He dames, Even druk geweest met kerst. Maar hier heb ik vandaag een bijna knal test gehad. Dus vermoet morgen een knaller of nu maar de testen zijn op grrr. Dus kan morge pas testen. Ik zit vandaag.14 dagen na miskraam dus heel netjes. Net erg gezellig gehad. Dus hopen dat het lukt nu al behoorlijk steken in mijn zij/lies, wat ik.vorige x ook ervaarde en niet eisprong bleek te zijn die week maar 1 x gevreeƫn dus weet wannner het raak was de vorige keer. zijn er al fotos van ovulatie testen? Ik temp trouwens ook. duimen dames
Ha meiden, er is flink gekletst intussen zeg! Weinig op zp geweest omdat ik moet werken met de feestdagen Vorige week al begonnen met mijn ovu testen en tot nu toe alleen maar lichte streepjes....blijf maar gewoon door testen maar wordt er wel onzeker van. Zeker nu lastig omdat ik nachtdiensten draai. Blijf dus nog op zoek naar mn eitje meiden op t wachtbankje succes en de rest succes met eitjes zoeken!
Euhmmm, Google maar hoe je je baarmoedermond kunt boeken. Plaatjes zeggen meer dan woorden. Ik heb er een boekje over: natuurlijk en zeker handboek. Slijm wordt alweer dikker, hij staat nog wel hoog. Donderdag avond en vrijdag ochtend gelijke strepen gehad en vanmorgen was de streep minder en temperatuur hoger (36.86). Dus kan vandaag denk Ik als mijn eisprong rekenen! Mijn cyclus heeft wel vaker verrassingen, dus kijk mijn temperatuur en testen morgen nog even aan voor ik het echt durf te geloven😊 Wil iemand al een plekje voor mij vrij houden op het wachtbankje?
Jeej, mijn ovu test was dus veel eerder positief dan verwacht en heb net uitgerekend dat ik dan op de verjaardag van ons dochtertje 12/13 dpo ben... Geweldige reden om dan voor NOD alvast een keertje te testen M'n NOD zal nu ook vast naar voren schuiven, maar laat 'm maar lekker zo staan. Hoe rekenen jullie 1 dpo, 2 dpo, enz? Ik had donderdag rond 12.30 uur een positieve ovu test en heb m'n ei (nog) niet gevoeld (voel die ook bijna nooit) en temp niet. Zouden jullie dan vandaag als 1 dpo rekenen of morgen? Allemaal leuke dagen gehad? Eentje even eruit pikken: Bo, hoe gaat het met je, beetje afleiding gehad?
piccolina welkom op het wachtbankje! evy3000 gewoon lekker doorklussen, niets mis mee! Annemie hilarisch die foto!! Die zou ik volgend jaar als kerstkaart versturen! jynn ik heb al een tijdje een plekje voor jou op het wachtbankje, waar blijf je nou? Chelleke84 wat fijn dat je ml weer thuis is! Veel beterschap voor hem gewenst! Noontje is ook wel eens fijn, een vroege eisprong! Ik zou vandaag als 1 dpo aanhouden denk ik... @hier Zit hier voor het raam met mijn dreumes naar de natte sneeuw en de vogels te kijken, is net tv kijken! Gister was het erg leuk op de kinderboerderij! Veel gezellige muziek en activiteiten. Vandaag lekker een rustig dagje thuis. Ook wel fijn na die drukke kerstdagen. Fijne dag iedereen!
♥ NOD lijst 8 t/m 14 januari 2015 ♥ 8. (11) : Doornstruikje, 40 jaar, 3e ronde (1e ronde na 2x mk), 3e kindje MamaDeluxe, 28 jaar, 3e ronde, 1e liefdesbaby (samen 4 (stief) kinderen) Spannend123, 29 jaar, 16e ronde, 1ste kindje Mamaliev, 29 jaar, 3e ronde, 2e kindje Repeltje, ? jaar, 3e ronde, 1e kindje Arendje, 24 jaar, ronde 15, 1e kindje Trutje89, 22 jaar, 4e ronde, 1e kindje Liekj, 26 jaar, 2e ronde, 2e kindje Fiona1983, 31 jaar, 1e ronde, 2e kindje Leona83, 31, 17e ronde, 2e kindje (samen 4e) Baasje, 28 jaar, 1e ronde na mk, 1e kindje 9. (11) : Dorientje, 28 jaar, 2e ronde, 2e kindje Jingle, 30 jaar. 4e ronde, 2e kindje Cosy, 28 jaar, 6e ronde na mk, 1e kindje sam83, 31 jaar, 2e ronde, 2e kindje. evy3000, 29 jaar, 5e ronde (1e ronde na mk), 3e kindje Tylmare, 26 jaar, 3e ronde (2e na mk), 1e kindje Kiwi1405, 29 jaar, 8 ronde, 2e kindje Minniemo, 27 jaar, 1e ronde na ma, 1e kindje Tries123, 31 jaar, 16e ronde, 2e kindje Liva87, 27 jaar, 1e ronde na mk (12-12-14), 2e kindje Annemie, 33 jaar, 3e echte ronde, 2e kindje 10. (6) : Asuka, 24 jaar, 2e ronde, 1e kindje Jynn, 34 jaar, 5e ronde, 2e kindje Lovely83, 31 jaar, 14e ronde, 3e kindje Plankje, 30 jaar, 2e ronde, 1e kindje (1 bbz) Babywonder, 25 jaar, 2e ronde, 1e kindje Piccolina, 32 jaar, 6e ronde, 2e kindje (na mk 16 weken) 11. (2) : hopeandfaith, 27 jaar,1e ronde, 2e kindje Tunisiana, 27 jaar, 19e ronde (3e IUI), 1e kindje 12. (5) : izzy74, 40 jaar, 3e ronde, 1e kindje Chelleke84, 30 jaar, 1e ronde, 2e kindje kinderwens2014, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje winnietje, 28 jaar, 1e ronde, 3e kindje Marlo, 28 jaar, 6e ronde, 3e kindje 13. (1) : Noontje, 29 jaar, 3e ronde, 2e kindje 14. (2) : Bo87, 27 jaar, 7e ronde, 3e kindje my first baby, 19 jaar, 1e ronde, 1e kindje (+ 1 stiefkindje) Datumloos (3) : Papillons, 26 jaar, 9e ronde, 1e kindje (nod 17/12) Silverwings, 30 jaar, 10e ronde (na bbz), 1e kindje dees, 34 jaar, 4e ronde (1e ronde na mk), 2e kindje Buiten de lijst (0): Totaal: 41 Zwanger (1), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) Wil je op de lijst, geef dan de volgende gegevens door (in kleur in je bericht) of vul de lijst zelf aan met je: nod, naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum aan en onder bij totaal van alles ook. De lijst kopiĆ«ren werkt niet!! Druk op Quote onderaan bericht met de lijst, haal bovenaan en onderaan stukje tussen haakjes met naam en quote erin weg en pas de lijst aan.
Goedemorgen allemaal De drukke dagen zijn weer voorbij.... Was wel weer gezellig Jullie ook allemaal fijne dagen gehad? En voor de mensen in het klusseiZoen, goed je best gedaan? Hier had ik gister een zo goed als positieve test en voel sinds gisteren ook een trekkerig gevoel rechts Nou had de gyn al gezien dat m'n eitje rond kerst zou springen dus dat klopt dus wel aardig We hebben het gezellig genoeg gehad de afgelopen dagen dus ik ga niet meer testen en laat het zo ver mogelijk aan "het toeval" over De laatste 2x dat ik zwanger was hadden we niet eens heel veel geklust dus ja.... Vandaag weer het normale leven oppakken en dus fijn aan de opruim en schoonmaak 😖 Fijn weekend allemaal!!!
♥ NOD lijst 8 t/m 14 januari 2015 ♥ 8. (11) : Doornstruikje, 40 jaar, 3e ronde (1e ronde na 2x mk), 3e kindje MamaDeluxe, 28 jaar, 3e ronde, 1e liefdesbaby (samen 4 (stief) kinderen) Spannend123, 29 jaar, 16e ronde, 1ste kindje Mamaliev, 29 jaar, 3e ronde, 2e kindje Repeltje, ? jaar, 3e ronde, 1e kindje Arendje, 24 jaar, ronde 15, 1e kindje Trutje89, 22 jaar, 4e ronde, 1e kindje Liekj, 26 jaar, 2e ronde, 2e kindje Fiona1983, 31 jaar, 1e ronde, 2e kindje Leona83, 31, 17e ronde, 2e kindje (samen 4e) Baasje, 28 jaar, 1e ronde na mk, 1e kindje 9. (10) : Dorientje, 28 jaar, 2e ronde, 2e kindje Jingle, 30 jaar. 4e ronde, 2e kindje Cosy, 28 jaar, 6e ronde na mk, 1e kindje sam83, 31 jaar, 2e ronde, 2e kindje. evy3000, 29 jaar, 5e ronde (1e ronde na mk), 3e kindje Kiwi1405, 29 jaar, 8 ronde, 2e kindje Minniemo, 27 jaar, 1e ronde na ma, 1e kindje Tries123, 31 jaar, 16e ronde, 2e kindje Liva87, 27 jaar, 1e ronde na mk (12-12-14), 2e kindje Annemie, 33 jaar, 3e echte ronde, 2e kindje 10. (6) : Asuka, 24 jaar, 2e ronde, 1e kindje Jynn, 34 jaar, 5e ronde, 2e kindje Lovely83, 31 jaar, 14e ronde, 3e kindje Plankje, 30 jaar, 2e ronde, 1e kindje (1 bbz) Babywonder, 25 jaar, 2e ronde, 1e kindje Piccolina, 32 jaar, 6e ronde, 2e kindje (na mk 16 weken) 11. (2) : hopeandfaith, 27 jaar,1e ronde, 2e kindje Tunisiana, 27 jaar, 19e ronde (3e IUI), 1e kindje 12. (5) : izzy74, 40 jaar, 3e ronde, 1e kindje Chelleke84, 30 jaar, 1e ronde, 2e kindje kinderwens2014, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje winnietje, 28 jaar, 1e ronde, 3e kindje Marlo, 28 jaar, 6e ronde, 3e kindje 13. (1) : Noontje, 29 jaar, 3e ronde, 2e kindje 14. (2) : Bo87, 27 jaar, 7e ronde, 3e kindje my first baby, 19 jaar, 1e ronde, 1e kindje (+ 1 stiefkindje) Datumloos (4) : Papillons, 26 jaar, 9e ronde, 1e kindje (nod 17/12) Silverwings, 30 jaar, 10e ronde (na bbz), 1e kindje dees, 34 jaar, 4e ronde (1e ronde na mk), 2e kindje Tylmare, 26 jaar, 3e ronde (2e na mk), 1e kindje Buiten de lijst (0): Totaal: 41 Zwanger (1), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) Wil je op de lijst, geef dan de volgende gegevens door (in kleur in je bericht) of vul de lijst zelf aan met je: nod, naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum aan en onder bij totaal van alles ook. De lijst kopiĆ«ren werkt niet!! Druk op Quote onderaan bericht met de lijst, haal bovenaan en onderaan stukje tussen haakjes met naam en quote erin weg en pas de lijst aan.
Nou heb ik -10 maar deze streep zou ik zonder lenzen zelfs kunnen zien! 😆😆😆 En doornstruikje, ik zit aardig volgens de planning. Ben al blij dat hij niet weer op dag 28 springt. ..Ik laat je morgen weten of ik naast je mag komen zitten!
Onze kerst was ondanks alle ellende deze week wel oke. Ik heb veel afleiding gehad aan het koken !! En mn ouders en zus zijn bij ons komen eten. 2e kerstdag waren ml en ik samen en kids bij papa kerst vieren. Eerst hier nog met zijn alle + papa vd kids geluncht. Gelukkig kan dat hier !! Erg trots op hoe we dit doen voor de kids. Maar ondanks dat mn test niet echt positief is hebben we gister en vandaag geklust. Heerlijk eens een x spontaan ! Hahaha .. volgens voorspelling heb ik di/woe mn eisprong. Ik had 3dgn geleden wel een bijna positieve.. nu weer wat afgelopen. Maar dat wisselt bij mij sowieso. Hij kan ineens knallen dus test ongeduldig door haha. En tja meer dan klussen kunnen we niet doen haha. Ik probeer mn denkwijze iets aan te passen. Van: "oh dalijk duurt het nog heel lang" naar "dit wordt gewoon mijn maand". Niet te overtuigd want dan valt het zo tegen.. maar ja. Mijn vriendin zei... er bestaat zoiets als een self fullfilling prohecy.. dus denk positief. Ik ben gezond, ml is ondanks alles 100% goedgekeurd op zn zaad. Onze timing is oke. Het kan nooit lang meer duren (hoop ik dan maar pfff haha). Tnx noontje lief dat je aan me denkt ! Wat fijn dat je ei weer mooi bijtijds is, super !! Op de goede dagen gezellig gehad? Ik tel altijd 2dgn na posi ovu test als 1 dpo. Ga dan uit dat ei na 24/36u is gesprongen. Tempen doe ik dit x. Wat n drama haha. Ik moet vaak 3u plassen.. dat mag nou niet ivm schommelen vd temp. Daar stop ik ecjt weer mee na deze mnd 😄 Annemie.. ahhh flappie hihi. Is je kleine al weer wat opgeknapt ? En jou kleine doornstruikje ? Is niks he als je kleintje ziek is. Vond dat altijd zo sneu.
Hallo allemaal! Mag ik hier ook meekletsen? EvaBram, 26 jaar, 1e ronde, 1e kindje, NOD 9 januari Ik weet mijn NOD niet helemaal zeker, want ik ben sinds 7 jaar van de mirenaspiraal af en doe ook geen ovulatietesten, maar ik dacht gisteren mijn ei te voelen, dus kijken of ik mijn lichaam nog ken Ben er deze ronde nog niet erg mee bezig. Eerst maar eens echt ongesteld worden, dan kan ik daarna wat beter naar mijn ei gaan zoeken.
Tylmare jij hebt vanavond of morgenochtend een knaller! Vandaag nog ff aan de bak jij Bo87 fijn dat je veel afleiding had met de kerst. Blijft toch verdrietig... Goed van jullie dat jullie aan de kinderen kunnen laten zien dat jullie goed contact blijven hebben. Zullen weinig exen samen zo oplossen. Vindt jouw nieuwe partner dat geen probleem? Gewoon lekker klussen! jynn ik houd een plekje warm voor je! Evabram welkom hier en klets maar gezellig mee hoor! Succes deze ronde al zijn jullie nog niet echt bezig...
Wat wordt er hier een hoop gekletst in de afgelopen dagen! Allemaal leuke dagen gehad? Wij vanavond nog 1 kerstdiner met 20 vrienden en dan is het echt even klaar met al dat eten! Hier voor het eerst begonnen met ovulatie testen, maar kan nog niet zeggen dat ik er fan van ben. Vanaf dinsdag een licht streepje die niet of nauwelijks donkerder wordt, soms zelfs juist lichter.. Temp ook nog steeds laag. Verwacht vandaag m'n eisprong dus benieuwd naar m'n temp morgen ochtend.. Ik ben zelf bang dat m'n cyclus nog steeds van slag is! Na ja we gaan het zien!
neuhhh, hij liep vanmorgen al flink af. Misschien test ik vanavond nog wel voor de zekerheid, maar anders morgen weer.
Kleintje gelukkig geen oorpijn meer. Wel blaf hij de hele nacht als een hond. Met maar oordopjes gekocht. Hi Hi. Maar vanmiddag is hij om 1 uur naar bed gegaan en ligt nu nog. Hij zal het nodig hebben. snuffie weer veilig in zijn hokje gedaan. Haha. Mijn zoontje helemaal huilen bij het zien van de foto. Nu heb ik geen konijn meer. Soms heeft hij echt een rot moeder met dit soort geintjes. Gisteren echt een super dag gehad met de collega van ml met zijn meiden. Straks maar mijn moeder om dat te eten. Ook hier laatste dagje. Gelukkig. Zit trouwens ook op het wachtbankje! Nod 1 dag vervroegd in de lijst. Ik benieuwd naar mijn temp morgen.
Hier ook een leuke kerst gehad. Wij zijn bij mijn ouders gaan vieren. Wel grappige reacties gekregen toen ik fruitsap vroeg in plaats van alcohol . Volgens een ovulatie calculator zou ik gisteren mijn ovulatie hebben gehad. We zijn nu al een paar dagen aan het klussen. . Weet er iemand wanneer ik eventueel de eerste symptomen kan verwachten? Vandaag zijn we al eens gaan wegdromen in de baby2000 winkel zo schattig allemaal! Veel succes nog allemaal !
Hier gister positieve ovulatietest gehad en vandaag al weer bijna niks te zien. Altijd 1 dag knaller. Gister gezellig gemaakt en straks ook nog maar een keertje om de kans extra te benutten spannend. succes met de wacht bankjes.