Gisteren was mijn NOD, vanmorgen een test gedaan, helaas omo wit.... Laat dus nu de rode duivels maar komen... maar ook daar nog geen teken van...
Hier ook nog geen menstruatie te bekennen, gister was m'n NOD. Ook geen ongi krampen, wel af en toe misselijk. Blijft nog even spannend dus! Sterkte voor de dames op rood, succes de volgende ronde!
Ik zal jullie mijn situatie geven, heb het nu op papier gezet voor de gyn Misschien hebben jullie een idee dan Want ik begrijp er echt niks meer van!
Wat ik raar vind is zie mijn verhaal dat ik tussen de 11jan en 28jan een cyclus zou hebben van 17dagen, omdat ik bloedde 1,5 op 28/29 jan. Ik weet dat ze reageren op hgc de ovu testen maar goed dan zouden mijn lijntjes wel duidelijker zijn toch
Hmmm gister een test gedaan met Tuurstreep. Wou eigenlijk wachten tot testen tot morgen maar toch al gedaan vanochtend maar hij is echt even licht ... Weet dat hcg niet zo snel verdubbelt en was plas van 3 uur snachts kon het niet meer ophouden haha pffff had ik nu maar niet getest bang dat ik toch ongesteld ga worden
Ik heb net ook nog weer een testje gedaan. Ik weet niet helemaal zeker of mijn NOD vandaag of morgen is, maar ws vandaag. Niet veel verschil tov gisteren, maar kon t gewoon niet laten.
@ninii01: mijn test is ook bijna niks anders dan gisteren hoor! Ik denk dat wanneer je zondag nog een test doet hij wel opgelopen is. Ik ben even kwijt wanneer je NOD is. Liefs!
@vlinder wauw wat een knaller weer zeg! Mijne is minder knal voor 14dpo maar loopt gelukkig wel mooi op! @mamachan het moet niet mogen dat een zwangerschapstest reageert op LH
@mammachan: LH op HCG... Het zou niet mogen kunnen om tijdens je ovulatie, dus met LH, een positieve zwangerschapstest te krijgen. Andersom kan en mag het wel.
Ja weet ik niet precies Na mijn missed abortion na 23 dagen bruinverlies en na 26 dagen echt bloedverlies. Zit nu op dag 24. En denk rond dag 14 me eisprong gehad te hebben (gebruik geen ovulatie testen) dus dan zou ik ongeveer nu 4 à 5 dagen voor NOd kunnen zitten.
Vanochtend weer een zwangerschapstest van sensitest midstream gedaan en weer een lijntje te zien. Niet donkerder dan die van gister maar wel ee lijntje. Morgen met clearblue testen, als deze ook positief is geloof ik het echt.. Dames op rood: balen, hopelijk volgende keer wel raak. Dames in het wachtbankje: ik duim voor jullie! Dames op roze: gefeliciteerd!!
♡ NOD lijst 8 t/m 14 februari 2016 ♡ 8.(7) Mamavanmenno - 32 jaar - 3e kindje - ronde 8 Dido82 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 5 Krista1990 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 1 Keef85 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Noralie87 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 Charley7 - 25 jaar - 2e kindje - ronde 2 Skippy87 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 9.(7) Regina88 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 Repeltje - 21 jaar - 1e kindje - ronde 17 Dora26 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 14 let1985, 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 Missmarijke - 37 jaar - 2e kindje - ronde 37MMM kim2306 - 22 jaar - 1e kindje - ronde 8 EvaElisa - 25 jaar - 1e kindje - ronde 1 10.(9) Liesiewiesie - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 Suze29 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 17 (2e na mk) Citygirl1985 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 5 LJJ - 25 jaar - 1e kindje - ronde 1 Enna87 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 Kersje7 - ?? jaar - 7e kindje - ronde 2 Mamavanthiemo - 37 jaar - 2e kindje - ronde 1 MoederWensje - 23 jaar - 1e kindje - ronde 11 Hbz - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 11.(7) Mirte85 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 21 MMM PrincessP - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Danielle123 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 9 (2e na mk) Curitiba - 39 jaar - 1e kindje - ronde 2 babyloveme - 27 jaar-1e kindje ronde 2 Elis0990 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 1 Mamachan - 35 jaar - 3e kindje - ronde 3 12.(7) Vakantieganger - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 Juffie33 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 9 Mamavand - 29 jaar - 3e kindje - ronde 4 Indy, 26 jaar, eerste kindje, ronde 2 (na MK) Zoesje - 24 jaar - 2e kindje - ronde 7 Vlinderr - 30 jaar- 3e kindje - ronde 1 MMM Melk84 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 7 13.(7) Mijntje1990 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 na MA Angel2005 - 37 jaar - 2e kindje - ronde 2 Ninii01 - 25 jaar - 3e kindje - ronde 1 na mk Kroel - 36 jaar - 2e kindje - ronde 7 Marjo88 - 27 jaar - 3e kindje - ronde 1 Lola3 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 5 Druifje26 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 14. (14) Quito - 33 jaar - 1e kindje - ronde 2 Raniyah - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3 na mk Whuz - ? jaar - 2e kindje - ronde 5 Marrissie - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 Brabomama - 35 jaar - 3e kindje - ronde 2 Nextstep - 36 jaar - 1e kindje - ronde 13 Eedihcro - 38 jaar - 1e kindje - ronde 12 Dogs84 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 21 Leenislief - 34 jaar - 2e kindje - ronde 5 Boterbloempje87 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 Elfenprinses - 36 jaar - 2e kindje - ronde 3 Jessy77 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 9 Jabinca, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 MIENA1, .. jaar, 1e kindje, ronde 4 datumloos (1) Lala90 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 12 (6e ronde na MA) buiten de lijst. (2) 4. Loontje1 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 4. Nora90 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 1 Totaal:61 Wachtbankje (21) Zwanger (12) Ongesteld (21) Twijfel-/Tuurtest (2) mmm (3) Negatieve test (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "Quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht.
Zo, de lijst maar weer eens even geupdate want die was inmiddels (binnen een dag!) weggezakt naar pagina 3...ik hoop dat hij zo weer helemaal klopt, ook alle aantallen! Melk84: gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Ik heb je op de lijst gezet. Quito: leuk dat je weer meekletst, fijne vakantie gehad? Spannend hè, die dagen vlak voor je NOD! Ik heb je op het wachtbankje gezet. Druifje26 ook van harte met je zwangerschap, mooie testen hoor! Ik heb jou ook op de lijst gezet. Mirte85 en Vakantieganger: echt frustrerend zeg die witte testen willen jullie op blauw of toch nog op paars blijven staan? 2011anoniem: het kan alle kanten nog op, het kan heel goed een innestelingsbloeding zijn. Toen ik zwanger was van mn 2e kindje had ik ook van 10-12 dpo wat donkerbruin bloedverlies en een week later testte ik hartstikke positief! Maar ik wil je geen valse hoop geven want je kunt ook een vroege menstruatie hebben ik zou even afwachten of het doorzet of snel weer ophoudt. Zelfs (een beetje) helderrood bloed kan een innesteling zijn namelijk, maar dan moet het geen dagen aanhouden lijkt mij. Ik duim voor je! Kersje7: wat enorm balen dat je na die tuurtesten toch nog ongesteld bent geworden!!! Dikke knuffel van mij en vol goede moed naar het volgende NOD-lijstje (misschien kom ik me daar binnenkort ook aansluiten, al hoop ik van niet!) Marrissie: gefeliciteerd, nu kun je er echt niet meer omheen!! Geniet ervan! Mamma chan: goed dat je het op een rijtje hebt gezet, ben benieuwd wat de gyn ervan zegt want hier begrijp ik ook niets van!! Ninii01: wat ellendig dat je testen nog niet oplopen! Waarschijnlijk was je inderdaad te snel met opnieuw testen. Houd hoop en test morgen of overmorgen nog een keer!
Ik ben net ongesteld geworden... 😔 Heb het er echt even moeilijk mee.. Op naar ronde 6. Kan iemand mij op rood zetten? Bedankt! En aan alle zwangere dames gefeliciteerd!! Heel fijn voor jullie!!
Lola, wat zuur!!! Kan me voorstellen dat je baalt! :x Knuffel voor jou! En ik heb de lijst hieronder meteen even aangepast en je op rood gezet.