♥ NOD lijst 8 t/m 14 januari 2015 ♥ 8. (11) : Doornstruikje, 40 jaar, 3e ronde (1e ronde na 2x mk), 3e kindje (vroege eisprong, nod 31/12) MamaDeluxe, 28 jaar, 3e ronde, 1e liefdesbaby (samen 4 (stief) kinderen) Spannend123, 29 jaar, 16e ronde, 1ste kindje Mamaliev, 29 jaar, 3e ronde, 2e kindje Repeltje, ? jaar, 3e ronde, 1e kindje Arendje, 24 jaar, ronde 15, 1e kindje Trutje89, 22 jaar, 4e ronde, 1e kindje Liekj, 26 jaar, 2e ronde, 2e kindje Fiona1983, 31 jaar, 1e ronde, 2e kindje Leona83, 31, 17e ronde, 2e kindje (samen 4e) Baasje, 28 jaar, 1e ronde na mk, 1e kindje 9. (13) : Dorientje, 28 jaar, 2e ronde, 2e kindje Jingle, 30 jaar. 4e ronde, 2e kindje sam83, 31 jaar, 2e ronde, 2e kindje. EvaBram, 26 jaar, 1e ronde, 1e kindje evy3000, 29 jaar, 5e ronde (1e ronde na mk), 3e kindje Kiwi1405, 29 jaar, 8 ronde, 2e kindje Minniemo, 27 jaar, 1e ronde na ma, 1e kindje Tries123, 31 jaar, 16e ronde, 2e kindje Liva87, 27 jaar, 1e ronde na mk (12-12-14), 2e kindje Annemie, 33 jaar, 3e echte ronde, 2e kindje AnoniemMeisje18, 19 jaar, 14e ronde, 1e kindje Adriana, 29 jaar, 14e ronde, 2e kindje Linndy,25 jaar. 2e ronde, 1e kindje 10. (11) : Asuka, 24 jaar, 2e ronde, 1e kindje Jynn, 34 jaar, 5e ronde, 2e kindje Lovely83, 31 jaar, 14e ronde, 3e kindje Plankje, 30 jaar, 2e ronde, 1e kindje (1 bbz) Babywonder, 25 jaar, 2e ronde, 1e kindje Piccolina, 32 jaar, 6e ronde, 2e kindje (na mk 16 weken) lijntje00, 25 jaar, 13e ronde, 1e kindje meav, 31 jaar, 12e ronde, 2e kindje (1e voor vriend) Simmer, 27 jaar, 2e ronde na ma, 1e kindje Cosy, 29 jaar, 6e ronde na mk, 1e kindje Suikerspin, 32 jaar,ronde 20, 1e kindje 11. (5) : hopeandfaith, 27 jaar,1e ronde, 2e kindje Knuffel, 39 jaar, 1e ronde IUI, 2e kindje Tunisiana, 27 jaar, 19e ronde (3e IUI), 1e kindje CSI, 25 jaar, 1e ronde (na pauze), 2e kindje Wendy188, 33 jaar, 3e ronde, 2e kindje 12. (5) : izzy74, 40 jaar, 3e ronde, 1e kindje Chelleke84, 30 jaar, 1e ronde, 2e kindje kinderwens2014, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje winnietje, 28 jaar, 1e ronde, 3e kindje Marlo, 28 jaar, 6e ronde, 3e kindje 13. (2) : Noontje, 29 jaar, 3e ronde, 2e kindje Daantje 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje 15. (3) : Bo87, 27 jaar, 7e ronde, 3e kindje kayleigh2007, 30 jaar, 1e ronde (ivf), 2e kindje my first baby, 19 jaar, 1e ronde, 1e kindje (+ 1 stiefkindje) LadyJoey, 31 jaar, 2e ronde, 3e kindje Datumloos (4) : Papillons, 26 jaar, 9e ronde, 1e kindje (nod 17/12) Silverwings, 30 jaar, 10e ronde (na bbz), 1e kindje dees, 34 jaar, 4e ronde (1e ronde na mk), 2e kindje Tylmare, 26 jaar, 3e ronde (2e na mk), 1e kindje Buiten de lijst (0): Totaal: 55 Zwanger (1), Ongesteld (1), MMM (6), Negatieve Test (1), Twijfel-/Tuurtest (0) Wil je op de lijst, geef dan de volgende gegevens door (in kleur in je bericht) of vul de lijst zelf aan met je: nod, naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum aan en onder bij totaal van alles ook. De lijst kopiĆ«ren werkt niet!! Druk op Quote onderaan bericht met de lijst, haal bovenaan en onderaan stukje tussen haakjes met naam en quote erin weg en pas de lijst aan.
wendy188je staat er weer bij hoor! Suikerspin, welkom en heb de lijst aangepast. alle anderen goedemorgen!!! hier kotsmisselijk op de bank.. de mannen liggen gelukkig nog te slapen . Kan ik even bijkomen.gisteren ook vanuit het niets totaal niet lekker. Met de kleine man gaat het gelukkig wat beter. breien ik heb mij officieel tot verslaafd verklaard. Gisteren echt mooie wol gekocht en nu voor het eggie want breien was voor mij totaal nieuw. Als ik effe verder ben knal ik een foto bij jullie. Xxx
Hoi suikerspin. Heel bekend verhaal. Wij zijn ook al vanaf 2012 bezig. qelke kijkoperatie heb je hehad? Hysteroscopie of hsg? Bij mij was de hysteroscopie ook prima. Niks te zien. Maar de hsg..... die loog ee niet om... verklevingen in mn buik en mn eileiders die potdicht zitten.... duim voor je dat het raak is. Maar probeer anders een hsg af te dwingen. Ik werd na een jaar al geholpen en kwam gelukkig op een super goede fertiliteit afdeling terecht. Succes!!
ik heb getest Omo wit natuurlijk !! Ik had eigenlijk ook niet anders verwacht ! We waren vorige maand beide ziek en hebben amper geklust !! X x
Joh maar je hebt nog een paar dagen te gaan! Kan nog van alles gebeuren! Ongeacht hoe vaak je klust: it only takes one time in principe!
ha dames, weer eens een berichtje van deze kant... nogal druk weekend gehad... heel erg... heb vanmorgen mijn klachtjes van mijn vorige zwangerschap op zitten zoeken hoe ik die op zwangerschapspagina had beschreven... best vergelijkbaar met nu... heel warm of juist heel koud hebben, griepachtig gevoel, rommelende darmen, krampjes in mijn buik... maar goed, het kan natuurlijk Ʃcht alle kanten op... kayleigh, zoals je ziet dus heel veel klachten haha... maar goed die kunnen op vanalles wijzen... ja bij jou met die utro natuurlijk nog eens extra hormonen in je lijf die vanalles veroorzaken... en zoals ik steeds ook maar denk... natuurlijk reageert ons lijf... er zit een bevrucht eitje in je baarmoeder, logisch dat je lijf sowieso reageert, maar goed nu moet het nog lekker blijven plakken!
Oh hou schei uit! Wordt er gek van! Had al gevoelige boobs door de utro. Maar sinds vandaag lijken ze ook wel groter. En hard! Staan helemaal strak man... zelfs ml zei het.... hahaha nog een week! Grrrrrr hahaha
thanx voor het opnieuw erop zetten...!! Ik snap daar echt helemaal niks van hoe ik dat moet doen. Gelukkig zijn er mensen die heel geduldig zijn met de pc...😂😂 hier nog steeds ongi krampjes..hoofdpijn met vlagen.. en heel vaak naar de wc.. ( misschien toch een blaasontsteking)..
Uhh dames.. wat denken jullie hiervan? 12dpo vandaag. Had mijn eisprong eerder dan verwacht dus NOD op de lijst klopte niet meer.
Durf het nog niet te geloven.. Bij de 1e erg last van pijnlijke borsten vanaf 7 DPO. Nu nauwelijks.. Temp nog wel mooi hoog. WAAAAAAH Ik duim voor iedereen roze! (zat dus eigenlijk illegaal bij jullie bedenk ik me net. Sorry!)
Ik heb ook endometriose en cyste gehad. Na laparoscopie en tubatesten gelijk zwanger geraakt. 2e ook gelijk zwanger. Ik heb sinds operatie nooit meer ongi pijn gehad. Geen enkele nu komt het opeens in wc en nooit krampen pijn etc. Ervoor verging ik van pijn 10pcm hielp niet eens, ik viel ook van pijn bewusteloos vaak. Men dacht aan blindedarm maar pijn was links altijd.