NOD lijst 8 t/m 14 januari 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Doornstruikje, 6 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Doornstruikje tnx voor je lieve woorden, de rest ook. Ik schrok vd test. Had m ff weggelegd na het doen vd test.. hij is bijna even donker. Dus of hy knalt morgen of hy is weer lichter en dan wisselt ie weer erg per dag. Mijn dipsticks kleuren altijd knalpaars. Dus dit is m nog niet.. maar wel bijna. Zou wel heel raar zijn hoor 😨😨

2. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Dankje voor lieve berichten;)
    Het gaat nu goed omdat we ook gewoon den gezonde dochter hebben laten we het op domme pech..
    Maar onzekerheid blijft maar ik mag gelukkig als ik zwanger wordt hoeveel echos ik wil laten maken..

Nu ben ik ziek en hoop dat het niet het laat eisprong en evt. Innesteling beïnvloeden..

3. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    bowat een klote periode zeg. Heel veel sterkte op naar een knaller! Maar je bent verder dan mij!

liva Welkom en succes met plakken!

picolina heftig verhaal. Succes in deze ronde!

de rest Hoe gaat het bij jullie? Even niet persoonlijk op jullie reageren. Sorry maak het snel goed!

hier even druk. Kleine man wordt steeds zieker. Slaapt vanavond bij oma omdat we net allebij weg moesten. Morgen ochtend ook weer auto naar de garage brengen. Dan weer knuffelen. Huisarts gebeld voor bloedonderzoek en hb was allemaal goed. Ga wel zelf ziek worden dus denk dat ik daarom zo duizelig ben. Mijn hele nek en schouders zitten vast. Straks naar Eens laten masseren:D. Nu even gezellig maken met man lief. Zo vaak komt het niet van we "echt" alleen thuis zijn.
    Xxx

4. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    Goede avond allemaal! Ik lees wel mee hoor, maar een gezellige drukke dag hier. Dus even een kort berichtje van mij. Een warm welkom voor alle nieuwe!

Hier liepen de testen al iets op. Vanaf cd 11 test ik ook in de avond. Maar had te veel thee gedronken, oeps, slecht test materiaal. Dus morgen ochtend eens kijken wat de test gaat brengen. Slaap lekker allemaal!

5. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    Goedemorgen allemaal! Even stilte voor de storm, dus ik ga er nog eventjes voor zitten.

Piccolina Wat vreselijk wat je hebt meegemaakt. Ik hoop echt dat je dit nooit meer overkomt en dat je snel een goede zwangerschap mag meemaken.

Liva Welkom, wat naar dat je ook een miskraam achter de rug hebt. Ook jou wens ik een mooie en goede zwangerschap toe het komende jaar!

Bo Het zit je niet mee, hopelijk brengt het nieuwe jaar jou veel goeds!

Annemie Hoe was je massage? Weer een beetje los gekomen?

Tylmare Bij mij wisselt de test ook heel erg naar de concentratie van de urine. Vorige maand was ook niet echt mijn maand zoals je in mijn handtekening kan zien. Hoop dat jij toch echt snel je knaller te zien krijgt! Test je wel op hetzelfde tijdstip en ongeveer hetzelfde gedronken/niet geplast ervoor?

Fiona Hoe was je eitje, mooi gegroeid?

Doornstruikje Klinkt goed, je kerstdiner!

Hier Om 3 uur hoorde we een flinke bonk en daarna flink gehuil. Meneer was voor de eerste keer uit bed gevallen. Ik er even bij gelegen, toen ik weg wilde sluipen werd dat opgemerkt en heeft mijn vriend het stokje overgenomen. Alleen mijn blaas is dan redelijk autistisch en bij opstaan hoort volgens hem een wc bezoekje. Dus mijn urine was minder geconcentreerd vanmorgen helaas.

Maar mijn baarmoedermond stond mooi hoog, was open en zacht. Mijn slijm was doorzichtig en erg rekbaar dus mijn eitje is in aantocht! Dus ik ga zo mijn huis opruimen en spullen pakken, zodra de kleine op bed ligt bespring ik mijn vriend nog even en dan gaan we wat provincies doorcrossen naar mijn ouders. Dus het is op hoop van zegen want daarna zou vrijdag pas weer een optie zijn...duimen maar!

Ik wil iedereen in ieder geval hele fijne (en vruchtbare! ;) kerstdagen toewensen!

6. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik wil iedereen hele fijne dagen toewensen en dat er maar flink geklust mag worden.

Ik denk dat hier alles in het water gaat vallen. Mijn moeder belde vanmorgen dat zij onze kleine niet meer kon troosten. Dat gebeurt niet gauw. We hebben hem gehaald en oorpijn niet normaal. Gelukkig kon ik onze huisarts nog bereiken en we mogen om 11.50 nog even langs met hem. Ik heb echt tranen in mijn ogen als ik hem zo hoor gillen. Zo is hij niet. (Sorry even van dit ego bericht maar moest het even kwijt. )

7. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    Annemie: Jeetje wat vervelend zeg, ik krijg er gewoon kippenvel van, oorpijn is echt heel erg naar! Beterschap voor je ventje.

Piccolina: Jeetje wat heftig, ik ben er gewoon stil van en kan de juiste woorden niet vinden om te zeggen, sorry. Ik hoop dat jullie snel zwanger mogen zijn.

Bo: Op naar een beter jaar voor jullie! Testje loopt al mooi op!

Jynn: och arm ventje, hopelijk was dit de eerste en laatste keer!

Nieuwe: welkom meiden!

Zo hier is het echt heel erg druk hihi, vanavond zijn ml en ik met zijn tweeën, dus we gaan ons even lekker laten verwennen in de thermen en daar heerlijk wat eten. Zo wordt onze nieuwe bank geleverd, in april hebben ze die al geleverd, maar daar miste de helft van de functies op, nu eindelijk de goede, althans dat hopen we!

Verder is mijn eitje gesprongen, ik denk zelf gister einde van de middag, maandagavond en gisteravond gezellig gehad, dus nu op het wachtbankje, duimen draaien!

Ik wil iedereen hele fijne dagen wensen!

8. Doornstruikje

Doornstruikje Bekend lid

18 okt 2014
    978
    0
    16
    Regio Alkmaar
    Bo87 ik hoop dat jullie een fijne en begripvolle dierenarts hebben en dat jullie goed afscheid kunnen nemen...leuk hoor, zo de dag voor kerst...:(
    Ach ja, misschien is het besmettelijk, in eisprong was ook eerder ;)

piccolina dat scheelt inderdaad, als je al een kindje hebt. Dan zijn die teleurstellingen makkelijker te dragen...
    Vervelend dat je nu ziek wordt, beterschap! Het kan je eisprong verlaten maar ligt eraan hoe ziek je bent.

Annemie fijn dat hb in orde is, kan het dat niet zijn, waarschijnlijk toch iets opgelopen, geef je zelf ook al aan... Oh, een ziek kind is zo naar! Vooral oren zijn erg. Heel veel knuffies voor je kleine ventje, dat hij maar snel beter mag worden! En ook een knuffel voor jou!
    Ovulatietesten lopen dus nog niet echt op bij jou...

jynn ach, toch uit bed gevallen...en ja, dan moet je erbij blijven.
    Drink dan ook niet zoveel thee en 's nachts gewoon niet plassen! Hihi ;)
    Hoop dat het bespringen ook door je grote vent op prijs werd gesteld en dat jullie het gezellig hebben gehad :D en veel plezier bij je ouders!

hier
    Alle cadeaus zijn ingepakt en het kerstdiner vordert langzaam maar gestaag. Gaat goed komen.
    Mijn kleine mannetje heeft nu weer ontstoken oogjes, een paar maanden geleden ook al...pfff...Hij gaat wel van het ene naar het andere...zucht... Gelukkig vannacht goed geslapen, dat scheelt!
    Ik heb nog nooit zo relaxed op het wachtbankje gezeten! Vergeet het zelfs regelmatig en nog maar 7 dagen wachten...aaaaaaaah!!! :$

9. Doornstruikje

Doornstruikje Bekend lid

18 okt 2014
    978
    0
    16
    Regio Alkmaar
    Ik wens iedereen hier op dit forum een:

10. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Annemie en doornstruikje.. arme moppies toch die kleintjes van jullie. Hopelijk is het een meevaller met kerst.. zo sneu als ze dan zo ziek zijn.

De dierenarts is erg lief en zei dat ze hem met liefde helpt met een waardig einde. Kippenvel als ik dit schrijf. Zie er zo tegenop. En dan moet ik alle voorbereidingen nog doen voor kerst qua eten. Vreselijk. Zo geen zin in dit x.

Ik hoop niet dat mn ei nu ineens al komt. Zal wel erg vroeg zijn. Ben benieuwd naar test zo. Ons hoofd staat nou niet nasr klussen 😐😐.

Iedereen fijne feestdagen met elkaar gewenst !!

11. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    Doornstruikje: Arm ventje, het zit hem ook niet mee he! Beterschap!
    Succes met het kerstdiner!

12. my first baby

24 dec 2014
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal

Ik ben nieuw hier en eerst en vooral wil ik zeggen dat ik heel veel respect heb voor de sterke vrouwen hier op het forum. Ik heb hier al een paar erge verhalen gelezen. Daarom wil ik jullie ook veel moed en sterkte toewensen.

Nu even voorstellen :

Ik ben 2 weken geleden gestopt met mijn pil, mijn NOD is 14 januari. Ik ben 19, bijna 20 jaar en al een paar jaar heel gelukkig met mijn ventje. We hebben samen besloten dat we klaar zijn voor ons eerste kindje. Mijn vriend heeft al een dochtertje uit een vorige relatie. Maar voor mij word het mijn eerste zwangerschap, vind het super spannend. Zijn er nog mensen met een NOD rond 14 januari?

13. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    Doornstruikje. Jij ook succes met je kleine!

Hier terug van de huisarts. Middenoorontsteking. Zucht. Hij heeft effe geslapen en is gelukkig iets vrolijker. Mama en papa ook gelijk iets vrolijker:cool:

Bijgevoegde bestanden:

14. Tylmare

Tylmare Fanatiek lid

24 sep 2014
    1.111
    333
    83
    Vrouw
    Gastouder
    Amersfoort
    Ik probeer zoveel mogelijk op dezelfde tijden te testen.
    Maar met werk is dat soms best lastig.
    Nu moet ik ook zeggen dat degene met een ministreepje ook anders is opgedroogd dan de rest (geler)
    En probeer inderdaad te testen als ik niet al te veel heb gedronken.

Vandaag weer 2 testjes gedaan en beiden een klein streepje.

Nu is dit mijn 2e cyclus sinds mijn miskraam, kan die nu nog wat van slag zijn?
    Weer latere eisprong enzo?
    Ben zo bang mijn ei te missen :(

15. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    heel kort, geen tijd om op iedereen te reageren...
    echo vanmorgen was goed, goed gegroeid, 19,7 mm.. staat dus op springen :)
    ovulatietest vanmorgen ook al wat donkerder, maar nog niet positief...
    afwachten wat ie vanavond doet...
    moet vrijdag weer terug voor een echo, of bellen wanneer ik een positieve test heb

16. Doornstruikje

Doornstruikje Bekend lid

18 okt 2014
    978
    0
    16
    Regio Alkmaar
    Bo87 klinkt als een fijne dierenarts! Nogmaals dikke knuffel!!
    Gelukkig laat mijn kleine ventje zich niet snel uit het veld slaan en is vrolijk ondanks zijn dikke ogen!

mamadeluxe5 Dank je en dank je! Hoe gaat het met jou, weer helemaal beter?

Annemie dank je wel! Hebben meteen weer ooggel gebruikt dus hopen erger te voorkomen.
    Hè getver, dat kan zo zeer doen! Hoop dat het snel over gaat. Heb je er iets voor gekregen of gaat dat vanzelf over...?
    Jouw ovulatietesten gaan ineens goed. Jij hebt vanavond een kerstknaller in handen! ;)

17. Doornstruikje

Doornstruikje Bekend lid

18 okt 2014
    978
    0
    16
    Regio Alkmaar
    Volgens mij is een 2e cyclus niet meer 'van de leg'. Hihi, sorry voor het woordgrapje...
    Zoals je kan zien bij Annemie (en eerder bij mij) kan een test ineens een knaller geven rond je eisprong. En als je test mis je je eitje niet zo snel denk ik... Succes

18. Doornstruikje

Doornstruikje Bekend lid

18 okt 2014
    978
    0
    16
    Regio Alkmaar
    ♥ NOD lijst 8 t/m 14 januari 2015 ♥

8. (11) :
    Doornstruikje, 40 jaar, 3e ronde (1e ronde na 2x mk), 3e kindje
    MamaDeluxe, 28 jaar, 3e ronde, 1e liefdesbaby (samen 4 (stief) kinderen)
    Spannend123, 29 jaar, 16e ronde, 1ste kindje
    Mamaliev, 29 jaar, 3e ronde, 2e kindje
    Repeltje, ? jaar, 3e ronde, 1e kindje
    Arendje, 24 jaar, ronde 15, 1e kindje
    Trutje89, 22 jaar, 4e ronde, 1e kindje
    Liekj, 26 jaar, 2e ronde, 2e kindje
    Fiona1983, 31 jaar, 1e ronde, 2e kindje
    Leona83, 31, 17e ronde, 2e kindje (samen 4e)
    Baasje, 28 jaar, 1e ronde na mk, 1e kindje

9. (10) :
    Dorientje, 28 jaar, 2e ronde, 2e kindje
    Jingle, 30 jaar. 4e ronde, 2e kindje
    Cosy, 28 jaar, 6e ronde na mk, 1e kindje
    sam83, 31 jaar, 2e ronde, 2e kindje.
    evy3000, 29 jaar, 5e ronde (1e ronde na mk), 3e kindje
    Tylmare, 26 jaar, 3e ronde (2e na mk), 1e kindje
    Kiwi1405, 29 jaar, 8 ronde, 2e kindje
    Minniemo, 27 jaar, 1e ronde na ma, 1e kindje
    Tries123, 31 jaar, 16e ronde, 2e kindje
    Liva87, 27 jaar, 1e ronde na mk (12-12-14), 2e kindje

10. (7) :
    Asuka, 24 jaar, 2e ronde, 1e kindje
    Annemie, 33 jaar, 3e echte ronde, 2e kindje
    Jynn, 34 jaar, 5e ronde, 2e kindje
    Lovely83, 31 jaar, 14e ronde, 3e kindje
    Plankje, 30 jaar, 2e ronde, 1e kindje (1 bbz)
    Babywonder, 25 jaar, 2e ronde, 1e kindje
    Piccolina, 32 jaar, 6e ronde, 2e kindje (na mk 16 weken)

11. (2) :
    hopeandfaith, 27 jaar,1e ronde, 2e kindje
    Tunisiana, 27 jaar, 19e ronde (3e IUI), 1e kindje

12. (5) :
    izzy74, 40 jaar, 3e ronde, 1e kindje
    Chelleke84, 30 jaar, 1e ronde, 2e kindje
    kinderwens2014, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje
    winnietje, 28 jaar, 1e ronde, 3e kindje
    Marlo, 28 jaar, 6e ronde, 3e kindje

13. (1) :
    Noontje, 29 jaar, 3e ronde, 2e kindje

14. (2) :
    Bo87, 27 jaar, 7e ronde, 3e kindje
    my first baby, 19 jaar, 1e ronde, 1e kindje (+ 1 stiefkindje)

Datumloos (3) :
    Papillons, 26 jaar, 9e ronde, 1e kindje (nod 17/12)
    Silverwings, 30 jaar, 10e ronde (na bbz), 1e kindje
    dees, 34 jaar, 4e ronde (1e ronde na mk), 2e kindje

Buiten de lijst (0):

Totaal: 41

Zwanger (1), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

Wil je op de lijst, geef dan de volgende gegevens door (in kleur in je bericht) of vul de lijst zelf aan met je: nod, naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje.

En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum aan en onder bij totaal van alles ook.

De lijst kopiëren werkt niet!!

Druk op Quote onderaan bericht met de lijst, haal bovenaan en onderaan stukje tussen haakjes met naam en quote erin weg en pas de lijst aan

19. Doornstruikje

Doornstruikje Bekend lid

18 okt 2014
    978
    0
    16
    Regio Alkmaar
    my first babyje staat op de lijst en welkom hier! Spannend 1e kindje voor jou en eerste ronde, succes!

Bo87 je staat niet meer heel alleen op het einde van de lijst! :p

Fiona misschien vanavond wel een knaller! Spannend!!

20. Leona83

Leona83 Actief lid

20 okt 2014
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Merry christmas everybody. Weer even proberen er niet mee bezig te zijn tijdens de feestdagen.
    -Maar stiekem denk ik al dat het niet is gelukt.door verandering van afscheiding.-

Deel Deze Pagina