♡ NOD lijst 8 t/m 14 februari 2016 ♡ 8.(7) Mamavanmenno - 32 jaar - 3e kindje - ronde 8 Dido82 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 5 Krista1990 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 1 Keef85 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Noralie87 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 Charley7 - 25 jaar - 2e kindje - ronde 2 Skippy87 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 9.(7) Regina88 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 Repeltje - 21 jaar - 1e kindje - ronde 17 Dora26 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 14 let1985, 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 Missmarijke - 37 jaar - 2e kindje - ronde 37MMM kim2306 - 22 jaar - 1e kindje - ronde 8 EvaElisa - 25 jaar - 1e kindje - ronde 1 10.(10) Liesiewiesie - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 Suze29 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 17 (2e na mk) Citygirl1985 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 5 LJJ - 25 jaar - 1e kindje - ronde 1 Enna87 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 Kersje7 - ?? jaar - 7e kindje - ronde 2 Mamavanthiemo - 37 jaar - 2e kindje - ronde 1 MoederWensje - 23 jaar - 1e kindje - ronde 11 Hbz - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Soraya92 - 23 jaar - ??e kindje - ronde 1 11.(7) Mirte85 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 21 MMM PrincessP - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Danielle123 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 9 (2e na mk) Curitiba - 39 jaar - 1e kindje - ronde 2 babyloveme - 27 jaar-1e kindje ronde 2 Elis0990 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 1 Mamachan - 35 jaar - 3e kindje - ronde 3 12.(7) Vakantieganger - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 Juffie33 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 9 Mamavand - 29 jaar - 3e kindje - ronde 4 Indy, 26 jaar, eerste kindje, ronde 2 (na MK) Zoesje - 24 jaar - 2e kindje - ronde 7 Vlinderr - 30 jaar- 3e kindje - ronde 1 MMM Melk84 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 7 13.(7) Mijntje1990 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 na MA Angel2005 - 37 jaar - 2e kindje - ronde 2 Ninii01 - 25 jaar - 3e kindje - ronde 1 na mk Kroel - 36 jaar - 2e kindje - ronde 7 Marjo88 - 27 jaar - 3e kindje - ronde 1 Lola3 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 5 Druifje26 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 14. (14) Quito - 33 jaar - 1e kindje - ronde 2 Raniyah - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3 na mk Whuz - ? jaar - 2e kindje - ronde 5 Marrissie - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 Brabomama - 35 jaar - 3e kindje - ronde 2 Nextstep - 36 jaar - 1e kindje - ronde 13 Eedihcro - 38 jaar - 1e kindje - ronde 12 Dogs84 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 21 Leenislief - 34 jaar - 2e kindje - ronde 5 Boterbloempje87 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 Elfenprinses - 36 jaar - 2e kindje - ronde 3 Jessy77 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 9 Jabinca, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 MIENA1, .. jaar, 1e kindje, ronde 4 datumloos (1) Lala90 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 12 (6e ronde na MA) buiten de lijst. (2) 4. Loontje1 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 4. Nora90 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 1 Totaal:62 Wachtbankje (15) Zwanger (15) Ongesteld (27) Twijfel-/Tuurtest (1) mmm (3) Negatieve test (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "Quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht.
Dames, Heb mezelf even op rood gezet. Alle dames op rood, heel veel sterkte en veel succes de volgende ronde. Dames op paars succes met wachten.... en dames op roze, heel hartelijk gefeliciteerd. Ik wens jullie allemaal een mooie en fijne zwangerschap toe!
Dank je Curitiba! Heb inderdaad nog helemaal niet getest. Dat komt doordat ik zó vreselijk de pest in had over die knalwitte test van vorige maand, waarna m'n menstruatie een dag later doorbrak, dat ik deze maand echt wat langer wil wachten. Gek genoeg is m'n testdrang helemaal niet zo groot meer (dat was ie een week geleden wel). Maar ik heb echt zoiets van: we zien het wel. En vanwege mijn geschiedenis met een aantal miskramen zullen we waarschijnlijk sowieso niet meteen helemaal door het dolle zijn wanneer ik zwanger blijk te zijn, eerst maar weer eens die eerste 12 weken doorkomen en dan pas ga ik weer ècht genieten (al zullen we heus wel een bescheiden vreugdedansje maken als ik morgen positief test hoor) Ik houd jullie op de hoogte!
Bah! Nu is de eventueel beginnende menstruatie weer helemaal weg.. En dat op dag 33, grrr, heel frustrerend dit...
He wat waardeloos! Zo ertussen in hangen! Beter maar een menstruatie met alles erop en eraan dan dit he.
Voor de zekerheid toch een test gedaan. Maar zo omo wit als maar zijn kan. Alleen de "menstruatie" is nu helemaal weg... Zal wel een zeer verlate eisprong zijn geweest. Nu mag het wel doorzetten van mij, kunnen we weer verder!
Sommige maken het wel spannend hier zeg! Succes voor diegene die nog afwachten en sterkte met de volgende ronde voor diegene die op rood zijn gegaan. De andere zie ik vast terug op een oktober topic!
Hier nog steeds niet ongesteld maar ook een omo witte test grrrr. mijn vorige cyclus was 40 dagen, maar de huisarts zei dat dit kon komen door het verwijderen van het spiraaltje in November. vandaar dat ik er vanuit ging dat ik nu weer netjes zou zijn. Maar helaas nog niet. Als ik uit ga van 40 dagen zou ik nu rond 3 maart mijn menstruatie moeten hebben. Dus voorlopig nog even wachten.
Thanks voor je reactie Jessie! Ziet er goed uit die multi van orthica! Helaas met visolie en ik ben een veggie dus voor mij geen optie jammer genoeg. Vitamine D wil ik deze maand ook mee beginnen en B12 slik ik ook al een tijd. Twijfel over tarwekiemolie..
Getest kon niet wachten. Ergens heel erg in de verte iets te zien. Als mijn cyclus deze maand weer normaal is, heb ik misschien weer een langere lf. En dan zou ik nu 10 dpo zijn. En dat is denk ik met een Action test in de avond wel erg vroeg om positief te testen. We houden het nog even spannend. Ml denkt dat ik wel zwanger ben, omdat ik normaal voor mijn menstruatie al dagen chagrijnig ben.
Gisteren zou ik ongesteld moeten worden. Ik had enkele dagen voordien al last van roze verlies , dus ik dacht de rest volgt automatisch. Vandaag nog steeds wat roze/bruin verlies als ik naar het toilet ga. Ik gebruik enkel een inlegkruisje, daar heeft eigenlijk nog niets ingezeten tot nu toe. Deze morgen toch maar eens getest, witte test:x Waarom zetten mijn maandstonden niet door
Balen, nieuwe dames die op rood nieten! PrincessP, wat frustrerend die onduidelijke symptomen en dat kortdurende bloedverlies! Andere dames in onzekerheid sterkte!!
Ik heb dat deze maand ook gehad. Ik ga er maar vanuit dat mijn menstruatie nu geweest is maar gewoon heel weinig. Op naar de volgende ronde maar. Misschien is het bij jou wel innesteling? Hoeveel dpo ben je? @PrincessP, spannend nog voor je!
ik heb vanmorgen maar een testje gedaan omdat ik al 4 dagen te laat ben, hartstikke negatief. Mocht mijn periode nou niet doorzetten moet ik dan later deze week nog eens testen of had ik vanmorgen dan al iets moeten zien?
Fijn vakantieganger, in de zin van dat je verder kan. Hier nu 6 dagen overtijd, nog geen menstruatie en negatieve testen.. Nog nooit eerder gehad, zo lang over tijd.. Heel vervelend.. Ik/wij willen ook gaan verder! Hopelijk zet het dan toch deze week door.. Brabomama toch getest?