Hey ik had een vraagje, toen je last had van dat bruinverlies had je dat constant of niet? Het is mij namelijk opgevallen dat ik de hele tijd dus een menstruatie gevoel heb en soms heb ik dan echt krampjes en wanneer ik die krampjes heb verlies ik dus een paar kleine druppels oud bloed. Had jij dit ook toevallig? Ik begin na jouw verhaal toch weer goede moed te krijgen
Hallo meiden, Ik ben zo druk de laatste weken dat ik gewoon echt haast niet toe kom aan hier lezen en reageren. Moet er dit weekend maar eens even een paar uur voor uittrekken FF heeft mijn eisprong op 4 febr. gezet en mijn NOD valt nu dus net buiten de lijst, namelijk 16 februari. Toch hoop ik jullie dan goed nieuws te kunnen vertellen, maar heb er wisselend vertrouwen in. Gefeliciteerd aan alle roze dames en de rode meiden, veel sterkte! Succes met het wachten, ik wacht met jullie mee. Weet nog niet of ik ga testen, is tot nu toe elke maand voor niets geweest.
Of m'n hoofd speelt een spelletje met me of het hoort echt ergens bij, maaaaaar m'n linkerborst begint iet wat pijn te doen als k eraan zit haha ik heb zoooooo een erge hoop dat het gelijk raak is ik word zo gek van het wachten
Gefeliciteerd roze dames!! Ik heb vanochtend toch weer getest maar weer wit. Zit nu op 12 dpo. Had nu zeker al een licht streepje te zien moeten zijn. Snap er niks van?!?! Zal ik dan gewoon nog aan het ontzwangeren zijn? Ik ben misselijk, heb lage rugpijn, kan niet tegen bepaalde geuren en de hele tijd honger. Precies alles wat ik bij de vorige 3 zwangerschappen ook had. Hoe kan dat?!
KERSJE!! en en en? Balen Marjo88, je weet het soms toch niet hoor, je lichaam kan je zo voor de gek houden... Ik heb sinds dinsdag buinverlies en af en toe wat waterig bloed. Ongi zet niet door, dit had ik ook bij mijn eerste en bleek uiteindelijk toch zwanger te zijn. Buikpijn is nu ook weg... gisteren flinke steken beneden. Maar blijf ervan uit gaan dat het gewoon door gaat zetten. Wil mezelf ook niet voor de gek houden...
Goedemorgen allemaal, Mijn dag is beroerd begonnen. Helaas gekleurd papier bij afvegen vanmorgen. Dus ben bang dat FF er naast zat dat mijn eisprong 4 februari was, een week geleden. Of ik heb gewoon een LF van 7 dagen. Baal er goed van en heb al een potje zitten janken. Hopelijk is die rode ellende snel weer voorbij.
Goedemorgen Ja getest, toch wel een beetje teleurgesteld want t streepje is dezelfde als die van dinsdag Had allang duidelijker moeten zijn, dus geen vertrouwen in een goede afloop. Nog steeds geen ongi te bekennen, terwijl ik al 4 dagen ongikrampen heb. Ik snap er geen bal meer van Mamavanthiemo heb je alweer getest?? Hoop dat t van innesteling is! Juffie dat zou wel een erg korte lf zijn, kan t geen innestelingsbloeding zijn?
Juffie wat ontzettend balen zeg! Dikke knuffel voor hou. Ik heb vanochtend een test gedaan. Had hem na 5 minuten weg gelegd wat hij was helemaal wit. Paar minuten later keek ik weer zag ik toch iets staan. Maar dacht misschien ingedroogd dus water overheen gedaan maar nu zie ik het nog. Is heel moeilijk op de foto te krijgen dus vraag me af of jullie iets zien.
Kersje: he jeetje nog geen duidelijkheid.... hoeveel dpo zit je nu? Natasja1234: ik lijk ook wat te zien op jouw test. Kersje: ik wacht het af tot het weekend, als het dan niet echt doorzet, dan ga ik testen. Maar verwacht gewoon ongi, tenminste daar heb ik me nu beetje op ingesteld.
Jammer Kersje7. Had jij vorige maand ook niet die streepjes die geen echte streep wilde worden of was dat toch iemand anders? Natasja: ik zie ook niet echt een streepje. Sorry. Maar zolang jij hem in het echt maar ziet, dan is ie er ongetwijfeld wel. Ik denk dat vandaag mijn menstruatie doorbreekt. Stomme buikpijn, beetje hoofdpijn en vanochtend een klein beetje lichtroze bij het afvegen. Jammer, maar dat is dan weer de echte afsluiting voor deze maand.
Vandaag m'n NOD. Nog geen menstruatie te bekennen. Ook geen licht bloedverlies wat ik normaal 1 a 2 dagen van te voren heb... Eigenlijk ook niet echt menstruatiepijn. Maar voel verder ook niks eigenlijk... Wel menstuatieklachten gehad maar dat is al een paar dagen over.. Best raar.. We wachten 'rustig' af tot zondagavond/maandagochtend!
Hè wat een hoop dames hier die in onzekerheid zitten vanwege onduidelijke of witte testen en/of bruinverlies en krampen! Wat is dat wachten toch slopend hè? Hele dikke knuffel voor jullie allemaal! Zelf heb ik er ineens ook helemaal geen vertrouwen meer in. Heb steeds meer en sterkere krampjes, alleen nog geen bloed. Maar ik heb het gevoel dat dat slechts een kwestie van een paar dagen is. Afwachten maar weer!
Ik zit nu 2 dagen voor NOD. Helaas zijn alle symptomen van een naderende menstruatie aanwezig 🙁 Zo zijn mijn borsten sinds vandaag ineens niet meer gevoelig (heb ik altijd vlak voor ongesteld worden) en beginnen langzaam de ongesteldheidskrampen te komen. Gan nu ronde 6 in.. iedere maand weer zo'n teleurstelling.. Hoop voor de rest dat er nog veel dames op roze mogen komen te staan!
Juffie wat rot zeg Ik heb vandaag mijn principes overboord gegooid want er waren wat symptomen die niet te negeren zijn. Vanmorgen getest en een mega tuurstreep te zien. Zit nu op 9/10 dpo. Waarschijnlijk niks te zien hier na het uploaden maar ik probeer het gewoon even..
Je mag mij ook in de lijst zetten. Ik zal voornamelijk meelezen en niet altijd reageren... Ben er zo slecht in om zo'n forum bij te houden.... Ik hoop dat alles onzekerheid snel voorbij mag zijn voor een aantal mensen....! Heel veel sterkte en succes. Ik mag op roze! Ben 29 jaar, 2e ronde, 2e kindje (1e zwangerschap PCOS) NOD 10 februari