Jaaa, gekmaaklijstje -Vanaf eisprong veel meer afscheiding dan normaal en opgezette schaamlippen. Nu nog steeds. - 3 dpo tot nu duizelig en milde steekjes door hele buik - 3/4 dpo bloedneuzen gehad - 4 dpo tot nu keelpijn - 5 dpo 1 heftige steek in mn buik - 6 dpo licht druppeltje helder bloed - 7 dpo tot nu zware benen en koude rillingen - 8 dpo (vandaag) maagzuur en boeren laten Vorige maand dacht ik ook zwanger te zijn, toen had ik meer kramp en pijnlijke borsten alleen. Als ik trouwens niet zwanger ben, klinkt dit lijstje niet heel goed haha!!!
Haha inderdaad, ik hoop maar dat je zwanger bent! Hier eigenlijk nog geen symptomen behalve al een paar dagen af en toe een opgeblazen gevoel in m'n onderbuik. Maar dit heeft dus met m'n eisprong te maken want die is ongeveer gisteren geweest. Verder rondom m'n eisprong juist verrassend weinig afscheiding. Dat verbaasde me nog het meeste, lijkt me evolutionair gezien niet logisch
Ja, ik ben dol op lijstjes. Dan kan ik volgende maand naar dit lijstje kijken en zeggen: dat had je dus vorige maand ook en toen was je ook niet zwanger óf ik kan over anderhalve week tegen mezelf zeggen: zie je nou wel.... Ik hoop dat laatste, maar dat is dan denk ik nog niet op basis van deze klachten. Klachten op 4/5 dpo - steken en krampjes in mijn baarmoeder - best veel alsof mijn menstruatie eraan gaat komen - gevoelige borsten Verder nergens last van eigenlijk. Maar dat zou ook wel heel gek zijn.
Haha, nou. Als ik het zo lees, kun je beter naar de huisarts.. (net als veel vrouwen op dit forum die op het wachtbankje zitten....)
Mijn lijst(je): Op 5/6 DPO: - 4dpo iets bruinige afscheiding - vol gevoel onderin (maar zou ook die granaatappelboom kunnen zijn die zo onderhand in mijn buik moet gaan groeien) - beetje moe de hele dag Verder niks eigenlijk.
Hilarisch en zo herkenbaar. Ik zoek ook overal iets achter. Als ik een krampje heb ga ik zelfs verzitten om te kijken of het er dan nog steeds is 😂. Rijp voor 't gesticht denk ik . Google is my best friend op dit moment. En als ik al een ei heb gehad dan ben ik dus pas 5dpo. Ik lees met veel plezier al jullie berichtjes! Wie gaat er als eerst testen?
Ik heb er genoeg in huis dus ik vrees dat ik vrij snel zwicht... Maar ik ga mijn best doen netjes te wachten, mits ik echt overduidelijk andere symptomen heb dan al die maanden dat er niks was.
Ben trouwens tarwekiemolie gaan slikken sinds vandaag. Weet niet of t nog wat uitmaakt maar lees er best veel positieve dingen over. (Wanhoopsactie) Ben benieuwd.
Wat een symptomen van iedereen. Klinkt of iedereen zwanger is haha! Hier vandaag wat branderige ogen. Natuurlijk 3ven gegoogled en dat kan ook een symptoom zijn 😊
Haha, echt alles is een symptoom he... Jeuk aan je linker oor, pukkeltje op je wang... Mega irritant! Ik hou ze wel bij in mn app, omdat ik dan bij een evt zwangerschap leuk kan terugkijken hoe wat waar en wanneer. Ik google ook alles, heel herkenbaar hihi
Hahahaha, ik lig in een deuk hier om al jullie symptonen, heerlijk! Wat een stelletje gekken zijn we ook met z'n allen. Ik zit ook de hele dag op google, werkelijk bij elke scheet die ik laat pffff. Ik word gek van mezelf
En dan zijn er nog mensen die zeggen je moet er minder mee bezig zijn, en dan denk ik ben ik dan de enigste.....maar hier genoeg gekken met mij dus😂😂😂😂
Hoi meiden, mag ik ook mee doen met dit spannende lijstje? Indy, 26 jaar, eerste kindje, ronde 2 (na MK) NOD 12 febr Vandaag op 6DPO, voel opeens van alles.. spannend!