NOD lijst 8 t/m 14 februari 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door Noralie87, 7 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Hoi meiden,

Ik zit me een beetje (erg) druk te maken... Mss kunnen jullie me gerust stellen? Ik heb 12 feb mijn NOD, dus nog 5 dgn te gaan.

Sinds vanmorgen heb ik enorm felle steken/pijnscheuten in mijn vagina wat naar boven schiet. Lopen en zitten is vanwege de pijn eigenlijk niet te doen. Op moment dat ik stil blijf liggen gaat het aardig goed met af en toe een steek. Op moment dat ik in beweging kom heb ik ongelooflijk veel pijn, niet te harden!

Ik heb wel symptomen die duiden op een mogelijke zwangerschap...

Iemand een idee wat dit kan zijn? Of heeft iemand ervaring?

Ik zit me een beetje druk te maken

2. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Ja!!! Lijk iets te zien kersje. Zo wastie bij mij gisteren. Jij zit ook op 10dpo toch?

3. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    @Kersje: Op je laatste foto lijk ik inderdaad ook iets héél licht te zien! Spannend!

@Vlinderr: Helaas geen ervaring meid...

4. mirte85

mirte85 Fanatiek lid

15 mei 2014
    1.062
    0
    36
    Noord Brabant
    oh nee suze :(

alle dames op rood succes volgende ronde
    al veel tuurtesten! hopelijk meer roze erbij

5. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Ik zie wat hoor kersje!!!

Ik heb getest en echt negatief dus wat betreft m'n temp... Tja weet het niet ik verwacht toch echt wel m'n ongie!!

6. Kersje7

Kersje7 Niet meer actief

Oh echt meiden zien jullie t ook?? :)

Idd noralie vandaag 10dpo

Hoop zo dat ie morgen duidelijker is!!

Vlinderr klinkt als een soort bandenpijn. Mocht je zwanger zijn is dat niet erg hoor, het oprekken van de banden kan soms erg veel pijn geven maar betekend niets ernstigs. Probeer te ontspannen, mss ff een warme douche nemen

7. Kersje7

Kersje7 Niet meer actief

Ohnee meid :(

8. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Thx Kersje!

Hopelijk loopt je test mooi op, ik zie idd ook een tuurstreepje! Spannend!

9. Citygirl1985

Citygirl1985 Bekend lid

8 jan 2016
    666
    371
    63
    Ik zie ook iets hoor!

10. Citygirl1985

Citygirl1985 Bekend lid

8 jan 2016
    666
    371
    63
    Vlinderr, ik heb een paar flinke pijnscheuten gehad van de innesteling gok ik. Maar was maar 1 dag. Bandenpijn kan het ook zijn, dat voelt bij mij een beetje als rekken. Als je bijvoorbeeld je kuiten rekt voor rennen? Alleen dan in je bm... Als je echt erg pijn hebt, miss toch testje doen? En als het aanhoudt en niet te doen is, toch een arts bellen. Je wil een bbz dan wel uitsluiten...

11. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw

Ik zie wel wat hoor! Spannend!

12. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw

Kan het nog van een innesteling zijn? Dat gebeurt dacht ik 5-10 dagen na ovu..

13. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Ik zie niets kersje, sorry... maar zit nu op mn telefoon en ben ook n slechte tuurder dus dat zegt niets

14. Vakantieganger

Vakantieganger Fanatiek lid

4 jan 2016
    1.007
    4
    38
    Vinkeveen
    Kersje ik lijk ook iets te zien!
    Jeetje meiden ik ben ook een suffe muts. Mijn NOD is op z'n vroegst 13 feb. En ik heb net met middag urine een Action test gedaan. Wat dom! Natuurlijk omowit. Ik wil denk ik te graag! Heb helaas of gelukkig net hoe je het wil zien geen kv testjes meer in huis.

15. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw

Haha erg he! :p
    Ik heb ook vanochtend getest, met kv.. Dacht iets te zien maar heb m maar weggegooid 😂🙊

16. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Het zijn wel echt steken. Heb net een testje gedaan, maar is (nog) negatief. Het lijkt soms iets te verminderen. Mocht de pijn tot morgen aanhouden dan bel ik de gyn (zit in de MMM).

17. Brabomama

Brabomama Fanatiek lid

14 sep 2011
    1.316
    0
    0
    Noralie ik zie het 2e streepje ook hoor! Ook voor jou alvast een voorzichtige felicitatie!

Dora26 extra dikke knuf voor jou, niet leuk dat je vanavond zo direct geconfronteerd wordt met je hoogzwangere nichtje, maar hopelijk kan het etentje ook juist helpen om je zinnen even te verzetten.

Dames met een OMO-witte test vandaag: wat zuur! Ik blijf voor jullie duimen (en ik hoop dat bij mij de testdrang nog een tijdje wegblijft)...

Kersje7: met de beste wil in de wereld zie ik geen 2e streepje! Maar ik duim voor je dat ie de komende dagen op gaat lopen!

18. Vakantieganger

Vakantieganger Fanatiek lid

4 jan 2016
    1.007
    4
    38
    Vinkeveen
    Ja ik heb mijn test vertreiterd in de kast gedumpt ;)! Ik snap jouw gevoel haha :)!!

vlinderr ik duim voor een vroege zwangerschap. Het kan idd heel goed de groei van je baarmoeder zijn. Benieuwd naar morgen!

19. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Net nog een testje gedaan en na opdrogen duidelijker dan de 1e vanmorgen. Ik durf alvast een zwangerschapstopic 16-31 oktober aan te maken. Hopelijk mogen vele van jullie ook volgen :)

20. Kersje7

Kersje7 Niet meer actief

Bagger, net wat bruinig met afvegen dus ik ga er vanuit dat dinsdag m'n ongi er is. :( :(

Deel Deze Pagina