Ik zie heel licht iets. Spannend. Ben wel benieuwd naar de kv-test omdat ik nu hier lees dat een dipstick niet altijd betrouwbaar is.
@ suze, 9dpo innestelling is helemaal niet laat hoor! volgens mij is het tussen 6 en 12 dagen na eisprong
Ik heb 11dpo getest. Dat is toch niet echt vroeg? Of kan het van omowit nog naar iets gaan de komende dpo? Ik heb al dagen de standaard menstruatie dingetjes ook 😔
Ik zie ook iets lichts! @dogs84 vervelend dat je je zo druk maakt meis. Probeer rust te vinden en goed dat je evn je prioriteiten stelt! Ik heb geen ervaring met die tests elli0990. Sorry Balen dat rood op de lijst. Hoop op snel roze voor jullie!
Iemand hier ervaringen met PMS en zwanger? Ik heb vreselijke PMS klachten vroeg me af of die anders zijn of verminderen als je net zwanger bent.
@Citygirl: Waauw die lopen mooi op zeg! Super! En ja, bij het quoten staan die codes van de kleuren etc. erbij, bij gewoon kopiëren via een muisklik vallen alle kleuren weg en staan er zelfs geen codes bij... Is bij mij pas sinds kort, dus vond het wel raar. Heb het even aan het beheer gevraagd, zullen wel zien hoe dat komt @EvaElisa: Hoe lang duurt je bloeding nu ondertussen al dan? Normaal zou je een 4-5-tal dagen na het begin van de bloeding (innesteling) wel positief kunnen testen... Succes! @Lala: Ik had anders voor je gehoopt meid! Hopelijk doet de clomid snel zijn werk en kunnen jullie snel gaan genieten van een klein wonder! @Curitiba: Ben je nog 4 dagen voor nod (zie banner)? Want dan zijn alle kansen nog niet verkeken hoor @Mamavand: Ik lijk inderdaad ook wel een schaduwlijntje te zien waar je het teken hebt gezet... Sinds wanneer ben je nu aan het testen? Want normaal moet hij toch snel duidelijker gaan worden hé... Ik durf niet zeggen of dit nu een lijntje is of misschien de plaats waar het lijntje zou moeten staan en waar de test dus lichtjes anders kleurt! Ik hoop van harte dat hij duidelijker wordt! @Suze: Hopelijk heb je ongelijk en zet het niet door meid! Een innesteling op 9dpo is niet uitzonderlijk hé... Gemiddeld zeggen ze toch tussen 5 en 10dpo... En natuurlijk is elke vrouw ook niet gemiddeld, dus ik veronderstel dat het zelfs van 4 tot 11dpo kan! @Dogs: Vervelend zeg dat je nog altijd niet helemaal lekker in je vel zit! En wat de stress betreft, dat zou inderdaad wel met die huiduitslag te maken kunnen hebben hoor... Ik heb ook wel eens last van rode vlekken als ik énorm vermoeid en gestresseerd ben! Neem wat rust meid, probeer tussendoor wat te ontspannen! En wat de relatie met je ouders betreft, volg je eigen gevoel en doe wat jij denkt dat het beste is voor jullie gezinnetje! Dikke knuffel! @Noralie: Ik zie een licht streepje als ik mijn scherm kantel... Ziet er in ieder geval veelbelovend uit! Hopelijk lopen ze mooi op de komende dagen! Ben benieuwd naar je kruidvattest @Elis: Hier ook geen ervaring met die testen, maar 6 dagen voor nod is alles nog mogelijk hoor! @Juffie: Blijf maar lekker hier hoor Wat mezelf betreft... Temperatuur lijkt hier wat te gaan dalen (op 9-10dpo heb ik dat liever niet!) dus ik verwacht er niet teveel meer van... Alhoewel ik wel wat klachten blijf hebben die gelijklopend zijn met de klachten rondom mijn eisprong: puistjes, misselijk, wat last van mijn darmen, pijntjes in de onderbuik en lichte hoofdpijn... Zwevend tussen hoop en wanhoop, maar ik maak me alvast klaar voor ronde 15!
Hoi Meid, Ik had deze ook en kreeg pas op nod een streep(je) terwijl die van de action veel duidelijker was! Ik lees veel positieve verhalen over de kruitvat 2 voor 5 en ik ben voorstander van de action tests! Heb ze beide in huis, morgen testen... zenuwachtig
Kennen jullie deze site? Is in het Engels. Heel veel kwaaltjes per dpo van vrouwen die ook echt zwanger waren. Hier kun je uren lezen om jezelf gek te maken. Hihi. linkje
Ik zie dat je spiraaltje nog niet zo lang verwijderd is... Misschien moet je cyclus nog wat op gang komen en is die nog niet meteen regelmatig? Ik duim in ieder geval nog wel voor goed nieuws hoor!
yhea gek maken ik ben natuurlijk nieuwsgierig, maar hij doet het niet bij mij? Heb je een trefwoord voor google? al gevonden sorry!
Suze ik ben aan het testen sinds 9 dpo. En toen zag ik vaag iets na afleestijd. En begon dus te twijfelen.... Ik zit nu op 12 dpo normaal een LF van 15/16 dagen en bij de jongste op 14 dpo heeeeeel licht posi bij de oudste pas veel later. Ik wacht nu tot woensdag. Was vanmorgen in eens misselijk van de koffie geur! Heb rare wetgewoonte en ik kan de hele dag wel eten echt vreselijk gewoon. Eet alles wat los en vast zit. Zelfs m'n man zegt het. Verder geen rare dingen behalve dat m'n baarmoedermond kei hard is en ver maar achter staat.... Dus denk nog niet morgen of overmorgen ongie?! Verder geen roze verlies wat ik afgelopen maanden al enkele dagen van tevoren had. Veder wel last van m'n rug nog steeds en moe.... We wachten nu maar rustig af!
Mamavd: Het is wel heel spannend voor je!! Die kwaaltjes klinken hoop gevend samen met het feit dat je bij de andere zwangerschappen ook pas later positief testen. Ik duim heel hard voor je!
Mamavand ik lijk wel echt iets te zien hoor! Hoop t zo voor je! Hier zoooooooo koud de hele dag. Ik warm gewoon niet op. Ook erg moe en net even misselijk en vieze oprisping.. Borsten doen sinds gisteren ook zeer (maar dat heb ik altijd week voor nod) en opeens irriteert mijn bh me ontzettend. Zit veel te strak 😣 Kortom: ik zit mezelf lekker gek te maken. Nu maar warme douche nemen.
Spannend he? Iedere keer die symptomen, dan weer dit, dan weer dat en iedere keer vergelijke met die keer daarvoor... Voel je wat anders, voel je je hetzelfde? Gek word je ervan. Zwanger worden is leuk, maar dat wachten is niets hoor!
Nou ik zeg heel eerlijk af en toe komt het echt mn keel uit hoor.... Dan denk pffff kan ik het opbrengen als het een jaar of langer duurd steeds die rare vage klachten.... Blehh... Nou we wachten nu maar geduldig af.