Papillons: Wauw wat super gaaf! Niet eraf, maar op roze!! Tylmare: Zoek ze!! Het is net Pasen, eieren zoeken met zijn allen Bo87: Wat een super goed nieuws! Annemie: Heb je de dag overleefd? Fiona Welkom en wat spannend zeg, ik ga duimen dat alles goed gaat! Kinderwens: Als je ovulatietesten gaat gebruiken, raad ik je die van Zwanger & Kids aan, vind ik persoonlijk erg fijn! Hier gaat het zijn gangetje, morgen het kinderfeestje van mijn dochter en kerst komt er aan, dus de dagen lijken wel te vliegen!
MamaDeluxe net thuis. Uitgeteld. Verschrikkelijk warm bij die bejaarden. Gelukkig waren we snel Door t programma heen. Nu lekker op de bank.
Zo, pffff, lekker een avondje in bed. Ik ben moe en heb het koud. Moest vanmiddag bij een andere doelgroep werken, blij dat ik klaar ben. Nu heerlijk 2 dagen rooster vrij. Morgen ochtend komt mijn mannetje zijn grote bed, spannend! Mijn ongesteldheid heeft niet verder doorgezet, zo raar. Nog nooit zo kort gehad. Hoop stiekem dat mijn eitje lekker vroeg komt! Slaap lekker allemaal!
♥ NOD lijst 8 t/m 14 januari 2015 ♥ 8. (10) : Doornstruikje, 40 jaar, 3e ronde (1e ronde na 2x mk), 3e kindje MamaDeluxe, 28 jaar, 3e ronde, 1e liefdesbaby (samen 4 (stief) kinderen) Spannend123, 29 jaar, 16e ronde, 1ste kindje Mamaliev, 29 jaar, 3e ronde, 2e kindje Repeltje, ? jaar, 3e ronde, 1e kindje Arendje, 24 jaar, ronde 15, 1e kindje Trutje89, 22 jaar, 4e ronde, 1e kindje Liekj, 26 jaar, 2e ronde, 2e kindje Fiona1983, 31 jaar, 1e ronde, 2e kindje Leona83, 31, MMM. ronde 17, 2e kindje, samen 4e. 9. (10) : Dorientje, 28 jaar, 2e ronde, 2e kindje Jingle, 30 jaar. 4e ronde, 2e kindje Cosy, 28 jaar, 6e ronde na mk, 1e kindje sam83, 31 jaar, 2e ronde, 2e kindje. evy3000, 29 jaar, 5e ronde (1e ronde na mk), 3e kindje Tylmare, 26 jaar, 3e ronde (2e na mk), 1e kindje Kiwi1405, 29 jaar, 8 ronde, 2e kindje Minniemo, 27 jaar, 1e ronde na ma, 1e kindje Babywonder, 25 jaar, 2e ronde, 1e kindje Tries123, 31 jaar, 16e ronde, 2e kindje 10. (5) : Asuka, 24 jaar, 2e ronde, 1e kindje Annemie, 33 jaar, 3e echte ronde, 2e kindje Jynn, 34 jaar, 5e ronde, 2e kindje Lovely83, 31 jaar, 14e ronde, 3e kindje Plankje, 30 jaar, 2e ronde, 1e kindje (1 bbz) 11. (2) : hopeandfaith, 27 jaar,1e ronde, 2e kindje Tunisiana, 27 jaar, 19e ronde (3e IUI), 1e kindje 12. (4) : izzy74, 40 jaar, 3e ronde, 1e kindje Chelleke84, 30 jaar, 1e ronde, 2e kindje kinderwens2014, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje winnietje, 28 jaar, 1e ronde, 3e kindje 13. (1) : Noontje, 29 jaar, 3e ronde, 2e kindje 14. (1) : Bo87, 27 jaar, 7 ronde, 3e kindje Datumloos (2) : Papillons, 26 jaar, 9e ronde, 1e kindje (nod 17/12) Silverwings, 30 jaar, 10e ronde (na bbz), 1e kindje Buiten de lijst (0): Totaal: 35 Zwanger (1), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) Wil je op de lijst, geef dan de volgende gegevens door (in kleur in je bericht) of vul de lijst zelf aan met je: nod, naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum aan en onder bij totaal van alles ook. De lijst kopiĆ«ren werkt niet!! Druk op Quote onderaan bericht met de lijst, haal bovenaan en onderaan stukje tussen haakjes met naam en quote erin weg en pas de lijst aan
Papillons Gefeliciteerd!!! Ik heb jouw naam paars gemaakt op de lijst met je nod erachter. Fiona ik heb je leeftijd en ronde aangepast. @hier Ik ben bang dat ik ook van de lijst ga vallen maar dan naar voren... Vanmorgen liep mijn ovulatietest al meer op en kreeg vanavond ineens de kriebels om nog een ovulatietest te doen. Ik had wel nog 1,5 uur ervoor nog wat gedronken maar had dus mooi een knaller! Gevoel zat dus goed, had ook al zo'n buikpijn vandaag. Nod is dus nu waarschijnlijk 31 december!! Door vroege mk vorige ronde heb ik mijn nod 1 week verder gezet omdat dat de ronde ervoor ook een week later was door vroege mk. Blijkbaar is dat nu dus niet zo, zelfs al eerder. Mag ik toch hier blijven meekletsen? Andere nod groep zit al aan 45 pagina's... Mamadeluxe5 ben benieuwd na jouw testen! Annemie ik zit op dag 13 van mijn cyclus, ben op dag 10 begonnen met ovulatietesten en toen ook vaag lijntje.
Papillons Gefeliciteerd!! Doornstruikje Dat is wel echt een mooi setje ovu-testjes! Lekker duidelijk.
Tja, je moet toch iets om je lesaantal op te krikken? 😂😂😂😂 Nee ik bedoelde inderdaad omgekleed. Welke ovulatie testen gebruik jij als ik vragen mag? nou, gisterenavond zo'n spanningsgevoel op mijn buik. Dacht misschien komt mijn ei heeel vroeg. Ga na naar de wc, gaat met een pauze van 1,5 dag ertussen mijn ongesteldheid weer verder. Blegh!
Mag mee blijven kletsen? Je moet! ! Haha. We maken op kopje bijzondere datums. Hi Hi Wat een knaller! Heb jij nu meerdere tests op een dag gedaan?
Doornstruikje: Wauw! Je moet hier blijven hoor, ik verwacht de mijn ook ergens rond het weekend, dus dan val ik er ook vanaf, blijven we samen hier plakken haha. Ik zal eens kijken of ik vanavond een foto kan maken, sta nu in de startblokken voor school, dan gelijk de musical van de oudste op school kijken en dan het kinderfeestje van mijn dochter!
tja, ik vind die week topics erg leuk, maar je valt wat sneller buiten het topic terwijl je dan net juist gezellig zit te kletsen. Gewoon lekker blijven dus!
Mijn nod is nu 10 januari ipv 9 januari. Kan dat worden aangepast op de lijst? de eerste cyclusdag was alleen wat roze, dus nog geen echte menstruatie
Vind ik ook dames.. Het is maar een datum, jullie hebben nu al zo veel met elkaar besproken 😉 zou zonde zijn toch.. Btw ik heb via sensitest gehaald. Nu nog kijken of ik het deze maand al ga proberen 😇 Ik hou jullie op de hoogte..
Jynn dit zijn testen van sensitest, de sensibaby variant. Ik ben er erg tevreden over. Ze zijn erg gevoelig en na 2 rondes weet je wel wanneer je een knaller kan verwachten Balen, dat je menstruatie toch stiekem doorgaat... Annemie ik begin met 1x per dag testen, rond 12 uur, en als ik iets verschil zie dan test ik ook 's avonds rond 21:00 nog een keertje. Vanmorgen ook nog een knaller en vanavond lijkt de test iets lichter te worden. Maar hebben 4x geklust inclusief gister en vandaag, moet genoeg zijn lijkt mij Mamadeluxe5 jij hebt het maar druk! Maar wel allemaal leuke dingen. Was de musical leuk en het kinderfeestje geslaagd? Asuka hahaha, ja inderdaad! @hier Hahaha, okidoki, ik blijf gezellig hier verder kletsen! Al is het wachtbankje dan wel heel eenzaam nog zo... Mamadeluxe5 kom er maar gauw bij! En de rest uiteraard. Vandaag even lekker een relaxdagje in de sauna. Ben voor de zekerheid niet in het zwembad of bubbelbad geweest en ook maar niet te lang in de sauna's zelf. Je weet het nooit. Op de een of andere manier schrok ik van die knaller op die test. Had mij ingesteld op ruim een week later en voelt ineens eng... Hoop zo dat het weer raak is maar is het dan ook een plakbeebje... Nod is dan dus 31 december maar ga misschien wel pas in het nieuwe jaar testen ofzo. Hieronder laatste ovulatietesten. Onderste twee van vandaag en die twee erboven van gister. Ze blijven lekker knallen Lig trouwens dubbel van de ovulatiepijn...doet de hele dag al zo zeer!
Dat is ook zo hoor, blijf gewoon lekker hier kletsen! Succes met het wel of niet proberen van ovulatietesten
♥ NOD lijst 8 t/m 14 januari 2015 ♥ 8. (10) : Doornstruikje, 40 jaar, 3e ronde (1e ronde na 2x mk), 3e kindje MamaDeluxe, 28 jaar, 3e ronde, 1e liefdesbaby (samen 4 (stief) kinderen) Spannend123, 29 jaar, 16e ronde, 1ste kindje Mamaliev, 29 jaar, 3e ronde, 2e kindje Repeltje, ? jaar, 3e ronde, 1e kindje Arendje, 24 jaar, ronde 15, 1e kindje Trutje89, 22 jaar, 4e ronde, 1e kindje Liekj, 26 jaar, 2e ronde, 2e kindje Fiona1983, 31 jaar, 1e ronde, 2e kindje Leona83, 31, MMM. ronde 17, 2e kindje, samen 4e. 9. (9) : Dorientje, 28 jaar, 2e ronde, 2e kindje Jingle, 30 jaar. 4e ronde, 2e kindje Cosy, 28 jaar, 6e ronde na mk, 1e kindje sam83, 31 jaar, 2e ronde, 2e kindje. evy3000, 29 jaar, 5e ronde (1e ronde na mk), 3e kindje Tylmare, 26 jaar, 3e ronde (2e na mk), 1e kindje Kiwi1405, 29 jaar, 8 ronde, 2e kindje Minniemo, 27 jaar, 1e ronde na ma, 1e kindje Tries123, 31 jaar, 16e ronde, 2e kindje 10. (6) : Asuka, 24 jaar, 2e ronde, 1e kindje Annemie, 33 jaar, 3e echte ronde, 2e kindje Jynn, 34 jaar, 5e ronde, 2e kindje Lovely83, 31 jaar, 14e ronde, 3e kindje Plankje, 30 jaar, 2e ronde, 1e kindje (1 bbz) Babywonder, 25 jaar, 2e ronde, 1e kindje 11. (2) : hopeandfaith, 27 jaar,1e ronde, 2e kindje Tunisiana, 27 jaar, 19e ronde (3e IUI), 1e kindje 12. (4) : izzy74, 40 jaar, 3e ronde, 1e kindje Chelleke84, 30 jaar, 1e ronde, 2e kindje kinderwens2014, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje winnietje, 28 jaar, 1e ronde, 3e kindje 13. (1) : Noontje, 29 jaar, 3e ronde, 2e kindje 14. (1) : Bo87, 27 jaar, 7 ronde, 3e kindje Datumloos (2) : Papillons, 26 jaar, 9e ronde, 1e kindje (nod 17/12) Silverwings, 30 jaar, 10e ronde (na bbz), 1e kindje Buiten de lijst (0): Totaal: 35 Zwanger (1), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) Wil je op de lijst, geef dan de volgende gegevens door (in kleur in je bericht) of vul de lijst zelf aan met je: nod, naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum aan en onder bij totaal van alles ook. De lijst kopiĆ«ren werkt niet!! Druk op Quote onderaan bericht met de lijst, haal bovenaan en onderaan stukje tussen haakjes met naam en quote erin weg en pas de lijst aan
Wow ik zie de eerste knaller !! Veel plezier doornstruikje !! Ik blijf hier ook kletsen hoor.. sta nu op 14 ... helemaal alleen !! Hihi Tnx vh meeleven meiden. Ben erg blij dat de test oke is. Het is hier chaotisch zeg. ML in het gips, ik moet alles doen in en uit het huis ! En mn dochtertje heeft net ZO ontzettend gespuugd !! Echt zielig joh.. en ik vind het zooooo vies. Dus ik met een doek om mn gezicht gebonden en aan de poets. Alles schoon.... hond aan de diarree 😢😢😢😢😢😢 OMG !!!! NIET OKE DIT, haha. Nu eindelijk eten en f zitten. Eigenlijk maar goed dat ik nu niet zwanger ben... had flink mis kunnen gaan dan nu ik echt alles moet doen. Mamadeluxe doe jij ook ovu's ? Welkom aan alle nieuwe ! Gezellig groepje is dit weer 😃
Zal ik mijn NOD een dagje uitstellen, kan ik je lekker vergezellen Wat een heerlijke...eeh, smerige dag heb je gehad. Ik weet dat het mij ook vast een keer staat te wachten (dat spugende dochtertje dan, niet die hond ), maar als ML thuis is, mag hij dat doen. Werkt in de zorg en is het wel gewend, ik zou zo mee gaan doen, brrr..
Doornstruikje: balen dat je zo'n pijn hebt! Kan flink zeer doen idd! Bo:jakkes! Hopelijk is hond en kind snel opgeknapt zodat jij ook weer wat meer rust hebt. Zoonlief kon niet slapen in zijn nieuwe bed. Erbij gaan liggen, 100 kusjes rijker, maar slapen Ho maar. In zijn ledikantje gelegd maar hij bleef zo actief. Kon hij bij de commode en had hij de luiers eruit getrokken. Dus een pittig middagje met een hangerige peuter. Net is manlief bij hem gaan liggen. Toen hij weer wakker was ik. Hogelijk slaapt hij nu even door. We gaan maar op tijd slapen. Ben op....