Ik drink geen alcohol. Nooit gedaan maar rook wel en zeg dat ik ga stoppen 1 jan dat is mijn goede voornemen hahaha Ik heb gehoord wat roken doet met het wondertje in je buik dus dat wil ik echt niet. En roken hier ook nog meiden??? Zo ja. Ga je stoppen of blijf je roken ? Zal je niet beoordelen weet dat t lastig is om te stoppen. Ik moet wel zeggen dat ik het gevoel heb dat het bij ons raak is heb al een paar dagen een raar gevoel onderin mijn buik maar ga nog niet juigen of teveel aan denken anders word het een groot teleurstelling als ik ong word. Heb bij mijn vorige zwangerschap niks gevoeld dus twijfel wel hahaha
Kinderwens: Jouw rijtje ziet er een beetje uit als de mijne! Ik hoop dat je knaltest snel komt, ik houd een plekje voor je warm! Plankje Spannend! Ik heb ergens ook het gevoel dat het raak is, aangezien ik me precies zo voel als vorige ronde, alleen is alleen nu 1 a 2 dagen eerder, qua pijntjes en krampjes. Ik weet nog niet precies wanneer ik ga testen, aan de ene kant zeg ik zondag, aan de andere kant durf ik niet... stom he!
Plankje k rookte tot k zwanger bleek bij mijn vorige zwangerschap. Toen direct kunnen stoppen (lukte ervoor nooit) en tot op de dag van vandaag nooit meer een peuk aangeraakt... (nu 2.5 jaar gestopt). Maar nog steeds af en toe flink trek.. zoals nu als k erover schrijf Verder ben ik gewoon echt zenuwachtig of het raak is of niet..
Goeie avond meiden. Vraagje aan jullie. Bij de pogingen voor mijn vorige zwangerschap had ik telkens op dag 13 mijn eisprong maar nu heb ik al vanaf dag 10 telkens buikpijn / ovulatie pijn variërend zowel links als rechts... iemand enig idee wat het kan zijn? Pfff zenuwslopend zeg... ook steeds het idee dat onderbroek nat is maar is niet zo had ik eerder ook nooit...😶 sorry... haha Xxxx
Wat een hoop nieuwe Namen kom ik tegen, welkom allemaal! Hier op het wachtbankje valt in de eerste week weinig te beleven. 3dpo vandaag, te vroeg om ook maar enig kwaaltje op een eventuele zwangerschap te schuiven. Maar over 3 dagen kan hij al gaan nestelen, vanaf dan gaat het spannend worden. Bij mijn zoontje wist ik het al voor de test. Ik voelde me zo anders. Maar goed, bij hem was Ik na het spiraaltje meteen zwanger en nu ben ik er wel meer mee bezig. Ik ga lekker op bed tv kijken en mijn kleine mannetje zo toedekken. Bo je hebt je ei gevonden las ik, top! Morgen een hele spannende dag voor 2 dames! Veel succes gewenst.
Over roken, ik ben nu een maand gestopt. Omdat ik zwanger wil worden. Heb het in een week afgebouwd tot de dag kwam dat ik het gewoon vergat, en als ik wel even aan dacht ging ik gewoon op het forum neuzen, of mijzelf met iets anders bezig houden. Tis echt niet zo moeilijk, je moet het alleen echt zelf willen. Ik dacht eerst ook dat het hartstikke moeilijk is, en de pogingen die ik deed gingen ook altijd fout, omdat ik er zelf gewoon nog niet klaar voor was. Iedereen kan het!
Hier nooit gerookt en ook jaren geen alcohol gedronken (dronk al niet veel, maar miste het niet en vond het totaal niet nodig) Erg he Jynn, als je de 6 dagen bent gepasserd Heel herkenbaar, ga je ineens overal op letten of het misschien een innesteling kwaaltje kan zijn
Ik ben inmiddels 8,5 jaar gestopt. Kwam nu stop poging zoveel mijn huidige anti-roken vriend tegen. Tja, dan houdt je wel vol.
Plankje Ik rook ook en net als jou het goede voornemen om te stoppen.. Lastige is wel dat mijn partner ook rookt! En verwacht natuurlijk dat hij dan ook stopt.. Gaat er niet gezelliger op worden zeg maar hihi Maar we zijn eerder gestopt, dus zal nu zeker moeten lukken qua motivatie Mamadeluxe Ja klopt trouwens.. Daarom ik moet even geduld hebben denk ik. Ook heb ik naar mijn andere cyclussen gekeken en dan schuift mijn ei ook op. Op zijn vroegst zal mijn ei dan morgen komen.. Strakjes maar weer testen, ik ben benieuwd!! Spannend voor je meis! Ik snap dat je niet durft, maar als je het nu al wilt.. Denk dat ik ook niet kan wachten hoor dan hihi. Ik duim iig voor je CSI Vriendin van mij had precies het zelfde.. Alleen rookt ze nu heel soms als ze een wijntje op heeft! Knap hoor hou vol! Chelleke Ik kan je hier bij niet helpen, zelf nog niet zo ervaren Jynn Spannend voor je! Het is indd beter om er niet te veel over na te denken, maarja dat houd niemand hier tegen ben ik bang Hier ook ronddraaiende duimpjes voor je! Indd!! Heel veel succes ladies morgen in het ZH.
Alleen dan niet. Gek genoeg vind ik het elk jaar pittig om het jaar af te sluiten en aan een nieuwe te beginnen. Het valt me minder zwaar zonder alcohol in m'n lijf😉
Mijn partner rookt ook, ik heb m gewoon naar buiten gestuurd, en hij rookt inmiddels al heeeeel veeeel minder, want ja, elke keer naar buiten. haha. Het liefst had ik natuurlijk ook dat hij mee deed, maar dat kan je nou eenmaal niet afdwingen. Ja als ik zwanger raak dan wil ie per direct stoppen, anders vind ie t zielig voor mij hahaha.
Linndy Begrijpelijk hoor!! Je sluit dan toch een heel jaar af. Of het nu gelukstranen of droevige tranen zijn, denk dat een hoop mensen dat wel hebben met oud en nieuw Asuka hahah grappig dat je dat zegt, want dit is precies het zelfde wat ik tegen de mijne heb gezegd Maar hij wilt het ook proberen, als het niet lukt ja dan moet hij wel naar buiten. Ookal ben ik deze ronde niet zwanger, wil ik er wel alles aan doen om dit wel zo gezond mogelijk te worden!! Als het 1 januari niet lukt, dan begin ik 6 januari, dan moet ik weer werken en gaat mij het een stuk makkelijker af..
Ik zou sowieso niet in een keer proberen te stoppen, dat werkte voor mij dus écht niet. Maar dat is voor iedereen anders natuurlijk. Ik wens je wel heel veel succes toe Kinderwens, je kan t!
CSI knap hoor hoop dat mij dat ook lukt. Asuka een maand gestopt 👍 top meid hahaha hem naar buiten sturen snap hoe hij zich voelt want ik moet ook naar buiten en indd rook al veel minder Kinderwens2014 ja dat is best lastig als je vriend ook rookt. Gelukkig rookt mijn vriend niet. Succes
hoi mijn bericht was denk ik niet goed doorgekomen dus nogmaals 14 jan 2e ronde 3e kindje 31 jaar Groetjes Joey
ik rook nu alleen nog op verjaardagen/feestjes maar zodra me yest positief is rook ik er geen 1 meer.. dus nu maar weer duinen Spannenddd zeker ook zoon behoefte om te testen?
♥ NOD lijst 8 t/m 14 januari 2015 ♥ 8. (11) : Doornstruikje, 40 jaar, 3e ronde (1e ronde na 2x mk), 3e kindje (vroege eisprong, nod 31/12) MamaDeluxe, 28 jaar, 3e ronde, 1e liefdesbaby (samen 4 (stief) kinderen) Spannend123, 29 jaar, 16e ronde, 1ste kindje Mamaliev, 29 jaar, 3e ronde, 2e kindje Repeltje, ? jaar, 3e ronde, 1e kindje Arendje, 24 jaar, ronde 15, 1e kindje Trutje89, 22 jaar, 4e ronde, 1e kindje Liekj, 26 jaar, 2e ronde, 2e kindje Fiona1983, 31 jaar, 1e ronde, 2e kindje Leona83, 31, 17e ronde, 2e kindje (samen 4e) Baasje, 28 jaar, 1e ronde na mk, 1e kindje 9. (13) : Dorientje, 28 jaar, 2e ronde, 2e kindje Jingle, 30 jaar. 4e ronde, 2e kindje sam83, 31 jaar, 2e ronde, 2e kindje. EvaBram, 26 jaar, 1e ronde, 1e kindje evy3000, 29 jaar, 5e ronde (1e ronde na mk), 3e kindje Kiwi1405, 29 jaar, 8 ronde, 2e kindje Minniemo, 27 jaar, 1e ronde na ma, 1e kindje Tries123, 31 jaar, 16e ronde, 2e kindje Liva87, 27 jaar, 1e ronde na mk (12-12-14), 2e kindje Annemie, 33 jaar, 3e echte ronde, 2e kindje AnoniemMeisje18, 19 jaar, 14e ronde, 1e kindje Adriana, 29 jaar, 14e ronde, 2e kindje Linndy,25 jaar. 2e ronde, 1e kindje 10. (10) : Asuka, 24 jaar, 2e ronde, 1e kindje Jynn, 34 jaar, 5e ronde, 2e kindje Lovely83, 31 jaar, 14e ronde, 3e kindje Plankje, 30 jaar, 2e ronde, 1e kindje (1 bbz) Babywonder, 25 jaar, 2e ronde, 1e kindje Piccolina, 32 jaar, 6e ronde, 2e kindje (na mk 16 weken) lijntje00, 25 jaar, 13e ronde, 1e kindje meav, 31 jaar, 12e ronde, 2e kindje (1e voor vriend) Simmer, 27 jaar, 2e ronde na ma, 1e kindje Cosy, 29 jaar, 6e ronde na mk, 1e kindje 11. (5) : hopeandfaith, 27 jaar,1e ronde, 2e kindje Knuffel, 39 jaar, 1e ronde IUI, 2e kindje Tunisiana, 27 jaar, 19e ronde (3e IUI), 1e kindje CSI, 25 jaar, 1e ronde (na pauze), 2e kindje Wendy188, 33 jaar, 3e ronde, 2e kindje 12. (5) : izzy74, 40 jaar, 3e ronde, 1e kindje Chelleke84, 30 jaar, 1e ronde, 2e kindje kinderwens2014, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje winnietje, 28 jaar, 1e ronde, 3e kindje Marlo, 28 jaar, 6e ronde, 3e kindje 13. (2) : Noontje, 29 jaar, 3e ronde, 2e kindje Daantje 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje 14. (3) : Bo87, 27 jaar, 7e ronde, 3e kindje kayleigh2007, 30 jaar, 1e ronde (ivf), 2e kindje my first baby, 19 jaar, 1e ronde, 1e kindje (+ 1 stiefkindje) Datumloos (4) : Papillons, 26 jaar, 9e ronde, 1e kindje (nod 17/12) Silverwings, 30 jaar, 10e ronde (na bbz), 1e kindje dees, 34 jaar, 4e ronde (1e ronde na mk), 2e kindje Tylmare, 26 jaar, 3e ronde (2e na mk), 1e kindje Buiten de lijst (0): Totaal: 53 Zwanger (1), Ongesteld (1), MMM (5), Negatieve Test (1), Twijfel-/Tuurtest (0) Wil je op de lijst, geef dan de volgende gegevens door (in kleur in je bericht) of vul de lijst zelf aan met je: nod, naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum aan en onder bij totaal van alles ook. De lijst kopiëren werkt niet!! Druk op Quote onderaan bericht met de lijst, haal bovenaan en onderaan stukje tussen haakjes met naam en quote erin weg en pas de lijst aan.
Hey dames, even niet meegekletst, was even teveel. Had al sterk het gevoel dat het niet raak was en de test gister bevestigde mijn voorgevoel. Al had ik heel stiekem natuurlijk wel nog hoop... Iedereen die al bijna gaan testen succes! Hoop op Veel roze voor jullie!!
Pffft even gal spuien hoor! Vriend zou thuis werken vandaag en mij brengen en halen naar en van werk. nu moet ik bijna vertrekken en issiw nog niet wakker. Kan ik zo slecht tegen hè! Iets beloven en dan geen wekker zetten en door de mijne heen slapen. stel het dan ok niet voor om me te brengrn. ben geneigd de lamp aan te zetten en de deken van hem af te halen nu Voor degene die nog moeten werken: werkse! En voor de rest alvast een goede jaarwisseling, dat het maar een roze jaar mag worden!