NOD lijst 8 t/m 14 januari 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Doornstruikje, 6 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CSI

CSI Bekend lid

7 jun 2014
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jingle gefeliciteerd! K maak mezelf ook gek met zogenaamde symptomen haha;)

2. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    Goedeavond allemaal!

Mocht iemand de lijst t.z.t. nog een keer aanpassen: de aantallen kloppen niet meer. Heeft geen haast.

Ik heb vandaag de hele tijd last van steken in mijn borsten, nu heb ik dat wel vaker gehad na mijn ei helaas. Ik weet wel dat ik mijn zwangerschap het eerste merkte aan mijn borsten. Helaas heb ik ook pijn bij het plassen, geen blaasontsteking. Maar ik las dat een infectie ook bij zwangere mensen vaker voor komt, dus ik hoop dat het dan nog voor het goede doel is. Gelukkig nog een zalfje in huis wat geschikt was. En mijn darmen zijn meer aan het rommelen waardoor ik een beetje winderig wordt, oeps :)
    Door deze dingen voel ik helaas wel wat testdrang opkomen. Gelukkig zit ik maandag al op 9 dpo, dus ik probeer me nog even in te houden.

Jingle: van harte gefeliciteerd meid! Ik hoop dat ik ook zo'n mooie test mag zien deze maand in mijn eigen handen. Ik hoop dat het een gezellige plakkert is! Geniet ervan!

Tylmare: Die witte afscheiding hoort bij mij helaas gewoon bij de cyclus, ik hoop dat het voor jou wat anders betekent!

Marijke88: Welkom! Natuurlijk mag je erbij!

Annemie: Beterschap meid!

Nog testers de komende dagen? Veel succes!

We kunnen wel de-gevoelige-borsten-club op gaan richten met zijn allen ;)

Mijn vriend is al heerlijk chaggo naar zijn nest verdwenen. Heb de halve nacht niet kunnen slapen door zijn oorverdovende gesnurk dat dwars door mijn oordoppen heen kwam. Mijn oren zijn nu helemaal geirriteerd door die stomme doppen. Ga toch eens kijken of ik ze op maat kan laten maken. Hoop hem de logeerkamer op te kunnen kletsen :)

Slaap lekker allemaal

3. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Ik ga morgen 10dpo testen. Test altijd erop en is nog nooit fals geweest hihi dus laten we hopen.
    Ikzelf heb gevoel deze keer echt gelukt maar dat gevoel heb ik elke keer haha dus even kijken morgen.. Dat is dat 4-5 dagen voor mijn nod

4. CSI

CSI Bekend lid

7 jun 2014
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend picolinna en jynn! Fijn mannen die snurken. Hopelijk krijg je vannacht wat meer nachtrust:)

Wie helpt me even uit mijn droom.. k heb echt al.de hele dag esn zeurderig gevoel in mijn linker lies / bovenbeen.. iemand dit ook gehad en toen niet zwanger?;)

5. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Whoehoee jingle !! Gefeliciteerd meis.. wat snel ook. Ben blij voor je ! Heb je klachten ?? Testte je 10dpo nog negatief ?

Ik 4 dpo... best wel aardig wat melkachtige afscheiding maar heb ik iedere maand. Is nu misschien wel wat meer dan normaal. Ik durf nu niet te hopen. Ik heb deze maand ook regelmatige gehoord dat ik TE graag wil. En dat k daarmee het blokkeer... zucht. Meiden, ik wil niks liever dan net zo n mooie test als jingle te hebben volgende wk zaterdag/zondag ... ik hou mezelf veel bezig dus maak mezelf nog niet gek. 😉 das pas volgende wk haha.

6. Tylmare

Tylmare Fanatiek lid

24 sep 2014
    1.111
    333
    83
    Vrouw
    Gastouder
    Amersfoort
    Ik heb dus géén idee of ik die afscheiding altijd zo heb, haha!
    Ach... ik ga er al een beetje van uit dat het niet raak is deze ronde ivm te weinig klussen.
    nog een weekje afwachten :)

Lastig hè CSI elk dingetje wat je voelt koppel je aan een zwangerschap.
    kan je helaas niet helpen. De eerste ronde was ik er niet bewust mee bezig dus geen noemenswaardige pijntjes enzo gevoeld en toen was ik zwanger. De afgelopen 2 rondes voel ik van alles maar afgelopen ronde was het niet raak.

7. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik kan mij ook aanmelden bij de-gevoelige-borsten-club 😄
    En heb ook al bijna een week een raar gevoel onder in mijn buik en een gevoelige baarmoedermond en als ik mij uitrek een steek links onder. Heb geen idee wat dat kan betekenen.
    Het liefst test ik me morgen maar denk dat het te vroeg is en dan een teleurstelling krijgt te zien want mijn nod is zaterdag.

8. kayleigh2007

kayleigh2007 Bekend lid

16 mei 2013
    546
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat zijn we toch allemaal hetzelfde he. Hahaha.

Ik zit hier met een partij opgeblazen boobies niet normaal meer! Zijn zo hard en opgezet. Waren wel al gevoelig de hele week van de hormonen maar lijkt sinds gisteren ineens erger! Pffff echt gek van!

9. Wendy188

Wendy188 Bekend lid

6 aug 2012
    675
    0
    0
    Farmaceutisch bedrijf
    @jingle, gefeliciteerd. Succes voor de dames die gaan testen of zich niet kunnen inhouden... ( ik zelf ook niet maar het heeft nog geen nut) volgende week zondag heb ik mijn NOD. Maar zou het graag zaterdag al doen want dan zijn mijn schoonouders 40 jaar getrouwd... dus een borreltje gaat er dan wel in en anders ben ik niet helemaal lekker...😉😉

10. Baasje

Baasje Bekend lid

10 dec 2013
    892
    907
    93
    NULL
    NULL
    Jingle gefeliciteerd!!!
    Ik kan me ook aansluiten bij de gevoelige borsten club.
    En inderdaad, alles wat ik voel probeer ik te koppelen aan een (eventuele) zwangerschap ; -)
    Wil niet meer voor nod gaan testen, dus donderdag pas.
    Hoop mijn testdrang in bedwang te kunnen houden!!!

11. Jingle

Jingle Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.200
    235
    63
    11-05-12 mirena laten verwijderen
    Bedankt allemaal! Superlief en ik gun het jullie ook allemaal van harte!

Bo: op 11 dpo testte ik zelfs nog negatief. Ik zat toen te twijfelen of ik iets zag maar nu ik die test weer bekijk zie ik er echt niks op. ;)

Ik heb juist nauwelijks gevoelige borsten. Wel een drupje melk laatst uit mijn borst in bad. Geef al 1,5 jaar geen borstvoeding meer. :p

De clearblue was uitverkocht bij de appie en vanwege werk geen tijd om nog een open kruidvat te zoeken. Denk dat half Nederland nu aan het testen is. Doe morgenochtend nog een kv2v5 en dan koop ik als de winkels open zijn een CB.

Tot morgen (oh nee is het al :p)

12. Jingle

Jingle Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.200
    235
    63
    Goedemorgen dames,

Hier even mijn testjes van vanochtend. De action is iets duidelijker dan die van gisteren en de kruidvat is hetzelfde. (wat drogen die krengen irritant langzaam op!) Had gehoopt dat ze al iets duidelijker zouden zijn.
    Foto gemaakt na 10 minuten.

2015-01-05 07.22.36.jpg

13. Jingle

Jingle Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.200
    235
    63
    Huhm nu moet ik bijna turen voor de streepjes.. :(

14. Tries123

Tries123 Actief lid

20 okt 2013
    486
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen jingle

Kan je eens een foto maken van je testen onder elkaar?
    Dan is het beter te vergelijken..

Ik zie de streepjes namelijk nog steeds zonder te turen...

15. Wendy188

Wendy188 Bekend lid

6 aug 2012
    675
    0
    0
    Farmaceutisch bedrijf
    Ik denk dat ik een blaasontsteking heb want zit iedere 3 minuten op de wc omdat ik het gevoel heb dat ik moet plassen... Gelukkig geen pijn maar wel ff urine weg brengen zometeen en daarbij heb ik bij het afvegen helder rood bloed gespot...😢😢 ik hoop dat het iets anders is als een menstruatie. Als het een menstruatie is ben ik dik een week te
    vroeg.. en snap ik niks meer van mijn cyclus....

16. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Ik zie ze hoor jingle !! Late innesteling i think. Congratz !!

Meiden. Mn temp dipte pfffff.. slecht teken ?? Wat denken jullie ?

Bijgevoegde bestanden:

17. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Bij mij ging hij ook al naar beneden maar is hij vandaag weer stabiel Bo... (Maar ben ook pas vanaf het weekend aan het temperaturen...

18. Jingle

Jingle Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.200
    235
    63
    Waarschijnlijk gaat je temp morgen weer mooi omhoog. Ik had ergens gelezen dat rond dag 5 je oestrogeen daalt en het gele lichaam dit dan overneemt. Dus een dip rond deze tijd zegt (helaas) nog helemaal niks.

Zoek maar eens op corpus luteum dip. :)

Ik hoop natuurlijk dat het een vroege innestelingsdip is!

19. Jingle

Jingle Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.200
    235
    63
    2015-01-05 08.19.13.jpg

Dit zijn ze. Linker van gisteren en rechter van vandaag. Zoals je kunt zien is die nog niet droog. Ik heb wel eerder gezien bij andere meiden dat de hoeveelheid kleurstof per kruidvat test kan verschillen dus hoop maar dat hij daarom zo licht is en niet om een andere reden...:(

20. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    @jingle, je zou inderdaad eigenlijk andersom verwachten... maar goed, een streep is en blijft een streep natuurlijk! wanneer is je nod? misschien met jezelf afspreken dat je daarvoor niet meer test? anders ga je jezelf alleen maar gek maken...

@piccolin, heb je getest vanmorgen?

hier voel ik me nog steeds hetzelfde als de vorige keer toen mijn zoontje terug geplaatst is... misselijk/weeïg gevoel over de hele dag heen, darmen van slag, krampjes/pijn onderin mijn buik, moe... en sinds gisteren/vannacht ook gevoelige borsten, dat heb ik eigenlijk nooit meer... pfffff wat is en blijft het toch super spannend!!! en wat duurt zaterdag dan nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang!!!!

Deel Deze Pagina