Ik mag ook op rood! Maar ik had niet anders verwacht na mijn bezoek aan de gynaecoloog rond mijn eisprong. Hopelijk nog wat dames die op roze mogen! Veel succes!
Pff wat is het spannend... Dit is pas mijn eerste echte ronde. Vorige cyclus was 28 dagen. Op 1 januari had ik toen vr slijm en 15 januari werd ik ongesteld. Deze maand begonnen met ovulatietesten vanaf 23 januari (8cb). Elke dag getest en soms 2 keer op 1 dag. Eerste week geen streep en vorig weekend heel erg licht. Maar totaal geen duidelijke streep. Zag de streep ook vaak pas na 10 minuten terwijl in de bijsluiter staat dat je deze na 10 minuten niet meer af moet lezen. Deze maand ook geen vr slijm gehad (of gemerkt iig). Nu voel ik me sinds vandaag een beetje raar, maar ben bang dat ik het me verbeeld. Had wel 2x een veeg beetje bruin/bloed achtig slijm. Ik herken dit niet echt als ongesteldheid eigenlijk. Als ik weer een cyclus van 28 dagen heb ben ik pas 12 februari ongesteld. Dus ik dacht misschien innestelingsbloed? Ik ben bang dat ik mezelf een beetje gek zit te maken. Lees hier vooral mee en reageer niet. Vind het fijn om te lezen hoe andere ook al deze dingen ervaren. Meiden op rood heel erg balen, ik hoop voor iedereen snel roze Roze meiden gefeliciteerd!!
Het liefst zou ik morgenochtend gelijk testen, maar ik maak mezelf dan alleen maar gek, aangezien het bijna niet anders kan dat deze wit is.
Zet mij ook al maar vast op rood... Vandaag kreeg ik een kwaaltje waardoor ik zeker weet dat ik één van de dagen ongesteld zal worden. Ik blijf hier nog wel even volgen om te kijken wie er nog op roze kan, maar heb het eventjes te moeilijk met mezelf. Voel me echt niet lekker in mijn vel en zit constant te huilen... Sorry, het zit me eventjes niet mee!
♡ NOD lijst 8 t/m 14 februari 2016 ♡ 8.(7) Mamavanmenno - 32 jaar - 3e kindje - ronde 8 Dido82 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 5 Krista1990 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 1 Keef85 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Noralie87 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 Charley7 - 25 jaar - 2e kindje - ronde 2 Skippy87 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 9.(7) Regina88 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 Repeltje - 21 jaar - 1e kindje - ronde 17 Dora26 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 14 let1985, 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 Missmarijke - 37 jaar - 2e kindje - ronde 37 MMM kim2306 - 22 jaar - 1e kindje - ronde 8 EvaElisa - 25 jaar - 1e kindje - ronde 1 10.(6) Liesiewiesie - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 Suze29 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 17 (2e na mk) Citygirl1985 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 5 LJJ - 25 jaar - 1e kindje - ronde 1 Enna87 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 Kersje7 - ?? jaar - 7e kindje - ronde 2 Mamavanthiemo - 37 jaar - 2e kindje - ronde 1 11.(6) Mirte85 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 21 MMM PrincessP - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Danielle123 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 9 (2e na mk) Curitiba - 39 jaar - 1e kindje - ronde 2 babyloveme - 27 jaar-1e kindje ronde 2 Elis0990 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 1 12.(4) Vakantieganger - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 Juffie33 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 9 Mamavand - 29 jaar - 3e kindje - ronde 4 Indy, 26 jaar, eerste kindje, ronde 2 (na MK) Zoesje, 24 jaar, 2e kindje, ronde 7 13.(6) Mijntje1990 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 na MA Angel2005 - 37 jaar - 2e kindje - ronde 2 Ninii01 - 25 jaar - 3e kindje - ronde 1 na mk Kroel - 36 jaar - 2e kindje - ronde 7 Marjo88 - 27 jaar - 3e kindje - ronde 1 Lola3 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 5 14. (13) Quito - 33 jaar - 1e kindje - ronde 2 Raniyah - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3 na mk Whuz - ? jaar - 2e kindje - ronde 5 Marrissie - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 Brabomama - 35 jaar - 3e kindje - ronde 2 Nextstep - 36 jaar - 1e kindje - ronde 13 Eedihcro - 38 jaar - 1e kindje - ronde 12 Dogs84 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 21 Leenislief - 34 jaar - 2e kindje - ronde 5 Boterbloempje87 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 Elfenprinses - 36 jaar - 2e kindje - ronde 3 Jessy77, 38 jaar, 2e kindje, ronde 9 Jabinca, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 datumloos (1) Lala90 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 12 (6e ronde na MA) buiten de lijst. (1) 4. Loontje1 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 Totaal:51 Wachtbankje (29) Zwanger (3) Ongesteld (10) Twijfel-/Tuurtest (0) mmm (2) Negatieve test (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "Quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht.
Dikke knuffel dames op rood Had me zo mooi geleken allemaal roze op de lijst. Heel veel plezier en geluk in de nieuwe ronde -X-
Dora26: dikke knuffel. Ik heb vanmorgen ook testje gewaagd dacht heel vaag iets te zien maar laten we het maar op omowit houden. Soms wil je juist iets zien wat er waarschijnlijk niet is. Hoeveel dagen na dpo kan je eigenlijk positief testen als je zwanger bent? Ik zit nu op 9/10dpo
Dat verschilt een beetje per zwangerschap omdat iedere zwangerschap anders hcg aanmaakt. Ik testte op 9 dpo s'avonds positief. Maar heb hier ook gelezen over vrouwen die na nod pas positief testen.
Ik lees uit belangstelling altijd mee, ben uit de vorige lijst. Mijn test was op 9dpo een licht streepje. Hij liep dagelijks een beetje op. Cyclus van 28 dagen. Eisprong op de 14de dag.... Ik hoop het voor je Liefs, Bloem
Mijn ei is pas op dag 21 van mijn cyclus, dus korte LF van 10/11 dagen. Maar goed woensdag is NOD dag dus het kan nog. Heb de hoop voor deze ronde nog niet opgegeven.
Afgelopen weekend is er heel wat afgekletst. Niet allemaal gelezen, maar zie in de lijst al dames op rood 😩😢 echt dikke shit meiden. Gefeliciteerd Roze dames. Wat fijn dat t gelukt is. Vandaag de dag dat ik mag testen, vanochtend getest. Had 2 eitjes deze maand dus goede hoop. Helaas niks, nada, njente. Ben bang dat me straks tussen de buurvrouwen op de rode de lijst mag voegen. Nou ja wacht nog even de ongesteldheid af.
Hopelijk mag je tussen de roze... Blijft spannend he zolang de rode duiveltjes er nog niet zijn is er nog hoop.
Goedemorgen dames, We komen steeds dichterbij de testdag allemaal! Een paar roze en rode meiden inmiddels. Nou rode meiden, ik zie jullie bij het volgende NOD forum. Ondanks dat er nog geen bloed is, voelt mijn lijf zeer ongesteld. Dus het is nog maar een kwestie van een dag of zo voordat de rode duivels zich aandienen. Ik heb vanmorgen niet eens de moeite genomen om te testen. Helaas pindakaas maar vol goede moed naar een volgende ronde!
Hoi dames, Ik stond vanmorgen op en dacht, waarom ook niet. Heb een test gedaan en weggelegd en was hem al bijna vergeten en verrek.. Ik zie iets! Wat jullie? Ga overmorgen nog een keer testen.
Hier vanochtend getest met Kruidvat lijk in de verte heeel licht wat te zien maar denk dat ik te graag wil haha dus voor nu nog negatief. Het zou nog kunnen ben nog vroeg maar denk dat ik ongesteld ga worden. Succes alle andere en jammer meiden die al op rood staan
Ow. Al die tuurstreepjes. Ik zie eerlijk gezegd niks op jouw test Elis0990. Maar het is ook een beetje een donkere foto. Al mijn kwaaltjes zijn verdwenen. Dat vind ik ook niet echt een heel goed teken. Maar ik zit pas op 9/10 dpo. Ik heb wel een mooie stok achter de deur om niet te testen. Woensdag sollicitatiegesprek. Dan wil ik niet weten of ik eventueel zwanger ben. Dat is beter voor mijn nachtrust en concentratie.
Moeilijk omvast te leggen. Ben zelf slecht in turen en zag het direct. Op de foto vind ik het ook lastig maar zietoch echt wat Succes Whuz! Snap dat je het dan nog niet wilt weten