Dames, Fijn om te horen dat iedereen leuke dagen heeft gehad! Ik heb zelf ook genoten, maar ook altijd heerlijk als die drukte weer voorbij is haha Er staan al veel dames op het wacht bankje zo te lezen, spannend hoor Omdat het mijn eerste keer testen is, deel ik zoveel mogelijk. Maakt de tijd nog veel uit voor het testen, eerste 2 dagen rond 15:00u en vandaag om 17:00 getest (omdat dit zo uit kwam), maar zo wordt 2x testen wel lastig denk ik.. Test iedereen altijd rond de zelfde tijd? Juist ochtend of avond? Met de tip van piccolina zal in de avond dan juist gunstiger zijn, maar denk dat het per persoon ook wel verschild. Tot nu toe nog lichte streepjes dus morgen weer testen! Fijne avond allemaal.
Hoi allemaal, ikzit op dag 28 en had wat licht roze. Vorige twee cycli waren 39dagen, misschien nu een korte?
Aaaaaauuuwwww...!!! Ovulatie-pijn Ik vergeet elke keer dat de eisprong na een MK bij mij veeeeel gevoeliger is dan andere keren. Geen idee waarom, maar doet echt zeer 1 ding is zeker: ik schuif morgen gezellig door naar het wachtbankje Oef!
*PLOF* -nestelt zich lekker op het wachtbankje- Vanavond toch nog getest en hij is helemaal negatief. Nu temperatuur Ik Tot mijn temp boven de 37 komt en dan stop ik daar ook mee want dat geeft mij rust. Annemie wat zielig dat hij moest huilen. Arm kind. Zo'n grap zou ook van mij kunnen komen hihi. Al vanaf 1 uur slapen, ben je niet bang dat hij zijn dag en nacht ritme om gaat draaien? Ik zie leuke kerstdagen voorbij komen. Wij hadden vandaag ook een dagje Nog bij mijn schoonouders. Mijn zoontje had geen zin om nog eens aan tafel te eten met zijn allen een wilde liever spelen. Ook best. Uiteindelijk eet hij toch wel. Nou ik ben er moe van. Morgen heerlijk een dagje thuis!
@Annemie: Dat kan je wel zeggen ja, heerlijk al die leuke films! @Doornstruikje: Zeker gezellig ja! Hihi, maar blijft sowieso voorlopig nog even gezellig als het aan mij ligt. Het is al weer bijna zover dames, over twee weekjes zijn we allemaal weer vol spanning aan het wachten/testen etc. Er zijn vast ook mama's leuk wezen spelen in de sneeuw vandaag! Hoop dat iedereen een gezellige zaterdag heeft gehad.
Nou asuka, er lag hier helemaal niks, dus dat is me bespaard gebleven. Ik las net dat de baarmoeder warm houden kan helpen, goed excuus voor mij om niet die kou op te zoeken.
Nee hoor! Hij heeft de laatste dagen zo weinig geslapen overdag en ook in de nacht is hij super veel wakker geweest van het hoesten. Het is en manneke die Veel slaap nodig heeft.
Stoer als ik deed, maar zwak als ik ben Toch nog een ovu testje gedaan en ik denk dat m'n ovu pijn wel logisch is Gister en eergisteren goed geklust.... Zou het genoeg zijn? Of nog ff een reserve-wip doen? 😂 Spannend he dat we langzaamaan een bankje doorschuiven en inderdaad over 2 weken (eigenlijk 1,5 week) slaat de andere test-stress weer toe Zou toch leuk zijn als we gelijk 2015 goed beginnen... Ik vind dat we dat wel verdienen... @ bo... Hij zit eraan te komen @ Annemie... Soms moeten ze evht ff bijtanken he... Zeker met die rare dagen @ sneeuw.... Hier alleen slushpuppie op de grond
Haha Jynn, zo kan je het ook zien ja. Hier is ook niets blijven liggen, maar vind het zelf altijd wel echt prachtig.
Hier is de sneeuw die er nog lag inmiddels keihard opgevroren. Het is dus spekglad op de weg. Ik hou wel van koud helder winterweer, maar van sneeuw ben ik niet echt fan. Voor de kinderen is het natuurlijk wel grote pret Ik denk dat ik zo via zwanger en kids wat testjes ga bestellen (ovulatie en zwangerschaps) Zijn die dipsticks een beetje goed?
Ik ben er weer na vorige ronde vroege mk 25&26 december smiley op clearbleu ovulatie testen was dag 26 dus nu Nod 9 januari Ronde 14 1e. Kindje Nod 9 januari 19 jaar Iedereen nog fijne feestdagen en alvast een knallend uiteinde en veel zwangere in 2015 !! Xx
Welkom lijntje en anoniemmeisje! annemie, heeft hij lekker doorgeslapen? Bo, nog voor de reserve sex gegaan, haha? Tja baat het niet dan schaadt het niet. Mijn temp zit nu op 36.97! Ik ben helemaal blij met mijn wachtbankplaats. En whoehooooeeeewww, vandaag 1 dpo! Ik ga, ook onder de noemer baat het niet dan schaadt het niet, de baarmoeder warm houden. Dus slapen met sokken aan, niet op blote voeten lopen omdat hij vanuit de grond optrekt. Nu ben ik toch al een kou kleun 😊 doen jullie nog dingen om de innesteling te bevorderen? Of om de tijd op het wachtbankje door te komen? Ik ben even nieuwsgierig!
Ik meld me ook aan Maev, ronde 12, 2e kindje, 31 jaar, nod 10 januari Voor mijn vriend eerste kindje @Jynn, hier ook een kou kleum Ik zou zo eigenlijk niks kunnen bedenken wat nog meer innesteling bevorderend kan werken...
Welkom meav, volgens mij heb ik jouw naam al eens op een anders forum voorbij zien komen. Hopelijk meer geluk deze ronde!
We gaan er deze ronde voor, hopelijk brengt kerst en mijn schoonmoeder vanuit de hemel ons het geluk dat we nodig hebben!
jynn Hè hè, daar ben je eindelijk *schuift op op wachtbankje* Lekker gaan punniken Jynn!! Inderdaad helpen warme voeten om innesteling te bevorderen. Warme voeten betekent blijkbaar warme baarmoeder. Ook warme drankjes schijnen te helpen en geen koude of zure drankjes drinken. En pittenzak op de buik in de avond. Annemie dan had hij het echt even nodig! Hoe gaat het met zijn oorpijn? Mijn ventje is ook een grote fan van slapen en slaapt ondanks zijn leeftijd overdag nog 2x 2,5 uur en gaat er 's avonds rond 20:00 in en komt er rond 8:00 weer uit. Gemene moeder ben jij hoor Annemie, huilend kind door een kerstkonijn....hihi Bo87 jaaaaa, hij komt eraan! Heb je nog veel afleiding de komende dagen? Dikke knuf, gewoon omdat het kan. Welkom nieuwe meiden! @hier Beetje sjachie en uit mijn doen merk aan vrijwel niets verder dat ik zwanger zou kunnen zijn....Vorige 2 rondes 'wist' ik het al rond 6 à 7 dpo en merk nu weinig tot niets! Heb ook al 2 dagen bruinverlies..... Ben er voor mijn gevoel al over uit dat het niet gelukt is deze keer. Heb ook totaal geen testdrang ofzo. BLEH!!!!!
♥ NOD lijst 8 t/m 14 januari 2015 ♥ 8. (11) : Doornstruikje, 40 jaar, 3e ronde (1e ronde na 2x mk), 3e kindje MamaDeluxe, 28 jaar, 3e ronde, 1e liefdesbaby (samen 4 (stief) kinderen) Spannend123, 29 jaar, 16e ronde, 1ste kindje Mamaliev, 29 jaar, 3e ronde, 2e kindje Repeltje, ? jaar, 3e ronde, 1e kindje Arendje, 24 jaar, ronde 15, 1e kindje Trutje89, 22 jaar, 4e ronde, 1e kindje Liekj, 26 jaar, 2e ronde, 2e kindje Fiona1983, 31 jaar, 1e ronde, 2e kindje Leona83, 31, 17e ronde, 2e kindje (samen 4e) Baasje, 28 jaar, 1e ronde na mk, 1e kindje 9. (11) : Dorientje, 28 jaar, 2e ronde, 2e kindje Jingle, 30 jaar. 4e ronde, 2e kindje Cosy, 28 jaar, 6e ronde na mk, 1e kindje sam83, 31 jaar, 2e ronde, 2e kindje. evy3000, 29 jaar, 5e ronde (1e ronde na mk), 3e kindje Kiwi1405, 29 jaar, 8 ronde, 2e kindje Minniemo, 27 jaar, 1e ronde na ma, 1e kindje Tries123, 31 jaar, 16e ronde, 2e kindje Liva87, 27 jaar, 1e ronde na mk (12-12-14), 2e kindje Annemie, 33 jaar, 3e echte ronde, 2e kindje AnoniemMeisje18, 19 jaar, 14e ronde, 1e kindje 10. (9) : Asuka, 24 jaar, 2e ronde, 1e kindje Jynn, 34 jaar, 5e ronde, 2e kindje Lovely83, 31 jaar, 14e ronde, 3e kindje Plankje, 30 jaar, 2e ronde, 1e kindje (1 bbz) Babywonder, 25 jaar, 2e ronde, 1e kindje Piccolina, 32 jaar, 6e ronde, 2e kindje (na mk 16 weken) lijntje00, 25 jaar, 13e ronde, 1e kindje meav, 31 jaar, 12e ronde, 2e kindje (1e voor vriend) Simmer, 27 jaar, 2e ronde na ma, 1e kindje 11. (2) : hopeandfaith, 27 jaar,1e ronde, 2e kindje Tunisiana, 27 jaar, 19e ronde (3e IUI), 1e kindje 12. (5) : izzy74, 40 jaar, 3e ronde, 1e kindje Chelleke84, 30 jaar, 1e ronde, 2e kindje kinderwens2014, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje winnietje, 28 jaar, 1e ronde, 3e kindje Marlo, 28 jaar, 6e ronde, 3e kindje 13. (1) : Noontje, 29 jaar, 3e ronde, 2e kindje 14. (2) : Bo87, 27 jaar, 7e ronde, 3e kindje my first baby, 19 jaar, 1e ronde, 1e kindje (+ 1 stiefkindje) Datumloos (4) : Papillons, 26 jaar, 9e ronde, 1e kindje (nod 17/12) Silverwings, 30 jaar, 10e ronde (na bbz), 1e kindje dees, 34 jaar, 4e ronde (1e ronde na mk), 2e kindje Tylmare, 26 jaar, 3e ronde (2e na mk), 1e kindje Buiten de lijst (0): Totaal: 45 Zwanger (1), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) Wil je op de lijst, geef dan de volgende gegevens door (in kleur in je bericht) of vul de lijst zelf aan met je: nod, naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum aan en onder bij totaal van alles ook. De lijst kopiëren werkt niet!! Druk op Quote onderaan bericht met de lijst, haal bovenaan en onderaan stukje tussen haakjes met naam en quote erin weg en pas de lijst aan.