NOD lijst 8 t/m 14 februari 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door Noralie87, 7 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nextstep

Nextstep Bekend lid

29 okt 2014
    842
    68
    28
    NULL
    NULL
    Zeker!! Ik zag meteen al een streepje bij je.

Ik zie op al jullie testen streepjes!! Wauw! Dat lijkt me zo lekker! Sommigen zijn ook zo duidelijk! Gefeliciteerd hoor!

2. Nextstep

Nextstep Bekend lid

29 okt 2014
    842
    68
    28
    NULL
    NULL
    Hebben de zwangere dames deze maand iets anders gedaan dan andere maanden? Ben wel benieuwd... (Sorry wanhopig)

3. let1985

let1985 Actief lid

26 jan 2016
    439
    0
    16
    Duidelijk genoeg hoor jessy
    Wat mooi druifje

4. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Wij hebben glijmiddel gebruikt waarin de zaadjes langer overleven, ohja en ook 1 dag ná mijn eisprong seks gehad.

Dit hadden we ook gedaan bij mijn 2e zwangerschap en toen was ik ook in ronde 3 (blijvend) zwanger!

5. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Ik voel me zo stom maar ik durf nog helemaal niet blij te zijn. Zulke testen had ik zo'n 5 maanden geleden ook om vervolgens toch ongesteld te worden. En dan de miskraam die ik in mei heb gehad maakt dat ik me nog onzekerder voel.
    Nu baal ik als een stekker dat ik toch niet gewacht heb met testen tot na mijn nod:( Ik kan die spanning helemaal niet aan, ben zo'n watje wat dat betreft.

6. Melk84

Melk84 Actief lid

10 okt 2015
    232
    124
    43
    Dag dames,

Morgen is mijn NOD. Heb net (17.00 uur) een zwangerschapstest gedaan van sensitest...

Ik zie volgens mij een lijntje. ☺️ Jullie ook???

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      12,5 KB
      Weergaven:
      17
  7. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Duidelijk! Gefeliciteerd!!

8. Marrissie

Marrissie Bekend lid

19 sep 2012
    889
    208
    43
    Vrouw
    Duidelijke testen voor 9dpo Jessy!!

Melk84, Duidelijk! Gefeliciteerd!

9. PrincessP

PrincessP Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.187
    426
    83
    Vrouw
    Brabant
    Wauw, mooie testen allemaal! Ik zie bij iedereen een streepje! Gefeliciteerd!

Hier wachten we nog rustig verder. Nog steeds veen symptomen van wat dan ook. Al was ik vanmorgen wel een heeeeel klein beetje kort misselijk.. Maar dat kan van alles zijn natuurlijk... Stomme vakantie 😜

10. Nora90

Nora90 Bekend lid

3 mei 2014
    531
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Heel erg duidelijk :D gefeliciteerd !!! Ook voor alle dames die op roze mogen.

11. whuz

whuz Bekend lid

20 okt 2015
    995
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nou ja, de streepjes blijven hier maar verschijnen. Echt leuk zoveel zwangeren.

Ik hoef ook niet meer te testen. Heb ik twee dagen geleden gedaan. Helemaal wit en ik heb ook al de eerste verschijnselen van een aankomende menstruatie. Dus ik heb alvast een streep door deze maand gezet. Of ik moet zondag nog niet ongesteld zijn. Dan wil ik nog wel een testje doen, maar ik denk dat ik voor die tijd al wel op rood mag.

12. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw
    @nextstep hier deze maand voor t eerst ovulatie testjes gebruikt... Verder niks

13. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw
    Idd bijna ongelooflijk hoeveel zwangeren deze maand!!!

@meiden die graag ook willen, kan het me zoooo goed voorstellen! Dat had ik ook steeds! Kon het ook bijna niet geloven toen ik het zag!

14. Enna87

Enna87 Actief lid

29 sep 2015
    264
    8
    18
    Wow meiden wat een boel positieve testen! Iedereen van harte!

Meiden op rood.. Flink balen.. Hopelijk hebben jullie de volgende ronde ook een positieve test in handen!

15. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw
    @jessy en @melk duidelijk zeg!!! Gefeliciteerd!

16. Mijntje1990

Mijntje1990 Actief lid

6 sep 2015
    124
    0
    0
    NULL
    NULL
    @nextstep niet iets heel bijzonders gedaan, wel ovu testen gebruikt en iedere dag seks gehad:) na positieve ovu test in de ochtend gedaan, dat hadden we bij eerste zwangerschap ook gedaan, want mijn moeder zweert daarbij die werd toen na zes jaar eindelijk zwanger:D ik blijf trouwens ook klein halfuurtje "naliggen". Maar denk dat t toch gewoon domweg geluk is hier dat het twee keer snel gelukt is..

17. Quito

Quito Actief lid

17 dec 2015
    105
    5
    18
    Hoi dames!

Ben de hele maand op vakantie geweest en niet meer gekeken, maar wat is dit een mooie roze lijst geworden zeg! Gefeliciteerd allemaal! Leuk al die testjes! En veel succes verder voor de rode dames.
    Ik wacht nog even af, zondag NOD. Spannend. Maar eigenlijk weinig symptomen. Hopelijk heeft de vakantie ons goed gedaan 😄

18. Vakantieganger

Vakantieganger Fanatiek lid

4 jan 2016
    1.007
    4
    38
    Vinkeveen
    Jeetje, ze blijven maar komen. Gefeliciteerd meiden. Hier ook nog steeds in afwachting. Vanmorgen weer een witte test. Morgen (vanaf bruin) of zaterdag (vanaf eerste rood) is mijn NOD. Ik ben de hoop al verloren. Nergens tekenen van ongesteldheid of zwangerschap.

19. Melk84

Melk84 Actief lid

10 okt 2015
    232
    124
    43
    Bedankt allemaal!

Kan het niet geloven. M'n man heeft een afspraak staan bij de uroloog ivm weinig bewegelijk zaad, dus had het echt niet verwacht.

Maar doordat ik 3 positieve ovulatietesten had deze week (nieuwsgierig) en normaal spierwit voor NOD toch maar een zwangerschapstest gedaan.

Morgenochtend en zaterdagochtend nog maar even testen voor de zekerheid..

Dames die nog in onzekerheid zitten, succes en duim voor jullie!!

Ik dat trouwens niet op de lijst maar jullie mogen me wel toevoegen.
    31 jaar, ronde 7, NOD 12-2

20. Nora90

Nora90 Bekend lid

3 mei 2014
    531
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Oh ik had vandaag ook een test gedaan ik kon het niet laten
    Ik heb die van Etos eigen merk gebruikt.
    Deze was helaas negatief, ik denk dat dit bruinverlies gewoon mijn menstruatie is. Wel een super rare, maar oke het zal wel :(
    Enorm teleurgesteld hier :(
    Van mijn apart mag ik op rood en ga ik op naar de volgende ronde

Deel Deze Pagina