Mamadeluxe5 hahaha, bankje is hard hè! Eerst maar weer een eisprong... Fijn dat het bloeden al wat minder wordt. Dorientje welkom hier!
Doornstruikje: Ja laten we het ons dan maar zo aangenaam mogelijk maken Dorientje: Die pendels zijn van oktober, dus inderdaad al even geleden, gewoon het forum daar goed in de gaten houden!
♥ NOD lijst 8 t/m 14 januari 2015 ♥ 8. (2) : Doornstruikje, 40 jaar, 3e ronde, 3e kindje MamaDeluxe, 28 jaar, 3e ronde, 1e liefdesbaby (samen 4 (stief) kinderen) 9. (1) : Dorientje, 28 jaar, 2e ronde, 2e kindje 10. (1) : Asuka, 24 jaar, 2e ronde, 1e kindje 11. (0) : 12. (0) : 13. (0) : 14. (0) : Datumloos (0) : Buiten de lijst (0): Totaal: 4 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) Wil je op de lijst, geef dan de volgende gegevens door of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook. De lijst kopiëren werkt niet! Welkom Asuka. Ik heb je op de lijst gezet.
Oh meid wat verdrietig. Pfffff...... 3 x scheepsrecht ??? Geen idee maar hoop het echt meid .. ik duim op een roze ronde. Ik mag me hier snel aanmelden meid. Ik heb 2 dagen weer licht positief getest... en toen weer wit. 😢 morgen nd huisarts.. overdrijf ons aantal maanden wat maar mijn vriend slikt veel.med. voor zijn enkel. Ben bang dat er miss iets met zijn zaad mis is 😐. Ik ben hartstikke zenuwachtig........
Asuka jij ook welkom op dit forum! Bo ik heb jouw testjes voorbij zien komen volgens mij...was jij niet degene die al heel vroeg aan het testen was? Wel ontzettend balen dat je test nu weer blanco is! Jullie willen een verwijzing om alles te laten bekijken, begrijp ik uit jouw verhaal? Hoop dat er niets aan de hand is...spannend dus morgen voor jou. Kom maar gauw hier gezellig meekletsen! Is inderdaad erg verdrietig, de feestdagen in het vooruitzicht vind ik nu wat lastiger merk ik... Had gehoopt om dan leuk nieuws te hebben maar mocht niet zo zijn.
Misschien ook wel een goed idee om me hier aan te melden. Dank je wel doornstruikje. Ook wel een lekker idee dat er hier tweede bekende zitten uit hetzelfde schuitje. . Annemie 33 jaar, 3e echte ronde. 2e kindje nod 10 jan???
♥ NOD lijst 8 t/m 14 januari 2015 ♥ 8. (2) : Doornstruikje, 40 jaar, 3e ronde, 3e kindje MamaDeluxe, 28 jaar, 3e ronde, 1e liefdesbaby (samen 4 (stief) kinderen) 9. (1) : Dorientje, 28 jaar, 2e ronde, 2e kindje 10. (2) : Asuka, 24 jaar, 2e ronde, 1e kindje Annemie, 33 jaar, 3e echte ronde, 2e kindje 11. (0) : 12. (0) : 13. (0) : 14. (0) : Datumloos (0) : Buiten de lijst (0): Totaal: 5 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) Wil je op de lijst, geef dan de volgende gegevens door of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook. De lijst kopiëren werkt niet! Welkom Annemie. Ik heb je op de lijst gezet. Dat het voor ons alle maar een mooie roze lijst mag worden. Gaat het een beetje met je?
MamaDeluxe5 het gaat redelijk. Moet zeggen dat ik eigenlijk nog een beetje bang ben. Vandaag wel bloedverlies gehad maar niet overdreven Veel. Bang voor wat Nog komen gaat of wat niet... vorige ma is geëindigd in een curettage. Heb ik niet echt veel zin meer in. Voor de zekerheid paracetamol genomen en even rust nemen. Op werk begrijpen ze het gelukkig. Hoe gaat het bij jou??
Hoi Annemie, de reden dat je je hier aansluit is niet leuk maar toch welkom hier. Kan je je ei misschien een beetje kwijt? Gaat het een beetje met je? Jij gaat ook in januari lekker even eruit met je gezin hè, wij ook, even weg uit al dit gedoe. Sterkte meid!
Hee doornstruikje. Had ook wat moeite met het enthousiasme van iedereen, wat ik overigens iedereen wel gewoon gun hoor. We kijken echt uit naar de vakantie. Na de ma in februari is er veel gebeurt thuis. Hele curettage is een grote ramp geweest voor onze relatie. Mijn man heeft grove fouten gemaakt en mijn het eigenlijk alleen op laten knappen. Daarna kon hij niet praten en greep naar de drank. Heftig als je van iemand houdt. Hij was bijna zijn baan kwijt maar ook Hulp van een kliniek aangepakt. Nu sinds een paar maanden echt weer onze liefde terug. Dat heb ik vandaag en gisteren wel gemerkt. .. Ik ben vandaag thuis geweest. Morgen eigenlijk een half dagje werken maar blijf lekker thuis. Kon woensdag wel Hoe ik mij voel... Fijn om even mijn ei kwijt te kunnen bij mensen die mij echt begrijpen. .
Annemie: Hier gaat het wel, bloedverlies is nog maar heel weinig, verder voel ik me wel oké. Heb af en toe een beetje het idee, of het nog niet echt aangekomen is, wat er is gebeurt en het andere moment wel en dan sta ik weer met tranen in mijn ogen. Ik hoop dat een curettage je dit keer bespaard blijft. Gelukkig is je werk begripvol, dat scheelt ook al een hoop. Doornstruikje: Weet je al waar jullie naartoe gaan?
Ik meld me ook weer Ik ga van een cyclus van 35 dagen uit Dan zal mijn nod 12 januari zijn Ik ben 40 ronde 3 eerste kindje
Annemie wat een heftig verhaal zeg en wat zal dat een eenzame tijd voor jou geweest zijn, voor jullie beiden eigenlijk... Maar erg goed om te horen dat jullie elkaar weer hebben gevonden! Dat was ook o.a. de reden dat ik voorstelde aan jou om hier verder te kletsen. Kunnen we elkaar oppeppen als dat nodig is en weer een manier vinden om verder te kunnen. Bloedverlies had ik vorige miskraam ook nauwelijks en was toch alles natuurlijk kwijtgeraakt. Rustig aan en afwachten wat je lichaam doet. Mamadeluxe5 merk dat de tranen een beetje opgedroogd zijn hier en ik kan ook wel weer naar positieve testen van anderen kijken op ander forum merk ik. Gaat hier de goede kant op. Ik kom al een beetje in de kerstsfeer merk ik. Wij zijn aan het kijken naar een huisje ergens in het bos of aan water. Vind alleen de meeste huisjes zo lelijk ingericht of oud eruit zien... Ben er dus nog niet uit. Wordt wel in Nederland in ieder geval. Zie vliegen nog niet zitten met mijn kleine ventje. izzy74 welkom op dit forum en hoop voor jou ook op een goede ronde! Wat leuk om een andere 40 jarige tegen te komen hier! Ik zet je trouwens op de lijst.
♥ NOD lijst 8 t/m 14 januari 2015 ♥ 8. (2) : Doornstruikje, 40 jaar, 3e ronde, 3e kindje MamaDeluxe, 28 jaar, 3e ronde, 1e liefdesbaby (samen 4 (stief) kinderen) 9. (1) : Dorientje, 28 jaar, 2e ronde, 2e kindje 10. (1) : Asuka, 24 jaar, 2e ronde, 1e kindje 11. (0) : 12. (1) : izzy74, 40 jaar, 3e ronde, 1e kindje 13. (0) : 14. (0) : Datumloos (0) : Buiten de lijst (0): Totaal: 5 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) Wil je op de lijst, geef dan de volgende gegevens door of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook. De lijst kopiëren werkt niet!
Goedemorgen dames, Doornstruikje: Snap ik dat je nog niet wil vliegen met een kleintje. Hier in Nederland zijn genoeg mooie plekken, jammer dat je alleen nog niet het juiste huisje heb gevonden. Vind je de Ardennen niks? Ik kom daar regelmatig, voorheen om te wielrennen, maar ook heerlijk met de kids! Izzy: Welkom! Annemie: Jeetje wat een heftig jaar hebben jullie achter de rug zeg! Fijn dat jullie ook een vakantie in het vooruitzicht hebben. Hier gaat het wel aardig. Bloedverlies is gestopt, 3 dagen maar Mijn menstruatie duurt normaal zo'n 7/8 dagen! Ik weet alleen niet zo goed, wanneer ik met mijn ovulatietesten moet beginnen, misschien voor de zekerheid gewoon nu al, dan kan ik hem zeker niet missen. Ben benieuwd wat mijn bloedwaardes zijn vrijdag en wat de echo laat zien.
♥ NOD lijst 8 t/m 14 januari 2015 ♥ 8. (2) : Doornstruikje, 40 jaar, 3e ronde, 3e kindje MamaDeluxe, 28 jaar, 3e ronde, 1e liefdesbaby (samen 4 (stief) kinderen) 9. (1) : Dorientje, 28 jaar, 2e ronde, 2e kindje 10. (2) : Asuka, 24 jaar, 2e ronde, 1e kindje Annemie, 33 jaar, 3e echte ronde, 2e kindje 11. (0) : 12. (1) : izzy74, 40 jaar, 3e ronde, 1e kindje 13. (0) : 14. (0) : Datumloos (0) : Buiten de lijst (0): Totaal: 6 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) Wil je op de lijst, geef dan de volgende gegevens door of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook. De lijst kopiëren werkt niet! Mezelf weer even in de lijst gezet. Hihi.
Mamadeluxe5 wij wonen behoorlijk bovenin Nederland en we willen maximaal 1 tot 1,5 uur reistijd hebben. Je bent met zo'n uk al zoveel aan het meezeulen maar dat moet je ook inpakken. Dan wil je daarna niet nog 2 à 3 uur rijden. Ik had vrij snel een mooi park gevonden maar daar bleken alle voorzieningen tussen 5 en 16 januari dicht te zijn...dat was ff balen. Als onze kleine vriend wat groter is willen wij met hem ook naar Noorwegen, is zo'n mooi land! Ardennen ook, wij zijn mountainbikers Bloeden is hier allang weer gestopt, nu nog een heel klein beetje bruinverlies. Ik zou als ik jou was de echo even afwachten. Een eisprong heeft tijd nodig om te ontwikkelen en dat zal niet meteen na een week er al weer zijn. Vrijdag kan je daar naar vragen of ze wat zien en hoe groot de follikel is. Annemie Hoe gaat het bij jou? @hier vooral hondsmoe maar dat heeft te maken met mijn kleine boefje die nog steeds erg ziek is... Het ventje heeft steeds weer 40 graden koorts, hoesten, snot, overvolle longen, zo zielig! Vandaag toch met antibiotica gestart, ben daar geen fan van (huisarts gelukkig ook niet) maar het duurt nu te lang. Hopen dat het wat doet. Verder dus weinig te melden, ben thuis en dan maak je niet zoveel mee hè Ben wel lekker aan het rommelen met kerstversiering. Eerste kerst hier in dit huis en we hebben nogal een grote woonkamer dus kom wat versiering te kort, hahaha, luxe probleem! Hieronder een kleine impressie van mijn zelf gefabriceerde kerstdingetjes, met de nadruk op klein