NOD lijst 8 t/m 14 januari 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Doornstruikje, 6 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Hahahaha noontje !! Ik werk ook in de zorg he... maar wel in een tbs kliniek haha ik sta dus gewoon mee te kokhalzen !! Ze had nog nooit eerder overgegeven.. echt zielig is dat dan.

Jaaaaaaaaaaaaa dan ben ik nier meer alleen !! Haha maat ik HOOP dat mn ei 2 dgn eerder komt, net als deze mnd. En dit x geen tko dus dan zou ik op 12 komen ;)

Jynn tnx meis !! Dat hoop ik ook ... ben kots en diarree moe 😉

2. Noontje

Noontje Actief lid

7 apr 2013
    345
    0
    16
    Ja, dán doe ik het natuurlijk niet, sta ik daar straks in m'n eentje aan het einde van de lijst 😂

3. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Hahaha noujaaa !! Zullen we t maar zo houden dan... en als jullie allemaal mooi roze getest hebben en ik jullie allemaal gefeliciteerd heb... ben ik hier alleen over 😂 niemand die mijn testen nog bekijkt 😂 (aanstel-modus)

Oke oke.. ik hou al op 😄 heb net hele leuke kerst lunch sandwiches gemaakt voor mn zoon !! Morgen voor dochterlief een fruit kerstboom.

4. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoi meiden. Laat Op de avond even snel reageren!

bo lekkere sandwiches. Ziet er goed uit! Heel veel succes met het thuisfront!. Is Manlief Nog wel een beetje gezellig of zit hij alleen te beren. Hi Hi. Mijn man heeft vorig daar drie maanden int gips gezeten dus begrijp je een beetje dat alles op je schouders terecht komt. Sterke!

jynn succes met de kleine man.

doornstruikje ik denk niet dat 4 keert genoeg is hoor:D
    Heerlijk sauna! Moet ik ook gauw maar eens plannen.

hier morgen echo ter nacontrole. Stom maar vind het tic en beetje spannend. Gelukkig vroeg om 9.00 uur.
    GGa lekker slapen! Xx

5. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    Annemie succes met de echo! Gelukkig vroeg inderdaad, hoef je er niet de hele dag tegen aan te huilen.

Bo mooie sandwiches! creatief!

Hier cd 6 en dacht zal mijn baarmoedermond eens checken. Die stond al wel iets hoger, maar was verder hard en dicht. Helaas bleek ik ook nog steeds ongesteld te zijn. Hopelijk is het het laatste. Zolang mijn ei niet weer 14 dagen later komt, prima.
    De nacht is nog redelijk goed gegaan. Tussen tien en 7 hebben we hem niet gehoord. Voor die tijd hebben we een paar keer erbij gelegen. Benieuwd of hij nu vanmiddag gaat slapen!

6. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Goedemorgen dames!

Bo: wat een leuke sandwiches!
    pappilons: Gefeliciteerd!

Ik had me eigenlijk voorgenomen deze maand met ovulatietesten te gebruiken, maar wanneer kan ik het beste beginnen? Volgens mijn kalender is mijn ovulatiedag de 27ste.

7. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    Hoeveel dagen is je cyclus? Ik begin altijd vroeg, omdat ik hem niet wil missen, op cd 9. Dat is voor mij as zondag. Mijn ei zou ook ongeveer dezelfde dag komen. Maar Mijn ei varieert Tot nu toe tussen dag 12 en dag 28. Heel fijn😕 hoop nu dat hij Hein op dag 14 of 15 komt.

8. minniemo

minniemo Actief lid

28 aug 2014
    229
    8
    18
    Wat wordt de groep alweer groot zeg! Kan het bijna allemaal niet meer bijlezen! ;)
    Wij hebben een Go van de gyn gehad om het weer te proberen, spannend! Het is helaas niet steeds de vraag of ik 2 miskramen heb gehad mét restweefsel, 2 miskramen en een mola zwagerschap of 3 miskramen. Uitslag van het weefsel was nog niet binnen, dus nog even wachten. Hcg was nu nog maar 2, dus heel fijn! Krijg nu ook progesteron wat ik vanaf de eisprong moet gaan gebruiken. De gyn durft niet te zeggen of dit gaat helpen, maar baat het niet dan schaadt het niet! Ik pak alles met beide handen voor een mooi wondertje! Nu op zoek naar mn ei en aan de klus!

Succes allemaal en op naar een mooie start van 2015!

9. Doornstruikje

Doornstruikje Bekend lid

18 okt 2014
    978
    0
    16
    Regio Alkmaar
    Annemie Hoe is het gegaan met de echo? Alles netjes schoon?
    4x is vast genoeg ja, hahaha. Nu op het wachtbankje. Hoe gaat het met jouw testen?

Bo87 klinkt lekker allemaal en ook zo fijn tegelijk, spugen en diarree, bleh....:( Hoop dat het vandaag beter met je meisje is gegaan (en met de hond)!
    Met de vorige nod groep ben ik tot de laatste persoon van de lijst blijven kijken en meekletsen hoor, doe ik nu ook! Al kletsen we nog maar met zijn tweeën, ik blijf speciaal voor jou! :p
    Leuke sandwiches! Is de fruitboom ook goed gelukt? Hoe oud zijn jouw kindjes?

Jynn heb er vannacht ook niet goed van kunnen slapen, lag alleen op mijn rug bijna pijnloos maar ben een zijslaper :( Pijnstillers wil ik nu eigenlijk niet innemen dus werd het een pittenzak. Vandaag is het al wat minder merk ik.
    Kindjes moeten dan altijd weer even wennen aan een nieuw bed, hoe is het vandaag gegaan?

Lovely83 is begin meestal op dag 10 met ovulatietesten omdat mijn lh piek meestal rond dag 14 à 15 komt. Nu dus al met dag 13 maar ben dus vroeg genoeg begonnen. Succes!

minniemo wat fijn dat jullie groen licht hebben van de gyn! Die uitslag is dus nog even afwachten... Spannend hoor en wel fijn dat je progesteron hebt gekregen, is toch o.a. om je baarmoederslijmvlies dikker te maken? Op welke dag in je cyclus zit je nu?

@hier
    Vandaag een lekker druk dagje gehad dus weinig tijd gehad om aan mogelijke zwangerschap te denken, hahaha 1 dpo hier nog 14 dagen te gaan! :p

10. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Doornstruikje.. hihi das lief van je ! Gelukkig niet alleen hihi. Kind én hond gelukkig beter vandaag !! Ik heb echt een horror drukke dag gehad !! Jeetje ik zit net 10 min en ben 7u al begonnen hihi. Zie foto van mn fruit kerstboompje. Indy is 4 en Sem is 7 jaar oud. En de jouwe ??

Minniemo spannend meid... hopelijk snel op de goede manier zwanger !!

Anniemie, heftig he als je alles moet doen. Maar t komt goed... nog 2wk dan zit er loopgips om t pootje heen en kan en mag hy meer hihi.

Tnx vd complimentjes vd sandwiches !!

11. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    doornstruikje jaaa! Alles schoon en goedgekeurd. Hi Hi
    De gene die de echo deed is mijn oude huisarts. Super relaxt en ze nam echt de tijd. Ook mijn eierstokken zagen er goed uit. helemaal happy. Morgen toch nog hb prikken omdat mijn hoofd heel raar blijft aanvoelen. Op dat na is alles afgerond. Heerlijk gevoel. Meiden van de verloskundige praktijk belde ook nog op om te vragen hoe het was afgelopen een ook hoe het emotioneel ging. Complimenten gehad Hoe we het oppakken na de MA van februari. Dan kan je toch vrolijk van worden.

betreft de testen heb ik vandaag weer getest. Gisteren niet omdat ik dacht dat het nog wel even gaat duren. .. Morgen maar weer...

12. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    Heeft hij gewoon zn been gebroken of Door een operatie?
    Wij hadden bewust een keuze gemaakt om te wachten met zwanger worden toen Hij in het gips zou gaan. ( zijn enkel is vastgezet nadat hij met een ongeluk zijn enkel goed had gebroken maar uiteindelijk zijn enkel helemaal versleten was.) Alles in totaal 3 maanden gips. Gelukkig heeft hij er baat bij gehad maar moet niet weet aan zo'n periode denken.

13. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    Kijk, wat een goed nieuws vandaag! Hond beter en kind beter lees ik, Fijn! Ik zie en goede echo en een go van de gyn! top!
    Hier een middagdutje van 2,5 uur Door mijn zoontje. Net sliep hij pas om 9 uur, maar goed, als hij nu in 1 ruk Door slaapt gaat dat Nog best goed!

Zelf heb ik nog wat bruinverlies, dus het zal morgen wel klaar zijn. Baarmoedermond stond als iets hoger en was iets zachter. Morgen bij opstaan nog even checken, dat werkt voor mij het beste. Slaap lekker allemaal!

14. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Wauw.. hier precies hetzelfde verhaal. Enkel vastgezet na ongeluk en slijtage daardoor. 5 jr verder is die vastgezet........

15. Baasje

Baasje Bekend lid

10 dec 2013
    892
    907
    93
    NULL
    NULL
    Hoi Dames!
    Graag wil ik ook weer op de lijst, ben een tijdje afwezig geweest. In augustus een miskraam gehad bij 8 weken, net het hartje zien kloppen :(
    Nu gaan we weer vol goede moed verder! Van t weekend wil ik weer gaan starten met de ovulatie testen.
    Nod is 8 januari, 1e kindje, 28jaar, ronde ? al 1,5 jaar bezig dus de tel kwijt :)
    Hoop hier weer gezellig mee te kunnen kletsen de komende tijd!
    Groetjes Baasje

16. minniemo

minniemo Actief lid

28 aug 2014
    229
    8
    18
    Wat een onwijs leuke kerst(fruit)boom! Zag hem laatst op FB voorbij komen! Een vriendin gaat hem maken 3e kerstdag als er met vrienden gaan eten. Alsof we dat die 2 dagen daarvoor nog niet gedaan hebben.. ;)

Fijn Annemie dat bij jou ook alles goed zit. Dat geeft toch een goed gevoel en weer positieve energie om weer door te gaan. En je testen lopen mooi op! Succes! ;)

Jynn wij lopen hetzelfde qua cyclus als deze normaal zou zijn deze keer. Vind het wel allemaal spannend. Hopelijk gaan we een keer verder komen dan alleen 2 positieve streepjes! Nu eerst op zoek naar m'n ei!

17. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.166
    3
    38
    ik ben deze ronde weet bezig met ovulatietesten , nu heb ik de vorige ronde die van zwanger & kids gebruikt daar heb ik er nog een paar van . Maar heb deze ronde maar besloten om de cleurblue aanteschaffen ,
    Ik had ergens gelezen dat deze gewoon met ochtendurine kan ? Ik ga denk eerst die van zwanger & kids gebruiken en als die donker word een cleurblue erbij doen ! Wand die vond ik best prijzig !

X x

18. minniemo

minniemo Actief lid

28 aug 2014
    229
    8
    18
    Ik gebruiken eigenlijk nooit ovulatie testen, dus ik kan je niet helpen. Maar snap dat de CB aardig prijzig zijn.. Temperatuur nu elke dag en zie altijd een flinke stijging als ik de eisprong heb gehad, alleen ben je dan natuurlijk al te laat. Meestal voel ik hem ook. Maar mijn cyclus is een beetje van slag dus wil ook ovulatie testen gebruiken. Ik gebruik ze van de action, geen idee of dit wat is?! Vanaf zaterdag maar gewoon aan de klus en dan zien we het wel! Fingers crosted voor iedereen!

19. Doornstruikje

Doornstruikje Bekend lid

18 okt 2014
    978
    0
    16
    Regio Alkmaar
    Dat is fijn, als je het gevoel hebt dat iemand goed de tijd neemt voor je. Ben benieuwd naar je hb, hoop dat dat goed is. Al weet je dan nog steeds niet waarom je hoofd raar doet... Mooi zo'n compliment, kan je toch weer even in je zak steken!

Ik zie op je banner staan nog 8 dagen tot eisprong maar als ik jouw testen zie geloof ik dat niet echt, denk eerder over 2 of 3 dagen. Hoe zag je test er vandaag uit?

20. Doornstruikje

Doornstruikje Bekend lid

18 okt 2014
    978
    0
    16
    Regio Alkmaar
    #240 Doornstruikje, 19 dec 2014
    Laatst bewerkt: 19 dec 2014
    Hè, wat verdrietig een miskraam. Je bent helaas niet de enige hier maar het voordeel is dat je je verdriet/angsten hier wel kwijt kan :)
    Ik zet je op de lijst en welkom hier! Ik heb je op de lijst gezet met ronde 1 na mk, is dat goed?

Deel Deze Pagina