NOD lijst 8 t/m 14 januari 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Doornstruikje, 6 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doornstruikje

Doornstruikje Bekend lid

18 okt 2014
    978
    0
    16
    Regio Alkmaar
    kayleigh2007 wat heftig zeg! Heel veel sterkte!!

adriana85 ik kwam hem tegen op internet en vond hem zo ontzettend toepasselijk voor hier op het forum!

jynn blijf maar duimen! En dank voor de knuffel *knuffel geïnd* Nog geen bloed gezien en licht bruinverlies wordt minder...snap het niet echt meer...:(

Iedereen een fijne jaarwisseling gehad? Hier stond een wilg in de fik, weer eens wat anders ;) Kleine vent heeft gewoon door alles heen geslapen hahaha en het was een lawaai buiten!
    Verder erg rustig en gezellig. Wij hebben een wensballon opgelaten. Doen wij elk jaar en daar zetten wij onze wensen voor het nieuwe jaar op. Ook de (verdrietige) dingen van het afgelopen jaar die wij achter ons willen laten hebben we erop gezet.
    Dus er zijn 2 sterretjes en de wens voor een nieuw kindje de lucht ingegaan. :)

2. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Wat mooi doornstruikje die wensballonnen !!

Kayleigh wow 5 !! Wat goed 😃 spannend he.. nu de wachtweken.

Ik heb gister geloof ik wel mn ei gevoeld. Temp gister 36.45 en vandaag 36.68. Mn app detecteerde nog niks en t kan zijn dat het door later slapen hoger is. Hoe dan ook zijn we gister toch "knallend" het jaar begonnen haha... en geen echte ovu pijn meer maar wel hele vervelende hoofdpijn. Bluhhh.. en nee niet door een hang over.. sta fris op de werkvloer haha !! Vandaag tel ik als 1 dpo !!

Lieverds... grouphug... de beste wensen !!!!! Op een vruchtbaar jaar !! Met als start een knalroze lijst in januari !!

3. kinderwens2014

kinderwens2014 Actief lid

8 nov 2014
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve dames,

De beste wensen nog allemaal!! Ik hoop ook dat voor iedereen dit een hoopvol jaar wordt, met indd veeeeeeeeel roze!!:)

Kayleigh Wat erg, gecondoleerd meis!! Wel super nieuws dat het terugplaatsen gelukt is. Maar snap het dubbel gevoel. Sterkte komende tijd voor jou en je fam!! knuff

Chelleke Ik heb geen buikpijn, maar mijn cervix zit ook heel hoog. Wel het idee dat het nu zachter aanvoelt, maar mijn slijm is ook nog niet rekbaar.. Ik zit nu op dag 18 ook. Gebruik jij ook ovu testen? Als ik mijn laatste cd aan hou, dan zal ik morgen mijn ei moeten krijgen! Denk dat we nog even geduld moeten hebben :)

Doornstruikje Hoop zo voor je dat het een innesteling was!!!! Wat een mooi gebaar zeg, wensballon! Hopelijk komt je wens nu uit meis..

Bo fijn dat je ovu pijn nu weg is.. Hihi en de hoofdpijn kan ik met je delen ;) Succes op het wachtbankje!!

Hier gister ook minder leuke sfeer, mijn beste vriend zijn vader is gister kunstmatig in coma gebracht :( longontsteking + voorgeschiedenis ging niet samen, hij stikte bijna. Dus nu heeft zijn lichaam tijd voor herstel. Maar vreselijk om iemand te zien van verdriet, mijn hart brak gisteren.

Desondanks toch een leuke avond er van kunnen maken, met als gevolg een kater haha.

Verder ben ik nog druk op zoek naar mijn ei. Tot nu toch nog niets, alleen lichte streepjes.. Mijn NOD gaat veranderen. Ik hou deze nu op 14jan, moet ik wel mijn ei krijgen morgen anders schuift het weer op.
    We klussen maar gewoon vrolijk verder en vanavond weer testen.. Oww wat wil ik ook graag op het wachtbankje komen te zitten haha

4. kayleigh2007

kayleigh2007 Bekend lid

16 mei 2013
    546
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo de feestdagen weer achter de rug dames!
    Dinsdag de begrafenis en dan hopen dat de wachtweken snel om zijn!

@fiona

Hoe lang werd jij na je pregnyl ongesteld tijdens je ivf behandelingen. Normaal met mn iui werd k twee weken na mn pregnyl i gesteld.
    Ben nu nog bezig met mn utrogestan. Begrijp dat dat ook invloed erop kan hebben.

Hoor t graag hihi. Liefst test k ook volgend weekend al! Hihihi xxxx

5. Baasje

Baasje Bekend lid

10 dec 2013
    892
    907
    93
    NULL
    NULL
    Eitje niet meer gevonden, ook maar gestopt met de ovu testen. Nu maar op het wachtbankje! Iets pijnlijke borsten sinds gister, maar heb ik steeds rond mijn nod na mijn miskraam, had ik daarvoor niet.
    Bij mijn vorige zwangerschap ben ik meteen gestopt met roken dus ik weet dat ik dat kan!
    Alle meiden op het wachtbankje succes!!!

6. kayleigh2007

kayleigh2007 Bekend lid

16 mei 2013
    546
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend dan! Totaal onduidelijk dan zeg ...

Duimen!

7. Baasje

Baasje Bekend lid

10 dec 2013
    892
    907
    93
    NULL
    NULL
    Ja weet echt niet waar ik nu aan toe ben!!!

8. Asuka

Asuka Niet meer actief

ik zit hier precies zo, alleen zit ik op dag 25. Wat n gedoe ;)

9. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik werd precies op tijd ongesteld, dus 2 weken na de punctie...
    Ik heb nu geen utro, helemaal geen medicatie gehad, volledig in natuurlijke cyclus... Bij mijn verse poging had ik wel utro, maar ook daar doorheen gewoon ongesteld geworden, hoewel ik erg vaak hoor dat dat je cyclus verlengt..
    Succes met wachten!
    Ik voel en denk nu al vanalles de hele tijd, dus moet nog wat worden de komende 1,5 week... :S

10. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    Goede avond! Wat mooi van die wens ballon!
    Hier de eerste nieuwjaarsborrel achter de rug. Nu is helaas de verwarming van de auto ermee gekapt en we moeten morgen avond bijna 1,5 uur naar mijn ouders rijden. Hopelijk kan mijn vriend morgen bij de garage terecht en kunnen ze het snel maken.
    Morgen werken, maar sta alleen, oersaai! Kan ik voor ieder plasje bellen om te vragen of iemand mij over kan nemen, zo geen zin in. Hopelijk gaat de dag snel voorbij en kan ik wel op tijd weg zien te komen. Dan in de auto eten als we onderweg zijn. Man en kind eten dan daarvoor thuis. Duimen dat de planning goed loopt....

11. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    Goedenavond allemaal.

veel gelezen maar even geen puf om te reageren. Vanmorgen iets te laat mijn bedje in gegaan en er werd op tijd uit voor mijn kleine man. Die dag ervoor ook een leuk feestje gehad met te weinig slaap dus dat gaat mij een beetje opbreken. Maar niet verder klagen want wel doen het zelf.

brullend kindje weer hier in huis. Oorontsteking is weer op komen spelen. Zo zielig. Huisartenpost geweest en nu oordruppels gekregen. Er staat veel druk op zn oortje. Arm mannetje.

ben trouwens begonnen aan de trappelzak! Al 5 keer uitgehaald maar ik hou vol!
    Ga lekker slapen. Moet even bijtanken. Xxx slaaplekker

12. Doornstruikje

Doornstruikje Bekend lid

18 okt 2014
    978
    0
    16
    Regio Alkmaar
    Hoop dat het slaaptekort het waard was! Hihi

Wat balen zeg,dat de oorpijn weer is teruggekomen...zielig hoor! Hoop dat de oordruppels snel zijn werk doen.

Wauw! Ben benieuwd naar het eindresultaat van de trappelzak! En een groot compliment omdat je het aandurft om de trappelzak te gaan maken!
    Ik ben 3 dagen geleden begonnen met een woondeken, maat wordt ongeveer 130x160. Super dikke wol besteld en mega grote xxl breinaalden (90cm lang en 23mm dik) :$ vl lacht zich gek als hij mij ziet breien. ;)
    Na de deken een trappelzak maar met iets fijnere wol en naalden :D

13. winnietje

winnietje Niet meer actief

Gelukkig nieuwjaar allemaal dat er maar veel nemen in het roze mogen verschijnen

14. Doornstruikje

Doornstruikje Bekend lid

18 okt 2014
    978
    0
    16
    Regio Alkmaar
    Bo87, kinderwens2014 en Jynn Dank jullie. Die wensballon is een soort traditie geworden van ons tweetjes. Dat is ons moment om het jaar letterlijk en figuurlijk 'los' te laten en het nieuwe in te 'vliegen'.

@hier
    Morgen gaan wij met zijn drietjes lekker een weekje naar een luxe huisje in Friesland. Even weg van huis en al het gedoe hier even achterlaten en opladen in een nieuwe en frisse omgeving! Alleen nog even inpakken morgen...even...complete volksverhuizing met een dreumes mee! ;)
    Zometeen lekker slapen! Truste iedereen!

15. evy3000

evy3000 Actief lid

20 sep 2014
    352
    17
    18
    NULL
    NULL
    Nog een weekje dames. Dan zullen de eerste testen waarschijnlijk alweer gedaan zijn. Mijn NOD is morgen over een week. Ik vraag me af. Vanaf wanneer zou je dan klachten kunnen krijgen? Mocht ik mijn NOD passeren, zal ik toch nog een paar dagen wachten voordat ik test. Ik zie toch liever een knaller dan een tuur streepje ben ik voor mezelf al achter. Wanneer beginnen jullie met testen?

16. Asuka

Asuka Niet meer actief

evy3000 Ik heb gister een testje gedaan op dag 25, om te bepalen of ik van mijzelf een wijntje mocht of niet :D Negatief natuurlijk. Ik ga proberen er niet al te veel aan te denken volgende week, en anders zondag een testje te doen :)

Het begint al wel weer spannend te worden. Ben ook heel benieuwd wanneer de eerste een test gaan doen. :D

17. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    Ik zou eigenlijk een test willen om te zien of het eitje überhaupt bevrucht is. Dat zou mij maandelijks een hoop spanning en testen schelen😂😂😆😆😆

18. evy3000

evy3000 Actief lid

20 sep 2014
    352
    17
    18
    NULL
    NULL
    Haha! Idd Jynn. Dat zou heel prettig zijn en een hoop teststress schelen :)

Ik begin het ook alweer spannender te vinden en hoop zoooooo dat ik mezelf kan beheersen en het testen uit te stellen tot een paar dagen na NOD. We gaan het zien :eek:

19. kayleigh2007

kayleigh2007 Bekend lid

16 mei 2013
    546
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh hier nog 1! Mn buik us sowieso nog wat gevoelig van de punctie. En heb soms wat krampen door die utrogestan. Dus ee gaat van alles door mn hoofd!!
    Dit zijn wel echt de twee langste weken hoor.... pffff hoop echt zo dat t in 1 x raak is nu! Wil ook een x een succesverhaal zijn!! :(
    .
    Wie weten er al wanneer ze gaan testen??
    Xxxx

20. Tries123

Tries123 Actief lid

20 okt 2013
    486
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal

De spanning begint te stijgen bij iedereen

Wat ontzettend spannend kayleigh.... !!!

Hier nu ongeveer 6-7 dpo...
    De enige klachten die ik heb dat ik soms nog steeds m'n eileider voel trekken
    Heb deze keer zo last van m'n eisprong gehad... Niet normaal
    Verder merk ik helemaal niks. Meestal krijg ik vlak na m'n ei heel erg last van m'n borsten.... Maar nu helemaal niks.... Ook wel eens lekker hahahah

Testdrang valt nog mee... Testen heeft ook nog helemaal geen zin nu

Misschien ergens in de loop van volgende week :)

Deel Deze Pagina