NOD lijst 8 t/m 14 januari 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Doornstruikje, 6 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. my first baby

24 dec 2014
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    doornstruikje bedankt om me op de lijst te zetten. Is inderdaad allemaal spannend ik probeer me wel te realiseren dat het waarschijnlijk niet van de eerste ronde lukt.

Aan iedereen Prettige feestdagen en veel succes !!!

2. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Dames heb niet alles bijgelezen maar bedankt voor lieve woordjes!
    Ben wel ziek enorme snotneus, ervoor keelpijn en tranende ogen en nog eens geen smaak/ruik meer! Bah vlak voor kerst...
    Vandaag positieve ovutest gehad. Maandag en vandaag geklust;))

Succes idereen en een hele fijne kerst!

3. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Meiden ik ben kapot van verdriet. Kerstavond ... het kan me gestolen worden. Hopelijk snel uit deze rot maand weg.

Een fijn samenzijn met kerst gewenst allemaal !! Knuffel x

4. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    Lieve bo! En hele dikke knuffel. Soms kan kerst zo een klote tijd zijn. Hoop dat het vandaag wat beter gaat. Ik verlang ook naar 2015

5. Doornstruikje

Doornstruikje Bekend lid

18 okt 2014
    978
    0
    16
    Regio Alkmaar
    piccolina is je eisprong toch niet vertraagd door niet lekker te zijn... Heb je foto's? Beterschap verder.

Bo87 begrijp het helemaal...vind het zo rot voor je! Hoop echt dat 2015 een positieve test met zich meebrengt na al die moeilijke dingen nu in december!!

Ik zag dat jij dat andere forum ook had gelezen...dat forum 'voor de kenners' of zoiets... Ik zat met mijn mond open de reacties te lezen! Gewoon een online chick-fight dit! Echt hilarisch!! Net een slechte film ofzo...

Kan dat de rest ook aanbevelen, staat onder kopje 'zwangerschaps- en ovulatietesten' en dan het topic 'voor de kenners' van biancaelisabeth. Echt geweldig! :p

6. Noontje

Noontje Actief lid

7 apr 2013
    345
    0
    16
    Haha, heb 'm net ook gelezen 😂 Mocht je een real-life-soap willen zien (lezen) of gedachten willen verzetten: daar ben je wel even zoet mee ;)

7. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.166
    3
    38
    vanmorgen positieve cleurbleu ovulatietest test !! Dat wordt klussen met kerst !!
    X x

Fijne feestdagen iedereen !!

8. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Dank annemie en doornstruikje! Ik hoop t ook...

Nou zeg wat een topic hey ik heb ook vol verbazing gelezen hihi. Wat een onzin he... en pb's openbaringen.. oh my ...

Fijne dag lieve meiden.

9. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.166
    3
    38
    ik ben uit nieuwschiergheid dat topic ook ff gaan lezen !
    Mijn hemel gtst is er niks bij !

X x

10. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    Jammer net te laat. Topic gesloten

11. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik denk dat hij hier ook niet positiever gaat worden.:D of denken jullie wel?

Vanmorgen in ieder geval geklust voor de kerk in gegaan. Weer wat anders dan voor t zingen de kerk uit. Hi Hi

Bijgevoegde bestanden:

12. Noontje

Noontje Actief lid

7 apr 2013
    345
    0
    16
    Oeps, volgens mij moeten wij de kerstdagen aan de bak, iets eerder dan verwacht :p

Bijgevoegde bestanden:

13. Noontje

Noontje Actief lid

7 apr 2013
    345
    0
    16
    Annemie, weet niet of ze normaal nog positiever zijn bij je? Bij mij zou die nog negatief zijn, maar wel bijna in de buurt komen..

14. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    Tweede ronde met deze testen. Heen niet echt een idee of ze donkerder worden. Lekker klussen en vanavond eens kijken wat hij doet. .

15. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    hmm ik dacht ga ook ff dat forum lezen, maar helaas weg inderdaad haha...

flink aan de klus de kerstdagen zie ik wel hier!

ik had gisteravond/vanmorgen ook positieve ovulatietesten... dus vanmorgen gebeld naar het ziekenhuis. Dinsdag gaan ze onze cryo ontdooien en als alles goed gaat woensdag terugplaatsing :)

16. Tylmare

Tylmare Fanatiek lid

24 sep 2014
    1.111
    333
    83
    Vrouw
    Gastouder
    Amersfoort
    Hier nog geen positieve ovulatietest gehad.
    Ik hoop maar dat mn ei gewoon wat verlaat is, of dat mijn cyclus gewoon langer is geworden.
    ik begrijp er niks meer van :p

17. Doornstruikje

Doornstruikje Bekend lid

18 okt 2014
    978
    0
    16
    Regio Alkmaar
    Annemie ik vind hem behoorlijk positief en anders zou hij vanavond echt moeten knallen! Hahaha, goeie Annemie!!

Trutje89 en Noontje aan de bak! Niets gezellig kerstdiner maar gezellig tussen de kerst lakens! Ho Ho Ho Merry Christmas! :D

Fiona Spannend ook voor jou, al gaat het klusgedeelte aan jou voorbij tijdens de kerst. Voor de fun mag natuurlijk wel...hihi

Tylmare ik duim voor je!

@hier
    Hahahaha, net op tijd het topic gelezen, ik ben niet verbaasd dat het topic gesloten en verwijderd is, was echt te gek voor woorden...

Kerstdiner gisteravond was een groot succes! Heerlijk gesmikkeld. Straks ronde 2 en alle voorbereidingen zijn gedaan.

Fijne dag/avond meiden! Veel klusplezier!

Ps, ik zou al kunnen testen met vroege test of kv 2v5 maar doe het niet!! :p Gister wel een temperatuurdaling en vandaag weer goed gestegen, innesteling misschien? Vandaag ook wat bruin bij afvegen.... spannend!!

18. kinderwens2014

kinderwens2014 Actief lid

8 nov 2014
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames,

Ik ben er weer, alles op mijn gemakje kunnen lezen.

Allereerst wil ik iedereen hele fijne dagen toewensen :D er moet een hoop geklust worden, dus iedereen ook veel succes!!! :p

Doornstruikje Wat een mooie ovu testen ;) hopelijk is het deze dagen gelukt!! Spannend!! Succes met ronde 2 vandaag, eetsmakelijk alvast :D

Bo Sterkte met het verlies van je hondje :( hopelijk geven deze dagen toch een beetje afleiding. Dikke knuffel!

Piccolina Jeeetje wat een verhaal, fijn om te horen dat het nu goed gaat met je! Hopelijk ben je al wat beter??

Jynn Klinkt positief!! Ik zal voor je duimen :)

Mamadeluxe5 hoe was thermen???

Annemie Mooie testen ook!! Hopelijk zit de oorpijn niet in de weg om te klussen, want jij moet aan de bak ;) succes en beterschap.

fiona wat een goed nieuws :D

Eergisteravond is er bij mijn partners opa en oma ingebroken :x zo zielig voor deze lieve mensen, maar ondanks de schrik hebben we vandaag een leuke dag gehad bij mijn schoonfamilie, straks lekker uiteten met mijn partner.. Morgen bij mijn familie gourmetten, helemaal zin in!

Zoals je ziet ben ik toch begonnen met ovu test! Ik krijg de foto niet omgedraaid (dan upload de site de foto niet meer), terwijl om mijn pc staat de foto wel juist, iemand een tip?
    Licht streepje, dus morgen weer verder testen. :) Fijne is dat ik tot 5 januari vrij ben, dus alle tijd om te testen. Volgens mijn WomanLog Pro app krijg ik 29e mijn eitje, dus we zullen zien:p

Zet hem op lieve dames!! Ik duim voor iedereen en hoop echt op veel roze komende tijd.

PS: vraagje in de lijst wat houd groen in? MMM

19. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    Effe snel bij mijn schoonzus het huis uitgeglipt om de gordijnen dicht te doen thuis. Btw. Ik ben niet degene met oorpijn maar mijn kleine mannetje. Hi Hi sorry alles dat onduidelijk was.

Straks gezellig steengrillen. Zin in!!

20. kinderwens2014

kinderwens2014 Actief lid

8 nov 2014
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooww haha ja heb zoveel moeten lezen oepsss

Have fun xx

Deel Deze Pagina