NOD lijst 8 t/m 14 februari 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door Noralie87, 7 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vakantieganger

Vakantieganger Fanatiek lid

4 jan 2016
    1.007
    4
    38
    Vinkeveen
    Pfff ik ken jouw gevoel. Stomme stomme stomme witte testen.

2. Brabomama

Brabomama Fanatiek lid

14 sep 2011
    1.316
    0
    0
    Nieuwe zwangeren gefeliciteerd, jullie komen echt met bosjes tegelijk haha!!

Dames die hun ongesteldheid voelen aankomen maar nog niet zeker zijn: hopelijk voelen jullie het verkeerd!

Jessy77 ik kan me je gevoel heel goed voorstellen! Probeer er toch van te genieten dat je positief hebt getest, en test over een paar dagen nog eens! Hopelijk is ie dan mooi opgelopen en stelt dat je een beetje gerust.

Hier nog steeds niet meer symptomen dan af en toe wat krampjes. Durf er niet echt op te hopen deze ronde, ben bang dat we misschien net te vroeg hebben gesext voor mijn ei.

3. Vakantieganger

Vakantieganger Fanatiek lid

4 jan 2016
    1.007
    4
    38
    Vinkeveen
    Ik ben ook bang dat we te vroeg hebben gesext. Ik duim ook voor ons.

4. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Ik heb nog nooit vals positief getest! Gebruikte altijd deze testen! Daarom snap ik er ook niks van. Hier veel witverlies van binnen

5. Nextstep

Nextstep Bekend lid

29 okt 2014
    842
    68
    28
    NULL
    NULL
    Ziet er wel goed uit hoor Jessy! Maar snap dat je wat voorzichtig bent. Gewoon over 2 dagen weer een testje doen!!

6. let1985

let1985 Actief lid

26 jan 2016
    439
    0
    16
    Melk heel duidelijk hoor! Gefeliciteerd

7. Babywish2016

Babywish2016 Fanatiek lid

28 nov 2015
    3.048
    0
    0
    Gefeliciteerd 👶🙏🍀🍼

8. Babywish2016

Babywish2016 Fanatiek lid

28 nov 2015
    3.048
    0
    0
    Wat een mooie roze lijst zeg op naar de volgende dames :)🌺👶🙏🍀

9. dogs84

dogs84 Bekend lid

29 jul 2013
    882
    0
    16
    Ik mag op rood

10. Loontje1

Loontje1 Bekend lid

5 mei 2014
    894
    2
    18
    oncologie verpleegkundige
    Gefeliciteerd dames!

Dames op rood, tot in de volgende groep...
    Hier alweer de eerste ovutest gedaan, nog negatief, maar fijn om weer iets te kunnen doen ☺️

11. Elfenprinses

Elfenprinses Actief lid

27 jan 2014
    248
    1
    16
    Zuid West Brabant
    Wat een mooie testen!

Ik mag inmiddels wel op het wachtbankje en vermoed dat ik snel op rood mag. Klussen rond je eisprong is wel handig als je zwanger wilt worden. :(

12. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Neem je iets van utrogestan ofzo?

13. Eedihcro

Eedihcro Bekend lid

14 dec 2015
    658
    161
    43
    NULL
    NULL
    Ik zit mezelf gek te maken, kan me wel voor mijn kop slaan... Heb behalve wat vreemde buikkramp en enorm veel winderigheid :) nergens last van. Afgelopen 2 maanden had ik enorm veel symptomen, nu niks en toch weer die hoop...

Morgen 14dpo, mag niet testen van mezelf, maar moet echt op mijn handen zitten. Wie helpt mij?

Gefeliciteerd voor alle roze dames, jullie zijn bijna in de meerderheid. En de dames die al op rood staan, wie weet tot in de volgende lijst.

14. Krista1990

Krista1990 Niet meer actief

GEFELICITEERD!!!! :D

Ik heb nu 2 keer een menstruatie gehad van 31 dagen sinds het stoppen van de prikpil. Nu zit ik op dag 35. Af en toe wat krampjes, maar verder niets....

15. MissMarijke

MissMarijke Bekend lid

21 nov 2015
    637
    1
    18
    Fryslan
    Jeetje dames, was na mijn teleurstellende ongesteldheid dinsdag even 2 dagen niet geweest...koste me nu bijna half uur om alles te lezen... haha :p
    Zag nog paar lieve berichtjes.. thx. xxx

Wauw wat veel positieve zwangerschapstesten zag ik voorbij komen..
    Gefeliciteerd dames, blij voor jullie en voel je vooral niet schuldig als het zo snel gelukt is..juist fijn...er wordt je veel verdriet en stress bespaard.. (gun niemand 38 rondes toe...trust me it sucks)

Meiden op rood, dikke knuffel..hopelijk is het ons ook snel gegund.

Zag paar meiden op tuurtest. oi oi..spannend!!! hopelijk mogen jullie ook op roze..

Dames op de wachtbank!! duim voor jullie!!

Ikzelf heb volgende week woensdag weer afspraak bij zhuis voor follikelmeting... even 2 dagen eerder dan normaal...hopelijk zijn we nu er op tijd bij zijn :)

16. ninii01

ninii01 Bekend lid

26 sep 2011
    758
    250
    63
    NULL
    Vind het knap van je dat je het andere zo gunt na 38 rondes voor jou kan me voorstellen als je dat soms niet kan opbrengen dus petje af en hoop dat het jou ook snel gegund is

17. Elis0990

Elis0990 Lid

26 jan 2016
    32
    0
    6
    NULL
    NULL

Knuffel,
    hoop dat het snel raak is!

18. Krista1990

Krista1990 Niet meer actief

Hahaha, ik moet wel een beetje lachen om je 'winderigheid'. Ik heb daar ook last van :D:D:D Ik ben 4 dagen overtijd, gisteren aan het einde van de dag een negatieve test... :(:)

19. Brabomama

Brabomama Fanatiek lid

14 sep 2011
    1.316
    0
    0
    MissMarijke alvast heel veel succes in het ziekenhuis volgende week! Ik sluit me bij ninii01 aan: ik heb er heel veel respect voor dat jij anderen ook een zwangerschap gunt. Zou me goed kunnen voorstellen dat je iets zou hebben van "en nu wíj een keertje!!"

Ik hoop het zó voor je meid!!!! Mijn duimen draaien voor je voor de volgende ronde.

20. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik mag op rood zoals verwacht. Ben wel een beetje opgelucht dat het al begonnen is. Wist dat het ging komen en kan nu weer verder. Hoewel ik natuurlijk liever zwanger was geweest 😊
    Heb er minder moeite mee dan vorige maand. Toen was ik er even klaar mee. Was toen ook 2 dagen overtijd (wat ik echt nooit ben) dus denk dat daar de frustratie vandaan kwam....die valse hoop.

Wil de meiden op roze een hele voorspoedige zwangerschap wensen. Geniet ervan!
    Veel succes voor de dames op rood, hopelijk zijn wij ook snel aan de beurt!
    En voor degenen die nog wachten, toi toi toi!!

Deel Deze Pagina