Jessy, heb door m'n vakantie niet alles gelezen in het vorige nod-topic. Jij was toch bij de huisarts geweest? Hoe is het gegaan?
Ja we zijn er vorige week geweest. Inmiddels wat dingetjes in gang gezet. Zaadonderzoek bij mijn man en ik heb vandaag mijn oproep voor de gyn gekregen. Geen idee wat ze bij me gaan doen en of ze überhaupt wel iets doen? Ik mag er iig 1 februari heen en dat is op cd 14 dus wie weet een echo om te kijken hoe de eitjes het doen? Heb echt geen flauw idee! Ik laat het gewoon lekker op me afkomen
Balen boterbloempje! Ik slik de hele cyclus twee capsules per dag (van dr. Vogel). Tarwekiemolie doet dit: https://snelzwangerworden.nl/tarwekiemolie-zwanger-worden/
Ik slik de hele cyclus twee capsules per dag (van dr. Vogel). Tarwekiemolie doet dit: https://snelzwangerworden.nl/tarwekiemolie-zwanger-worden/[/QUOTE] Bedankt ga ik morgen ook maar inslaan baat het niet schaad het niet!
Spannend.. Wij zitten nog op de wip. Gaan nu ronde 13 in maar vraag me soms echt af waarom het niet gewoon lukt. We zijn gezond, leven gezond, hebben het op de juiste momenten erg gezellig.. En toch steeds weer die k** witte testen. Ben erg benieuwd naar jouw ervaringen jessy, ik blijf het even volgen.
♡ NOD lijst 8 t/m 14 februari 2016 ♡ 8.(3) Dido82 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 5 Loontje1 - ?? jaar - 2e kindje - ronde 4 Krista1990 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 1 9.(3) Mijntje1990 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 3 na MA Kersje7 - ?? jaar - 7e kindje - ronde 2 Regina88 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 10.(4) Liesiewiesie - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 Suze29 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 17 (2e na mk) Whuz - ? jaar - 2e kindje - ronde 5 Citygirl1985 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 5 11.(5) Mirte85 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 21 MMM PrincessP - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Danielle123 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 9 (2e na mk) Curitiba - 39 jaar - 1e kindje - ronde 2 Dora26 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 14 12.(4) Mamavand - 29 jaar - 3e kindje - ronde 4 Missmarijke - 37 jaar - 2e kindje - ronde 37 MMM Juffie33 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 9 Kroel - 36 jaar - 2e kindje - ronde 7 13.(2) Noralie87 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 Angel2005 - 37 jaar - 2e kindje - ronde 2 14. (8) Quito - 33 jaar - 1e kindje - ronde 2 Raniyah - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3 na mk Marrissie - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 Brabomama - 35 jaar - 3e kindje - ronde 2 Nextstep - 36 jaar - 1e kindje - ronde 13 Eedihcro - 38 jaar - 1e kindje - ronde 12 Dogs84 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 21 Leenislief - 34 jaar - 2e kindje - ronde 5 Jessy77 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 9 datumloos (1) Lala90 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 12 (6e ronde na MA) buiten de lijst. (1) 15. Enna87 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 Totaal:32 Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) Twijfel-/Tuurtest (0) mmm (2) Negatieve test (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "Quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [ QUOTE=+naam] en [/QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
Wat goed om te horen dat het allemaal in gang is gezet. Hopelijk krijgen jullie nu meer duidelijkheid en ben je snel zwanger. Ben benieuwd hoe het verder gaat. Veel succes in ieder geval en hopelijk deze maand al resultaat 😊
Leenislief dankjewel! Voor jou hoop ik precies hetzelfde! Nextstep vind het idd behoorlijk spannend. Zijn jullie al bij de huisarts geweest of wacht je het nog even af? Ik vraag me trouwens precies hetzelfde af. Ook wij leven gezond, we roken niet, ik drink niet en mijn man heel af en toe maar praktisch niet, en ook wij hebben het gezellig op de juiste dagen maar ook gewoon daar buiten om. Daarnaast hebben we beide al kinderen, mijn cyclus is heel regelmatig, heb elke maand netjes een eisprong en ik ben 9 maanden geleden al even zwanger geweest dus je zou denken dat het iig niet helemaal onmogelijk is. Natuurlijk zal mijn leeftijd misschien een rol spelen maar kan mij niet voorstellen dat het zo slecht gesteld is met me. Nou ja, we wachten het maar af!
Hier zijn ook de rode dagen weer voorbij. Als het goed is krijg ik vandaag of morgen de ovu testen binnen, die kunnen we mooi vanaf aankomend weekend gebruiken. Hopelijk vind ik mn ei deze maand wel, ik ga voor de zekerheid maar op dag 10 beginnen. Afgelopen maand cyclus van 25 dagen gehad en op dag 12 begonnen met testen, dus net te laat.
Zo, die tarwekiemolie ga ik ook maar 's proberen als ik dit zo lees! Je wordt er dus niet alleen vruchtbaarder van, maar ook sterker en minder vatbaar voor ziektes, dat kan nooit kwaad zo midden in de winter! Weet iemand waar ik tarwekiemolie kan kopen? Suze29 en PrincessP wat fijn dat je menstruatie weer voorbij is, ik zit er nog middenin (met alle bijbehorende moodswings, krampen en gesleep met tampons en inlegkruisjes) bleeeeeeh! Kan voor mijn niet snel genoeg voorbij zijn.:x PrincessP echt balen dat je vorige maand te laat bent begonnen met ovulatietesten, hopelijk vind je deze maand wel je ei? Welke testen gebruik jij? Ik heb een lading van CB besteld, die zijn wel het duurste maar ik heb een hekel aan getuur en getwijfel, ik wil gewoon wel of geen smiley zien (verwend!!!) Iemand ervaring met CB ovulatietesten? Moet je die ook 2 keer per dag doen zoals veel dames hier gewend zijn, of gewoon elke dag 1 keer vanaf ongeveer dag 10?
Straks ook maar weer ovutesten bestellen, hopelijk de laatste keer Volgende week dinsdag beginnen met testen. Heb een heel late eisprong in de cyclus variërend van dag 23-31. Hopelijk deze ronde weer een wat vroegere eisprong en langere LF....
@Kroel: Gelijk heb je! Gezelligheid troef altijd, maar er moet op tijd worden doorgeschoven naar een andere lijst @Nextstep: Hebben jullie al iets van onderzoeken gehad? @Brabomama: Er zijn ook veel dames waarbij de tarwekiemolie hun hele cyclus in de war brengt... Later eisprong, langere/kortere LF... Dus het heeft niet bij iedereen een positief effect. Mijn cyclus is hetzelfde, maar ik heb ook gemerkt dat de laatste 3 maanden (toen ik 3 capsules nam) dat mijn ongi heviger en langer duurde... (Daarvoor ben ik ze ook gaan nemen, want ik was heel kort en weinig ongi en had schrik voor een te dun bms)! Dus ik heb er effect van, maar er zijn ook heel wat mensen met minder goede ervaringen, dus misschien best eens even testen wat het bij jou doet!
Ik heb ze besteld bij zwanger en kids. De zwangerschapsstesten van hun las ik wisselende verhalen over, maar de ovulatietesten las ik wel goede ervaringen over. Ze zijn ook niet duur, dus ga ze gewoon proberen. Als het niet werkt dan volgende keer ook maar die van cb. Ik ga nu vanaf dag 9 of 10 testen, twee keer per dag. Las dat dat het beste resultatief gaf. En hopelijk krijg ik dan wat meer inzicht in m'n cyclus.
Ik ga deze maand ook weer ovulatietesten gebruiken. Vorige maand voor de eerste keer. Ik vind het wel fijn om te doen. Zo heb ik tenminste een beetje zicht op mijn cyclus. Komt bij dat ik een beetje een nerd ben, dus ik vind het wel grappig om die testjes te doen en netjes op te schrijven hoe laat enz. Ik zou denk ook wel goed zijn in temperaturen, maar dat vind ik voor mezelf een beetje te ver gaan. Dan zou ik er te veel mee bezig zijn en ik wil het graag nog een beetje relaxt houden allemaal. Ga ook een maandje tarwekiemolie gebruiken. Maar als ik er een veel heftigere menstruatie van krijg, dan gaan ze weer achter in de kast misschien. Kan ook wel wat energie gebruiken. Mijn weerstand is enorm laag op de één of andere manier. Alweer voor de vierde keer griep in een paar maanden tijd. Iedere keer koorts.
Precies wat Dora zegt. Ik hoor ook verschillende verhalen over de tarwekiemolie en dat is de reden dat ik het nog niet gebruikt heb. Heb een zeer regelmatige cyclus met een lf van 13 dagen dus ook netjes dus ben best bang dat Ik het dan helemaal in de war schop als ik er aan begin. Maar aan de andere kant ben ik ook wel enorm nieuwsgierig. Dus twijfel heel erg.
Ik deel je gevoel. Daarom ook nog niet aangeschaft. Mocht het erg lang duren voordat ik zwanger ben kan dat altijd nog wel.