Hallo allemaal, Ik heb 26ste een positieve cb ovu test gedaan, geen ervaring met ovu testen dus mijn vraag is wat nu mijn NOD is? Ik haf steeds cyclus van 30-33 dagen waarbij ik geen ovu testen deed en vorige maand geen ei kon vinden... Vandaar dat ik het nu vraag, hoeveel dagen na eisprong is NOD?? Liefs S
@Simmer Ik gok dat je NOD dan neer komt op 9 á 10 januari. Maar pin me er niet op vast Normaal duurt het nog 14 dagen tot je nOD na een ovulatie.
Ben benieuwd wat mn ovu test doet vandaag. In principe zou die volgens planning dinsdag pas mn knaller moeten hebben. Maar ik voel wat.. zeurende buikpijn. Vaak is dat mn eisprong.. hoop het zo.. dan is ie wat eerder dit x. Doornstruikje. Dankje meid ! En knuf terug... balen he, voorgevoel dat het niks meer is deze mnd. En eigenlijk wil je daar niet in geloven. Ik baal met je mee meid. Maar anderzijds hoef je natuurlijk niet per se klachten te hebben... hoeveel dpo nu ? Wacht je je menstruatie af ? Of eerder testen? Jynn, hihi ik heb gister én eergister geklust, spontaan. Gewoon omdat we er zin in hadden. Ik merk wel dat sinds ik gestopt ben met de pil dat ik bijna geen spontane seks meer had. Echt erg eigenlijk... maar dat was nu echt even fijn ! Welkom nieuwe meiden !!
Tylmare bedankt! voor de lijst: Simmer, 27 jaar, eerste kindje, 2de ronde na MA, NOD 10 januari Heb deze ronde een goed gevoel, ik ben benieuwd...
Simmer je staat op de lijst (vorige pagina, had de lijst net aangepast en kon hem nog wijzigen met jou erbij). Welkom en succes! Bo87 zit volgens fertilatyfriend op 10 dpo maar volgens eigen berekening op 11 dpo. Aan de ene kant wil ik wel testen om zekerheid te hebben dat ik inderdaad niet zwanger ben maar aan de andere kant heb ik zoiets van ik zie het wel... Testte de vorige keren op 9dpo al positief dus zou wel al kunnen. Wil het eigenlijk niet weten, volg je me nog...?
Zou die nog positiever kunnen? Vriend is op de hoogte datie vanavond toch wel écht aan de bak moet ons ritme is lichtelijk ontregeld dankzij de top 2000, dus als 1 van ons eerder naar bed gaat volgt de ander pas een paar uur later. Vrijdag ging hij eerder naar bed en volgde ik 2 uur later, gister was hij het
Zou iemand mij nog op de lijst erbij willen zetten? EvaBram, 26 jaar, 1 e kindje, 1e ronde, NOD 9 januari
Doornatruikje, bedankt! Top dat je de lijst helemaal bijhoud een hele klus lijkt me. Spannend dat wachten zo, heb het nog niet eerder zo bewust gedaan. Hoop dat ik het ook een klein beetje los kan laten omdat het anders wel erg veel spanning opleverd. Fijne zondag allemaal!
Welkom nieuwe meiden! Ik heb gisteren ontdekt dat ik mijn eisprong verkeerd heb berekent blijkbaar is die vandaag. Mijn NOD verschuift dus naar 11 januari. Ik hoop dat dit nu klopt heb hier weinig ervaring mee. Hey anoniemmeisje wij hebbe dezelfde leeftijd leuk . Hoop dat het lukt nu bij jouw. Veel succes aan iedereen !
Jee... Ik heb zo'n krampachtig gevoel alsof het lijkt dat ik ongesteld moet worden. Dat zou dan toch echt zowat twee weken te vroeg zijn.. wat zou het anders kunnen zijn?
Dat zou inderdaad zo maar eens je ei kunnen zijn Ben benieuwd wat je ovu test doet, dan weet je het gelijk zeker
Mag ik ook bij jullie aansluiten? Knuffel, 11 januari, 39 jaar, 2e kindje, 1e einde IUI. Ik heb vacatures de iui gehad, dus zit ook weer op het wachtbankje...
Ja doornstruikje ik volg je nog. Je wil niet dat de ronde "voorbij" is .. terwijl je weet (denkt) dat het niet raak is... meis knuff voor jou !! Ik heb net flink wat vruchtbaar slijm gespot.. hoe is bij jullie ? Als ik geklust heb verlies ik vaak wit achtig slijm. Minder rekbaar. Nu helder waterachtig en rekbaar... is vruchtbaar slijm dan he ? Test was zelfde als gister. Ik test 21u nog eens. Dan test ik donkerder .. in avonden. Vreemd he !
Hallo meiden! Wat hebben jullie veel gekletst! Sorry als ik mensen vergeet, maar hier is net alle drukte voorbij! Knuffel & Simmer & EvaBram & AnoniemMeisje & nieuwe: Welkom! Doornstruikje: Voor jou een hele dikke knuffel! Ik snap je gevoel, ik heb ook het idee dat ik niet durf te testen... gek he... Evy: Ik denk het groeien van het eitje... ik heb dat ook heel erg.. Tylmare: Heel veel plezier vanavond Bo: Hoe gaat het bij jou? Gisteren nog uitgebreid gekookt voor 5 vrienden van ons, ben om 10 uur 's ochtends de keuken in gegaan en om 8 uur zaten we aan tafel! Ben wel blij dat de drukte weer voorbij is, vandaag bezig met het hele huis poetsen, nu even pauze Straks misschien nog even naar Hoek van Holland. Ik vandaag 5 DPO en de dagen zijn voorbij gevlogen ik hoop dat de komende dagen ook lekker voorbij vliegen! Fijne zondag allemaal.
Wij zijn ook blij dat de drukte weer voorbij is!! Wel heerlijke dagen gehad, gister nog onverwachts met 2 vriendinnen en mijn partner gegourmet. Kan nu dit eten niet meer zien haha Mijn test vandaag loopt wat op raden jullie het nu al aan om vanavond een 2e test te doen? Ik heb nog geen idee hoe donker de test bij mij kan worden.. Mamadeluxe Wat ga je in Hoek van Holland doen? Bo Piccolina had verteld dat haar gyn zei: betere resultaten te zien in de winter, als je in de laat in de middag en avond test. In de zomer vaak nacht/ochtend betere testen. Dus dat kan dan kloppen Tylmare Vanavond dus samen naar bed Doornstruikje Ik voel met je mee.. Hopelijk vind je wel iets rust, ik zal voor je duimen!!!!! Veel nieuwe dames er bij, welkom Voor de andere dames nog veel klus succes en succes op de wachtbankjes
Goedemiddag dames. Mag ik erbij op de lijst. Vandaag de punctie gehad voor mn eerste ivf. 11 follikels eruit gehaald en 8; bruikbare eicellen! Dus een goede oogst! Hihi Nu spannend..... woe ochtend bellen of er mooie embryo's zijn gegroeid en of die dag de terugplaatsing gebeurd.... zo ja dan kom ik op 14 jan nod.... Dit is ronde ontelbaar maar begin bij ronde 1 ivf... klinkt hoopvoller. 30 jaar. ronde 1 ivf. nod 14 januari. Xxxx
Welkom Kayleigh! Spannend dus voor jou!! Mag ik vragen wat bij jou of je partner het probleem is, waarvoor je ivf nu krijgt?? Ik hoop iig dat het nu in 1x lukt! Zal een goed begin zijn voor 2015 Geld natuurlijk voor iedereen wordt steeds spannender op dit forum!! Duimen duimen duimen.
Hoi ja tuurlijk mag je dat vragen! Ik heb door de keizersnede van mijn eerste zwangerschap 7 jaar geleden ( dochter) verklevingen in mn buik en eierstokken. Van mn dochter was k na een maand zwanger. Dus is nogal van een koude kermis thuis komen dan ineens. Na een hsg werd duidelijk dat het ook met iui niet ginf lukken sus vervroegd ivf gestart..... mn eierstokken zijn dicht dus mn eitjes kunnen niet naar mn bm zakken.... eindelijk een echte poging nu voor ons gevoel.... wn laat 2015 maar goed beginnen hihi!
Hai Kayleigh welkom hier. Wat een spannende tijd ga je tegemoet. Hopelijk is het met behulp van ivf net zo snel raak als bij de eerste. Succes!