He dames, Er wordt hier heel wat afgekletst, kan het niet allemaal even goed onthouden dus sorry dat ik niet op iedereen persoonlijk reageer. Even een vraagje, ik zit nu zorgverzekeringen te vergelijken omdat ik twijfel of ik moet gaan overstappen. Waar zijn jullie verzekerd? Hebben jullie al rekening gehouden met eventuele zwangerschap en vergoedingen?? Ik zit nu bij DeFriesland maar ben niet aanvullend verzekerd, zit er over na te denken om me nu wel aanvullend te verzekeren met het oog op een zwangerschap in 2015 (blijf positief ingesteld).
Dames, Ik voel de spanning met jullie mee.. Simmer Ik zit al jaren bij ZilverenKruis Achmea. Ook ik heb even zitten kijken, hoe ik verzekerd ben in 2015. Alles wordt hier naar mijn idee goed vergoed. Misschien kan je daar een kijkje nemen. Ik verwachte dat mijn ovu test vandaag wel donkerder zou zijn. Maar hij lijkt juist iets minder te zijn... Hhhmm zal ik vanavond weer testen??? Of zijn de testen daar te licht voor???
kinderwens: het lijkt inderdaad nog niet op een echte knaller, heb je veel gedronken voordat je testte? Ik zou vanavond nog een keer testen als ik jou was. heb net ook even bij zilveren kruis gekeken inderdaad, tussen 2 en 3 sterren zit niet heel veel verschil behalve fysio en lactatiekundige zorg. Denk er zelf aan om naar energiek te gaan, met pluspakket (aanvullend)
Ik zat bij Interpolis en ga over naar VGZ. Bij allebei krijg ik een collectiviteitskorting en het scheelt elkaar nu maar drie euro en dan heeft VGZ net wat leuke extraatjes, zoals een kraampakket (nu maar hopen dat ik die nodig heb in 2015 ) en lenzen/bril-vergoeding. Maar ik ben sowieso al wel aanvullend verzekerd, omdat ik fysio goed geregeld moet hebben.
Ik zou zelf niet vanavond nog een keer testen met zo'n test, maar wachten tot morgen. Maar ik heb ook wat duurdere testen (midstream), zodat ik ook op m'n werk rustig kan testen, zonder met zo'n dipstick te zitten
♥ NOD lijst 8 t/m 14 januari 2015 ♥ 8. (11) : Doornstruikje, 40 jaar, 3e ronde (1e ronde na 2x mk), 3e kindje MamaDeluxe, 28 jaar, 3e ronde, 1e liefdesbaby (samen 4 (stief) kinderen) Spannend123, 29 jaar, 16e ronde, 1ste kindje Mamaliev, 29 jaar, 3e ronde, 2e kindje Repeltje, ? jaar, 3e ronde, 1e kindje Arendje, 24 jaar, ronde 15, 1e kindje Trutje89, 22 jaar, 4e ronde, 1e kindje Liekj, 26 jaar, 2e ronde, 2e kindje Fiona1983, 31 jaar, 1e ronde, 2e kindje Leona83, 31, 17e ronde, 2e kindje (samen 4e) Baasje, 28 jaar, 1e ronde na mk, 1e kindje 9. (12) : Dorientje, 28 jaar, 2e ronde, 2e kindje Jingle, 30 jaar. 4e ronde, 2e kindje Cosy, 28 jaar, 6e ronde na mk, 1e kindje sam83, 31 jaar, 2e ronde, 2e kindje. EvaBram, 26 jaar, 1e ronde, 1e kindje evy3000, 29 jaar, 5e ronde (1e ronde na mk), 3e kindje Kiwi1405, 29 jaar, 8 ronde, 2e kindje Minniemo, 27 jaar, 1e ronde na ma, 1e kindje Tries123, 31 jaar, 16e ronde, 2e kindje Liva87, 27 jaar, 1e ronde na mk (12-12-14), 2e kindje Annemie, 33 jaar, 3e echte ronde, 2e kindje AnoniemMeisje18, 19 jaar, 14e ronde, 1e kindje 10. (9) : Asuka, 24 jaar, 2e ronde, 1e kindje Jynn, 34 jaar, 5e ronde, 2e kindje Lovely83, 31 jaar, 14e ronde, 3e kindje Plankje, 30 jaar, 2e ronde, 1e kindje (1 bbz) Babywonder, 25 jaar, 2e ronde, 1e kindje Piccolina, 32 jaar, 6e ronde, 2e kindje (na mk 16 weken) lijntje00, 25 jaar, 13e ronde, 1e kindje meav, 31 jaar, 12e ronde, 2e kindje (1e voor vriend) Simmer, 27 jaar, 2e ronde na ma, 1e kindje 11. (4) : hopeandfaith, 27 jaar,1e ronde, 2e kindje Knuffel, 39 jaar, 1e ronde IUI, 2e kindje Tunisiana, 27 jaar, 19e ronde (3e IUI), 1e kindje CSI, 25 jaar, 1e ronde (na pauze), 2e kindje 12. (5) : izzy74, 40 jaar, 3e ronde, 1e kindje Chelleke84, 30 jaar, 1e ronde, 2e kindje kinderwens2014, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje winnietje, 28 jaar, 1e ronde, 3e kindje Marlo, 28 jaar, 6e ronde, 3e kindje 13. (1) : Noontje, 29 jaar, 3e ronde, 2e kindje 14. (3) : Bo87, 27 jaar, 7e ronde, 3e kindje kayleigh2007, 30 jaar, 1e ronde (ivf), 2e kindje my first baby, 19 jaar, 1e ronde, 1e kindje (+ 1 stiefkindje) Datumloos (4) : Papillons, 26 jaar, 9e ronde, 1e kindje (nod 17/12) Silverwings, 30 jaar, 10e ronde (na bbz), 1e kindje dees, 34 jaar, 4e ronde (1e ronde na mk), 2e kindje Tylmare, 26 jaar, 3e ronde (2e na mk), 1e kindje Buiten de lijst (0): Totaal: 49 Zwanger (1), Ongesteld (0), MMM (5), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) Wil je op de lijst, geef dan de volgende gegevens door (in kleur in je bericht) of vul de lijst zelf aan met je: nod, naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum aan en onder bij totaal van alles ook. De lijst kopiëren werkt niet!! Druk op Quote onderaan bericht met de lijst, haal bovenaan en onderaan stukje tussen haakjes met naam en quote erin weg en pas de lijst aan.
Denk dat ik het aanpassen zo goed heb gedaan? CSI, je staat er dan in ieder geval bij, wist alleen je leeftijd niet. En heb gezet 1e ronde na pauze, is dat goed?
Simmer Ik heb zelf: ZEKER en dan aanvullend 3* en tandarts 2* maar als je toch wil veranderen van verzekering kan je ook even bij verschillende kijken op independer.nl kan je goed vergelijken! Nee juist niet gedronken, dus de testen zijn wel goed denk ik. Noontje Thanks, toch denk ik wel dat ik ga testen vanavond. Het is mijn eerste keer ovu testen en volgens de kalender zou ik vandaag mijn eisprong hebben.. Deze hele week ook nog vrij, dus ik heb alle tijd. Het hoeft niet zo te zijn dat bij iedereen de test heel donker wordt toch?? Op de gebruiksaanwijzing van sensitest staat uitleg met licht positief test en donker positief..
Mag ik me ook bij jullie voegen? Ben joycelevi 30 jaar. Mijn vriend en ik zijn bezig voor ons eerste kindje samen. Hij heeft al een dochtertje uit een vorige relatie en ik een zoontje. Dit word ronde 5. Mijn nod is 24 januari.
Nouuuuu nu heb ik iets .... echt een handvol mega elastisch doorzichtig rekbaar slijm. Nog nooit zo veel gezien. En draden van 20cm is makkie hiermee... bizar !!!
Hahahaha!!! Nou extra vruchtbaar dan??? Wat kan je lichaam gekke dingen doen he.... je wilt af en toe niet weten wat ik allemaal produceer nu met die hormonen!!! Grrrrrr Ohhhh bijna weer een dag om..... bijna de terugplaatsing dag.... tik tak.....
Ik zou nog maar eens een testje doen, Bo En joycelevi, er is ook wel een lijst voor die NOD datum. Dit topic is waarschijnlijk al doodgebloed tegen die tijd dat jij je NOD hebt..
Ik kom ook op het wachtbankje zitten. *ploft neer* Ik denk dat ik mijn ei al heb gehad, maar verder klussen we voor de zekerheid rustig door. Ik voel me nu al twee dagen alsof ik ongesteld.moet worden. Maar ja. Dr komt niks en dat is natuurlijk ook nog niet de bedoeling
bo: hup hup aan de klus! succes en veel plezier hihi Nou ik heb vanmiddag nog een paar pijnlijke steken gehad en sinds einde van de middag een zeurderig gevoel, alsof mijn menstruatie eraan komt... Zit nu 6DPO
Ik heb net een verzekering bij Energiek afgesloten. Er komt veel overeen met Zilveren Kruis, maar ze betalen net iets meer uit qua zwangerschapscursus, lactatiekunde, maar wel wat minder fysio. gelukkig kan ik vanaf morgen weer 7 dagen werken, dat maakt het wachtbankje iets makkelijker door de afleiding. Werd al gebeld dat er ziekte is en ik dus oudjaarsdag alleen op 12 patiënten sta (werk ik een behandelsetting binnen de gehandicaptenzorg (combi met GGZ)) Zal wel een pittig dagje worden dus....
Ik heb ook die van sensitest en was ook in de war door het "lichte testresultaat" verhaaltje. Maar wat ik dénk dat ze bedoelen is dat je een aantal dagen gewoon bijna 'wit' test en dan ineens een knaller hebt. Dat de testen dus niet oplopen. Bij mij was het zo datie nagenoeg wit bleef en 2 dagen voor de ovulatie pas een klein beetje opliep en op de dag van de positieve ovulatietest knalde die ook direct van de test af al voordatie fatsoenlijk alle urine had opgenomen.
Nou het lijkt er nog niet op hoor meiden die test... hopelijk morgen dan maar.... pff duim zo dat mn ei niet ontregeld is door die olie en dat ie netjes zoals verwacht er morgen vanaf knalt... 😐
Ik denk niet dat het nog lang duurt hoor Bo! Ik slik deze ronde een keer geen tarwekiemolie. Eens kijken wat er gebeurd. Cyclus is wel paar dagen korter weer dan de vorige maar dat kan ook komen van de mk en dat mn cyclus langzaam de oude wordt.