NOD lijst 8 t/m 14 februari 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door Noralie87, 7 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. whuz

whuz Bekend lid

20 okt 2015
    995
    1
    0
    NULL
    NULL
    Bij mijn eerste zwangerschap was ik er eigenlijk helemaal niet zo erg mee bezig. Was ik niet een paar dagen na mijn eisprong al zenuwachtig. Sterker nog, ik had eigenlijk niet eens goed door wanneer mijn eisprong was. Testdrang had ik nauwelijks en ik lette ook niet op ieder kwaaltje van mijn lichaam. Hoe deed ik dat toen joh?

Ik heb trouwens 1 zwangerschapstest in huis en ik heb met mezelf afgesproken dat die netjes in de kast blijft tot minstens 12 dpo. Het is een k2v5, dus als ik zwanger ben, zou ik dan echt wel een duidelijke streep moeten zien.

Update van mijn lijstje:
    - toch weer zere borsten. Maar dat zegt op dit moment in mijn cyclus niks, want als het allemaal klopt en ik zou wel zwanger zijn deze ronde, dan maak ik echt nog geen hcg aan nu.

@Seallable: op die tweede foto zie ik ook een licht streepje. Spannend. Hoe ver ben je?

@MamavanD: ik zie nu echt geen streepje. Ik zou een paar daagjes wachten. Dan is ie vast duidelijker als het een echt zwangerschapsstreepje is. Ik duim hard voor je in ieder geval!

@Curitibia: ik duim voor jou dat alle symptomen niet wijzen op menstruatie maar op zwangerschap. Maar ja, jij kent je lijf natuurlijk het beste.

@Dogs84: Voel je je alweer wat beter? Carnaval komt nu wel heel dichtbij.

2. seallable

seallable Bekend lid

3 nov 2011
    684
    89
    28
    NULL
    NULL
    Zit op 8dpo... Te vroeg dus ;) morgen met ochtendurine

3. Kersje7

Kersje7 Niet meer actief

Ja das dan wel écht de laatste hihi ;)

4. Kersje7

Kersje7 Niet meer actief

Mamavand ik zie m helaas echt niet. Maar er kan nog vanalles gebeuren!

Seallable welkom, ik zie m heel lichtjes op de tweede foto hoor! Spannend!

5. Indy89

Indy89 Fanatiek lid

19 dec 2015
    2.020
    681
    113
    Vrouw
    Hoi Meiden,

Zijn jullie ook zo zenuwachtig? Ik kan aan niets anders meer denken heel de dag, ben gewoon blij als ik mag werken omdat ik dan afleiding heb:p!

Gister was ik nog met vlagen misselijk, vanmorgen ook maar heb ook het gevoel dat mijn ongi komt.. grrrr...

Bij mijn 1e zwangerschap was ik er helemaal niet mee bezig.. voelde me misselijk en dacht laat ik eens een test doen en ja positief!

Nu wil ik het heeeel graag en dat maakt me gek:p Maar er zit niets anders op dan wachten..

6. Curitiba

Curitiba Fanatiek lid

21 dec 2015
    1.447
    393
    83
    Ik denk ook aan weinig andere dingen hoor.
    Wat duurt het lang he op dat wachtbankje

7. ninii01

ninii01 Bekend lid

26 sep 2011
    758
    250
    63
    NULL
    Seallable ik zie hem op beide !!

8. Vakantieganger

Vakantieganger Fanatiek lid

4 jan 2016
    1.007
    4
    38
    Vinkeveen
    Ik vind het wachten écht niet leuk. Dan kom je er echt achter hoe graag je het het wil. Ik durf denk ik straks niet eens te testen uit angst voor een teleurstelling.

9. Curitiba

Curitiba Fanatiek lid

21 dec 2015
    1.447
    393
    83
    Same here

10. Nextstep

Nextstep Bekend lid

29 okt 2014
    842
    68
    28
    NULL
    NULL
    Ik zie em ook!!

11. Nextstep

Nextstep Bekend lid

29 okt 2014
    842
    68
    28
    NULL
    NULL
    Heb vandaag de hele dag al soort steekjes, ongikrampjes ... vooral als ik op sta. Zou echt te vroeg zijn voor ongi en heb t echt nog nooit gehad. Voelt anders dan anders. Maar wil het misschien te graag. Testen kan nog niet.

Voel verder ook niks van symptomen ofzo maar dat zou ook niet kunnen.

Pfffff....Zoooooooo spannend!! Word echt gek van dat wachten :)

12. let1985

let1985 Actief lid

26 jan 2016
    439
    0
    16
    Sealable ik zie hem ook lichtjes..

Mammavan zie helaas nog niks

Hier gister al getest zo wit alst maar kon...
    Maar geef de moed nog niet op was ook nog veel ste vroeg

Succes met wachten of testen allemaal;)

13. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Haha dat heb ik nu precies hetzelfde, ik weet gewoon niet meer hoe ik me voelde bij mijn vorige zwangerschappen in de wachtdagen. Wel dat ik bij de tweede zwangerschap een innestelingsbloeding had op 7dpo. Vandaag ook 7dpo, maar geen innestelingsbloed ;)

14. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    @Seallable: ik zie hem heel duidelijk op de 2de foto! Spannend zeg en nog zo vroeg ook... hopelijk loopt hij mooi op!

@mamavand: op je laatste test lijk ik een beetje verkleuring te zien, maar ik ben niet 100% zeker! Heb op deze testen ook geen idee van waar ik moet kijken! Even afwachten en terug testen hoor!

15. Lola3

Lola3 Actief lid

4 feb 2016
    317
    49
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hallo,
    Ik ben net nieuw hier, ik weet niet hoe ik mezelf op de lijst moet zetten? NOD is 13-2-2016 ben 29 jaar ga nu voor het eerste kindje zit in ronde 5.

16. let1985

let1985 Actief lid

26 jan 2016
    439
    0
    16
    Welkom lola3! Er is vast wel iemand van de dames hier die je op de lijst wil zetten.

Hopen dat je snel op roze mag;)

17. Lola3

Lola3 Actief lid

4 feb 2016
    317
    49
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dank je wel Let1985! Zo voel ik me erg welkom:) wat een super Forum, heb vaak meegelezen en nu toch ook maar een account aangemaakt. :D Hopen dat iedereen snel een positieve test heeft!

18. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Lola welkom.... Gezellig dat je mee komt kletsen.

19. Citygirl1985

Citygirl1985 Bekend lid

8 jan 2016
    666
    371
    63
    Lieve dames, ik weet dat ik super stoer zei dat ik niet ging testen, maar ik had zulke krampen en misselijk gevoel dat ik graag wilde weten of ik me moest schap zetten voor een buikgriep of iets positievers...

Mag ik jullie mening, ik heb net pas getest dus is geen ochtendurine. Ik zie hem hier duidelijk en ervaar nu wat wss Mamavand ook heeft... Maargoed, wilde m wel delen.

20. Enna87

Enna87 Actief lid

29 sep 2015
    264
    8
    18

Ik ben geen goede tuurder maar ik zie zeker iets! Spannend! Hopelijk loopt ie op.

Deel Deze Pagina