Leenislief balen! En dan druk ik me nog zacht uit natuurlijk. Ik hoop voor je dat de volgende ronde je meer geluk brengt! MissMarijke, jij heel veel succes volgende week in het ziekenhuis. Ik hoop voor je dat het snel raak is want je hebt nu wel lang genoeg moeten wachten! Ik heb net weer getest, vandaag 10dpo en wilde eens zien of het opgelopen zou zijn. Werd blij verrast want ik hoefde niet zoals gisteren te turen. Natuurlijk nog licht maar duidelijk te zien. Ik blijf voorzichtig. Over 2 dagen nod.
Leenislief, wat rot zeg, weer een ronde verder...Maar toch snap ik ook je "opluchting" wel, je was in elk geval niet overtijd met inderdaad die valse hoop...Ik hoop dat de volgende ronde jouw ronde wordt! Jessy jaaaaaa die is al mooi opgelopen hoor, gefeliciteerd!! Hopelijk is-ie over een paar dagen nog duidelijker! Ben benieuwd wie er vandaag nog meer gaan testen. Zelf wacht ik echt nog wat langer want ik heb geen zin in een omo-witte test en vlak daarna m'n menstruatie, zoals vorige maand
Dames ik kom even inbreken Ik heb vorige week dinsdag mijn eisprong gehad maar sinds gisteren avond bloed verlies bij het afvegen wat kan dit zijn ? Eerder werd ik tussen 12 en 14 dpo ongesteld nu is het pas 9a 10 dpo Groetjes anoniem
Het zou heel goed een innesteling kunnen zijn... Ik had dat ook ong 1,5 week na eisprong en alleen bij het afvegen. Is het bruin of rood? Hoe weet je dat je vorige week di je ei had?
Ma posi ovu s avonds heel beroerd en ik heb altijd druk in me zij dat was woensdag weg! Het is helder bloed net ook iets in ondergoed Het rare is ik voel me niet ongesteld !
Arme meid! Zie je iig in de volgende ronde . Hier nog niets doorgebroken. Vandaag is denk ik mijn NOD. Maar ik wil sinds de Omo witte test van gister niet meer testen. Gister "lekker" gegoogled over een cyclus na een vroege MK. Had ik beter niet kunnen doen. Pfff! En een innesteling van 12 dagen lijkt mij ook stug. Jessy van harte! Mooi opgelopen hoor.
Balen Kersje... zo zie je maar weer hoe je lichaam je voor de gek kan houden. Roze dames gefeliciteerd!
Dikke knuffel voor iedereen die toch ongesteld is geworden deze maand!! Ik zit nog steeds te wachten. Gisteren de hele dag het gevoel gehad dat ik toch echt ongesteld ging worden, maar niks. Vannacht ook niet dus dan zie het meestal 's ochtends met afvegen. Maar niks. Kom op lijf. Gooi die menstruatie er nu maar in, dan kunnen we door naar een volgende ronde. Ben wel een beetje klaar met de buikpijn en gevoelige borsten.
Snap ik meid! Het kan soms zo 'hard' zijn om velen op roze te zien en de ene naar de andere positieve testen en jezelf niet. Ik hoop voor je dat het snel raak is, ik duim voor je!!!
He kersje klote!! Hier ook weer een lichte streep. Gister deed ik omdat ik er toch nog wat had liggen een ovu test, en ik zal een foto posten van t resultaat. Bovenste is van 2dagen terug. Ze drogen op in dunne lijntjes, van eerst dik licht naar donker smal, dus ook nog geen knal posi ovu Zou het dan toch echt zo zijn dat de testen van kv 2v5 op lh reageren?! Ik snap er echt niks meer van! Mijn slijm is ook helemaal weg, kurk droog van binnen!
@jessy mooie test!! Duidelijk hoor!! @marissie mooi!!! @mamachan ik heb helaas ervaring ermee dat Kruidvat 2v5 reageert op LH was toen ook heel blij maar een dag later was ie lichter en twee week later werd ik ongesteld Daarom durfde ik ze een tijdje niet te gebruiken.. Maar nu ik ovu testen heb gebruikt wel weer 🙈Kan het niet ook zo zijn dat die ovu testen van jou nu reageren op hcg?
A neee Kersje! Wat balen meis! Hopelijk de volgende ronde meer geluk! @ whuz; vervelend meid, je test negatief nog? Kan het niet gewoon wel gelukt zijn? @vakantieganger: spannend voor jou! Je lichaam kan soms wel wat later Beginnen met aanmaak van HCG volgens mij. Er zijn echt mensen die pas na hun NOD positief testen. Mocht je toch op rood moeten dan wens ik je veel succes de volgende ronde!! @marrissie: mooi meid! Lekker van je zwangerschap genieten!
Ovu testen reageren ook op HCG hormoon, andersom niet. Kan me niet voorstellen dat je met 2v5kv met LH, dus rond je eisprong, positief test. Het komt wel eens voor dat je een tuurstreep hebt die een paar dagen op tuurstreep blijft en uiteindelijk verdwijnt. Blijkbaar is er dan iets niet helemaal goed gegaan en word je alsnog ongesteld. Daarom waarschuwen ze altijd om niet voor je NOD te testen, omdat er dan vaak Nog vanalles mis kan gaan. Ik duim nog voor je en hoop dat het oploopt!!!!