Ik hoop dat het goed nieuws is, ik hoop echt dat dit gewoon innestelingsbloed is en geen super rare menstruatie. Ze zeggen voor alles een eerste keer, maar ik hoop niet dat dit zo een rare menstruatie is dan zou ik wel enorm balen Ik ga vrijdag testen heb ok besloten dan zou er toch wel wat te zien zijn als dit een innesteling is....
Ja, ik begrijp je helemaal. Ik heb nog nooit een innestellingsbloeding gehad. Op dit forum lijkt dat vaker voor te komen dan niet... Ik snap deze ronde niets van m'n cyclus door m'n vroege miskraam. Ze zeggen vanaf eerste bruine bloedverlies tellen.. Dan heb ik vrijdag m'n NOD. Maar waar komt dan die waterige afscheiding vandaan?
Ik kom op het laatste moment inhaken als het mag ! Ben druifje26 (inmiddels 28) moeder van een dochter van 19 maanden en heb 16 januari mijn spiraaltje laten verwijderen en zit dus een ronde 1. Mijn nod is 13 januari. Nu heb ik sinds afgelopen weekend (4 dpo i know 😀 last van misselijkheid en een overactief pruttel buikje. Alle broeken knellen en ik voelde me gewoon raar. Partner en familie dachten aan een griepje, mijn intuïtie zei zwanger. Nu ben ik van mijn dochter ook in de 1ste ronde zwanger geraakt maar dat leek me toeval. Gisterochtend had ik toevallig met mijn vriend samen vrij en na een nacht vol misselijkheid toch maar al besloten een test te wagen (4 dagen voor nod, bij dochter had ik 4 dagen voor nod een heel licht positieve test). Ik durfde niet te kijken gisteren terwijl de timer liep dus vriend wierp een blik 2 minuten en zei ik zie wel iets hoor. Toch maar even de timer afgewacht maar inderdaad een licht positieve test . Het is geen knaltest maar ook geen tuurtest. Morgenvroeg nog een poging wagen om te zien of ik een donkerder streepje krijg en dan zaterdag afwachten of er niet toch een menstruatie volgt. Sorry dat ik zo laat aansluit en tot nu veel geluk schijn te hebben . Ik ga heel hard duimen voor de dames die nog op het wachtbankje zitten. P.s. degene die benieuwd zijn naar een foto van de test, let me know !
Nextstep, echt ontzettend balen voor je zeg. Hoop echt voor je dat de volgende ronde raak is. Nora90, whuz, kersje7 en vakantieganger bij jullie ook nog spannend zeg. Hoop voor jullie allemaal op roze. Ik duim met jullie mee. Hier nog rustig en niks te bekennen. Heel licht bruin verlies maar echt heel minimaal alleen bij wc gang. Wilde eigenlijk vrijdag of zaterdagochtend testen maar twijfel nu alweer of ik morgen toch zal doen. Vakantieganger, ik begreep dat je juist pas moet tellen van de dag dat je echt ongesteld bent. Dus helder rood en niet vanaf de dag dat je een beetje bruin hebt.
@Hbz: Wat moet het mooi zijn dat het nu zo snel en spontaan lukt! Hopelijk blijft het kleintje mooi plakken en kan je snel gaan genieten! Mag ik vragen waarom jullie voordien zoveel ziekenhuisbezoeken hebben moeten doen? Sorry als ik te nieuwsgierig ben hoor! @Nextstep: Geniet van je borrel en veel goede moed hoor! Dikke knuffel!
In dat geval heb ik nog twee dagen extra om mezelf gek te maken haha. Deze week lijkt voor mij een maand te duren. Natasja ik duim ook voor jou. Morgenochtend zal ik even spieken of je er een testje tegenaan hebt gegooid.
nog een dagje wachten.... bruin verlies vanochtend wat meer, maar daarna weer minder. Dus geen pijl op te trekken. Ik verwacht er niet veel van, maar hoop t wel nog. We gaan het zien
Dankjewel. Ene moment denk ik echt, nee ik word nu ongesteld en andere moment denk ik wie weet toch! Maar goed daar zullen jullie ook wel van alles vanaf weten. Ik denk dat ik morgenochtend maar een testje waag, mocht ik nog niet ongesteld zijn.
Meiden ik wil even wat met jullie delen. Ik ben namelijk niet ongesteld geworden!! Ik heb wat roze en bruin verlies gehad en ben de afgelopen dagen enorm druk geweest..... Zolder opgeruimd en vandaag hele woonkamer geschilderd... Dus ik zit er niet op te wachten. Maar zojuist ging ik douche en had ik alleen maar witte slijm. Dus nog geen bloed?! Heel vaag dus ik wacht nu maar netjes af tot zondag en dan zien we wel weer verder.
Ohw wat heerlijk. Lekker opgeruimd en frisse woonkamer. Ik heb dus ook zo veel van dat slijm. Ik voel het soms gewoon komen Ik ga maar weer eens richting het toilet, kijken of er al een duiveltje is gearriveerd . Ben benieuwd naar zondag mamavand
Ik heb ze vorige week wel gekocht, maar nog niet gebruikt.. Ik had ook een paar dagen bruinverlies, toen stopte het en heb ik getest, positief. Ik hoop voor jou ook!
Wat raar! misschien toch wat bloed van een innesteling.. Spannend hoor nu wachten tot het weekend! hopelijk zondag een mooie positieve test voor jou!
Nora goed teken dat je bruinverlies minder wordt! Ik hoop op n mooie positieve test voor je! Mamachan het beste kun je 2 dagen tussen de testen laten. Ik heb gisterochtend getest en test morgenochtend weer! Hopelijk lopen ze bij ons beide op! Vakantieganger je telt je cyclus vanaf de eerste dag dat je ongi echt goed doorzet en niet vanaf je bruinverlies! Mamavand jeetje meid heb je nog weer getest?? Zou toch wat zijn als t gewoon n innestelingsbloeding is geweest!! Ik hoop t zo! Druifje26 welkom en wat een geluk weer in ronde 1 raak! Foto van de test is altijd leuk! Pfff ik ben best zenuwachtig voor de test morgen. Wat nou als daar niks op te zien is??
Natuurlijk mag je dat vragen! Bij mij is PCOS vastgesteld. Ik had cyclussen van ong 90 dagen en kon geen eisprong vinden. Met Clomid lukte dit gelukkig wel. Ja, ik sta perplex dat het nu zo snel is gelukt! Lief dat je er naar vraagt!
Oh spannend allemaal! Testjes willen we altijd zien Ik had wel duidelijk verschil na 1 dag hoor mamachan, misschien verschilt dat per vrouw of zwangerschap? Mamavand! Jemig, je gaat van paars naar rood en terug en van geel en straks naar roze hoop ik voor je! Ga je testen? Welkom nieuwe dames en gefeliciteerd nieuwe roze dames!
Ik wacht gewoon maar af. Want ik heb geen klachten behalve jeuk aan m'n rechterborst. Verder geen klachten.