NOD lijst 8 t/m 14 januari 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Doornstruikje, 6 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    #241 Annemie, 19 dec 2014
    Laatst bewerkt: 19 dec 2014
    Mijn banner staat ingesteld op standaard 33 dagen. Als ik Mijn ei gevonden heb pas ik hem aan. Ga straks effe testen. Moet nu snel Weg om mijn kleine man van kinderdagverblijf te halen. Heb geen tijd met voor een test. Haha

2. Doornstruikje

Doornstruikje Bekend lid

18 okt 2014
    978
    0
    16
    Regio Alkmaar
    ♥ NOD lijst 8 t/m 14 januari 2015 ♥

8. (11) :
    Doornstruikje, 40 jaar, 3e ronde (1e ronde na 2x mk), 3e kindje
    MamaDeluxe, 28 jaar, 3e ronde, 1e liefdesbaby (samen 4 (stief) kinderen)
    Spannend123, 29 jaar, 16e ronde, 1ste kindje
    Mamaliev, 29 jaar, 3e ronde, 2e kindje
    Repeltje, ? jaar, 3e ronde, 1e kindje
    Arendje, 24 jaar, ronde 15, 1e kindje
    Trutje89, 22 jaar, 4e ronde, 1e kindje
    Liekj, 26 jaar, 2e ronde, 2e kindje
    Fiona1983, 31 jaar, 1e ronde, 2e kindje
    Leona83, 31, 17e ronde, 2e kindje (samen 4e)
    Baasje, 28 jaar, 1e ronde na mk, 1e kindje

9. (9) :
    Dorientje, 28 jaar, 2e ronde, 2e kindje
    Jingle, 30 jaar. 4e ronde, 2e kindje
    Cosy, 28 jaar, 6e ronde na mk, 1e kindje
    sam83, 31 jaar, 2e ronde, 2e kindje.
    evy3000, 29 jaar, 5e ronde (1e ronde na mk), 3e kindje
    Tylmare, 26 jaar, 3e ronde (2e na mk), 1e kindje
    Kiwi1405, 29 jaar, 8 ronde, 2e kindje
    Minniemo, 27 jaar, 1e ronde na ma, 1e kindje
    Tries123, 31 jaar, 16e ronde, 2e kindje

10. (6) :
    Asuka, 24 jaar, 2e ronde, 1e kindje
    Annemie, 33 jaar, 3e echte ronde, 2e kindje
    Jynn, 34 jaar, 5e ronde, 2e kindje
    Lovely83, 31 jaar, 14e ronde, 3e kindje
    Plankje, 30 jaar, 2e ronde, 1e kindje (1 bbz)
    Babywonder, 25 jaar, 2e ronde, 1e kindje

11. (2) :
    hopeandfaith, 27 jaar,1e ronde, 2e kindje
    Tunisiana, 27 jaar, 19e ronde (3e IUI), 1e kindje

12. (4) :
    izzy74, 40 jaar, 3e ronde, 1e kindje
    Chelleke84, 30 jaar, 1e ronde, 2e kindje
    kinderwens2014, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje
    winnietje, 28 jaar, 1e ronde, 3e kindje

13. (1) :
    Noontje, 29 jaar, 3e ronde, 2e kindje

14. (1) :
    Bo87, 27 jaar, 7 ronde, 3e kindje

Datumloos (2) :
    Papillons, 26 jaar, 9e ronde, 1e kindje (nod 17/12)
    Silverwings, 30 jaar, 10e ronde (na bbz), 1e kindje

Buiten de lijst (0):

Totaal: 36

Zwanger (1), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

Wil je op de lijst, geef dan de volgende gegevens door (in kleur in je bericht) of vul de lijst zelf aan met je: nod, naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje.

En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum aan en onder bij totaal van alles ook.

De lijst kopiëren werkt niet!!

Druk op Quote onderaan bericht met de lijst, haal bovenaan en onderaan stukje tussen haakjes met naam en quote erin weg en pas de lijst aan[/QUOTE]

3. Marlo

Marlo Bekend lid

30 aug 2014
    845
    161
    43
    Hoi!
    ik wil me graag aansluiten....
    28 jaar, 6e ronde, 3e kindje!
    NOD 12 Januari

4. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    Totaal niet het idee dat hij oploopt:(
    Geduld is een schone zaak.

5. Doornstruikje

Doornstruikje Bekend lid

18 okt 2014
    978
    0
    16
    Regio Alkmaar
    Hmm, van de 16e naar de 18e leek hij donkerder op die andere foto maar ze lijken nu gelijk. Maar kan toch nog heel snel hoor! Bij mij waren de eerste 3 hetzelfde en de 4e ietsje donkerder en die avond had ik een knaller! Geduld inderdaad...:)

6. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    We hebben gelukkig vakantie😆 klussen wanneer we willen. Leven de kinderfilms op tv nu. Kunnen wij ongestoord whaha:D

7. Doornstruikje

Doornstruikje Bekend lid

18 okt 2014
    978
    0
    16
    Regio Alkmaar
    ♥ NOD lijst 8 t/m 14 januari 2015 ♥

8. (11) :
    Doornstruikje, 40 jaar, 3e ronde (1e ronde na 2x mk), 3e kindje
    MamaDeluxe, 28 jaar, 3e ronde, 1e liefdesbaby (samen 4 (stief) kinderen)
    Spannend123, 29 jaar, 16e ronde, 1ste kindje
    Mamaliev, 29 jaar, 3e ronde, 2e kindje
    Repeltje, ? jaar, 3e ronde, 1e kindje
    Arendje, 24 jaar, ronde 15, 1e kindje
    Trutje89, 22 jaar, 4e ronde, 1e kindje
    Liekj, 26 jaar, 2e ronde, 2e kindje
    Fiona1983, 31 jaar, 1e ronde, 2e kindje
    Leona83, 31, 17e ronde, 2e kindje (samen 4e)
    Baasje, 28 jaar, 1e ronde na mk, 1e kindje

9. (9) :
    Dorientje, 28 jaar, 2e ronde, 2e kindje
    Jingle, 30 jaar. 4e ronde, 2e kindje
    Cosy, 28 jaar, 6e ronde na mk, 1e kindje
    sam83, 31 jaar, 2e ronde, 2e kindje.
    evy3000, 29 jaar, 5e ronde (1e ronde na mk), 3e kindje
    Tylmare, 26 jaar, 3e ronde (2e na mk), 1e kindje
    Kiwi1405, 29 jaar, 8 ronde, 2e kindje
    Minniemo, 27 jaar, 1e ronde na ma, 1e kindje
    Tries123, 31 jaar, 16e ronde, 2e kindje

10. (6) :
    Asuka, 24 jaar, 2e ronde, 1e kindje
    Annemie, 33 jaar, 3e echte ronde, 2e kindje
    Jynn, 34 jaar, 5e ronde, 2e kindje
    Lovely83, 31 jaar, 14e ronde, 3e kindje
    Plankje, 30 jaar, 2e ronde, 1e kindje (1 bbz)
    Babywonder, 25 jaar, 2e ronde, 1e kindje

11. (2) :
    hopeandfaith, 27 jaar,1e ronde, 2e kindje
    Tunisiana, 27 jaar, 19e ronde (3e IUI), 1e kindje

12. (5) :
    izzy74, 40 jaar, 3e ronde, 1e kindje
    Chelleke84, 30 jaar, 1e ronde, 2e kindje
    kinderwens2014, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje
    winnietje, 28 jaar, 1e ronde, 3e kindje
    Marlo, 28 jaar, 6e ronde, 3e kindje

13. (1) :
    Noontje, 29 jaar, 3e ronde, 2e kindje

14. (1) :
    Bo87, 27 jaar, 7 ronde, 3e kindje

Datumloos (2) :
    Papillons, 26 jaar, 9e ronde, 1e kindje (nod 17/12)
    Silverwings, 30 jaar, 10e ronde (na bbz), 1e kindje

Buiten de lijst (0):

Totaal: 37

Zwanger (1), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

Wil je op de lijst, geef dan de volgende gegevens door (in kleur in je bericht) of vul de lijst zelf aan met je: nod, naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje.

En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum aan en onder bij totaal van alles ook.

De lijst kopiëren werkt niet!!

Druk op Quote onderaan bericht met de lijst, haal bovenaan en onderaan stukje tussen haakjes met naam en quote erin weg en pas de lijst aan

8. Doornstruikje

Doornstruikje Bekend lid

18 okt 2014
    978
    0
    16
    Regio Alkmaar
    Marlo welkom hier! En succes deze ronde. Je staat op de lijst

Annemie hahaha, ik hoor het al, wordt een gezellige vakantie voor jullie en jouw kindje vertelt na de vakantie in de kring dat jullie niet gezien zijn en de hele dag tv gekeken heeft.... ;)

9. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    Nou doornstruikje. De hele dag zal wel meevallen. Haha.mijn mannetje is iets ouder van mij dus die houdt het niet zo lang vol:D ( laat het hem naar niet horen:p)

10. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    Hoi meiden!

Ik meld me ook weer haha

Annemie: Klinkt als een 'sportieve' vakantie haha, hij hoeft ook niet op te lopen, vanuit het niets kan je knaller komen!

Doornstruikje: Ik kom je bijna vergezellen op het wachtbankje hoor, ik denk dit weekend! Hoe is het met je kleine man, is hij weer helemaal beter?

Alle nieuwe: Welkom!

Jynn: Hoe is het met je zoontje gegaan vannacht? Heeft hij lekker door geslapen?

Ik ben van de ovulatietesten van zwanger & kids overgestapt naar die van sensitest, die kreeg ik van een vriendin, heeft iemand ervaring met die van sensitest? Wat met die van Z&K had ik al een aardig tweede streepje, maar die van sensitest is nagenoeg wit, met dezelfde urine..

Gezien mijn baarmoedermond en mijn krampjes in mijn buik, verwacht ik hem dit weekend!

Verder is het hier lekker druk met de kerstdiners op school, gelukkig nu vakantie, maar helaas heeft de griep mij te pakken :(

11. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.166
    3
    38
    nou Pff ik heb zoiets raar , ik ben vorige week donderdag ongesteld geworden had vorige ronde maar een cyclus van 24 dagen . Ik vanaf woensdag alvast weer begonnen met ovulatietesten , maar nu ging ik net naar de wc en had ik ineens bruinig slijm !! Sorry voor de details !! Ik heb nu al een poosje gen sex gehad ivm menstruatie en vroeg slapen . Hebben jullie een idee wat dit bruinig slijm nu ineens kan zijn ?

X x

12. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    Trutje: Was je menstruatie zoals normaal?

13. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.166
    3
    38
    hmm ja vond het heel vreemd !! Er liep donderdag echt ineens bloes langs me benen zonder dat ik het voelde !! Ik had ook helemaal geen pijn in me buik !! Kleine 3 dagen ongesteld geweest !

X x

14. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    Misschien nog een restje ongesteldheid? Het is vaak toch oud bloed. Troost je, ik had het vandaag ook, zit op cd 7.

Het slapen ging afgelopen nacht nog niet top. Hij sliep om 9 uur en werd een paar keer wakker. Om half 3 laag hij bij ons. Het is nu 8 uur en hij slaapt, mooi voor the voice!
    Mogen vanavond ook nog klussen, moet nog zin maken, maar ja van alleen knuffelen komen geen babytjes. ..
    Wij hebben nu lekker even vrij, heerlijk! Even kijken hoe mijn bmm morgen staat, dan kijk ik of ik er al een testje tegenaan gooi of dat ik netjes wacht tot zondag.
    Ik zal nu alvast zeggen dat ik het voornemen heb om niet voor mijn nod te testen. Wie helpt mij tegen die tijd daaraan te herinneren, Hahahaha!

15. Doornstruikje

Doornstruikje Bekend lid

18 okt 2014
    978
    0
    16
    Regio Alkmaar
    Annemie, hahaha, ik vertel het niet verder hoor! Alleen maar iedereen hier op het forum weet het... ;)

Mamadeluxe5 kleine man is er weer helemaal bovenop! Gelukkig wel, was zo'n zielig hoopje... Het grappige is dat het voor mij wel werkt dat ik nu nog de enige ben op het wachtbankje en dat jullie allemaal nog eitjes aan het zoeken zijn. Doordat nog niemand het heeft over dat het wachten zolang duurt heb ik daar ook geen last van en lees ik geduldig mee met iedereen. :D

jynn hoop dat het aankomende nacht beter gaat met slapen... Hahaha, klus ze! Ik zal je wel herinneren, doe jij het bij mij ook?

Trutje89 geen idee wat dat kan zijn...Is het nu weer weg?

@hier
    Vandaag een heerlijk dagje met mijn kleine frummel! Lekker in huis rommelen en heerlijk samen over de bank rollen en gillen van het lachen. En dan die kleine armpjes om je heen die je onhandig knuffelen...

16. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.166
    3
    38
    @doornstruikje ik heb ook geen idee haha !
    Heb maar wel even een zw testje gedaan voor het geval dat ! Maar die was toch echt wit ! Dan weet ik dat in ieder geval zeker ,dacht al wel dat die negatief zou zijn maar omdat alles zo anders was deze maand toch maar even gedaan ! Nu maar rustig wachten op mijn positieve ovulatietest haha 😉

X x

17. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    #257 Jynn, 20 dec 2014
    Laatst bewerkt: 20 dec 2014
    Goedemorgen allemaal! Het weekend is aangebroken en voor mij ook nog eens een week vakantie!
    Mijn zoontje heeft van 8 Tot half 7 in 1 keer doorgeslapen in zijn nieuwe bed, jeaaahhhh!
    Vanmorgen nog niet getest. Slijm was Nog dik en klonterig en bmm stond nog niet heel hoog of open, dus morgen is vroeg genoeg.
    Vandaag staat een gezellig dagje op de planning. Mijn zoontje heb ik beloofd om koekjes te bakken en mijn schoonmoeder komt gezellig langs. Mijn schoonvader komt wat spullen ophangen in mijn zoontjes kamer.

Haha, doornstruikje, ik zal je er aan herinneren! Nog maar 21 dagen te gaan voor mij. Maar met deze feestdagen gaat de tijd best snel gelukkig. Hopelijk biedt het ook genoeg afleiding.

Fijne dag allemaal!

18. Doornstruikje

Doornstruikje Bekend lid

18 okt 2014
    978
    0
    16
    Regio Alkmaar
    #258 Doornstruikje, 20 dec 2014
    Laatst bewerkt: 20 dec 2014
    jynn hahaha, waarschijnlijk gaat het mij niet lukken om pas op nod te testen...vind mijzelf toch elke keer weer terug op 11 dpo met ineens een test in mijn handen....:p Vl zei gister dat ik maar na onze vakantie moet testen, we zijn 9 januari terug!! :$ Dat ga ik echt niet redden als 31 december mijn nod is... Ga ik op vakantie obsessief opzoek naar een kv! Hahaha

Mamadeluxe5 ben benieuwd naar je testjes, foto? :D

Trutje89 heb je in ieder geval wel de zekerheid dat je niet zwanger bent en kan je verder. Succes met je eitje zoeken

@hier
    Vandaag ook weer lekker druk dagje! Heerlijk dit wachtbankje tijdens de feestdagen, merk er weinig van tot nu toe. Vandaag weer verder 'werken' aan mijn 2 kerstdiners, love to cook! Het gaat een high-tea achtig thema worden maar dan 's avonds en met gluhwein ipv thee ;) Oftewel, 3 'gangen' met kleine hapjes, eerst koud, dan warm en dan toetjes. Lekkere haute cuisine hapjes in een informele sfeer! 🎄

Vanavond naar een kerstcircus en nog wat kerstshoppen dus ik kom de dagen wel door! Nog even wat verzinnen om de dagen tussen kerst en o&n te vullen...ideeën iemand? ;)

Fijne dag iedereen!

19. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    Ga punniken. ....😂😂😂

20. Doornstruikje

Doornstruikje Bekend lid

18 okt 2014
    978
    0
    16
    Regio Alkmaar
    Whoehahaha, jaaaaa, wat een geweldig idee! :p

Fijn trouwens dat jullie allemaal een goede nacht hadden! Is je zoontje toch wel snel gewend aan zijn bed. Leuk hoor!
    En veel plezier met koekjes bakken en de kamer verder pimpen.

Deel Deze Pagina