsnog een kruis. Had ik deze maand ook!

12. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Hier ook van die rare klachten maar vorige maand had ik ook last van maagzuur zere borsten wn ik was overtuig dat ik zwanger zou zijnZ niet dus. Nu alleen afgelopen donderdag 3/4 dpo vreselijke steken in m'n lies gehad vrijdag ook nog als ik ging niesen lag ik krom. En sinds dien lage rugpijn.... En bepaald druk gevoel onder in m'n buik. En ik had hele zere borsten maar ook dit is weer verdwenen. Ik heb nooit zere borsten alleen met borstvoeding stuwing verder ken ik het niet. Dus heel raar. En ik heb nu echt vreetbuien.

13. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Ik had vorige maand vanaf 6 dpo roze verlies dacht ook is van innesteling maar werd kei hard ongesteld! Was zo teleurgesteld ik zet er ook op in als ik zondag een temp verlaging heb of roze dan test ik ook niet meestal 2/3 dagen ervoor als wel wat roze verlies zit zondag op 13 dpo. Moeilijk he dat wachten

14. Enna87

Enna87 Actief lid

29 sep 2015
    264
    8
    18
    Succes allemaal!

Ik verwacht rond 8dpo te zitten en heb ook wel wat kwaaltjes die ik de vorige cyclussen niet heb gehad.. Afgelopen maandag in de ochtend een soort van menstruatiekrampen.. en ook vandaag een weeïg borrelend gevoel (kan niet zeggen of het misschien mijn darmen zijn). Heb trouwens wel last van obstipatie.

Normaal heb ik na eisprong zeer gevoelige en vollere borsten, maar daar heb ik nu totaal geen last van (dat vind ik wel weer vreemd..) en sinds gister ook dunne melkachtige afscheiding, dat ken ik eigenlijk ook niet.

Ik maak me in eider geval weer flink gek! ;)

15. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Als je het vol houd knap!!! Ik zou toch echt stiekum testen! 😘😂

16. Kersje7

Kersje7 Niet meer actief

Ik vind het meevallen curitiba, maar wat afvallen en sowieso geen alcohol meer is al een stap in de goede richting toch!

Dogs84 je zou ook eens naar een klassiek homeopaat kunnen gaan wbt je huidklachten!

Wat spannend allemaal weer met de klachtjes die ook van n beginnende zs kunnen komen!!

PrincessP ik zou ook een testje wagen hoor!

Mamavand spannend zondag testen!!

17. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

irritanr he. Als die klachten?? Ik had vorige maand zoveel klachten dag ik dacht ik ben echt zwanger en was niet zo. En nu niet zoveel behalve lage rugpijn. En rommelende darmen. Ik stel me er maar op in dat het niks geworden is.... Maar het wachten is echt niet leuk. Wanneer ga je testen? Ik zondag 13 dpo heb normaal LF van 14-15 dagen.

18. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Gewicht zegt nier alles ik ben normaal kwa postuur 1,62 en 54 kilo. Netjes kwa bmi en bij de oudste ook lang bezig geweest zwanger te worden en bij de jonsgste ook!

19. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Zullen we een kwaaltjes lijst maken....😂😂😂 om elkaar nog gekker te maken! 😂 Mijn kwaaltjes zijn

- steken lies soort bandenpijn 3/4 dpo
    - zere borsten 3-5 dpo
    - sinds 5 dpo lage rugpijn
    - rommelende darmen
    - geen afscheiding
    - avonds koud!
    - vreetbuien

20. Enna87

Enna87 Actief lid

29 sep 2015
    264
    8
    18
    Ja, best wel! Ik had de vorige cyclus ook wel dingen waarvan ik dacht.. zal het? Maar dat was dus loos alarm.. nu zijn het toch weer andere dingen.. ik blijf maar googlen haha! :)

Ik gebruik dus geen ovulatietesten en weet niet precies wanneer (en of) mn ei is geweest maar probeer afscheiding in de gaten te houden. Vorgie week veel vr. slijm maar geen krampen (terwijl ik dat vorige 2-3 cyclussen bij eisprong wel had). Dus ik twijfel.. maar m'n gevoel zegt heel sterk dat ie geweest is!

Ik ga van het weekend weg en kom pas dinsdag terug, dus ga daarvoor in ieder geval niet testen! ;) Ook gezien mijn twijfels met eisprong, die kan best een paar dagen later geweest zijn en dan test ik sowieso te vroeg.

Misschien is mijn drang volgende week wel zoooo groot, dat ik het niet kan laten hoor haha...

Succes en we hopen op een positieve test

Deel Deze Pagina