Oooh, die heb ik ook al eens gezien ja! Is zo mooi! Wil graag een mooie deken voor op de nieuwe bank breien, ik kan het ook, maar heb daar het geduld momenteel niet voor ben ik bang... Waarom durf je er niet aan te beginnen?
Hoi allemaal, ik hebmn klusweek er weer op zitten, hebben goed ons best gedaan. Eng om niet te weten of het ooit nog gaat lukken. Naja eerst maar van de feestdagen genieten.
Oh die is zo leuk!! Die staat ook op m'n verlanglijstje, alleen gaat m'n moeder hem breien, ik kan alleen haken! Ik ben zelf kraamverzorgster en kom hem regelmatig tegen in de gezinnen en houdt de kleine wondertjes lekker warm! Snap heel goed dat je het niet aandurft, heb hetzelfde.. We gaan ervoor in 2015! Probeer positief te blijven. Gelukkig gaan de dagen snel met al die feestdagen.
Wat een leuke omslagdoek! Heeft iemand daar het patroon van? Dan ga ik tegen die tijd mijn oma eens lief aankijken haha. Doornstruikje: oja mijn rijtje!... Nog geen tijd voor gehad, maar zal morgen even tijd maken. Hier heeft het virus mij goed te pakken helaas! Vanavond een feestje, heb nog geen idee hoe ik dat vol moet gaan houden...
Tuurlijk gaat hij gebruikt worden, in 2015 zelfs! Maar even zonder gekheid, ik snap heel goed je angst... Je bent al een stap verder, je weet nu dat je zwanger kan worden. Ik duim gewoon op een blijvertje voor jou deze keer.
Dan was jouw eisprong ook lekker vroeg, wat is jouw nod nu? Of heb jij een lange lf... En is ook eng, ik probeer het zwanger worden maar gewoon even te vergeten, inderdaad van de feestdagen genieten.
Zo! Alle kerst inkopen zijn gedaan. Vanaf maandag ga ik maar eens beginnen met het zoeken van m'n ei. Volgens m'n normale cyclus (ik heb een app) zou ik rond tweede kerstdag m'n ei moeten hebben, meestal klopt het een heel eind, maar na een MK ben ik toch altijd wat meer van de ovulatie testen Grappig dat ik dit jaar met kerst m'n ei mag zoeken ipv met Pasen Zitten er al dames op het wachten bankje???
Hey allemaal, Ik zag dat ik ontbrak op de laatste lijst. Kan ik erbij worden toegevoegd? Babywonder, 25 jaar, 1ste kindje, 2e ronde. NOD op 10 januari
Ga ik vanavond voor je opzoeken. Gewoon van Internet btw. Hier net terug van het optrede van Manlief met de kerstman band. Kind totaal niet lekker. Waarschijnlijk koorts. Neem benieuwd. . Straks even verder typen
Ja, die ben ik ook al vaker tegen gekomen en staat ook op mijn lijstje. Zou het patroon ook graag willen! Hij is erg gaaf! Vanmorgen de eerste ovulatie test gedaan maar nog geheel negatief. Had een beetje gehoopt op een vroeg ei. Mijn ouders wonen ver weg en we blijven daar slapen. Dat wordt lastig met het plannen van het klussen. Vannacht weer best een goede nacht gehad. Dat hij er nog geen 1 keer uitgevallen is vind ik ook bijzonder. Vandaag ledikantje uit elkaar halen. Staat best in de weg in de gang. Vandaag cd 9 hier, ik zit met vergrootglas paraat om mijn ei op te speuren. Ben benieuwd wanneer hij daadwerkelijk komt!
Goedemorgen allen! Hoe aso is dit. Met zn allen uitslapen Tot half tien die kleine man gisteren met flinke koorts bij ons op de kamer gezet in zijn campingbed. Heerlijk geslapen. Vandaag maar rustig aan doen. Gelukkig is hij wel levendig. Papa moet weer optreden met zijn kerstmannetjes band dus die zien we laat op de dag weer terug. We gaan samen kerststukje maken allen hierbij de link naar het Partoon Trappelzak-Gratis Patroontje | Het Ploegske
Lekker zeg annemie !! Lief zeg die zak !! Wil ik ook. Kan wel niet breien haha maar toch !! Werd jou man ook zo saggo door de pijn? Ik kreeg vanochtend een snauw en is allemaal mijn schuld. Pff ik hoop dat dat snel over is want word er niet gezelliger op Doornstruikje, hoe zit je op t wachtbankje ? Schiet alweer op hey ! Ik begin morgen met mn speurtocht naar mn ei. Dan op cd 8. Start nu f eerder.. mn cyclus was zo vreemd afgelopen maand. Hopelijk komt ie toch iets eerder dan 31/12... en tempen gaat nu al een hele wk best oke ! Welkom aan alle nieuwe ! Ik heb echt een mega druk bestaan. Haast nergens kom ik aan toe en dat zal zeker zo blijven voorlopig. Vreselijk !! Morgen maar eens kerst boodschapjes doen enzo. En laatste cadeau's. Heb er weinig zin in dit jaar.. had zo gehoopt zwanger het jaar uit te gaan.. ik merk dat ik een beetje down ben. Iemand de goude tip ??
die zak is echt gaaf !! Die laat ik nu maken als kraamcadeau voor een collega zal wel een foto posten als die klaar is !! X x
bo Wat die mannen betreft kan ik alleen maar zeggen dat het hier ook zo was! Hij is na die operatie heel erg veranderd. Zelfs zijn naaste collega's merkte dat ook! Bekijk het van de andere kant. Het is verschrikkelijk om afhankelijk te zijn van anderen omdat je met je poot in t gips zit. Als je even Weg wil wat je normaal zou doen kan dat niet. Je hebt pijn terwijl niemand er wat aan kan doen EN ze zijn te eigenwijs om een extra pijnstiller in te nemen.... Moet ik effe doorgaan? Het komt goed lieverd! Als ze eenmaal weer alles kunnen gaan ze beseffen wat je voor hem gedaan heb en heeft hij het niet allemaal zo bedoeld. En ik heb hem er ook mee geconfronteerd. Heb gezegd dat hij het niet op mij af hoefde te reageren en ik alles voor hem deed. Als hij rust nodig had zou hij het aangeven en zou ik hem met rust laten. Maar praat erover! Onze relatie heeft Door dit soort dingen echt op knappen gestaan. Hoop dat je er iets mee kan. Kus en knuffel
ha dames, ben de afgelopen dagen heeeeel druk geweest, heb net wel even alles bijgelezen, maar het lukt me ff niet om op alles te reageren, maar dacht laat wel weer even wat van me weten. Nu vakantie, dus kan ik alles weer wat beter bijhouden haha.. Las wel de nodige verhalen van anderen over mk en ook al langere trajecten, via mmm bijvoorbeeld.. pittig hoor! Enneh... zag ook datums die niet binnen de week van ons groepjes vallen... nou, gewoon lekker mee blijven kletsen hoor! Eerst was het ook 2 weken toch? Nu is het wel heel kort, de periode? Alhoewel het wel ook nu al druk genoeg is haha.. Zie ook al wat ovulatietesten voorbij komen, die beginnen al aardig donker te kleuren... dat gaat de goede kant op Hier sensitest in huis, moest eigenlijk anderen aanschaffen van het ziekenhuis, maar vond die veel te duur, en de vorige keer is het met deze testen ook gelukt haha... Afgelopen vrijdag heb ik de uitgangsecho gehad (was op cd 10), grootste follikel was pas 9,5 mm... dus eisprong duurt nog wel ff... ik denk zelf ook dat het donderdag zou zijn, dus dat zou kunnen kloppen...2 mm groei per dag en dan rond de 20 springen... Maar goed, morgen weer terug voor een volgende echo, kijken hoeveel het gegroeid is, dan kan ik denk ik ook meer richting geven aan wanneer mijn eisprong zal zijn en wanneer ik dus een terugplaatsing krijg. Spannend!
Haha mannen zijn gewoon aparte wezens maar hebben ze toch echt nodig! Zou ook echt niet zonder m'n man kunnen ondanks die soms onbegrijpelijke gebruiksaanwijzing! Fijn dat jullie ondanks jullie zieke mannetje toch een goede nacht hebben gehad. Het schijnt flink te heersen, vooral kinderen onder de 4 jaar.. En die zak is geweldig! Thanks voor het patroon, heb hem gelijk opgeslagen! Zoals ik van de week zei mag ik progesteron van m'n gyn gaan gebruiken, moest er over nadenken of ik dit wilde. Morgen maar bellen dat ik het gewoon wil proberen. Baat het niet dan schaadt het niet. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee? Wat is beter pilletjes of vaginale tabletten? Je leest zoveel verschillende dingen op internet.. En wanneer beginnen, vanaf de eisprong of vanaf een positieve test? Fijne zondag allemaal! Maar is even op zoeken naar lekkere toetjes!
Hoi dames, Mag ik me bij jullie aanmelden? Ik weet niet exact wanneer ik mijn nod heb. Heb afgelopen week een miskraam gehad met 7+4. Ben sinds vorige week zondag al behoorlijk aan het vloeien. Heb ook wat stolsels gehad. Moet de 30e terug om te kijken of alles schoon is. Hoop van wel zodat we weer aan de slag kunnen....