Ik doe ook met jullie mee , herkende mezelf bijna niet meer vorige maand zo erg was ik ermee bezig. Wat doen jullie om er minder aan te denken? Misschien wat tips uitwisselen..? Ik ben momenteel aan het poetsen haha
nou Dora, een week na mijn kijkoperatie waren we alweer aan de bak, dus hopelijk bij jou ook. Helaas had de kijkoperatie niet het gewenste effect en zat het probleem uiteindelijk ergens anders, maar goed, het kan dus meevallen!
Vandaag moest ik ongesteld worden maar nog geen bloed te zien en temp is nog mooi hoog 36,85. Mag ik hier mee kletsen?
@Suze: Inderdaad, we zien elkaar weer! We zullen het zien na de laparascopie, heb er wel wat schrik voor, vooral de narcose @Raniyah: Bedankt! @Mirte: Bedankt voor de info! Ik hoop inderdaad dat het niet echt een verloren ronde wordt. Bij mij zou de laparascopie normaal zijn werk moeten doen; eileider vernauwd, endometriose en een cyste op mijn rechtereileider... Duimen maar! En hopelijk mogen er deze maand weer heel wat dames op roze!
He lieve meiden mag ik bij jullie op de lijst. Derde kindje 4 e ronde. Eerste lang bezig geweest 26 maanden en de tweede 18 maanden. En tussentijds 2 miskramen 1 met 8 weken en 1 met 15 weken. Nu zijn we de 4 e ronde.... Hopen dat we deze maand succes hebben volgende week osteopaat bezoeken waarbij we bij onze andere twee kids veel succes hadden bij de eerste die maand zwanger bij de tweede derde maand zwanger. Dus goede hoop. Veel succes iedereen.
♡ NOD lijst 8 t/m 14 februari 2016 ♡ 8.(3) Dido82 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 5 Loontje1 - ?? jaar - 2e kindje - ronde 4 Krista1990 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 1 9.(2) Mijntje1990 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 3 na MA Kersje7 - ?? jaar - 7e kindje - ronde 2 10.(5) Liesiewiesie - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 Suze29 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 17 (2e na mk) Whuz - ? jaar - 2e kindje - ronde 5 Citygirl1985 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 5 Dora26 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 14 11.(4) Mirte85 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 21 MMM PrincessP - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Danielle123 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 9 (2e na mk) Curitiba - 39 jaar - 1e kindje - ronde 2 12.(1) Mamavand - 29 jaar - 3e kindje - ronde 4 13.(1) Noralie87 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 14. (3) Quito - 33 jaar - 1e kindje - ronde 2 Raniyah - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3 na mk Marrissie - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 datumloos.(1) Lala90 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 12 (6e ronde na MA) buiten de lijst. (1) 15. Enna87 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 Totaal: 21 Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) Twijfel-/Tuurtest (0) mmm (1) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "Quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [ QUOTE=+naam] en [/QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
He jammer je hier te zien, in de zin van ook niet zwanger. Ik heb je op de lijst gezet, op de 12 er van uitgaande dat je vandaag ongi bent geworden. Mocht het een andere datum zijn zeg je het maar. Succes bij de osteopaat!
Hai ladies, Meld me graag aan bij deze lijst. En dat om 1uur39. Even avondje op pad geweest Zou iemand mij in de lijst willen zetten. Heb mn laptop niet bij de hand. missmarijke, 37 jaar, ronde 37, 2e kindje, mmm Oh ja verwachte Nod 12e
Ik zou ook graag meekletsen 27 jaar en we gaan voor een 2e kindje. Het is ronde 1 eigenlijk dat we het serieus gaan proberen met ovutesten en al. Mijn nod is 9 februari
♡ NOD lijst 8 t/m 14 februari 2016 ♡ 8.(3) Dido82 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 5 Loontje1 - ?? jaar - 2e kindje - ronde 4 Krista1990 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 1 9.(3) Mijntje1990 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 3 na MA Kersje7 - ?? jaar - 7e kindje - ronde 2 Regina88 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 10.(5) Liesiewiesie - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 Suze29 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 17 (2e na mk) Whuz - ? jaar - 2e kindje - ronde 5 Citygirl1985 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 5 Dora26 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 14 11.(4) Mirte85 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 21 MMM PrincessP - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Danielle123 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 9 (2e na mk) Curitiba - 39 jaar - 1e kindje - ronde 2 12.(2) Mamavand - 29 jaar - 3e kindje - ronde 4 Missmarijke - 37 jaar - 2e kindje - ronde 37 MMM 13.(1) Noralie87 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 14. (3) Quito - 33 jaar - 1e kindje - ronde 2 Raniyah - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3 na mk Marrissie - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 datumloos.(1) Lala90 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 12 (6e ronde na MA) buiten de lijst. (1) 15. Enna87 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 Totaal: 23 Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) Twijfel-/Tuurtest (0) mmm (2) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "Quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [ QUOTE=+naam] en [/QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren! Ik heb mijzelf op de lijst gezet, en MissMarijke die boven mij een berichtje plaatste ook meteen even gedaan. Als ik zo vrij mag zijn
Hoi allemaal, Half december ben ik gestopt met de pil en 18 dec was mijn eerste dag ongesteld. Eerste maand zonder pil en mijn lichaam is volgens mij gelijk redelijk op de rit. 3 januari had ik veel doorzichtig slijm (wist niet wat me overkwam en moest even opzoeken wat het was ) en die middag voelde ik rechts onder in mijn buik iets. Zou dat de eisprong geweest kunnen zijn? Gister ben ik voor het eerst zonder pil ongesteld geworden. Precies 28 dagen cyclus gehad. Ongesteldheid is veel heftiger dan met de pil en is echt bloed zeg maar. Tijdens mijn pil ongesteldheid was dit meer een beetje bloed/slijm en vrij weinig. Ben 10 jaar bijna aan de pil geweest dus was even kijken hoe alles dan weer gaat lopen maar ben niet ontevreden. Afgelopen maand geen veilige seks gehad maar had ook niet verwacht dat het gelijk raak zou zijn. Nu dus een soort van mijn eerste ronde. Wil dit wel zonder ovulatietesten etc gaan doen eerst. Paar vraagjes. Denken jullie ook dat mijn eisprong 3 januari geweest is? Zit er dan niet kort tussen eisprong en ongesteldheid? Ik dacht dat dat 14 dagen was. Als 3 januari mijn eisprong was, was ik dan 31 dec het vruchtbaarst? Sorry voor alle vragen. Vrij nieuw allemaal 😊 Succes iedereen deze ronde!
Hoi Natasja, Je kan er echt geen pijl op trekken wanneer een vrouw ovuleert. Dat is voor iedere vrouw anders. Gemiddeld zit er zo'n 2 weken tussen menstruatie en eisprong en 2 weken tussen eisprong en testdatum. Maar een vrouw kan ook pas na 3 weken ovuleren of of de eisprong kan op zich laten wachten. Soms duurt een cyclus ineens 32 dagen, terwijl je altijd op 28 zat. Dan is er nog steeds niks mis. Als je het precies wil weten wanneer je ovuleert, dan kan je met testen werken. Als nog nog preciezer wil weten wanneer je eisprong is geweest, kan je temperaturen. Maar je bent pas net van de pil af, dus het kan goed zijn dat je cyclus zichzelf nog even moet vinden, ook al heb je nu een mooie van 28 te pakken. Als dat zo blijft is het goed, maar als je straks misschien een constante cyclus van 26 of van 30 dagen hebt, is het ook perfect. Ik denk dat je eerder je ovulatie hebt gevoeld dan de eisprong. Tijdens mijn mmm tijd, voelde ik ook zulke pijnen en dat was altijd de follikel die aan het rijpen was. Het springen zelf heb ik nooit gemerkt.
Bedankt voor je uitgebreide antwoord! Ik kan dus beter nu eigenlijk wel met ovulatietesten gaan werken? Tempen zie ik nu nog niet zo zitten omdat dit erg nauw werkt begreep ik. Voor mij is het lastig om elke ochtend om dezelfde tijd te testen. Ik dacht ik zie het de eerste rondes wel, ben pas net met de pil gestopt maar merk toch dat ik er al erg mee bezig ben.
Weet trouwens dat het niks zegt dat ik nu na 28 dagen ongesteld ben met betrekking tot mijn cyclus hierna, maar las dat er ook vrouwen zijn die na de pil pas na maanden ongesteld worden dus was wel blij dat ik nu al spontaan ongesteld werd 😊