NOD lijst 8 t/m 14 januari 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Doornstruikje, 6 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tylmare

Tylmare Fanatiek lid

24 sep 2014
    1.111
    333
    83
    Vrouw
    Gastouder
    Amersfoort
    Ovulatiepijn heeft lang niet iedereen en ook niet altijd.
    Vorige cyclus niet gevoeld en voor mn zwangerschap had ik mijn ei wel gevoeld (dénk ik)

meestal is het een pijn onderin de buik ter hoogte van 1 van de eierstokken.
    Dit kan een paar uur tot een paar dagen duren (maar meestal een paar uur) en ze zeggen dat zodra de pijn gestopt is het eitje is gesprongen.

Maarja, ik ben ook wel weer bang dat ik nu van alles voel en ga linken aan een ei vanwege de positieve ovulatietest, haha!

2. Jingle

Jingle Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.200
    235
    63
    11-05-12 mirena laten verwijderen
    @myfirstbaby je hoeft ovulatiepijn niet te voelen hoor. Er zijn genoeg vrouwen die het nooit voelen.
    Vaak voel je ook niet de ovulatie zelf maar de laatste groeispurt van het eitje :)

Hier niet echt consequent ovtesten gedaan of getempt maar het lijkt er toch op dat dinsdag mijn eitje is geweest. Mijn temp is nu veel hoger dan eerder in de cyclus. Maar ik weet het niet helemaal zeker. Dan zou ik vandaag al 5 dpo zijn. Nu weer de nachtdienst in dus dan klopt er ook niet zoveel van mijn temp.
    Fijne avond dames!

3. Noontje

Noontje Actief lid

7 apr 2013
    345
    0
    16
    Ah Jynn, helemaal overheen gelezen, beterschap!!

4. my first baby

24 dec 2014
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ jingle thnx voor de snelle reactie.

@tylmare ook thnx en inderdaad ken dat gevoel bij het minste dat ik maar een beetje iets heb dat op een symptoom wijst denk ik <zou het kunnen dat,...> terwijl ik weet dat ik nu pas sinds een paar dagen in mijn vruchtbare periode ben en het hier voor dus nog veel te vroeg is.
    Het is mijn eerste ronde voor mijn eerste kindje dus het is allemaal nieuw en spannend voor mij.

5. Asuka

Asuka Niet meer actief

Beterschap Jynn!

Welkom alle nieuwe mensen!

Ik heb volgens mij ook geen ovulatie pijn. al heb ik wel een paar krampjes gehad een paar dagen geleden, maar dat was ook voor t eerst. Hoeft natuurlijk niets te betekenen. Maar bmm voelen en slijm checken werkt hier wel heel goed. Ik wil volgende maand wel graag ovulatietestjes proberen, tenzij dat niet hoeft. haha, dat heb ik liever. ^^

6. CSI

CSI Bekend lid

7 jun 2014
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Mag ik erbij? Na een aantal maanden gestopt te zijn met proberen gaan we weer met frisse moed starten.

Naam: csi nod: 11 - 1 ronde: 1? Kindje: 2.

Succes allemaal en k duim voor veeeeel roze!

7. kayleigh2007

kayleigh2007 Bekend lid

16 mei 2013
    546
    0
    0
    NULL
    NULL

He wat 'leuk' een lotgenoot!
    Zeer spannend voor allebei! Zou toch een leuk afscheidskado zijn he van 2014!
    En k weet dat t wel vaker gebeurd jonger. Maar de gemiddelde leeftijd ligt aanzienlijk hoger. Dit is uiteraard wel in ons voordeel nu.... meer kans van slagen. ..
    Maar k hou er zeker rekening mee dat niet alles goed bevrucht wordt.... hoop iig wel een cryo te krijgen ook erbij.... (hoop m dan weer niet te hoeven gebruiken! ) hihi. Nog twee nachtjes slapen dan weten we het!

Succes meiden! Zag al 1 roze op de lijst! Mooi!

8. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    Thanks allemaal! Ik heb heerlijk geslapen en hoop dat het nu over is.

Bo, nog getest?

Welkom nieuwe dames!

Ik mag na een week vrij weer aan de arbeid. ...blehhhh!

9. Jingle

Jingle Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.200
    235
    63
    11-05-12 mirena laten verwijderen
    Hallo meiden,

Hier net thuis van de nachtdienst, nu lekker slapen en hopen dat mijn temp mooi hoog blijft als ik wakker wordt!

Terwijl ik dit typ voel ik een trekkerige pijn rechtsmiddenonder.... Hoe voelt een innesteling? Ooh ik hoop het!
    Trusten

10. Tylmare

Tylmare Fanatiek lid

24 sep 2014
    1.111
    333
    83
    Vrouw
    Gastouder
    Amersfoort
    innesteling voelt als menstruatie-achtige krampjes heb ik begrepen.
    Maar alles rondom zwangerschap voelt als menstruatie heb ik inmiddels ook wel geleerd, haha :p
    Ik hoop dat het een innesteling is :)

Is er nog ruimte op het wachtbankje?
    We klussen nog wel even door maar ik mag er officieel bij! :)

11. Tries123

Tries123 Actief lid

20 okt 2013
    486
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jynn, weer een beetje opgeknapt?

Tylmare, het kan best zijn dat je ovu pijn hebt hoor (als het een beetje klopt qua termijn. Dit is ook jou eerste cyclus na een MK toch? Ik heb ervaren dat m'n ovupijn na een MK veel heviger is.

Bo, ben beniuewd hoe je testen er vandaag uitzien.... Kan nooit lang meer duren..

Fiona, wat spannend! Een terugplaatsing op oudejaarsdag, sowieso een bijzondere dag voor jullie

.... Hebben jullie sowieso leuke plannen voor oud en nieuw?
    Ik laat morgen om 00.00 een dikke vette scheet op 2014, wat was het een kl*te jaar zeg.... Pffff

12. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    Goedemorgen kletskousen :)

Tries: ahh dikke knuffel voor jou! Hier zijn we lekker thuis met alle kids en wat vrienden komen.

Tylmare: kom er maar gezellig bij hoor *schuift op*

Jynn: Volgens mij zitten wij op dezelfde dag 6 dpo vandaag?!

CSI: Welkom!

Doornstruikje Hoe gaat het bij jou?

Gisteravond een flink half uur om de zoveel tijd flink felle steken linksonder gehad.

Vanmorgen een beetje een naar gevoel en na het slikken van mijn foliumzuur al misselijk, die is dus niet zo goed gevallen.

De bedoeling was om vanmiddag te gaan sporten, dus hoop wel dat het een beetje zakt.

Fijne dag iedereen!

13. Tylmare

Tylmare Fanatiek lid

24 sep 2014
    1.111
    333
    83
    Vrouw
    Gastouder
    Amersfoort
    @Tries
    Dit is mijn 2e cyclus na m'n mk. Vorige ronde wel een positieve ovulatietest gehad maar geen ovulatiepijn. En de ronde voor m'n zwangerschap dus wel gehad.
    Ik dénk dat mn ei de vorige ronde misschien niet is gesprongen ivm de mk.
    Pijn is nu ook helemaal weg :)

@MamaDeluxe
    Dank je! ;)

14. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Tries !! Ik doe met je mee en zal aan je denken als ik het doe haha. Mijn test was vanochtend net als gisteravond. Maar voel echt ovu pijn en bmm ligt diep en is zacht. Gister rekbaar doorzichtig slijm. Ik verwacht volgens planning mn knaller morgen. Maar misschien is het vanavond wel. Gisterochtend was hij bijna wit en had een flink duidelijke in de avond. Dus wie weet knalt ie vanavond al. Hoop niet dat de tko me ontregeld heeft... ben daar bang voor. Ik ga zo voor t werk nog even klussen haha.. ei ... ik wacht met smart op je !!! Hihi

Ik ben denk ik laatst op rij die wacht op een ei ? Ik ben natuurlijk 14/01 pas op mn NOD hihi....

15. minniemo

minniemo Actief lid

28 aug 2014
    229
    8
    18
    Ik wacht ook nog steeds op m'n ei.. Wordt een lange cyclus denk ik! Mijn ovulatie testen zeggen nog steeds niet zoveel, dus klussen om de dag maar gewoon door tot m'n temp boven de 37 is. Mijn NOD op 9 januari klopt helaas niet meer dus..

Voor alle nieuwe en wachtende: succes!!!

16. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Hmm minniemo das niet leuk. Hoeveel cd nu? Misschien kom je mij gezellig vergezellen op de 14e !! Dan moet ie morgen knallen ! Ik hoop het voor je meid. Ik ben nu ook wel weer even klaar met die zoektocht.. bluhhhh..

Wij hebben dit x al 3x voor de lh piek geklust. Ik las hier dat iemand zei dat het ideaal.is om net voor de piek seks te hebben gehad. Omdat het minimaal 7u duurt voor de zaadjes op hun plaatsen staan hihi. En zelfs 12u kan duren... het begint weer aardig spannend te worden nu. Week 1 en 2 zijn altijd relaxt. Nu komt wk 3 en 4 eraan. Pfff stress. Hou mezelf op de grond.. ben dat gestress zoo beu !!

17. minniemo

minniemo Actief lid

28 aug 2014
    229
    8
    18
    Ik ben het zoeken ook wel een beetje zat, al is het klussen nog steeds wel erg gezellig ;) Ik zit nu op cd 17. Ik denk en hoop dat hij deze week wel komt. Voel af en toe wat steekjes in m'n zij en baarmoedermond staat ook hoog.. Mijn vorige cyclus was ook een beetje vreemd. 13dec kwam m'n menstruatie maar die week ervoor de eisprong gehad, dus een hele korte LF gehad. Miss dat het daarom langer duur voordat ik m'n eisprong heb? Geen idee hoelang een eitje precies nodig heeft om tot springen te komen?

Idd week 1+2 geen probleem, daarna slaat gelijk de spanning er bij mij in.. Nog even geduld!! &#128522;

18. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Zo he dames, wat een hoop geklets hier! Dat ga ik vast niet allemaal bijhouden en onthouden hoor;). Ik ga mijn best doen.

Ik voel mijn ei ook bijna nooit. Ik ken 1 dame die het elke maand precies (tot op de minuut) nauwkeurig kan vertellen. 1 felle steek en that's it. Zo zie je maar, heel verschillend dus.
    Voor ons eerste wonder heb ik een hele tijd getemperatuurd. Dat vond ik wel een fijne manier om mijn cyclus in de gaten te houden. Met ovu-testen heb ik nooit gwerkt, dus daar weet ik niet van... Nu doe ik trouwens geen van beide. Door de echo's voor de iui uiteraard ook niet nodig:D.

Ik ben na ruim een week ook weer aan het werk. Zo geen zin:(. Vandaar stiekem even ZP tussen door:p. Klets ze dames, en tot vanavond (als ik het volhou niet te kijken:)).

Knuffel van Knuffel

19. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    Mamadeluxe, ik zit op 2dpo vandaag. Foliumzuur kun je dan beter in de middag innemen als je er misselijk van wordt. Schijnt erg te helpen heb ik gelezen. Zelf heb ik er geen last van, dus neem het wel meteen in bij het ontbijt.

Mijn maag is nog wat van slag, maar mijn darmen functioneren weer naar behoren. Vandaag een lekker actief dagje op het werk. Vanavond les geven en dan zit er alweer een dag op. Fijne dag iedereen!

20. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

Hooi

ik heb mijn ei eerder gehad dan de banner maar goed we gaan het wel zien ;)

Deel Deze Pagina