@kersje: ik zie ook een licht streepje bij jou. Hopelijk loopt deze mooi op!! @nextstep: wanneer is je NOD? Spannend!! @Danielle: heb je al bepaalde symptomen? @ninii01: heb je een foto van de test? Super spannend! Hopelijk loopt hij mooi op! @noralie: wauw, mooie test!! Het uploaden van de foto lukt nog niet helemaal
Heb geen foto van de test zo licht lijntje op foto zag je het niet eens .... Hopelijk loopt die op en word ik niet ongesteld haha pffff vervelend al dat wachten maar we zullen zien !! En anders op naar de volgende ronde
@ninii01: wanneer ga je weer testen? T is ook zo'n spannend en onzeker gedoe dat hele zwangerschapstraject. Geen bloed geeft moed en een streep is een streep. Hopelijk krijg je een mooie oplopende test!! Duim voor je!
Hoop de komende dagen hier nog wat meer roze te zien! Spannend zo die testen voor nod met tuurstreepjes etc. pff Hopelijk met veel meiden verder kletsen in een oktober uitgerekend topic!
@vlinder; Geen symptomen, maar dat had ik vorige zwangerschap ook niet ( helaas eindigde die in een miskraam met 12 weken ) Jij Gefeliciteerd !
Ik voel me elke x koud! Straks ik ga lekker in warme bad als mijn zoontje gaat bedtijd... En ik moet ook elke x naar wc plassen.. dat ik heb niet veel gedronken.
Carnaval, dat was ik . Gezellig feestje gehad. We hadden ff een maandje rust ingelast, dus ik heb wel wat wijntjes op. Maar niet zoveel als ik anders zou doen en heb ook het excuus van de Bob gebruikt. En waar ik de andere maanden veel symptomen had heb ik nu minder last. Alleen die steken bij mijn baarmoeder, das vervelend, want de hele dag en nacht aanwezig. Mooie test vlinder, en dat voor 11 dpo. Dan kun je wel vooraf testen.
Spannend!!! Ik en mijn niet al te hete kruik zijn beste vrienden Tot ik het ineens bloedheet heb en ik het liefst alles uitdoe haha
Thx voor de felicitaties... Het blijft hoe dan ook nog steeds heel spannend! @mamavanThiemo: echt heel erg balen!! Hopelijk is het de volgende ronde raak! Ook voor de anderen die nu op rood staan! Duim voor jullie dat jullie snel zullen volgen!!