♡ NOD lijst 8 t/m 14 februari 2016 ♡ 8.(7) Mamavanmenno - 32 jaar - 3e kindje - ronde 8 Dido82 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 5 Krista1990 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 1 Keef85 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Noralie87 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 Charley7 - 25 jaar - 2e kindje - ronde 2 Skippy87 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 9.(7) Regina88 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 Repeltje - 21 jaar - 1e kindje - ronde 17 Dora26 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 14 let1985, 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 Missmarijke - 37 jaar - 2e kindje - ronde 37 MMM kim2306 - 22 jaar - 1e kindje - ronde 8 EvaElisa - 25 jaar - 1e kindje - ronde 1 10.(6) Liesiewiesie - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 Suze29 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 17 (2e na mk) Citygirl1985 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 5 LJJ - 25 jaar - 1e kindje - ronde 1 Enna87 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 Kersje7 - ?? jaar - 7e kindje - ronde 2 Mamavanthiemo - 37 jaar - 2e kindje - ronde 1 11.(6) Mirte85 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 21 MMM PrincessP - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Danielle123 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 9 (2e na mk) Curitiba - 39 jaar - 1e kindje - ronde 2 babyloveme - 27 jaar-1e kindje ronde 2 Elis0990 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 1 12.(4) Vakantieganger - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 Juffie33 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 9 Mamavand - 29 jaar - 3e kindje - ronde 4 Indy, 26 jaar, eerste kindje, ronde 2 (na MK) Zoesje, 24 jaar, 2e kindje, ronde 7 13.(6) Mijntje1990 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 na MA Angel2005 - 37 jaar - 2e kindje - ronde 2 Ninii01 - 25 jaar - 3e kindje - ronde 1 na mk Kroel - 36 jaar - 2e kindje - ronde 7 Marjo88 - 27 jaar - 3e kindje - ronde 1 Lola3 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 5 14. (13) Quito - 33 jaar - 1e kindje - ronde 2 Raniyah - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3 na mk Whuz - ? jaar - 2e kindje - ronde 5 Marrissie - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 Brabomama - 35 jaar - 3e kindje - ronde 2 Nextstep - 36 jaar - 1e kindje - ronde 13 Eedihcro - 38 jaar - 1e kindje - ronde 12 Dogs84 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 21 Leenislief - 34 jaar - 2e kindje - ronde 5 Boterbloempje87 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 Elfenprinses - 36 jaar - 2e kindje - ronde 3 Jessy77, 38 jaar, 2e kindje, ronde 9 Jabinca, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 datumloos (1) Lala90 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 12 (6e ronde na MA) buiten de lijst. (1) 4. Loontje1 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 Totaal:51 Wachtbankje (29) Zwanger (3) Ongesteld (11) Twijfel-/Tuurtest (0) mmm (2) Negatieve test (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "Quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht.
Nextstep haha kon jij je ook niet meer bedwingen? Ik dus ook niet. Ik ga zo denk ik wat testjes bestellen ipv kopen in m'n lunchpauze. Anders zit ik weer chagie achter m'n bureau de hele dag en het scheelt weer een dag 😜. Meiden op rood--> wat een vette teleurstelling moet het zijn voor jullie. Misschien zie ik jullie weer in het volgende groepje. Ik heb ook 0.0 kwaaltjes meer. Dus ik vrees ook 't ergste.
@Ellis: Op de 1ste foto zie ik hem beter dan op de 2de... Heb je de test lang laten liggen? Hopelijk geen indroger en volgende test een mooi duidelijk streepje @Brabomama: Het hoeft inderdaad niet persé iets te betekenen, maar nu ga je natuurlijk hopen hé... Nog eventjes geduld! @Noralie: Super meid! Genieten hoor!
Foto's zijn direct gemaakt dus geen indroogstreepje. Ben benieuwd morgen. Zit te twijfelen welke test ik ga kopen. Welke raden jullie aan voor je nod?
Ego-post: Ik heb vanochtend op 10 dpo gewoon een tweede roze streep. Kan het niet geloven. Wat vreselijk spannend zo na een MA en ook zo vreselijk blij! Nu eerst ff voorbij die nod datum. Aaaahhh
Gefeliciteerd Mijntje! Hopelijk blijft de kleine dit keer stevig plakken! Vertrouw een beetje op je eigen lichaam hoor, ookal begrijp ik je angst wel! @Ellis: Bij kruidvat hebben ze casettes (2 in een doosje voor 5 euro)... Die worden hier op het forum vaak gebruikt en worden kv2v5 genoemd
Wauw. Dat is al een duidelijk streepje! Hopen dat het nu allemaal hartstikke goed gaat Mijntje. Gefeliciteerd.
Gaaf mijntje, gefeliciteerd!! Hier nog geen ongi, wel mega ongipijn en pijn in m'n rug, wat ik eigenlijk nooit vóór ongi heb, alleen tijdens. Het ieniminie bruinverlies van gister is nog steeds gestopt, maar we zullen zien wat de dag brengt...
Ik heb net 3 testen van zwanger en kids bestelt nog geen ongi dus ben benieuwd... Het vage lijntje lijk ik toch te zien net 2 druppels water erin en hij blijft staan maar het is wel turen grrr zal straks foto proberen. Ga maar er vanuit dat het niks is maar je blijft er mee bezig hè hahah pff
Mijntje gefeliciteerd! Kersje: ondanks wat bruin verlies toch nog spannend. Blijft zo lastig he je lichaam kan je zo voor de gek houden. Mijn borsten doen zo zeer dat het doortrekt tot in mn oksels. Zou er haast een pijnstiller voor innemen. Verder nog steeds buikkrampen en pijn in mn onderrug. We wachten het af.... ik test pas op mn nod weer of anders hopelijk erna.
Mijntje ik zie 'm hoor!! Gefeliciteerd! Probeer vertrouwen in je lichaam te hebben (al weet ik na 3 miskramen hoe moeilijk dat kan zijn). Er lopen nog steeds veel meer zwangerschappen goed af dan slecht, houd je daaraan vast en probeer te genieten!
Dankjulliewel voor jullie leve reacties allemaql, doet me goed! Ik ga me ook vasthouden aan de positiviteit, een positieve test is iniedergeval het begin van hopelijk iets moois! Bij de vorige zwangerschap met 6 weken al een heel mooi wiegje gekocht omdat die zooooo erg in de aanbieding was. Die kwam in de doos binnen toen we net van de MA hadden gehoord en staat nu dus in de doos op zolder. We gaan die nu wel uitpakken, denk dat dat me houvast geeft voor de komende weken! Klinkt misschien beetje raar hoop dat hier veel roze mag verschjnen, komende dagen gaan spannend zijn voor iedereen die nog niet op rood staat of nog witte/tuurtestjes heeft!
Gefeliciteerd Mijntje! Hier nog niks, af en toe krampjes maar zet nog niet door zoals anders richting menstruatie. We zullen zien!
Ik begin een beetje te twijfelen en wil graag jullie advies. Morgen zit ik op 10/11 dpo en zou dus met een gevoelige test moeten kunnen testen voor een licht streepje. Ik heb woensdag een sollicitatiegesprek - wil ik dan wel weten dat ik eventueel zwanger ben (ookal zit ik er dan een beetje afgeleid) of is het dan juist fijn om te weten dat je niet zwanger bent (vorige keer had ik namelijk heel snel hele vervelende bekkenklachten waardoor ik echt niet kon werken, dus een nieuwe baan is dan ook geen optie). Wat zouden jullie doen? Wel of niet testen?