Zou toch een geweldig valentijnskado zijn he Ga je op je nod testen? Ik werd ook misselijk, op 9 dpo in de avond, en dacht logischerwijs dat ik dan hcg verhoging moest hebben of een opkomende buikgriep. Anders was ik ook niet misselijk... Maar ik snap heel goed dat je wacht, want je zorgen maken om een lichter wordend streepje is ook onwijs killing... Daarna komt het wachten op de echo's... En dan natuurlijk nog een bevalling. Dit gevoel gaat nooit meer weg ga ik maar vanuit. Want als ze op de wereld zijn gezet, maak je je daar weer zorgen over Ik wil van het nu genieten, ook dit bezorgd zijn. En ik probeer positieve visualisaties te maken als ik negatieve gedachten krijg... Klinkt dit logisch?
Ik heb een "erge" vorm van pcos. We hebben al twee gezonde kindjes gekregen door de MMM/IUI en zaten in twijfel wel of geen derde kindje. Ik ben in september 2014 al gestopt met de pil, (daarvoor maar 3 maanden geslikt) om te kijken of ik mss toch uit mezelf een cyclus zou kunnen krijgen en daarmee dus ook zwanger. Mocht het uit onszelf lukken, dan waren we heel blij met een derde kindje, maar hadden in eerste instantie niet zoveel zin om echt het hele traject weer in te gaan. Uiteindelijk afgelopen december de knoop doorgehakt om voor een derde kindje te gaan. Ik ben begin januari naar de HA geweest voor doorverwijzing, want was nog nooit ongesteld geworden in 15 maand tijd. dus ook geen eisprong uit mezelf. Vorige maand weer bij de gyn beland en ons voorbereid op een nieuw en mogelijk lang traject...ik heb uiteindelijk maar een weekje hormonen hoeven spuiten tot een rijp eitje, het was te laat voor IUI, dus zelf aan de klus...en gewoon gelijk raak!! Kan het nog steeds niet bevatten! Het is zooo snel gegaan deze keer, echt ongelooflijk!
Dat is toch wel erg fijn Vlinderr. Want je zult al wel het nodige aan 'ellende' meegemaakt hebben om zwanger te raken. Dan is zo'n snelle zwangerschap een extra mooi cadeautje.
Mirte heel erg balen voor je. Sterkte! Vlinderr wat geweldig voor jullie dat het nu zo snel gelukt is! Gefeliciteerd Hier nog steeds onwetendheid. Vandaag mijn nod en nog niks. Wel vanaf zondag al wat bruin bloedverlies maar echt minimaal, gebruik niet eens een inlegkruisje en zie het alleen bij de toilet gang. Maar dat is toch raar om dat al vanaf zondag te hebben? Denk al een paar dagen, nu zal mijn ongesteldheid wel doorbreken. Kan natuurlijk nog wel komen. Voel me wel soms misselijk, maar ben bang dat ik het mezelf inbeeld. Doe morgenochtend nog een test en anders maar gewoon afwachten tot de ongesteldheid komt. Succes ook alle andere wachtende!
Goedemorgen dames, nog testers vandaag? Vandaag wederom getest en de test is mooi opgelopen. Vandaag 11 dpo, morgen nod. Kwaaltjes nemen ook toe dus ik begin het te geloven. Aan een ieder hier, of je nou ongesteld bent geworden, zwanger bent, aan het wachten bent of in onzekerheid zit..heel veel succes gewenst!
Mogguh ladies, ik ben ook erg benieuwd of er vandaag nog veel mensen gaan testen!! Natasja123 ik herken je gevoel hoor, ik heb ook bij vlagen een misselijk gevoel maar ik realiseer me ook dat dat door van alles kan komen...
Hier nog steeds geen menstruatie te bekennen. Ook geen spotting wat normaal altijd 1 a 2 dagen van te voren is. Maar voel me niet anders dan anders. Af en toe wat krampjes in de onderbuik en heel soms ff 1 minuut misselijk maar trekt snel weer weg. In december had ik ook opeens een langere cyclus, toen werd ik op dag 33 ongesteld. Normaal op dag 28. Ik zit nu op dag 31. Dus ben benieuwd of mijn cyclus weer opeens wat langer is of toch zwanger? Maar als ik jullie kwaaltjes zo lees zal dat wel niet, aangezien ik weinig tot geen kwaaltjes heb. Morgenavond of maandagochtend ga ik testen. Mits dan nog niet ongesteld natuurlijk
Is mooi opgelopen denk ik bovenste van gister onderste vandaag. Denk nu 10, 11 dpo Hoop op foto goed te zien
@ninii01: ik zie ook wel iets, hoewel de foto wel wat onduidelijk is. in ieder geval goed teken dat ie wat opgelopen is!
Nini die van jou zie ik niet zo duidelijk. Maar dat kan ook aan mijn iPad liggen. Jessy die van jou zie ik duidelijk oplopen. Mooi hoor! Hier nog steeds mega witte testen. Helaas. Ook nog geen tekenen van m'n menstruatie. Wat een gedoe. Ik wil zo graag verder.
Wist niet precies wanneer NOD was omdat ik begin januari een miskraam heb gehad (volgens vk alles schoon en negatieve test). Nu dan toch een test gedaan en deze was positief!! Zo blij!! Nu hopen dat dit wel een plakbaby is!
Mooi jessy hoop overmorgen net zon knaller te hebben als jou laatste haha dan gaat hij de goede kant op